Kirjoittaja Aihe: Siveysvyö naiselle  (Luettu 21187 kertaa)

LCHawk

  • Vieras
Vs: Siveysvyö naiselle
« Vastaus #15 : 13.11.2015, 17:11 »
Vanha ketju, mutta kerrotaan kokemuksia. Olen siis avaimienhatija ja subini käyttää siveysvyötä. Ihan ensimmäisenä: kannattaa homata kunnollinen vyö, jos meinaa käyttää pitkäaikaisesti. Mieluiten mittojen mukaan tehty. Kannattaa myös varautua pitkään totutteluprosessiin. Meillä aloitettiin ihan tunnista-parista päällä ja aikaa pidennettiin joka päivä muutamalla tunnilla. Ensimmäisellä viikolla otettiin vyö aina pois vessareissujen c. Ensimmäisen viikon jälkeen subini piti vyötä käytännössä koko valveillaoloajansa poislukien vessakäynnit.

Toiselle viikola subini alkoi harjoittelemaan vessassakäymistä vyö päällä. Alussa se oli sotkuista ja aikaavievää, nykyään siveyvyö ei hidsata vessareissuja juuri lainkaan. Hygienian hoitamisessa amme on erittäin kävetä; siinä on kävetää peseytyä ja käydä vyötäröä myöten vedessä. Samoin erilaiset sumutuspullot ovat käteviä. Tärkeintä on oppia rutiini. Myös talkkia kannattaa käyttää hiertymien ehkäisemiseen. Meillä myös jostain syystä nukkuminen siveysvyössä vaati paljon totuttelua (subini on muutenkin herkkäunininen, joten ehkä tämä asia on yksilöllistä).

Kolmannella viikolla subi oli oppinut sen verran hyvän rutiinin ja tottunut vyöhönsä, että hänet pystyi jättämään vuorokaudeksi ilman mahdollisuutta saada vyötä pois päältään. Noin kahden kuukauden jälkeen testasimme ensimmäistä kertaa kuukautisia siveysvyössä. Se onnistui hyvin, kun joka päivä kävi ammeessa kylvyssä.

Sitten sana secondary shieldistä eli lisäsuojasta. Tämä on kätevä, koska se estää täydellisesti itsellään leikkmisen, mutta mutkistaa hygienian hoitamista ja pidentää vessareissujen kestoa ja tekee niistä sotkuisempia. Tähän totuttelu kannattaa aloittaa vasta sitten, kun muun vyön kanssa eläminen on ongelmatonta, meidän kohdalla noin puolen vuoden jälkeen. Tämän kanssa joutuu opettelemaan ihan uudet hygieniarutiinit, subini mukaan homma on kuin saisi uuden vyön ja aloittaisi kaiken alusta. Erityisesti kuukautiset tämän lisäosan kanssa ovat hankalat, mutta ihan mahdolliset. Hygienian kanssa vaan pitää olla tarkkana ja sen hoitamiseen tulee varata aikaa. Meillä tämä lisäsuoja toimii lähinnä rangiastuksena ja pisimmillään sitä subi on pitänyt 2 viikkoa.

Vyötä pystyy pitämään totuttelulla pitkäänkin. Meillä vyö on käytössä 24/7, paitsi silloin, kun minä haluan sen avata. Myös subi voi pyytää vyön avaamista, mutta aina ennenkuin se avataan, sidotaan subin kädet seläntaakse. Jos subi haluaa kätensä vapaaksi, se onnistuu pyytämällä siveysvyön takaisin päälleen.

