Kirjoittaja Aihe: Ottaisinko tatuoinnin?  (Luettu 14214 kertaa)

Kahlittu

  • Vieras
Vs: Ottaisinko tatuoinnin?
« Vastaus #30 : 30.07.2011, 21:26 »
Pervosti asian vierestä. Liikkeessä käydessä tuli mieleen että se tatuontikone voisi olla häijy lelu. Sillä voisi ilman väriä
piikittää kehosta eri kohtia. Jos haluaa lisää intensiteettiä niin sivelee iholle ensin suolaa. Mitähän olisi väkevä chili liuos.
Se voisi olla jo liikaa.

Onkos kellään muuten tuollaista lelulaatikossa.

Se, keneen sattuu mikäkin kohta, on todella yksilöllistä. Kohta, mikä oli mulle lastenleikkiä, oli puoliskolle ihan killeriä ja toisin päin. Mulle pahimmat kohdat ovat olleet kaula ja pohje. Sormiinkin sattuu aika huolella. Ite en välttis uskaltais lähteä kokeilemaan mitään chilejä nakuttamaan ihoon. Liian likaista IMO

Täytyykin surffata netissä ja kattoa mitä semmonen maksaa. Oletettavasti on törky hintanen joten joutunee kehittelemään oman version
jos sellaisen haluaa.
Sähkökammasharjaan levy mihin rokotus neula läpi about 1mm.
Hyi olkoon mitä tulee kehiteltyä ei sitä kuitenkaan uskalla käyttää kun neulakammoinen on.

Koneita saa jo parilla kympillä muuntajineen. Ja jos kone on tosiaan tarkoitus hommata vain BDSM leikkejä varten, käynee siihen tosiaan semmoisent "halppis kiinalaiset" Neuloja sitten myös ripakopallinen, koska nehän ovat kertakäyttökamaa.

Mari

  • Vieras
Vs: Ottaisinko tatuoinnin?
« Vastaus #31 : 31.07.2011, 00:07 »
Itselläni myös lämpötila vaikutti kipuun. Mitä lämpimämpi oli tatuoidessa, sitä enemmän se tuntui.

Arctika

  • Vieras
Vs: Ottaisinko tatuoinnin?
« Vastaus #32 : 04.08.2011, 23:17 »
Lyhyt vastaus ekaan postaukseen: jos asiasta tarvitsee keskustelufoorumilta muiden mielipiteitä kysyä, niin älä ota.

Paremmalla ajalla lisäilen pari muutakin vastausta, itselläni kun on iso tatuointi selässä. Pääsyy ottamiseen oli se, että olin monia vuosia asiaa miettinyt ja todella minulle merkityksellisen kuvan halunnut, ts. koska itse tatuoinnin ottaa halusin. Painotus tarkoituksella tässä ja alkukommentissa nimenomaan sillä omalla halulla ja kiinnostuksella. Omaan kroppaan se kuitenkin tulee - sanoipa kuka tahansam kenen tahansa kulloinenkin omistaja mitä tahtoo.. ;) - ja itse sitä eniten joutuu ja myös SAA katsella. Pätee sitten niin hyvään kuin huonoonkin tatuointiin.



Miss BloodLustedNziDomina

  • Vieras
Vs: Ottaisinko tatuoinnin?
« Vastaus #33 : 28.08.2011, 20:47 »
Aina silloin tällöin vuosien varrella putkahtaa mieleen että ottaisiko tatuoinnin.
Ja taas se on alkanut kaivertamaan mieltä.
Jotenka kysyisin mielipiteitä ihmisiltä jotka on sen ottaneet.
Itseä askarruttaa, ihmetyttä ja pelottaakin seuraavat asiat.

1) Käykö siinä niin että kun on yhden ottanut niin 10 vuoden
   kuluttua on keho koristeltu kaulasta varpaisiin asti.

2) Jos on ottanut kuvan josta ei vuosien jälkeen enää pidäkkään
   niin mitä sitten, eroonhan siitä ei pääse.

3) Kestääkö tatuointi piiskausta. Jos se hakataan säännöllisesti
   veri mustelmille niin eikös se mene pilalle. Eli pitää valita
   paikka niin että sitä ei piiskata.

