Kirjoittaja Aihe: Missä sessioitte, kun ei oma paikka käytettävissä?  (Luettu 11687 kertaa)

Colestramus

  • Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 389
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
Hei baari kärpäset ;D.
Olen miettinyt tässä erästä asiaa, joka on itselleni ainakin ajankohtainen. Suurin osa varmasti sessioi kotonaan, tai jos ylimääräistä rahaa löytyy, hotellinkin voi aina varata. On myös täällä näkynyt ilmoituksia siitä kun jotkut vuokraavat sessiotilaa halukkaille. Missä siis sessioitte, kun ette kotona siihen kykene, syystä tai toisesta... Itse asun nähkääs veljeni kanssa väliaikaisesti, joten sessiointi ei aina onnistu silloin kun haluaisi.
Sama on subin kohdalla, hän asuu kämppiksen kanssa.

Enimmäkseen minun kotona ollaan sessioitu (silloin kun on ollut mahdollisuus) mutta välillä taas on pitkiä kausia, että ei pysty, ja se luonnollisesti ottaa pattiin.
Erityisesti mietityttää että onko suomessa sellaisia paikkoja, mitä voi vuokrata itselleen hetkellisesti, tiedän erään kaverin joka käyttää varastotilaa "tyrmänä". Voisiko sellainen toimia? Vai olemmeko yksityisyyden puutteen takia, tuomittuja elämään piiskatta ja kahleitta kunnes taas on tilaa touhuta?

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Missä sessioitte, kun ei oma paikka käytettävissä?
« Vastaus #1 : 28.11.2014, 07:47 »
Smfr:n jäsenillä on oma kerhotila joka sijaitsee pääkaupunkiseudulla.
Sitä saa varata omiin leikeihin melko pienestä hinnasta koko päiväksi. Käytettävissä on osa kinkykalusteista mitä heidän bileissäkin näkyy.

Kavereiden kotona, näin olen kuullut. Kysellään tutuilta saako heidän makuuhuonetta käyttää.
Edellyttäen, että isäntäväki on silloin poissa.
Myös heidän paikallaolon aikana, voivat osallistua leikkiin mukaan halutessaan.

Metsät yksi paikka pienimuotoiseen nonstop-sessiointiin.

Hotellihuoneita saa joskus tarjouksen kautta melko halvalla.

X-Myster

  • Vieras
Vs: Missä sessioitte, kun ei oma paikka käytettävissä?
« Vastaus #2 : 28.11.2014, 07:59 »
Syrjäisiä kesämökkejä saa myös joskus edullisesti vuokralle. Halvemmalla vielä pääsee (tai pääsisi) jos ei vaadi nyky-ajan mukavuuksia.

Colestramus

  • Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 389
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
Vs: Missä sessioitte, kun ei oma paikka käytettävissä?
« Vastaus #3 : 28.11.2014, 09:34 »
Smfr:n jäsenillä on oma kerhotila joka sijaitsee pääkaupunkiseudulla.
Sitä saa varata omiin leikeihin melko pienestä hinnasta koko päiväksi. Käytettävissä on osa kinkykalusteista mitä heidän bileissäkin näkyy.

Kavereiden kotona, näin olen kuullut. Kysellään tutuilta saako heidän makuuhuonetta käyttää.
Edellyttäen, että isäntäväki on silloin poissa.
Myös heidän paikallaolon aikana, voivat osallistua leikkiin mukaan halutessaan.

Metsät yksi paikka pienimuotoiseen nonstop-sessiointiin.

Hotellihuoneita saa joskus tarjouksen kautta melko halvalla.

Tiedossa on tuo että joissakin kerhotiloissa pääsee puuhaamaan. Mukavaa olisi (auto vain puuttuu :D, prkl). Metsässä on käyty "kävelyllä" pari kertaa liekassa, mutta emme pahemmin välitä julkisessionnista paljastumisen vaarassa. Minua sinänsä ei haittaa, vaan subia kun hän toimii yrittäjänä, joten kunnioitan tätä toivomusta.
Mutta mökin vuokraus on joskus pöyrinyt mielessä, ihan pidemmäksikin aikaa, vaikka viikoksi. Voisi sitten viikon edestä myös touhuta nonstoppina ja nauttia samalla mökkeilyn rauhasta.  :))

Tiia (Niina)

Vs: Missä sessioitte, kun ei oma paikka käytettävissä?
« Vastaus #4 : 28.11.2014, 10:29 »
Heissan,
tiedoksi myös, että laitoin juuri pari päivää sitten tuonne narikkaan ilmoituksen meidän sessiotilamme/studiomme vuokraamismahdollisuudesta. Jos siis Espoo on järkevä suunta, tsekatkaa ja viestikää.

