Kirjoittaja Aihe: Tampere Fetish Factory  (Luettu 46657 kertaa)

Latex by Tiina Rikala

Vs: Tampere Fetish Factory
« Vastaus #210 : 08.09.2014, 16:58 »
Meidän poppoo kiittää hienosta vastaanotosta, kiva kun saatiin olla taas mukana :) !! Kiitos mun huipuille malleille (onko "malli" vähän liian pliisu sana moisille?  :D) ja työläisille,  rohkeasti vieraille vesille astuneelle promo-Shinerille,  päivän ahkerille kurssilaisille, ja ahkerille järkkääjille.

Tila toimi, kaupungin isoimmalla lavalla oli siisti vetää show,  ja illan teema takasi tuvan täyteen tyylikkäitä miehiä silintereissään :D.

Perjantaina viimeisiä kuteita kokoon liimaillessa tajusi, että ei hitto mitä touhua: mallit porhaltaa paikalle ympäri suomen:  sovittaa vaatteet ekaa kertaa päälleen  tunti ennen näytöstä, harjottelee show ekaa kertaa yhdessä pari tuntia ennen illan esitystä,  siinä välissä vielä maskeeraukset ja puunaukset ja malliston  kuvaukset (kiitos taas kerran Earthendille!), lasilliset skumppaa ja lavalle :D.

Niin ja vielä viimeinen kiitos kinky-teko ehdokkuudesta (hämmentynyt)  :-*

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Tampere Fetish Factory
« Vastaus #211 : 08.09.2014, 19:15 »
Täältäkin lähti bileneitsyys, eikä kyllä kaduta yhtään. Jännitys oli aivan jäätävä kun bileitä kohden lähdin, mutta hävisi sillä sekunnilla kun ovesta kävelin sisälle. Hyvät järjestelyt, upeita asuja ja aivan ihania ihmisiä. <3 Ensi vuonna uudestaan!

sonja_tv

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 48
  • Switch/sub korsetti- ja korkofetissillä
  • Galleria
Vs: Tampere Fetish Factory
« Vastaus #212 : 08.09.2014, 20:11 »
Hirveästi kiitoksia täältäkin! Tila oli upea, korkeuttakin riitti kulkea koroissa, ja lavastus, valot ja kaikki muukin oli aivan mahtavaa. Bilevieraita oli ilo katsella, välillä tuntui ettei muuta ehtinytkään, kun kaikkialla oli toinen toistaan upeampia asuja. Ja kuin kirsikkana kakun päällä: kun olimme jo tekemässä lähtöä, näin ehkä upeimman köysitysesityksen pitkään aikaan. Niin vauhdikasta ja vangitsevaa paketointia ei usein pääse ihastelemaan. Siitä ei kerta kaikkiaan voinut lähteä minnekään!

Ankka

Vs: Tampere Fetish Factory
« Vastaus #213 : 08.09.2014, 20:24 »
Olipa mukavaa rikkoa reilun kolmen vuoden bilehiljaisuus TAFF:illa, kiitos järjestäjille ja juhlijoille!

Pakkahuone tarjosi myös tekniikkansa puolesta mainiot puitteet kokeilla pitkään mielessä muhinutta ajatusta kokonaan livemusiikilla tahditetusta esityksestä. Suht. rivakalla tahdilla harjoiteltu pläjäys saatiin kunnialla kasaan, ja tätä konseptia kehittäisin mieluusti myös jatkossa mikäli sopivia ideoita, teemoja, tilaisuuksia ja tekijöitä ilmaantuu.

Lucrezia

  • Vieras
Vs: Tampere Fetish Factory
« Vastaus #214 : 08.09.2014, 23:04 »
Musiikki oli tosiaan liian kovalla, jotta salissa olisi pystynyt keskustelemaan. Huutaakaan ei koko iltaa jaksanut tai olla terassilla tupakan savussa. Vai onko tarkoitus, että tällaisissa bileissä tuijotellaan mykkinä toisiamme? Yleisössä ja sen puuhissa kyllä riittikin katsottavaa toisin kuin ohjelmassa, josta 17/22 euron hinta oli liikaa. Ohjelman puolesta olisin voinut poistua paikalta latex-shown jälkeen.

Tuohon jonkun heittämään Esson baari- kommenttiin: jos se musiikin huudattaminen on pääasia niin sitäkin voi tehdä vaikka siellä Esson baarin pihalla omassa autossaan. Tai mennä konserttiin. Jos deejiin hommissa oli kaksi äänentoiston huippuammattilaista, eikö heistä toinen olisi voinut käydä kuulostelemassa volyymin voimakkuutta yleisön joukossa?

