Kirjoittaja Aihe: Motoristeja  (Luettu 67440 kertaa)

Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1198
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Vs: Motoristeja
« Vastaus #45 : 18.05.2018, 15:39 »
Waau... tämähän heräs... :)

Kokeiltaisko nyt tulevana tiistaina Espoon Hölmölässä (Bemböle) Kahvituvalla treffailla. http://www.bembolenkahvitupa.net/
Juu päätin näin koska mulle lähempänä kuin Kehäkessa eikä kukaan muu muuta ehdottanut :)
Klo 19 jälkeen. Paikka menee kyllä klo 20 kiinni mutta pihalla voinee silti istuskella senkin jälkeen.

Tällä hetkellä 24,5 l bensatankki kuivumassa kylppärissä ja neljän kaasarin rivi odottaa vielä iskuruuvitalttaa... Akku sentään 3 vuorokauden latauksen jälkeen näyttää siltä, että on täynnä, mutta edellisen omistajan mukaan ollut 3 vuotta tallissa käyttämättömänä.
Joskus ihan vasaralla lyöminen ruuvariin (ikäänkuin köyhän miehen lyöntimeisseli) voi auttaa jos kohokammion ruuvit ne mitkä jumissä. Alumiini joustaa niin että on usein riittänyt. Lyöntiavaimet usein niin isoja ettei oikein meinaa pieniin kaasareihin mahtua.

Tä olis hauskaa, mut julkinen nöyryytys ei oo ikinä ollu mun juttu, ja koska ajokortti löyty viime kesänä muropaketista niin mä sähellän välillä siihen malliin etten kehtaa.  :D
Ei tuo haittaa. Kahvituvan pihassa on hyvin tilaa pyöriä eikä kukaan muukaan ole virheetön. Anna ittelles mahollisuus. Kaikki me ollaan oltu aloittelijoita ja tehty noi samat jutut ja jännittelyt.

Jos ihmisiä eksyy Tampereelle tai johonkin muualle kun kehä kolmosen sisäpuolelle niin musta saa myös ajoseuraa :3
Saattaa helpostikkin kahvin jälkeen eksyä Kehän ulkopuolelle. Kahvituvalta kun ei o ku 500m kehälle :p
ja reilu kilsa turun moottoritielle josta teiltäpäin pääsee helposti ;)

nuoripoika97

Vs: Motoristeja
« Vastaus #46 : 18.05.2018, 23:39 »
Ajeluseura tai jonkimoi miitti ois iha jees:D Nuo mopot ku on semmoo aihe et mieki osaan puhuu niist ni en jäis tuppisuuks:D

Puris

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 320
  • Galleria
    • Fetlife
Vs: Motoristeja
« Vastaus #47 : 19.05.2018, 01:17 »
Waau... tämähän heräs... :)

Kokeiltaisko nyt tulevana tiistaina Espoon Hölmölässä (Bemböle) Kahvituvalla treffailla. http://www.bembolenkahvitupa.net/
Juu päätin näin koska mulle lähempänä kuin Kehäkessa eikä kukaan muu muuta ehdottanut :)
Klo 19 jälkeen. Paikka menee kyllä klo 20 kiinni mutta pihalla voinee silti istuskella senkin jälkeen.

Tällä hetkellä 24,5 l bensatankki kuivumassa kylppärissä ja neljän kaasarin rivi odottaa vielä iskuruuvitalttaa... Akku sentään 3 vuorokauden latauksen jälkeen näyttää siltä, että on täynnä, mutta edellisen omistajan mukaan ollut 3 vuotta tallissa käyttämättömänä.
Joskus ihan vasaralla lyöminen ruuvariin (ikäänkuin köyhän miehen lyöntimeisseli) voi auttaa jos kohokammion ruuvit ne mitkä jumissä. Alumiini joustaa niin että on usein riittänyt. Lyöntiavaimet usein niin isoja ettei oikein meinaa pieniin kaasareihin mahtua.

Tä olis hauskaa, mut julkinen nöyryytys ei oo ikinä ollu mun juttu, ja koska ajokortti löyty viime kesänä muropaketista niin mä sähellän välillä siihen malliin etten kehtaa.  :D
Ei tuo haittaa. Kahvituvan pihassa on hyvin tilaa pyöriä eikä kukaan muukaan ole virheetön. Anna ittelles mahollisuus. Kaikki me ollaan oltu aloittelijoita ja tehty noi samat jutut ja jännittelyt.

