Äänestys

Voit valita useamman vaihtoehdon

Kinkyssä
373 (17.7%)
Vaniljaisessa
19 (0.9%)
Vaniljaisessa jossa harjoitetaan myös kinkyilyä
254 (12.1%)
Heterosuhteessa
215 (10.2%)
Homosuhteessa
24 (1.1%)
Biseksuaalisessa suhteessa (ei koske tietenkään yksiavioisia)
80 (3.8%)
Yksiavioisessa suhteessa
196 (9.3%)
Poly suhteessa
133 (6.3%)
Vapaassa suhteessa
152 (7.2%)
Rakkaussuhteessa
378 (17.9%)
Sessiosuhteessa
145 (6.9%)
Fuckbuddy suhteessa
101 (4.8%)
En halua olla minkäänlaisessa suhteessa
11 (0.5%)
Joku muu, mikä?
26 (1.2%)

Äänestäjiä yhteensä: 284

Kirjoittaja Aihe: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?  (Luettu 41002 kertaa)

MasterOpie

  • Vieras
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #150 : 10.02.2020, 15:45 »
Tasapainoisessa, rakastavassa, 24/7 Ds-suhteessa, missä yhteiset haaveet ja toiveet määrittelisivät polkuamme.

KnottyLover

  • Vieras
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #151 : 10.02.2020, 15:57 »
24/7,D/s,mono, rakkaussuhteessa :)

Hoppari

  • Vieras
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #152 : 10.02.2020, 21:19 »
Pelkkä sessio suhde

Lila_

  • Vieras
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #153 : 11.02.2020, 14:10 »
Kinkyssä (on se sitten pelkkää ns. makkarikinkyilyä, D/s tai 24/7), jossa on tilaa myös toisesta välittämiselle / ihastumiselle, unelmatilanteessa omistettuna olemiselle ja rakastumiselle. Suhteessa, jossa on tilaa myös toisen ihmisenä näkemiselle, toinen ei ole vain lihakimpale vaan siitä myös välitetään, annetaan aftercarea ja keskustellaan vaikka D asioista pääosin päättääkin ja ylintä valtaa käyttää, sanoo viimeisen sanan tai pistää stopin asialle. Suhteessa, jossa alistaminen ja alistuminen tapahtuvat henkilökemioissa ja pään sisällä henkisellä tasolla, toista arvostaen, ei vain hetkellisenä fyysisenä sessiohuuman kerta"panona". Suhteessa, jossa kylmän ja kovan kyydin jälkeen pääsen myös syliin ja minulla - ja alistumisellani ja siihen käyttämälläni ajalla/energialla - on oikeasti toiselle merkitystä.

Jos yksisarvista etsitään niin haluaisin rakastua määrätietoiseen, kinkyyn, omistamista ja pannoittamista haluavaan D-ihmiseen joka omistautuu myös minulle ts. ei pyöritä kourallista subeja ja suhteita kerralla (varsinkaan salassa!). Monot ja polyt ja avoin suhde, suhteen ulkopuoliset leikkikaverit, ovat asioita jotka selviävät vain sen kyseisen ihmisen kanssa - mikä toimii ja mikä ei, mistä sovitaan. Mutta olisihan se rakastuminen ensisijaisesti monona upeaa.

Realistisesti ajateltuna taas...Etäsuhteilu saattaa muuttaa komboa: jos lähinäkemistä on vähän järjestettävissä, saattaapi olla molemmilla tai toisella tarvis muihinkin kuin yhteen ihmiseen kerralla tai parisuhteen sijaan "leikitään" tai sessioidaan. Välittämistä, avoimuutta ja rehellisyyttä unohtamatta.

Alistumiseni syvenee ja tuntuu sitä arvokkaammalta mitä lähempänä olen yksisarvisten multihuipentumaa: kinkyä rakkaussuhdetta, jossa olen omistettu ja pannoitettu, jossa lähinäkemistä on paljon ja jossa molempien tarpeet täyttyvät vaikka oltaisiinkin monona.
« Viimeksi muokattu: 11.02.2020, 15:52 kirjoittanut lilakisu »

Selina

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 568
  • Nautin elämästäni.
  • Galleria
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #154 : 11.02.2020, 17:36 »
Just niissä suhteissa missä olen nyt!  :love:

notpeikko

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 231
  • Galleria
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #155 : 11.02.2020, 17:48 »
Ihana parisuhde on jo mutta puuttuu vielä se oma iso tai sisko tai veli  :)

Irwikissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 568
  • Kiltti niin halutessaan
  • Galleria
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #156 : 11.02.2020, 21:19 »
Oma suhdemuoto rakentuu vahvasti polykuvion ympärille.
Vaniljaisempi ihmissuhde, jossa kinkyelementtejä. D/S - suhde. Suhde samaa sukupuolta olevan kanssa. Kaikki ihmissuhteet rakkaussuhteita. Ihminen, ehkä useampi jonka kanssa asuu saman katon alla ja jakaa arkea. Jotain sellaista voisi olla se haavekupla, mutta loppuviimein tärkeää on että voi rakastaa ja tulla rakastetuksi, voi ilmentää myös kinkypuoltaan :love:

Itse kaipaan merkityksellisiä ihmissuhteita, vakavia. Ei useita pinnallisia vierailijoita vaan pieni joukko aidosti läheisiä ja rakkaita ihmisiä.
Polyydessä on se hyvä puoli ettei yhden ihmisen tarvitse olla kaikki ja ihmisillä voi olla jopa paremmin tilaa kasvaa, suhteen elää ja muuttua katkeamatta.
Toisaalta taas ambiamorisena en voi sanoa etteikö monosuhde voisi kuulua omaan tulevaisuuteen joskus, ken tietää, mutta nykyisessä elämäntilanteessa sitä ei näe todennäköisenä

