Kirjoittaja Aihe: Lukemattomat viestit -linkki  (Luettu 3376 kertaa)

vorona

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 373
  • Kiltti mutta kivulias
  • Galleria
Lukemattomat viestit -linkki
« : 27.10.2014, 07:34 »
Halloo ylläpito ja helppiä,
ylänavissani oli vielä muutama päivä sitten linkki "Näytä kaikki lukemattomat viestit" tmv. (tästä siis sain näkyviin kaikki uudet viestit joita foorumille oli kirjoitettu sitten viime käyntini) mutta nyt ei enää ole. Onkohan se poistettu kokonaan vai olenko itse sörssinyt jotain ja saanut sen häviämään, ja jos olen niin mistäköhän sen taas saisin näkyvviin?

kiitos

Mia-Rouva

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 620
  • Galleria
Vs: Lukemattomat viestit -linkki
« Vastaus #1 : 27.10.2014, 10:11 »
Halloo ylläpito ja helppiä,
ylänavissani oli vielä muutama päivä sitten linkki "Näytä kaikki lukemattomat viestit" tmv. (tästä siis sain näkyviin kaikki uudet viestit joita foorumille oli kirjoitettu sitten viime käyntini) mutta nyt ei enää ole. Onkohan se poistettu kokonaan vai olenko itse sörssinyt jotain ja saanut sen häviämään, ja jos olen niin mistäköhän sen taas saisin näkyvviin?

kiitos

Klikkaa aivan ikeassa ylänurkassa näkyvää haaleaa nuolen kuvaa (Kinkyjen kantapaikka-tekstin oikealla puolella). Silloin nuo linkit tulevat taas esiin.

Anteeksi ylläpidolle jos tallon varpaille.

vorona

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 373
  • Kiltti mutta kivulias
  • Galleria
Vs: Lukemattomat viestit -linkki
« Vastaus #2 : 27.10.2014, 11:29 »
Halloo ylläpito ja helppiä,
ylänavissani oli vielä muutama päivä sitten linkki "Näytä kaikki lukemattomat viestit" tmv. (tästä siis sain näkyviin kaikki uudet viestit joita foorumille oli kirjoitettu sitten viime käyntini) mutta nyt ei enää ole. Onkohan se poistettu kokonaan vai olenko itse sörssinyt jotain ja saanut sen häviämään, ja jos olen niin mistäköhän sen taas saisin näkyvviin?

kiitos

Klikkaa aivan ikeassa ylänurkassa näkyvää haaleaa nuolen kuvaa (Kinkyjen kantapaikka-tekstin oikealla puolella). Silloin nuo linkit tulevat taas esiin.

Anteeksi ylläpidolle jos tallon varpaille.


 :love: kiitos  :love: