Kirjoittaja Aihe: Siveysvyö naiselle  (Luettu 21188 kertaa)

Puremua

  • Vieras
Siveysvyö naiselle
« : 10.08.2014, 19:31 »
Mulla kiehtois kovasti ajatus siveysvyöstä. Olemme jo orjan kanssa vähän sellaisia kattelleetkin, mutta päätös on vielä tekemättä. Paljon on asiaa pohdittavana. Onko kellään kokemusta sellaisesta. Millainen olis hyvä? Kuinka saa pidettyä omasta puhtaudesta huolta? Mikä materiaali olis hyvä? Miten sellaisen kans sitten eletään?
Yksi sopiva sivari maksaa noin 190 ekua...Se on kyllä sen verta kallis, ettei sitä tohi ihan kaappiin säilytettäväksi ostaa. Kertokaapa, onko kellään kokemusta sellaisesta, vai olenko ihan uranuurtaja siinä asiassa. 

Severin

  • Vieras
Vs: Siveysvyö naiselle
« Vastaus #1 : 10.08.2014, 23:00 »
Oli joskus ajankohtainen hankinta.
Soittelin en tiedä saako mainostaa mutta;

Sexshop Finland
Pengerkatu 24
00500 H:ki löytyi, kaveri pyysi jotain 4 kymppiä, ei paha hinta
pirun kalliita ulkomailtakin tilatessa.

Päädyttiin sitten häpärirenkaisiin ja lukkoon.


Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
Vs: Siveysvyö naiselle
« Vastaus #2 : 10.08.2014, 23:24 »
Jos haluaa siveysvyön pitkäaikaiseen käyttöön, niin kannattaa hankkia kunnollinen. Noista halvoista ei kyllä oo mihinkään. 190 euroa maksava lienee vielä aika lelu. Oon kokeillut Mysteeliä, Neosteeliä, Carraraa..Paras kokeilemani oli Tollyboy, sitä pystyi vaivatta pitää parikin viikkoa. Naisten vöissä on se huono puoli,että niistä on hankala saada todella tiivistä ja istuvaa, siksi ne onkin hyvä teettää mittojen mukaan. Mittojen mukaan teetettyäkin joutuu yleensä vääntämään hieman mutkalle sieltä täältä, että siitä saa niin tiivin ettei saa sormia väliin ujutettua missään asennoissa.
Puhtaudesta vöiden kanssa huolehditaan ruiskuttamalla vessakäyntien jälkeen neulattomalla lääkeruiskulla vettä vyön rakosiin. Käsisuihkullakin voi yrittää. Riippuu vähän vyöstäkin. Carraran vöissä on putki johon ruiskutetaan vesi, ja se suihkuaa sitä pitkin sisäpuolella olevista putkista ulos ja pesee paikat.
Pitkäaikaisessa käytössä täytyy käyttää myös talkkia, muuten vyö hankaa ihon rikki,etenkin vyötäröltä. Jotkut peseytyy vyön kanssa ottamalla istumakylpyjä kerran pari viikossa.

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Siveysvyö naiselle
« Vastaus #3 : 11.08.2014, 16:36 »
Riippuu paljon mikä on vyön tarkoitus, sillä  epämukava vyö toimii hyvin pelottaa,  joita ei pidetä kovin pitkään, sillä pistävät subi ajelemaan pois pääsyä, jolloin asioiden käsittely on paljon helpompaa.  Eli vöitä on monenlaisia ja ihan käytöstä riippuvuudesta kiinni millaisia käyttää, mutta ainoa mihin kannattaa kiinnittää huomiota on hygienia puoli, itse mukavuuden la ei olenkin väliä, sillä sub käyttää mitä sille laitetaan päälle.