Tapaamme ja valikoimme vuokralaiset, sillä kyseessä on oma kotimme (tällä hetkellä toinen kahdesta). :)

Robert ja peura

tiltu

Vs: Missä sessioitte, kun ei oma paikka käytettävissä?
« Vastaus #5 : 28.11.2014, 11:46 »
Hei!

Mun ajatus ei liity edes sessiointiin vaan parisuhteen ulkopuoliseen seksiin yleensä.

Pääkaupunkiseudulla on aika yleistä, että asutaan kimppakämpässä tai sitten ollaan yksinkertaisesti varattuja. Hotelli on aika kallis ratkaisu ainakin arkisin.
Olenkin usein miettinyt, että eikö pääkaupunkiseudulta löytyisi ihmisiä, jotka pikkurahan puutteessa vuokraisivat asuntoaan salapareille muutamaksi tunniksi kerrallaan? Varmasti löytyy sekä tarjontaa että kysyntää, mutta miten sen saisi kohtaamaan?
Peuran ilmoituksen luettuani, teki mieleni laittaa baarin sivulle kysely löytyykö tälläisiä paikkoja.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2226
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Missä sessioitte, kun ei oma paikka käytettävissä?
« Vastaus #6 : 28.11.2014, 11:56 »
Mää oon joskus käynyt Keltaisen ruusun "leffateatterissa" kumppanin kanssa kun on ollut muita ihmisiä paikalla ja tarve päästä panemaan. Sessiointiin sopivaa tilaa siellä on vähän heikommin, mutta jos tuntuu että epätoivo iskee, on se tyhjää parempi. Maksaa muistaakseni vajaat 15 euroa/hlö/kerta.

Helsingissä sekin, Malminrinteellä.

vanDaali

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 653
  • Kutsumapronomini: "se"
  • Galleria
Vs: Missä sessioitte, kun ei oma paikka käytettävissä?
« Vastaus #7 : 28.11.2014, 12:44 »
Minulla on iso vanha talo jonka yläkerran asunto on nyt tyhjänä ja voisi olla aika jännittävä sessiopaikka.. pääkaupunkiseutu ja hyvin julkisten yhteyksien äärellä. Peseytymismahdollisuutta =juokseva vesi ei tosin tällä hetkellä ole. Näin keltanokkana kiinnostaisi myös mahdollisuus olla osa sessiosta jonkunlaisena assarina tms niin saisi vähän näkemystä mitä muut touhuavat.

RigoriRasputin

  • TörkyTeatteri
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1204
  • Ihan perseestä.
  • Galleria
Vs: Missä sessioitte, kun ei oma paikka käytettävissä?
« Vastaus #8 : 28.11.2014, 12:51 »
Ravintolan pöydät, huoltoasemat, risteilylaivan käytävät ja ravintolat, burger paikat, pizeriat, puistot, onhan noita.
Kotona kun on niin tylsää sessioida.

isabella

Vs: Missä sessioitte, kun ei oma paikka käytettävissä?
« Vastaus #9 : 28.11.2014, 13:25 »
Viitaten aikaisempaan keskusteluumme Rigori: onhan toki paikkoja jos on ekshibbari tai kiinnijääminen/nähdyksi tuleminen ei haittaa. Mutta kaikki eivät ole ja jos kaipaa privaattia sessiopaikkaa, vaihtoehdot ovat harvemmassa :)

Itse olen käynyt leikkimässä smurffien kerhotilassa, ajaa asiansa.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Missä sessioitte, kun ei oma paikka käytettävissä?
« Vastaus #10 : 28.11.2014, 14:09 »

Peuran ilmoituksen luettuani, teki mieleni laittaa baarin sivulle kysely löytyykö tälläisiä paikkoja.

