Äänestys

Mitkä näistä päivämääristä sopivat parhaiten? Voit valita useamman käypäisen.

28.6.2014
11 (15.7%)
5.7.2014 (huom, iso biletapahtuma päiväaktiviteettineen samana päivänä, HKI)
3 (4.3%)
12.7.2014
9 (12.9%)
19.7.2014
9 (12.9%)
26.7.2014
13 (18.6%)
16.8.2014
23 (32.9%)
2.8.2015 (Pihlajasaari-retken yhteydessä) <-- Lisätty vaihtoehdoksi 21.7
2 (2.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 23

Kirjoittaja Aihe: 2014 - Gathering: Vanhat Tekijät, Legendat, Kinkyveteraanit, Sisäpiiri  (Luettu 16027 kertaa)

JetErus

  • Vieras
JA JÄLLEEN, NYT 2014 VETERAANIMÖÖTTÖ:

Lainaus
Vuonna 2012 ja 2013 saatiin oikein mukavasti tämä tapahtuma onnistumaan, joten järjestetään siis uudelleen. Tapahtuma järjestetään ajankohtana, joka saa eniten ääniä.

Edelliseen 2012-2013 tapahtumaan liittyvä ketju löytyy täältä: http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=2392.0

Ja allaoleva kiteyttänee kaiken oleellisen:

Tässä peräänkuulutan vanhoja legendoja, pitkän linjan kinkyilijöitä, tunnettuja ja vähemmän tuntemattomia. Muistattehan toki vanhan sisäpiirin, kerman ja pahasti parjatun sisäänpäin sulkeutuneitten omahyväisten ja ylpeitten paskiaisten kerhon? Juuri ne, jotka bileitä ovat rakentaneet, aiheuttaneet pahennusta, olleet puhumatta uusille tulokkaille, ryypänneet liikaa, kopeloineet darkkarissa, olleet ryyppäämättä ja olleet darkkarin ulkopuolella.. (en keksi enempää)

Toisin sanoen, lienee aika keräillä vanhat parrat ja tuttavat yhteen ja käydä vaikka tuopposella tai muutoin päästä yhteen.

Osa meistä on jo jättänyt Kinky-piirit taakseen, osa pyörii vielä kuvioissa ja niin edelleen.

Ilmoitelkaapa itsestänne. Voitaisiin treffailla vaikka joskus kesäkuussa ja ehkä stadin suunnilla. Tai vaikkapa jonkin bileen yhteydessä.

En tohdi tässä nimimerkkejä alkaa mainitsemaan, kun ei tiedä kiinnostaako näitä muita luuhaajia enää tulla edes mainituiksi

Tiedätte kyllä varmasti ketä kaikkia tarkoitan. Jos siis olet pyörinyt kuvioissa jo 2000-2005 (tjsp ja aikaisemminkin) välisenä aikana tai kokenut Kinkyisen aktiiviherätyksesi tuona ajanjaksona, ota yhteyttä, mieluiten vieläpä täällä palstalla.

Olitko kasaamassa Pervparkkia? Tai vaikka kävitkö ensimmäisessä ja toisessa Danse Macabressa? Muistatko kolme tuoppia (vai mikä hitto se oli)? Teippari? Musta puolikuu? Jalo taikurina? Darkkari Tampereella joka sijaitsi portaikossa? Sanooko mitään? Bileet Lahdessa? Ensimmäinen Kinky Pohjola? Tuntematon Maa-sivuston kunnian ja gloorian päivät? City:n Kinky Bar-chatti? NeitiNaru?

Aamen. Kokoonnutaan ja muistellaan vanhoja hyviä aikoja.

Ja kuten aiempinakin kertoina, mietitään tässä keskustelussa samalla paikkaa, aikaa, ideoita ja muutenkin asiaankuuluvaa jorinaa. Oletettavasti jälleen valitaan se ajankohta joka saa eniten ääniä. Voitte valita useammankin vaihtoehdon.

