Kirjoittaja Aihe: käyttäjän lisäämien kuvien haku?  (Luettu 4871 kertaa)

Kunzmann

käyttäjän lisäämien kuvien haku?
« : 20.06.2011, 10:48 »
Onnistuuko jotenkin hakemaan kaikki kuvat jonkun nimimerkin lisäämänä? mä oon hakenut ja hakenut vaan en mä löydä enkä osaa arrghh  :P

Leikkisa

  • Vieras
Vs: käyttäjän lisäämien kuvien haku?
« Vastaus #1 : 20.06.2011, 10:55 »
Ainakin onnistuu klikkaamalla foorumilla nimen alapuolella olevaa "Galleriakuvat"-linkkiä henkilön kohdalta, jonka kuvia haluaa katsella. Itse gallerian hakua en minäkään saa antamaan oikeita tuloksia.

Kivahan se olisi, jos tuon linkin saisi mukaan käyttäjän profiilisivullekin.

swan

  • Vieras
Vs: käyttäjän lisäämien kuvien haku?
« Vastaus #2 : 20.06.2011, 11:23 »
Ainakin onnistuu klikkaamalla foorumilla nimen alapuolella olevaa "Galleriakuvat"-linkkiä henkilön kohdalta, jonka kuvia haluaa katsella.
Edellyttää tosiaan,että käyttäjällä on kuvia ylipäätään lisättynä. Kaikkien nimimerkin alla on tuo linkki kuviin,vaikka ei olis ainuttakaan valokuvaa.

Oranssilyhty

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 614
  • Galleria
Vs: käyttäjän lisäämien kuvien haku?
« Vastaus #3 : 20.06.2011, 12:05 »
Ainakin onnistuu klikkaamalla foorumilla nimen alapuolella olevaa "Galleriakuvat"-linkkiä henkilön kohdalta, jonka kuvia haluaa katsella. Itse gallerian hakua en minäkään saa antamaan oikeita tuloksia.

Kivahan se olisi, jos tuon linkin saisi mukaan käyttäjän profiilisivullekin.

jos profiilin löytää voi käyttää sen numeroa hakuehtona galleriakuvien katsomiseen, niin itsekkin teen eli http://www.bdsmbaari.net/index.php?action=profile;area=summary;u=357 lopussa lukee profiilinumeroni ja sit jos kattoo galleriakuva linkkiä http://www.bdsmbaari.net/index.php?action=gallery;sa=myimages;u=357 niin sama numero, esim 356 profiili on nimeltään timbutus ja sillä ei ole kuvia, ilmeisesti foorumi indeksoi profiilit rekisteröitymisen mukaan.

peace

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 239
  • En ole vakava, vaikka näytän siltä
  • Galleria
Vs: käyttäjän lisäämien kuvien haku?
« Vastaus #4 : 21.06.2011, 16:30 »
Kivahan se olisi, jos tuon linkin saisi mukaan käyttäjän profiilisivullekin.

Nyt näyttää tuollainen linkki profiilisivulla olevan. Hyvä lisäys.

Hermes

  • Vieras
Vs: käyttäjän lisäämien kuvien haku?
« Vastaus #5 : 21.06.2011, 17:29 »
Kun sitä on niin kovasti toivottu niin pakkohan se oli sinne sujauttaa.   :)
Mutta onhan se vielä vähän keskeneräinen mm. suomennoksen osalta. Linkki toki toimii jo.