Löytyy.

SMIle

Vs: Missä sessioitte, kun ei oma paikka käytettävissä?
« Vastaus #11 : 28.11.2014, 17:40 »
Iralla käytiin aiemmin välillä leikkimässä. Hieno paikka, suosittelen!
Oman leikkihuoneen valmistuttua ei ole enää ollut tarvetta. :)

Ira löytyy googlella antamalla hakusanaksi villi-Ira. Tänne ei näköjään voi laittaa kuin tiettyjen kaupallisten firmojen linkkejä.  ???

Ja tosiaan ollaan leikitty Namun kanssa kahdestaan. Eli tilan voi vuokrata henkilökohtaiseen käyttöön. Paikalla ei siis ole ammattilaisia tai muitakaan.

[admin] linkki studiolle poistettu
« Viimeksi muokattu: 30.11.2014, 09:54 kirjoittanut SMIle »

Colestramus

  • Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 389
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
Vs: Missä sessioitte, kun ei oma paikka käytettävissä?
« Vastaus #12 : 29.11.2014, 00:34 »
Minulla on iso vanha talo jonka yläkerran asunto on nyt tyhjänä ja voisi olla aika jännittävä sessiopaikka.. pääkaupunkiseutu ja hyvin julkisten yhteyksien äärellä. Peseytymismahdollisuutta =juokseva vesi ei tosin tällä hetkellä ole. Näin keltanokkana kiinnostaisi myös mahdollisuus olla osa sessiosta jonkunlaisena assarina tms niin saisi vähän näkemystä mitä muut touhuavat.

Oho, hetken olen poissa ja täällähän on tullut jutun juurta jo  ;). Kiitoksia paljon vinkeistä ja paikoista missä voisi käydä. Kunhan sitä aikaa löytyy niin voisi lähteä reissulle kiertelemään   ;D. snf heitti hyvän pointin, että ensin ehkä uskaltautuisin aluksi jonkun muun luona, joka myös vähän etsiskelee vielä kinky maailman saloja. En tiedä uskaltaisinko niinkään ammattilaisten luona käydä, saattaisi vähän perhosia vatsassa lennellä. Toisaalta turhaampa tuota stressaamaan. On todella hyvä tietää että löytyy paikkoja ihan ympäri maata, harmi vaan kun asun savon perukoilla, paljonhan noita paikkoja mitä edemmäs helsinkiä päin mennään.


Sarina

  • Vieras
Vs: Missä sessioitte, kun ei oma paikka käytettävissä?
« Vastaus #13 : 29.11.2014, 12:35 »
Ei voi sessioida missään kun ei ole omaa kultaa  :'( mutta jos olisi niin voishan sitä tehdä sessiomatkan vaikka maailman ääriin  ;)

Mr.Inathu

Vs: Missä sessioitte, kun ei oma paikka käytettävissä?
« Vastaus #14 : 29.11.2014, 12:49 »
Hotelleissa on tullut sessioitua varmaankin kolminumeroinen määrä kertoja ja pääkaupunkiseudun hitlat varmaan liki jokainen tullut jossain vaiheessa koettua... Miltei jokaisesta hotellista saa ns. päivähuoneita, jotka on hinnoiteltu selkeästi edulisemmin kuin yön yli huoneet. Päivähuneen saa tyypillisesti ajalle 12:00-18:00, joissain hotelleissa jo 11:00 alkaen ja joissain pitää luovuttaa jo 17:00. Jotkut hotellit hinnoittelevat päivähuoneen jo vihjailevasti 69e. Päivähuoneen avainkorttia noudettaessa saa usein mielenkiintoisia katseita respan tytöiltä, kun astelee sinne mustissa reisitaskuhousuissa ja painavaa työkalusalkkua kantaen ja syyllisen näköisenä punasteleva rouvashenkilö hisseillä odotellen :)

Pidempiin sessioihin saa erityisesti sesonkiaikojen ulkopuolella vuokramökkejä sadan kilometrin säteellä Helsingistä hyvinkin edullisesti. Niissä voi sitten tehdä vähän isompiakin juttuja kaikessa rauhassa useammankin päivä ajan...

-Mr.Inathu