Kirjoittaja Aihe: Varo vaarallista pervoilua!  (Luettu 5891 kertaa)

peksu

  • Vieras
Vs: Varo vaarallista pervoilua!
« Vastaus #15 : 02.12.2014, 21:55 »
Monipuolisestihan asiaa on ketjussa käsiteltykin. Tässä oma näkemykseni.

Turvasana on hyvä olla ainakin aluksi. Ja ns. liikennevalot on hyvä ja helposti mieleen jäävä. Vihreä: vois vähän kovempaakin. Keltainen: lopetetaan hetkeksi ja jutellaan miten eteenpäin. Punainen: kaikki seis. ( paitsi jälkihoito joka alkaa silloin )

Silloin käytettävissä on sanoja jotka osaltaan voivat lisätä session intensiteettiä ja tunnelmaa. Vaikka," älä, sattuu, älä lyö, lopeta, aiiii " ja monet muut.
Tiedän, että aloitteleva subi voi hukata turvasanan. Silloin edelläkin olevissa mainittu avainnippu kädessä voi pelastaa tilanteen. Siis jos subi tai maso sen pudottaa tai heittää pois niin silloin kaikki seis.

Haluan korostaa vielä subin lukemisen taitoa. Se ei välttämättä ole synnynnäinen. Kehittyy vuosien mittaan.

Asiasta vois varmaan tunnin, parikin jutella. Lyhyesti nyt näin.
 

alice

Vs: Varo vaarallista pervoilua!
« Vastaus #16 : 02.12.2014, 22:10 »
Tiedän, että aloitteleva subi voi hukata turvasanan.

Aivan kuka tahansa ja vaikka kuinka kokenut subi voi hukata turvasanan tarpeeksi panikoidessaan.

Nick

  • Vieras
Vs: Varo vaarallista pervoilua!
« Vastaus #17 : 02.12.2014, 22:13 »
Tiedän, että aloitteleva subi voi hukata turvasanan.

Aivan kuka tahansa ja vaikka kuinka kokenut subi voi hukata turvasanan tarpeeksi panikoidessaan.

Nickin kanssa ei ole sitä vaaraa  ;D

-katy-

  • Vieras
Vs: Varo vaarallista pervoilua!
« Vastaus #18 : 03.12.2014, 02:40 »
Tipahdin tuossa taas maan pinnalle(eikö tää tippuminen ikinä lopu,heh) jutellessani puhelimessa vuosikymmenten tutun ja tavallaan rakkaan ystävän kanssa(myötä-ja vastamäessä luurissa).
 Luulo ei tosiaan taida olla tiedon ja kokemuksen väärti.

Itse mielelläni varoittaisin lähinnä ns. pilluhaukoista näitä topikissa mainittuja nuoria subi(naisia?) tai vinkkaisin nuoria poikia harkitsemaan. Mua ei kukaan koskaan milloinkaan varoittanut niistä todellisen vääristä henkilöistä,mutta ymmärrän sen vaikeuden. En itsekään haluasi leimautua juoruämmäksi,selän takana jauhajaksi, katkeraksi=kun mua ei huolittu mihinkään, ei suostuttu panemaan, vaikka kuinka olisin vinkunut yms. yms.

Asiallinen tieto ensisijassa-jokainen voi sen sairaan pervostelun rakentaa päänsisäisesti,ilman että räsäset ja westborouhgchurchit saavat lisäravintoa ultimaattisesti pervompaan kuvioonsa
« Viimeksi muokattu: 03.12.2014, 03:18 kirjoittanut katy »

Loc

  • Vieras
Vs: Varo vaarallista pervoilua!
« Vastaus #19 : 03.12.2014, 03:29 »
Avaa toki termiäsi pilluhaukka? Liekö löytyy väärä tapa haluta pillua? Vai tietynlaiset henkilöt eivät saisi haluta?

-katy-

  • Vieras
Vs: Varo vaarallista pervoilua!
« Vastaus #20 : 03.12.2014, 03:35 »
Avaa toki termiäsi pilluhaukka? Liekö löytyy väärä tapa haluta pillua? Vai tietynlaiset henkilöt eivät saisi haluta?

Luin justiin Demiä - älä yritä mun päätä tästä laittaa pölkylle ;D  http://www.demi.fi/keskustelut/suhteet/se-huora-vietteli-mun-kultsipuppelin111#.VH5oPcmfuQ4

No ei vainkaan-kyllä sinä tiedät,kun vähän tarkemmin mietit  :)

Loc

  • Vieras
Vs: Varo vaarallista pervoilua!
« Vastaus #21 : 03.12.2014, 03:54 »
Avaa toki termiäsi pilluhaukka? Liekö löytyy väärä tapa haluta pillua? Vai tietynlaiset henkilöt eivät saisi haluta?

Luin justiin Demiä - älä yritä mun päätä tästä laittaa pölkylle ;D  http://www.demi.fi/keskustelut/suhteet/se-huora-vietteli-mun-kultsipuppelin111#.VH5oPcmfuQ4

No ei vainkaan-kyllä sinä tiedät,kun vähän tarkemmin mietit  :)

Ei, enpä tiedä mitä sinä tahdot termillä sanoa. Oman tulkinnan löydän kyllä. Se sitten että näitä omia jokaisella niin syntyy jänniä. Itse en näe kuitenkaan näistä olevan niin paljon hyötyä. Eli suosittelen kertomaan.

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Varo vaarallista pervoilua!
« Vastaus #22 : 03.12.2014, 16:45 »
Lainaus
Tämä varoitus myöskin perustuu pitkälti ajatukseen siitä, että naiset ovat idiootteja, jotka sinisilmäisesti lähtevät mukaan mihin tahansa kenen kanssa tahansa.
Piti vielä tarttua tuohon.
Mä en ole sitä mieltä että naiset ovat idiootteja mutta tässä on musta se pointti että Ds-suhteissa se toisen auktoriteetti on aika erilainen kuin vaikka normibaarissa heiluessa.
D-mies voi siis helpommin saada sen nuoren kokemattoman subinaisen uskomaan kaikkea ja tekemään asioita koska hän on niin kova auktoriteetti ja true master, ettei kokematon subi(nainen) pysty tai tajua kieltäytyä. Vaikka en olekaan sitä mieltä että kaikki D(miehet) on pahoja, on minusta hyväksikäytön mahdollisuus tämmöisessä tilanteessa paljon suurempi kuin tuossa verrokkina käytetyssä normibaari-pillunvonkaus-tilanteessa.
Ja voi olla toki kyse myös submiehistä tai D-naisista tai mistä vaan sukupuolista. Mutta pointtina se että Ds-suhteessa ihmistä voi käyttää hyväkseen helpommin halutessaan, varsinkin jos toinen osapuoli on hyvin kokematon mutta sitäkin innokkaampi.
Ja voin sanoa että been there done that, että ei tämä ole ihan tuulesta temmattua. Nimim. mäkin kuvittelin 19-vuotiaana olevani subi ja mulle kerrottiin miten subin pitää käyttäytyä ja mitä tehdä ollakseen "oikea" ja "hyvä" subi.

Loc

  • Vieras
Vs: Varo vaarallista pervoilua!
« Vastaus #23 : 03.12.2014, 16:53 »
Njooh, on subeja ja domeja. Toiset sopivat toisille. Toiset eivät. Toivon mukaan kysyntä ja tarjonta kohtaa. Voidaan mennä subin ehdoilla, domin ehdoilla tai neuvotellen näiden välissä. Se sitten mikä tosiaan sopii kellekin.