Kysy lisää, jos aihe kiinnostaa.

punasiipi

  • Vieras
Vs: Siveysvyö naiselle
« Vastaus #16 : 13.11.2015, 22:32 »
Tässä on hyödyllistä kokemusperäistä tietoa, jonka lisäksi se herättää ihania mielikuvia, kiitos  :love:

Lllaura

  • Vieras
Vs: Siveysvyö naiselle
« Vastaus #17 : 07.07.2016, 13:48 »
Aivan kamala rangaistus tuo siveysvyö, lisäosan kanssa vielä 2 viikkoa?  ;) Mä tulisin jo hulluksi... Kuvittelen itselleni siveysvyön niin tekee jo mieli etsiä vibraattori  :D

Omistaja

  • Vieras
Vs: Siveysvyö naiselle
« Vastaus #18 : 13.07.2016, 10:17 »
Itsellä käytettynä taas toi tuskin toimisi minkäänlaisena rangaistuksena, paitsi ajatuksen tasolla tietysti. Sen verran laiska runkkari on kyseessä :D Mut jos oisi sellanen mies itsellä, joka sit pihtailis sitä seksiäkin ihan tarkoituksella ja samalla se oisi vaan todella pantava tapaus, niin sit vois sormeiluhalutkin olla ihan toisenlaiset... :)

Fastidia

Vs: Siveysvyö naiselle
« Vastaus #19 : 16.08.2016, 18:52 »
Mietin tässä siveysvöitä katsellessa että itselläni ainakin sekä ulkoiset että sisäiset häpyhuulet turpoavat melko paljon kiihottuessani. Päälle kahlitut tiukat farkut jotka ovat rajoittaneet häpyhuulten turpoamismahollisuuksia ovat olleet hyvin miellyttävä kokemus, kuitenkin pelkään että metalli-muovi tai metalli-nahka vyö joka on hyvintarkkaan mitoitettu voi osoittautua liian rajuksi jatkuvaan käyttöön. Samalla kuitenkin jatkuvassa käytössä, eikä pelkässä sessiokäytössä, olevan vyön yksi tärkeimpiä ominaisuuksia on nimenomaan rajoittaa itsetyydytystä joten kovin paljoa pelivaraa siihen ei voi jättää.

Onko muilla kokemusta kiihotuksen tuomasta turvotuksesta siveysvyön kanssa ja miten se tulee ottaa vyötä hankkiessa huomioon, vai murehdinko vain turhia.

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
Vs: Siveysvyö naiselle
« Vastaus #20 : 16.08.2016, 19:17 »
Naisen siveysvyön tulee olla todella tiukka, ja mukava sen ei ole tarkoitus ollakaan. Sinne ei pidä saada edes sormea mahtumaan väliin. Vyö menettää heti ideansa jos sitä tilattaessa ottaa huomioon jonkun "turpoamisvaran". Tarpeeksi kauan kun on pitänyt vyötä, niin kroppa muotoontuu sen mukaan, mikä vähän helpottaa puristamisen tunnetta. Hiertymiltä ja painaumilta ei kyllä vältytä.
Toki niissä on silikoonipehmusteet sisäpuolella, jotka vähän antaa periksi jos paikat turpoaa.

Harva nainen käyttää siveysvyötä jatkuvasti, siinä kun on muitakin ongelmia kun se puristus. Kun häppärit on koko ajan painuneena yhteen, eikä ilmaa pääse mistään raosta sisään, niin olosuhteet on kaikille tulehduksille aika otolliset.

Fastidia

Vs: Siveysvyö naiselle
« Vastaus #21 : 16.08.2016, 20:13 »
Eihän sen todellakaan ole tarkoitus olla miellyttävä, näin epämiellyttävistä tuntemuksista nauttivana välillä tulee väärin ymmärretyksi kun unohtaa muotoilla asiansa oikein :D

Jatkuvaa köyttöä ei ole tarkoitus, mutta esimerkiksi kahden suht lähekkäin olevien sessioiden välillä siveysvyön pitäminen. Sitten taas kun valtiaani on myös puolisoni niin hän saattaa hyvinkin huolehtia että vaikka kuinka lähekkäin olisi sessiointiaikaa sovittuna niin välissä ehdin moneen kertaan kiihottua. Tarkoitus ei kuitenkaan ole että siveysvyö olisi niinkään suoraan rangaistukselta tuntuva väline, vaan enemmänkin valta-asetelmaa voimistava ja vapautta rajoittava väline.
Ehkäpä se täytyy jollain halppisversioilla ensin sessiokäytössä kokeilla että minkätyyppinen voisi sitten toimia myös hieman pidempään pidettynä ja mikä ei ainakaan minun kehollani toimi.