Jos ihmisiä eksyy Tampereelle tai johonkin muualle kun kehä kolmosen sisäpuolelle niin musta saa myös ajoseuraa :3
Saattaa helpostikkin kahvin jälkeen eksyä Kehän ulkopuolelle. Kahvituvalta kun ei o ku 500m kehälle :p
ja reilu kilsa turun moottoritielle josta teiltäpäin pääsee helposti ;)

Jaa, mulle sopis Renkomäen apsi.. :D nou fckn touring

Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1198
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Vs: Motoristeja
« Vastaus #48 : 19.05.2018, 10:07 »
:D nou fckn touring

Juuri näin :)

Eli sä 'isännöit' tiistaina siellä sikäläisiä.  :love:

Tuohan olis hyvä. (vaikka ihan itte sanon)
Eri puolille maata tiistaisin pervomopoilijoiden miitti :)

Puris

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 320
  • Galleria
    • Fetlife
Vs: Motoristeja
« Vastaus #49 : 19.05.2018, 19:13 »
:D nou fckn touring

Juuri näin :)

Eli sä 'isännöit' tiistaina siellä sikäläisiä.  :love:

Tuohan olis hyvä. (vaikka ihan itte sanon)
Eri puolille maata tiistaisin pervomopoilijoiden miitti :)
Itseassa tännepäin vois mieluummin miitata Vierumäen Matkakeitaalle. Löytyykös ketään?

Rautaperse

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 961
  • Kultsin oma, 100% monogaaminen
  • Galleria
Vs: Motoristeja
« Vastaus #50 : 20.05.2018, 03:29 »
Ensi lauantaina kokoontuminen Mäntsälän shellillä, josta lähdetään ajelemaan jonnekkin?

Dragonscorpio

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 26
  • Subpks:n Mestari ja Gubbe : )
  • Galleria
Vs: Motoristeja
« Vastaus #51 : 20.05.2018, 21:47 »
Onko jo kellonaika selvillä ?

Coach

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 225
  • The Grand Daddy
  • Galleria
Vs: Motoristeja
« Vastaus #52 : 22.05.2018, 17:08 »
Lauantai on mahdollisuus. Mikä ajankohta olis lähdölle hyvä? Muutama liikkuva osa vielä tässä on, mutta yritetään edes   :)


Ensi lauantaina kokoontuminen Mäntsälän shellillä, josta lähdetään ajelemaan jonnekkin?

Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1198
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Vs: Motoristeja
« Vastaus #53 : 22.05.2018, 19:12 »
Olen pahoillani.
Kahvituvan koollekutsuja ei itse päässy paikalle.
Meni pyörästä remmi poikki :(

Puris

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 320
  • Galleria
    • Fetlife
Vs: Motoristeja
« Vastaus #54 : 22.05.2018, 20:17 »
Olen pahoillani.
Kahvituvan koollekutsuja ei itse päässy paikalle.
Meni pyörästä remmi poikki :(
mullakin meni murraysta. Vissiin noiden jenkki paikallismoottoreiden juttu  ;D

Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1198
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Vs: Motoristeja
« Vastaus #55 : 22.05.2018, 23:27 »
Olen pahoillani.
Kahvituvan koollekutsuja ei itse päässy paikalle.
Meni pyörästä remmi poikki :(
mullakin meni murraysta. Vissiin noiden jenkki paikallismoottoreiden juttu  ;D
Joku väittää että Milwaukeen tehtaalla tehdään samassa talossa nää maamoottyorimopot ja Bridges Strattonit... Tiedä häntä.

Terhenneito

  • Vieras
Vs: Motoristeja
« Vastaus #56 : 23.05.2018, 19:48 »

Teoriassa tää kiinnostaa. Mulla on lauantaina toinenkin meno, mutta jos Mäntsälä on iltapäivän puolella, saatan innostua lähtemään mukaan.

Ensi lauantaina kokoontuminen Mäntsälän shellillä, josta lähdetään ajelemaan jonnekkin?

Coach

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 225
  • The Grand Daddy
  • Galleria
Vs: Motoristeja
« Vastaus #57 : 23.05.2018, 20:58 »
Lauantaina on Lahden satamassa moottorishöy, itse ajelen sinne aamupäivästä. Jos joku innostuu sinnepäin ajelemaan niin kaksin kaunihimpi ja kimppakiva paras. Mutkaista tietä Ja ei ihan hiljaa vaan vähän reippaampaa vauhtia.
Lähtö noin 10.00 aikaan Järvenpäästä. Se Mäntsälän Shell on matkalla, jos sieltä joku innostuu kaveriks lähtemään.

Rautaperse

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 961
  • Kultsin oma, 100% monogaaminen
  • Galleria
Vs: Motoristeja
« Vastaus #58 : 24.05.2018, 22:27 »

Teoriassa tää kiinnostaa. Mulla on lauantaina toinenkin meno, mutta jos Mäntsälä on iltapäivän puolella, saatan innostua lähtemään mukaan.

Ensi lauantaina kokoontuminen Mäntsälän shellillä, josta lähdetään ajelemaan jonnekkin?

Klo 14 Mäntasälän Shell. Osallistumisilmoitukset tähän ketjuun.

Rautaperse

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 961
  • Kultsin oma, 100% monogaaminen
  • Galleria
Vs: Motoristeja
« Vastaus #59 : 25.05.2018, 19:38 »
Lähtijöitä?