Puremua

  • Vieras
Vs: Siveysvyö naiselle
« Vastaus #4 : 11.08.2014, 17:18 »
Ajattelin pitkäaikaiseen käyttöön. Viikot päällä ja viikonloput vapaana. Ihan, ku orjalla itselläänki oleva sivari. Haluaisin kokea samoja asioita, ku orjaki.. Mutta taitaa jäädä haaveeksi toi laite ainaki näin pitkäntähtäimen suunnitelmalla..

windmillsw

  • Vieras
Vs: Siveysvyö naiselle
« Vastaus #5 : 12.08.2014, 12:55 »
Jos haluaa siveysvyön pitkäaikaiseen käyttöön, niin kannattaa hankkia kunnollinen. Noista halvoista ei kyllä oo mihinkään. 190 euroa maksava lienee vielä aika lelu. Oon kokeillut Mysteeliä, Neosteeliä, Carraraa..Paras kokeilemani oli Tollyboy, sitä pystyi vaivatta pitää parikin viikkoa. Naisten vöissä on se huono puoli,että niistä on hankala saada todella tiivistä ja istuvaa, siksi ne onkin hyvä teettää mittojen mukaan. Mittojen mukaan teetettyäkin joutuu yleensä vääntämään hieman mutkalle sieltä täältä, että siitä saa niin tiivin ettei saa sormia väliin ujutettua missään asennoissa.
Puhtaudesta vöiden kanssa huolehditaan ruiskuttamalla vessakäyntien jälkeen neulattomalla lääkeruiskulla vettä vyön rakosiin. Käsisuihkullakin voi yrittää. Riippuu vähän vyöstäkin. Carraran vöissä on putki johon ruiskutetaan vesi, ja se suihkuaa sitä pitkin sisäpuolella olevista putkista ulos ja pesee paikat.
Pitkäaikaisessa käytössä täytyy käyttää myös talkkia, muuten vyö hankaa ihon rikki,etenkin vyötäröltä. Jotkut peseytyy vyön kanssa ottamalla istumakylpyjä kerran pari viikossa.

Olipas Mary hieno tietopaketti.kiitos

Severin

  • Vieras
Vs: Siveysvyö naiselle
« Vastaus #6 : 14.08.2014, 10:48 »
Kyllä minun mielestä titaani tai kultarenkaat + lukko häpäreissä, pitäisi jo kertoa ettei,
tänne ole asiaa. Itsestäänselvyyshän on se, että narttua rangaistaan siveettömyydestä
vaikka olisi ollut kuinka kiltisti.

Käytän itse asiasta nimitystä profylaktinen piiskaus, siis ennalta ehkäisevä.

Omaisuuttaan tulee hoitaa :)

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
Vs: Siveysvyö naiselle
« Vastaus #7 : 14.08.2014, 11:03 »
Kyllä minun mielestä titaani tai kultarenkaat + lukko häpäreissä, pitäisi jo kertoa ettei,
tänne ole asiaa.

Lukko häppäreissähän ei estä runkkaamista millään lailla.
Itselläni oli myös projekti ex-mieheni kanssa tehdä pysyvä siveysvyö laittamalla häppäreihin lävistyksiä, ja sitten teettämällä niihin erityinen "shield" mikä yhdistää häppäri ja klitorislävistykset, niin ettei koko alueelle ole pääsyä. Projekti vaan kaatui siihen että kroppa hylki niin paljon paksuja renkaita häppäreissä, että ne oli pakko ottaa pois. Esim. tälläistä http://www.steelwerksextreme.com/female-chastity/zipper-female-chastity-device on mahdollista pitää pitkiäkin aikoja, toisin kun pelkkää munalukkoa häppäreissä.

Mr Glencairn

  • Vieras
Vs: Siveysvyö naiselle
« Vastaus #8 : 01.09.2014, 01:03 »
Itse en siveysvyötä näe välineenä jolla estetään runkkaaminen, ennemminkin juuri "tää on mun, mee pois" mentaliteetilla sitä ajattelen. Tuo MissMaryn linkittämä laitos on kyllä aika rankan näköinen omaan makuuni. Mielessäni näen kuitenkin sellaisen kahden päällekäisen rengasläväriparin yhdistelmän jotka kummatkin on pienellä munalukolla lukittu. Lukot varmaan mukavasti aiheuttaisivat painon tunnetta ja pientä kilinää liikkuessa ;). Eihän se yhdyntää sataprossasesti estäisi mutta olis se hidaste ainaskin.

Taitaa vain olla niin että tuo oma subi ei ihan tuollaiseen voi mukaan lähteä.... :(

Papi

Vs: Siveysvyö naiselle
« Vastaus #9 : 26.09.2014, 16:52 »
Renkaat häppäreissä eivät estä anuksen luvatonta käyttöä toisin kuin kunnon vyö...
MissMary selvästikin tietää aiheesta. Kiitokset kokemuksen jakamisesta meille muille.