Aiempina vuosina ollaan oltu Kaisaniemessä ja Hietsussa. Siitä on sitten siirrytty jonnekin jatkamaan, osa kotiinsa ja osa on jatkanut aamunkoittoon saakka paikassa jos toisessakin :)

Tilaisuus on maksuton. Mitä pervompana tulet, sitä ilmaisemmaksi tilaisuus käy!

SpeedMaster

  • Vieras
Joku vastaava mesta, minne pääsee julkisilla, autolla tai prätkällä.

Oma toivomus: sulaudutaan joukkoon, eli jätetään ne kinkyvälineet kotiin!

JetErus

  • Vieras
Joku vastaava mesta, minne pääsee julkisilla, autolla tai prätkällä.

Oma toivomus: sulaudutaan joukkoon, eli jätetään ne kinkyvälineet kotiin!

Tämä se taisi olla linjaus viime kerroillakin. Ei sitä muutenkaan julkisilla paikoilla kovin viitsi pervostella. Hyvin meni edellisetkin kerrat, tuskin sitä porukkaa erotti muusta väestä. Jollei aivan korvakuulolla ollut :)

Nepo

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 498
  • "Kyllä se mökillä menis"
  • Galleria
Toivottavasti tänä(kin) vuonna sää suosii kuten aiempina vuosina ;).Itse ehdotan yhdeksi ajankohdaksi 16.8.2014 lauantai.Kesän parhaimmat säät on buukattu siihen ajankohtaan-toisin sanoen....olen silloin Suomessa ja pääsisin paikalle.Muuten katkee hyvä 2v putki :)

submit

  • Vieras
5.7.2014 on isot Suvilahden bileet, joten osa vanhoista pieruista saattaa olla estyneenä biletalkoiden takia...

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Toivottavasti tänä(kin) vuonna sää suosii kuten aiempina vuosina ;).Itse ehdotan yhdeksi ajankohdaksi 16.8.2014 lauantai.Kesän parhaimmat säät on buukattu siihen ajankohtaan-toisin sanoen....olen silloin Suomessa ja pääsisin paikalle.Muuten katkee hyvä 2v putki :)
Mulle passais kans tuo päivä erittäin hyvin, voisi samalla juhlistaa sitä että muutun vielä vanhemmaksi pieruksi :D

JetErus

  • Vieras
5.7.2014 on isot Suvilahden bileet, joten osa vanhoista pieruista saattaa olla estyneenä biletalkoiden takia...

No kappas :) Suattaisi olla silti ihan otollinen ajankohta, jos on maisemissa jo valmiiksi sellaisia jotka normaalisti olisivat kauempana. Eli PK-seudulla vierailtaessa kaukomaalainen saattaisi saada täten kaksi kärpästä yhdellä iskulla.

Vai että ihan oikein ISOT Bileet :) Hyvä että joku järkkää!

isabella

5.7.2014 on isot Suvilahden bileet, joten osa vanhoista pieruista saattaa olla estyneenä biletalkoiden takia...

Vai että ihan oikein ISOT Bileet :) Hyvä että joku järkkää!

Kyseessä ovat siis Häkin, Ketjureaktion ja Smurffien yhteisbileet. Päivällä on erilaista päiväohjelmaa, workshoppeja jne., joihin ehkä joku konkareistakin saattaisi haluta osallistua. Ja illalla on sitten ne ISOT bileet, tavoitteena on yli 300 juhlijaa :)

Tämä siis vain tiedoksi, minua ei voi vielä vanhaksi pieruksi laskea enkä ole tähän kokoontumiseen tulossa ;)

virgo

  • Vieras
äh justhan mä siellä hesassa kävin joka vuosi jaksa...

