Kirjoittaja Aihe: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!  (Luettu 40742 kertaa)

Sirloin

Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #105 : 14.02.2020, 22:20 »
Tämä ketjuhan on hyvä korkata foorumineitsyys  ;D
Rapiat 50 vee pohjoisen poika, sinkkuuntunut sub- henkinen noviisi ohjausta vailla.

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1448
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #106 : 15.02.2020, 08:52 »
Melko moni on sanonut elävänsä >50 parasta aikaa, allekirjoitan tämän itsekin. Tosin itellä on jo reilusti >60.

MasterPiece

  • Vieras
Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #107 : 15.02.2020, 13:43 »
Ikä on vain mielentila, ja kokemus tuo varmuutta. Ja ihan vilpittömästi voin kertoa eläväni nyt elämäni parasta aikaa!
Ilokseni olen pannut merkille, että kyllä subien keskuudessa on kysyntää myös meille varttuneemmille Herroille. Bileissä on myös niin hienoa, että nuoret ja vanhat, pitkät ja pätkät ovat sulassa sovussa keskenään tasa-arvoisesti.

faerie

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 90
  • Kokeilunhaluinen sensualisti.
  • Galleria
Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #108 : 10.08.2020, 09:02 »
Meinasin laatia keskustelunaloituksen 50+ kinkyistä ja löysin heti tämän tutkiessani onko joku jo kirjoittanut aiheesta.

Nautin iästäni ja mieleni maisemista. Viihdyn itsessäni paremmin kuin koskaan. Tuntuu vain hiukka yksinäiseltä, koska harrastan asioita, joissa ei juurikaan törmää ikäisiinsä. Aloitin vuosi sitten yliopisto-opinnot, lautapelailu, sarjakuvat, kinkyily yms. Kun en tunne minkäänlaista halua daddyilyyn tai koe vetoa alle 40v ihmisiin ja kinkytaipumuksenikin keskiverrosta poikkeavat, niin .... yksinäistä.

Ehkä mä asetan itseni osin turhaan ikälokeroon. Poikkesin vuosi sitten yliopistojärjestöjen esittelyissä. Tuntui hiukka omituiselta jutella kinkyilystä itseäni melkein 40v nuoremman tyypin kaa. Eipä hän kyllä tuntunut karsastavan minua. Ehkä sitä pitäisi vain rohkaistua, mutten halua tuntea tai asettua likaisen vanhan sedän rooliin. Jäi liittymättä jäseneksi.

Millaisia kokemuksia ja tuntemuksia muilla?

Mulla si olisi tietenkään sinällään mitään hätää, jos kaipaisin nuorempia. Vaan kun en kaipaa. Tämän olen huomannut mm. Club X:n ja muissa bileissä.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1871
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #109 : 10.08.2020, 11:36 »
Pari vuotta ja ollaan kuudenkymmenen ja kuoleman välissä.

Vuosi vuodelta on hauskempaa.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1026
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #110 : 10.08.2020, 18:49 »
Viidettäkymmenettä tässä käydään mutta täytyyhän irstaan setämiehen ollakkin vähintään ikäiseni ja oon täysin tyytyväinen ikääni  :)
Tavallaan oon silti sama Mies kuin kolmekymppisenäkin vaikka nelikymppisenä elänkin elämäni tähän mennessä parasta aikaa  ;)

Vieläkin nelikymppinen vaikkakin nimimerkiks sopis paremmin MasterTreVajaaViiskymppinen  >:D
Ylläpito saa vaihtaa  :)

Fatal Foot Fetish

  • Vieras
Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #111 : 16.08.2020, 11:32 »
Keski-ikä menossa ilman kriisiä. Ainoa huono puoli on hidas syttyvyys. Sitä ei lähde kaikkeen mukaan ihan nuoruuden palolla siitä paikasta, kun jotain saa pieneen päähänsä.

Ei olla vielä siinä pisteessä, että Tangomarkkinat kiinnostaisi tai Tuurin kyläkauppaan jonottaminen I  :love: Canaria paita päällä. Moottoripyörä tai nuori kaukoitävaimokaan ei ole käynyt toistaiseksi mielessä. Helpolla taidetaan päästä.