Tilana Pakkahuone on riittävän suuri ja toimiva, ainakin omin jaloin kulkeville.

Kiitos joka tapauksessa järjestäjille ja muillekin mukana olleille. Kaikkia ei voi koskaan miellyttää eikä tarvitsekaan. 

Ankka

Vs: Tampere Fetish Factory
« Vastaus #215 : 08.09.2014, 23:43 »
Musiikki oli tosiaan liian kovalla, jotta salissa olisi pystynyt keskustelemaan. Huutaakaan ei koko iltaa jaksanut tai olla terassilla tupakan savussa. Vai onko tarkoitus, että tällaisissa bileissä tuijotellaan mykkinä toisiamme? Yleisössä ja sen puuhissa kyllä riittikin katsottavaa toisin kuin ohjelmassa, josta 17/22 euron hinta oli liikaa. Ohjelman puolesta olisin voinut poistua paikalta latex-shown jälkeen.

Tuohon jonkun heittämään Esson baari- kommenttiin: jos se musiikin huudattaminen on pääasia niin sitäkin voi tehdä vaikka siellä Esson baarin pihalla omassa autossaan. Tai mennä konserttiin. Jos deejiin hommissa oli kaksi äänentoiston huippuammattilaista, eikö heistä toinen olisi voinut käydä kuulostelemassa volyymin voimakkuutta yleisön joukossa?

Tilana Pakkahuone on riittävän suuri ja toimiva, ainakin omin jaloin kulkeville.

Kiitos joka tapauksessa järjestäjille ja muillekin mukana olleille. Kaikkia ei voi koskaan miellyttää eikä tarvitsekaan.


Ikävää jos ohjelma ei miellyttänyt, mutta täytyy sanoa että tuskin tuo 17/22 sisäänpääsymaksu esityksiä varten pulitettiin: olettaisin, että isoin osa sisäänpääsymaksuista menee jo siihen, että Pakkahuoneen vuokra teknikkoineen ei ole mikään ihan nimellinen summa. Ainakaan tälle ryhmälle ei esiintymisestä myöskään maksettu palkkiota (pl. osa matkakuluista), ja itseni muusikkona elättävänä voin sanoa että ilmaiseksi talkoohengellä tehtäessä ei aina voi saada niin timanttia tavaraa.

//edit:
Itse olen tykännyt TAFF:issa siitä, että paikalla on DJ:itä ja tilanne on enemmän "klubimainen", joinakin vuosina (mm. Klubilla oltaessa) väki on ihan joukolla innostunut tanssimaan. Esimerkiksi KinkyPohjolassa tai Bizarressa käydessä on taas tuntunut, että pääpaino on enemmän sosialisoinnissa ja sessioinnissa, ja tällaiset illatsut ovat myös olleet mahtavia reissuja. Lienee rikkaus, että näinkin pienessä maassa järjestetään erilaisia ja -tyyppisiä tapahtumia.
« Viimeksi muokattu: 09.09.2014, 00:54 kirjoittanut Ankka »

Amynsomnia

Vs: Tampere Fetish Factory
« Vastaus #216 : 09.09.2014, 10:18 »
Myös pieni ihminen välittää isot kiitoksensa kaikille jotka Taffin tekivät mahdolliseksi!
Pakkahuone, aivan mieletön!! Uusi rakkauteni! :love:
Kuten jo moneen kertaan sanottu, upeita erilaisia asuja ihmisillä, katseltavaa riitti. ;)
Olen niin onnellinen että sain Taffin kokea ja vieläpä maailman parhaimmassa ja ihanimmassa seurassa.
Iso lämmin kiitos seuralaisilleni, olette niin huippuja. :love: :love: :love:

Uusia kokemuksia tuli taas koettua ja sainpa joillekin naisten vessassa jopa sitä kuuluisaa hyvää mieltä aiheutettua. Olkaa hyvä vaan, lasku tulee perässä. ;)

*kiittäen ja kumartaen*

Bambi

Vs: Tampere Fetish Factory
« Vastaus #217 : 09.09.2014, 12:15 »
Pääsylippumaksut menevät suoraan tilan vuokraan, suurin osa esiintyjistä ei saa vaivoistaan pennin penniä. Omasta mielestäni ohjelma oli kuitenkin illan aikana melkoista timanttia (mutta olen tietenkin puolueellinen). :)