Norja

  • Vieras
Mä olen Stadissa just tona ekana päivämääränä, joten se sopis mulle mainiosti. Ainiin, en kuulu mihinkään sisäpiiriin, joka sijaitsee joidenkin päissä. En ole vanha pieru vaikka ikämies olenkin. Mielestäni kinkyskenessä on ihan vitusti suppeita, nuoria, tavattoman sovinnaisia kinkyjä joista voisi käyttää nimitystä vanha pieru. Vika ei kuitenkaan ole heidän, jotkut näyttävät syntyneen vanhoiksi pieruiksi, ehkä se kulkee suvussa, mene ja tiedä. Sillälailla voin tuntea itseni välistä vanhaksi kun edelleenkään missään ei järjestetä kunnon bileitä. Musikki on mälsää, kuteet korneja ja jono narikkaan liian pitkä. Ennen oli kaikki toisin. Silloin oli julmuuskin sallittua ja subeilla ei ollut mitään sananvaltaa. Muistan kerrankin kun Teippitehtaalla...ainiin, ettehän te tiedä edes missä se oli. Turhaa mä mitään kerron. Turhuutta, turhuutta kaikki vaiva, voi voi. Valivali vali. Mitä tässä enää kannattaa. Tulis syöpä ja tappas. En jaksa...rintaan pistää...huhhuh, selkäki on taas ihan muusina ja reidet ja pohkeet tukossa...soittasko jollekin, äh, ei ne vastaa mulle...no sinne bileisiin mä menen. Kostoks...

JetErus

  • Vieras
5.7.2014 on isot Suvilahden bileet, joten osa vanhoista pieruista saattaa olla estyneenä biletalkoiden takia...

Vai että ihan oikein ISOT Bileet :) Hyvä että joku järkkää!

Kyseessä ovat siis Häkin, Ketjureaktion ja Smurffien yhteisbileet. Päivällä on erilaista päiväohjelmaa, workshoppeja jne., joihin ehkä joku konkareistakin saattaisi haluta osallistua. Ja illalla on sitten ne ISOT bileet, tavoitteena on yli 300 juhlijaa :)

Tämä siis vain tiedoksi, minua ei voi vielä vanhaksi pieruksi laskea enkä ole tähän kokoontumiseen tulossa ;)

Tämähän kuulostaa hyvältä. Yhteistyötä onkin kaivattu ja se on erinomainen asia. Täytynee itse vääntäytyä :) Tällaista yhteistyötä ja muutakin yhteistyötä yhdistysten ja koko skenen kesken näkisin mieluusti lisää. Etenkin yhteen hiileen puhaltaminen poliittisella saralla olisi tervetullutta...

Ja se että laskeeko itsensä vanhaksi pieruksi vai muuten vain sopivaksi tähän kokoontumiseen, on ihan jokaisen päätettävissä. Olet tietysti tervetullut. Aiempina kertoina on ollut mukana joitakin "nuoriakin" :) Itsehän lakkasin onneksi ikääntymästä tuossa 3-kympin korvilla :)

SpeedMaster

  • Vieras
Oisko ideaa pyhittää tuo 5.7, Suvilahden kekkereille ja ottaa pois vaihtoehdoista?
Saatais enemmän porukkaa piknikille.

Wibbe

  • Vieras
No jos suvilahden kekkereihin liitetään päivällä tapahtuvia työpajoja niin taas ne jää miitissä näkemättä jotka siellä puuhastelee...

JetErus

  • Vieras
No jos suvilahden kekkereihin liitetään päivällä tapahtuvia työpajoja niin taas ne jää miitissä näkemättä jotka siellä puuhastelee...

Totta turisette. Uskoakseni nyt kuitenkin jää tuo 5.7 vähemmistöön äänestyksessä. Minkäs päivän siihen laittaisi tilalle?

Tii

Minkäs päivän siihen laittaisi tilalle?
Jospa laittaisit vaihtoehdoksi vielä tuon Nepon ja Pinksun ehdottaman 16.8. Jos siis onnistuu vielä vaihtoehtojen lisääminen tuohon äänestykseen.