Lovemachine

  • Känkyrä
  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 215
  • Omnia vincit amor: et nos cedamus amori!
  • Galleria
Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #112 : 16.08.2020, 13:13 »
Vasta kohti maagista 50:n rajaa kohti menossa, mutta jos tästä vielä tunnelma ja elämänilot paranevat, niin olen saavuttanut euforian  ::)

Muutama vuosi aikaa siis valmistautua tähän, mutta miten?
« Viimeksi muokattu: 17.08.2020, 08:30 kirjoittanut Lovemachine »

napakettu

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 223
  • Galleria
Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #113 : 25.10.2021, 12:52 »
Tämähän oli hauska ketju, vaikka ikivanha, kuten moni kommentoijistakin. Monikohan näistä vielä aktiivisena täällä, paljon ihan itselle outoja nikkejä. Nimenhuuto?  :))

Vähänkö siistii, että täällä on myös "oikeen ikäistä" porukkaa. (sori, puumanmetsästäjät, ootte komeita ja viesteissänne paikoitellen viihdyttäviä, mut on hyvä osata erottaa puuma naalista...  ::) )

50v. on hyvä ikä elää kaikkea uutta ja jännää ja tietenkin myös niitä tuttuja ihania juttuja. Tässä elämän kohdassa lasten lähtiessä maailmalle ajankäyttökin antaa enemmän tilaa harrastamiselle. Oma seksuaalisuus on vapaampi ja voimakkaampi kuin estoisena aiemman elämän aikana ja se on upeeta. Ja ihana, kun näin uutena (tai no, kaikkea on voinut kokea ilman sceneäkin, mut onhan tää ollut hieno löytö) on mahdollisuus nauttia saman ikäluokan pitkästä kokemuksesta BDSM:n parissa. Ja ehkä se joku pieni iän tuoma harkinta ja järki on ollut apuna seikkaillessa, että lähempään tuttavuuteen on päätynyt vain ihan huipputyyppien kanssa.  :love:

ForeverFrost

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 141
  • Ihmissaatana
  • Galleria
Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #114 : 25.10.2021, 15:19 »
Taidanpa nykyään kuulua tähän ikäryhmään, kun 50 vuotta tuli täyteen pari kuukautta sitten.

Tänä vuonna on mennyt ikä, terveys sekä työpaikka, joten enpä tätä omien kokemusten perusteella voi millään muotoa ihmisen parhaaksi ajaksi kehua. Pikemminkin tuntuu siltä kuin olisi ns. game over nyt :'(

Yourslave

  • Vieras
Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #115 : 25.10.2021, 15:58 »
Oho, ihan oma ketju aikuisille naisille.
Toki myös miehille.

Kivaa.

En jaksa kommentoida omalta osaltani "terveys, työ, seuraa on/ei ole". Itsellä riittänyt vatvottavaa joka vuosikymmenellä, aiheet ja painopisteet vaan muuttuvat välillä.

Elossa olen ja seksuaalisuus tallella.

LehA

Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #116 : 25.10.2021, 17:27 »
Laatuvuosikertaa LVII vuoden takaa  8)

Anni submit

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 21
  • submit The Original
  • Galleria
Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #117 : 25.10.2021, 17:50 »
Takaisin täällä. En katso alle viiskymppisiin, tai katson, mutta siihen jää :D

Revontuli

  • Pinsessa ♥︎
  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 349
  • Tunteellinen siili. Jos se pelottaa, älä tutustu.
  • Galleria
Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #118 : 25.10.2021, 18:14 »
Mulla muutama vuosi viiteenkymppiin ja mä oon tyytyväinen ikääni. Paljon tyytyväisempi kuin vaikka parikymmentä vuotta sitten.


Seksuaalisuus kukkii, kelpaan vielä. Parisuhde kokenut paljon ylä- ja/tai alamäkiä mutta vakaa, luotettava. Opinnot tuoneet uutta ajateltavaa. Taloudellisesti tasaista eloa.


Mulla positiivinen mieli ja se merkkaa paljon.




Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1448
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #119 : 25.10.2021, 18:50 »
Mukana roikun eelleen ja toivottavasti vielä jonniin aikaa vaikka 70v. on lähempänä kuin 60v.