4) Onko tatuoinnista ollut vuosien varrella haittaa.

5) Mistä tietää että tatuoija osaa hommansa ja kuvasta tulee
   hieno.

6) Haminassa on sellainen kuin Pete's Tattoo onko kenelläkään siintä
   kokemuksia.

1. riski on suuri..
2. sopeudu tilanteeseen ;D
3.  kestää
4.  ei
5. Katso töitä jotka hän on tehnyt..
6. en ole kuullut valituksia

RigoriRasputin

  • TörkyTeatteri
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1204
  • Ihan perseestä.
  • Galleria
Vs: Ottaisinko tatuoinnin?
« Vastaus #34 : 18.11.2012, 02:28 »
Semmonen siintä sitten tuli. Se ei ole vielä valmis. Maisema puuttuu, ylös taivas josta pilvien lomasta näkyy sininen taivas ja valon säteet. Alas tulimeri laavaroiskeineen. Pirun ja enkelin alastomiin kehoihin tulee vielä ruoskan jäljistä punaisia veri viiruja.
Katsojalle se on vain kuva. Itselle siinä on paljon elementtejä eletystä elämästä.
Horoskooppi merkki kaksonen. Elämän ja rakastamisen vaikeus, taivas ja helvetti.
Toivo paremmasta, meni sitten taivaaseen tai helvettiin. Ilmavuus ja liike, kaiken jatkuvuus.
Sadomasokistinen minuus. Ja paljon muuta.

Projekti oli sangen pitkä. Kuva piti tehdä jo viime syksynä, mutta molemminpuolisten aikatauluvaikeuksien takia se onnistui vasta nyt.
Olen kuvaan enemmän kuin tyytyväinen jo tässä vaiheessa. Joillakin on kadehdittava taito piirtää kuvia ja kun alustakaan ei ole niitä helpoimpia.

katy

  • Vieras
Vs: Ottaisinko tatuoinnin?
« Vastaus #35 : 18.11.2012, 03:01 »
On kyllä jumalattoman hyvin piirretty Rigori,mitä kännyllä tihrustaa.^
 
Tässä harmittelut Jennille samalla,ettei taaskaan ole sitä yhtä saturaista millä sen ekan lapsen nimikirjaimin koristetun rannekorun sais piirrettyä alkuun. Ehkä hautajaisissa sitte ;D

Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1198
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Vs: Ottaisinko tatuoinnin?
« Vastaus #36 : 18.11.2012, 03:47 »
Eikö vanha sanonta ollut niin että ekan kuvan jälkeen iskee himo uuteen :-)

Näin ollu itsellä.
Ainoastaan talous ja ihon kunto on estänyt isompien kuvien teon.
Nyt on kaksi joilla on erittäin suuri henkilökohtainen merkitys.

Ensimmäiseen tuli niin paljon pieniä yksityiskohtia joilla oli merkitystä että se olisi pitänyt tehdä koko selän kokoiseksi jotta kaikki olisi näkynyt. Nyt se on olkapäässä eikä yksityiskohdat näy kuin itselle tai jollekin jolle kertoo niistä :-)

Kävin joku aika sitten neuvottelemassa yhden piirtäjän kanssa jonka galleriassa oli juuri seuraavan kuvan toivottu tyyli, jota olen etsinyt monta vuotta.
Jonoa sinne oli toista kuukautta. Mutta toivon että nahka alkaa olemaan siihen mennessä siinnä kunnossa että siihen voi piirrellä.

RigoriRasputin

  • TörkyTeatteri
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1204
  • Ihan perseestä.
  • Galleria
Vs: Ottaisinko tatuoinnin?
« Vastaus #37 : 18.11.2012, 12:13 »
Tuleehan tuostakin kuvasta sangen hintava, mutta kun laskee miten paljon on mennyt
elämän aikana savuna ilmaan niin tatskan hinta ei ole mitään.

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Vs: Ottaisinko tatuoinnin?
« Vastaus #38 : 18.11.2012, 17:29 »
Semmonen siintä sitten tuli.

Kiva. :) Jokohan itse saisi edistettyä omaa ikuisuustatuointiprojektia josta olen täälläkin maininnut.