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Siveysvyö naiselle
« Vastaus #22 : 16.08.2016, 20:24 »
Eihän nykyaikaisia naisia saa näin julmilla vehkeillä kiusata,  sillä tämähän vaatii sen että vähintään avain pitää itse käyttäjälle jättää,  sillä jos tulee pahamieli tai alkaa ahdistavaa,  niin se on heti saatava pois ☺

Fastidia

Vs: Siveysvyö naiselle
« Vastaus #23 : 16.08.2016, 21:14 »
Eihän nykyaikaisia naisia saa näin julmilla vehkeillä kiusata,  sillä tämähän vaatii sen että vähintään avain pitää itse käyttäjälle jättää,  sillä jos tulee pahamieli tai alkaa ahdistavaa,  niin se on heti saatava pois ☺

Kyllä nyt feminismi on taas tehnyt kaikesta niin kauhean tylsää ja pilannut kaiken hauskan, eiku... :D

Avain on tottakai herralla/valtialla/omistajalla, hullua edes ajatella muuta. Muuten kuin sessiokäytössä vyö vaan ei saa tehdä arkielämästä liian hankalaa. Muu maailma valitettavasti jatkuu vaikka kuinka olisi lukossa ja jumissa hankalassa siveysvyössä, eikä valitettavasti kaikki luennoitsijat ymmärrä poissaolon syyksi sitä että siveysvyöllä koulussa istuminen kävi liian hankalaksi ja oli pakko lähteä kotiin odottelemaan avainta tai muuten tekemään olosta siedettävämpi/vähemmän hankala  :-\ Ehkä jonain päivänä luennoitsijat ja proffat ymmärtää tällaistenkin poissaolojen päälle, sitä odotellessa

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
Vs: Siveysvyö naiselle
« Vastaus #24 : 16.08.2016, 21:19 »
^Siveysvyössä voi kyllä istua aika helposti, mut nukkuminen on hankalaa :).
Noista halpisversioista ei oikein ole mihinkään, jos vyöt kiinnostaa ja talous sallii, niin parempi hankkia kunnollinen heti alkuun.
Itse olen joskus muutamia viikkoja pitänyt vyötä putkeen, eikä avain ollut mulla itselläni. Sitten virtsis ja ihon hiertyminen verille pakotti ottamaan sen pois :).

Papi

Vs: Siveysvyö naiselle
« Vastaus #25 : 17.08.2016, 11:53 »

Avain on tottakai herralla/valtialla/omistajalla, hullua edes ajatella muuta. Muuten kuin sessiokäytössä vyö vaan ei saa tehdä arkielämästä liian hankalaa. Muu maailma valitettavasti jatkuu vaikka kuinka olisi lukossa ja jumissa hankalassa siveysvyössä, eikä valitettavasti kaikki luennoitsijat ymmärrä poissaolon syyksi sitä että siveysvyöllä koulussa istuminen kävi liian hankalaksi ja oli pakko lähteä kotiin odottelemaan avainta tai muuten tekemään olosta siedettävämpi/vähemmän hankala  :-\ Ehkä jonain päivänä luennoitsijat ja proffat ymmärtää tällaistenkin poissaolojen päälle, sitä odotellessa

Minulla on ratkaisu tuohon ongelmaan...
Vara-avain proffalle, joka voi päästää pinteestä :))
Uskon, että 1-2 proffaa löytyy, jotka tekevät sen mielellään.
Omistajan kanssa joudut kyllä varmaan vähän neuvottelemaan ensin... :))

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Siveysvyö naiselle
« Vastaus #26 : 21.05.2017, 11:02 »
Tässä on vuosien mittaan tutustunut ihmisiin, jotka on jo vuosia käyttäneet lukitustaan 24/7. Noh... Eihän se tietenkään sataprosenttista ole. Pitäähän sitä vaniljaseksiläkin harrasta välillä. Mutta se minkä olen pannut merkille, vyötä käytetäänkin erityisesti seksuaalisen kiihotustilan nostattamiseen. Siihen käytetään mitättömiltä vaikuttavia lisälaitteita. Keillä baarilaisilla on kokemusta näistä "teräspikkareitte" lisävarusteista?