VeraT

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 701
  • Köysiä ja kiusoittelua
  • Galleria
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #157 : 11.02.2020, 22:00 »
Vapaassa D/s-suhteessa, jos mahdollista näin ihmissuhdeanarkistina. En sovi kovinkaan tiukkoihin raameihin muutenkaan. Tietty luottamusta täytyy olla, samoin hyvä kommunikaatio ja D/s jollain tapaa mukana. Tykkään että osapuolilla on myös omaa elämää ja omia menoja.

laalaa

  • Vieras
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #158 : 11.02.2020, 22:32 »
kunnioittavassa

balthazar

  • Vieras
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #159 : 18.02.2020, 08:55 »
Tämähän on mielenkiintoinen kysymyksen asettelu. Vajotako unelmiin, joissa ei ole niitä oikean elämän rajoituksia, vai pohtiako asiaa sen kannalta, millainen suhde todella olisi mahdollinen? Keskittyäkö niihin asioihin joita näkee itsessään potentiaalisena kumppanina, vai jäädäkö haaveilemaan tuon hahmottoman ja kasvottoman vastaehdokaskavalkadin piirteistä ja ominaisuuksista?

Tällä hetkellä olen elämässäni todella vapaa, vapaampi kuin olen ehkä koskaan ollut. Samaa toivon myös niille, joiden kanssa tällä hetkellä suhteilen jollakin tasolla. En halua kuulua kenellekään, enkä kenenkään kuuluvan minulle, mutta silti arvostan suhteita joissa on jatkuvuutta. Jatkuvuus ei ole sitä, että jonkin keinotekoisen viitekehyksen tai aiesopimuksen kautta oletetaan suhteen jatkuvan, vaan suhde jatkuu koska siinä on kaikilla hyvä olla ja suhteessa vallitsee avoimuuden ja rehellisyyden ilmapiiri.

Silti ajattelen, että lopulta haluan päätyä monosuhteeseen. Löytää sen ihmisen jota haluan nipistellä ruttuisesta pyllystä aamuteellä ja kilistellä tekohampaita samassa lasissa. Tämä ei tarkoita sitä että katkaisisin olemassaolevia suhteita, mutta tiedän etten tarvitse useita seksi- tai sessiokumppaneita ollakseni onnellinen. Uskon vakaasti että ihmiset joiden kanssa suhteilen, ymmärtävät ja hyväksyvät tämän, ja ovat onnellisia puolestani kun ja jos näin pääsee käymään.

En osaa sanoa, haluanko löytää jonkun uuden ihmisen jonka kanssa heti alusta yhteinen tahtotila on parisuhde, vai kasvaako joku yksinkertaisempi suhdemuoto ajan kanssa suuremmaksi. Ehkä on vähän turha edes pohtia moista, ajattelen että sitten kun se iskee niin turha siinä on enää rimpuilla vastaan. Joskus on niinkin, että ihminen olisi aivan oikea, mutta ajoitus on huono.

Joten, mitä minä sitten etsin? Mitä joku voisi löytää minusta?  On niin helppo sortua kuvittelemaan että haluaisin rinnalleni täydellisen subin tai supernartun, mutta todellisuus taitaa olla arkisempi. Haluan rinnalleni jonkun joka herättää minussa kunnioitusta, ja joka kunnioittaa myös minua. Tasa-arvo on minulle tärkeä asia; vaikka parisuhteessa sitä valtaa jaetaan tasan hyvin eri tavalla, jokainen omallaan eikä minusta yksi tapa ole toista parempi. Omaltani kaipaan sitä tunnetta, että vaikka en tarvitse tai kaipaa mitään aktiivista 24/7 orjailua, niin se dynamiikka odottaa siellä kun tilanne vie mukanaan.

Luottamus on myös ihan helvetillisperkeleellisen tärkeää. Parisuhteessa olen ehdottoman uskollinen, ja luotan kumppaniini täysin. Odotan samaa myös kumppaniltani. Olkoon välimatkaa kilometri tai kahdeksan tuhatta, en pysty olemaan suhteessa jossa en toiseen luota. Kyllä se vaan on niin, että itse on huolehdittava siitä, että kuka omalle iholle pääsee; en käsitä miten ketään jaksaisi kiinnostaa kytätä ja epäillä toisen uskollisuutta jatkuvasti, ja pystyisi vielä kuvittelemaan olevansa parisuhteessa.

Mutta kuten snaottua, hyvä näin. Minulla on elämässäni rakkautta ja välittämistä yllinkyllin, ja vielä on annettavaakin. Olen äärettömän onnekas ja onnellinen niistä ihmisistä joita elämässäni tällä hetkellä on, ja vaikka heistä jokainen päättäisi keskittyä muihin ihmisiin ja asioihin elämässään, niiin olisin vain onnellinen heidän puolestaan. Aivan kuten toivon heidän olevan, jos jossain vaiheessa parisuhteellistun.

Lila_

  • Vieras
Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #160 : 18.02.2020, 15:35 »
Hyvä teksti baltha, aika samansuuntaisia ajatuksia itselläkin. Löytää se yksi ja ainoa, lopulta.

Badchubbybunny

Vs: Millaisessa suhteessa olisit mieluiten?
« Vastaus #161 : 18.02.2020, 17:51 »
Hetero-mono-rakkaus (tai muu merkityksellinen)-vaniljakinkyllä (tai kinkyvaniljalla)- suhde. Alistuminen jäisi mulle ilman sitä varmaan pelkäksi roolileikiksi.