Bilekuvien info on seuraavanlainen:

Bilekuvauksessa kävi illan aikana 500 ihmistä ja itse kuvia on siis yli 1000. Pilvipalvelimelle niitä ei voi laittaa yksityisyysasioiden vuoksi, joten jokainen saa kuvansa sähköpostilla. Tähän menee luonnollisesti aikaa, joten olkaa kärsivällisiä! :)
Ensimmäisenä kuvia tulee alkuillasta kuvaukseen menneille ja viimeiseksi juuri ennen kuvauspisteen sulkemista paikalle saapuineille. Kuvaaja arvioi työskentelyajakseen noin kaksi viikkoa.

johannas

  • Vieras
Vs: Tampere Fetish Factory
« Vastaus #218 : 09.09.2014, 12:52 »
Tullikamari on paikkana mitä parhain, ja itse olen ainakin valmis maksamaan siitä jos tuolla saa bilettää.

Mun puolesta ihmiset olis saanut tanssia enemmänkin. :)

Mukavaa kun on eri tyyppisiä bileitä. Ei kaikkien tarvi mennä samalla kaavalla.

Kuvia odotellessa. :)

Wibbe

  • Vieras
Vs: Tampere Fetish Factory
« Vastaus #219 : 09.09.2014, 12:55 »
Bilekuvauksessa kävi illan aikana 500 ihmistä ja itse kuvia on siis yli 1000

Täh? Paljonko siellä oli väkee? Mä kuulin arvion että 350 mutta 500! Wau! :)

Pip

Vs: Tampere Fetish Factory
« Vastaus #220 : 09.09.2014, 12:58 »
Bilekuvauksessa kävi illan aikana 500 ihmistä ja itse kuvia on siis yli 1000

Täh? Paljonko siellä oli väkee? Mä kuulin arvion että 350 mutta 500! Wau! :)
Monet halusivat ottaa kaverikuvia muiden kanssa, joten siellä on joistain ihmisistä monta kuvaa. Kävijöitä ei ollut tuota 500.

peikkotyttö

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 126
  • Poly, mutta varattu
  • Galleria
Vs: Tampere Fetish Factory
« Vastaus #221 : 09.09.2014, 13:06 »
Kiitokset tulevat myös täältä! Hienoa, että teema näkyi myös tilassa. On hienoa, että yhdistyksillä on nykyisin varaa vuokrata Pakkahuoneen kaltaisia tiloja ja olen valmis myös tällaisissa tapauksissa maksamaan suuremman pääsymaksun. Teema oli mielestäni loistava, ihmiset olivat nähneet vaivaa asujensa eteen ja se toi oman lisänsä bilefiilikseen.

Sisäinen ekshipparini kiittää sessioitamme seuranneita. :) Teidän katseillanne on väliä. :)

roosa

  • Vieras
Vs: Tampere Fetish Factory
« Vastaus #222 : 09.09.2014, 16:05 »
Isot kiitokset minultakin!  :)

pääkallopinni

  • Vieras
Vs: Tampere Fetish Factory
« Vastaus #223 : 09.09.2014, 16:05 »
Sanonpa minäkin nyt että aivan loistavasti järkätyt bileet kaikin puolin, ja biletila ei tuosta mene paremmaksi.
Juomien hinnat oli aivan järkyttävät, mutta siihen ei TAFFilla varmasti ole osaa eikä arpaa, elleivät haluaisi pulittaa omasta pussista niitä paikan odottamia juomatuottoja.  :(
Mutta siksihän dokaamaan kuuluukin lähteä tyhjällä vatsalla, nousee paljon iloisemmin päähän  :P

Kiitos ja kumarrus ihan kaikille!  :love:

tomi

Vs: Tampere Fetish Factory
« Vastaus #224 : 09.09.2014, 19:05 »
Ei se musa mitenkään liian lujaa soinut ja kyseessähän oli bileet eikä mikään miitti! Ihan hyvin pysty mun mielestä keskustelee eikä korvatkaan soinut ja ainakin Die Antwoordia ois voinut kyllä soittaa vieläkin kovempaa!  >:D Eikä ne juomien hinnatkaan järkyttäviä olleet tai kallista toki, mut niinhän ravintoloissa tuppaa olemaan, halvempaa ainakin kun vaikkapa Tavastialla oli edellisenä iltana noin vertailun vuoksi...

Toivottavasti TAFF on ensi vuonnakin Pakkahuoneella ja lisää volaa, kiitos.  :P