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Siveysvyö naiselle
« Vastaus #10 : 19.02.2015, 10:21 »
Ollakseen oikeasti siveyslukittuna täytyy vyön olla totaalinen este kaikelle seksuaaliselle toiminnalle. myös omaehtoiselle. Silloin mikään lävärirengas-riippulukko-systeemi ei ole riittävä.

tauros

  • Vieras
Vs: Siveysvyö naiselle
« Vastaus #11 : 19.02.2015, 11:31 »
Sivesvyötä vois varmaan kutsua ylelliseksi alennustuotteeksi.

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Siveysvyö naiselle
« Vastaus #12 : 19.02.2015, 14:00 »
Sivesvyötä vois varmaan kutsua ylelliseksi alennustuotteeksi.

Jaa'a... voihan sen toki niinkin ilmaista. Finanssipoliittisesti se ei kuitenkaan ole mikään alennustuote.  8)

pahatar

  • Vieras
Vs: Siveysvyö naiselle
« Vastaus #13 : 01.03.2015, 03:23 »
siveysvyöstä...itse kiinnostuin vyöstä kanssa ja vertailin suomessa hintoja.sitten joutusin materiaaleja vertailemaan.kuka pitää toki mistäkin.itse päädyin lopulta ebayn kautta tilaamaan omani.on metallia.ja muovi kulkee vartalon kohdissa ettei metalli ota ihoon kiinni sekä ala kappaleessa.on todella helppo pestä,huuhdella.sen saa vyötäröstä suurennettua sekä pienennettyä.sekä haarakappaleesta.eteen tulee 2 lukkoa,toinen vartalon kohdille ja toinen alemmaksi.
olen itse ollut erittäin tyytyväinen ostokseen.vähän yli 100 euroa sain maksaa tuosta,sekä 20e kun tuote jäi tulliin :-\
josta sattuikin huvittava kömmähdys...tulli kysyi mitä paketissa on...siveysvyö...mikä se on..
materiaali  kuvailtava ja millainen se vyö on...näin meillä suomen tullissa :D
eli koko vyö tuli minulle maksamaan tuon 120 euroa.
täältä samantyyppisen saisi 190-200 hinnalla.siksi päädyin lopulta tilaamaan ulkomailta.
tuosta en kyllä taatusti luovu.voisin sanoa ehkä paras ostos kaikkineen..että jos kiinnostusta siveysvyöhön kannattaa harkita ulkomailta tilaamista.

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Siveysvyö naiselle
« Vastaus #14 : 21.04.2015, 20:26 »
siveysvyöstä...itse kiinnostuin vyöstä kanssa ja vertailin suomessa hintoja.sitten joutusin materiaaleja vertailemaan.kuka pitää toki mistäkin.itse päädyin lopulta ebayn kautta tilaamaan omani.on metallia.ja muovi kulkee vartalon kohdissa ettei metalli ota ihoon kiinni sekä ala kappaleessa.on todella helppo pestä,huuhdella.sen saa vyötäröstä suurennettua sekä pienennettyä.sekä haarakappaleesta.eteen tulee 2 lukkoa,toinen vartalon kohdille ja toinen alemmaksi.
olen itse ollut erittäin tyytyväinen ostokseen.vähän yli 100 euroa sain maksaa tuosta,sekä 20e kun tuote jäi tulliin :-\
josta sattuikin huvittava kömmähdys...tulli kysyi mitä paketissa on...siveysvyö...mikä se on..
materiaali  kuvailtava ja millainen se vyö on...näin meillä suomen tullissa :D
eli koko vyö tuli minulle maksamaan tuon 120 euroa.
täältä samantyyppisen saisi 190-200 hinnalla.siksi päädyin lopulta tilaamaan ulkomailta.
tuosta en kyllä taatusti luovu.voisin sanoa ehkä paras ostos kaikkineen..että jos kiinnostusta siveysvyöhön kannattaa harkita ulkomailta tilaamista.

Sentäs ei tarvinnut maksaa tuontitullia kun tuotantoa olis ollu EU:n sisälläkin. No avonlisävero ei ole halvoita tavaroista yleensä paljoa.