Kirjoittaja Aihe: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet  (Luettu 21112 kertaa)

Jake

Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #15 : 04.12.2014, 16:37 »
en tiedä mitä tarkoittaa tuo täydellinenprofiili, mutta en mä ainakaan lähessty tai vastaa kenellekään, jos en tunne ja profiilitiedot ovat tyhjät...

Itselläni siellä on melko hyvät tiedot, moni tuntee mut ja osallistun välillä keskusteluihin. Jotain pientä kertoo myös kaverilista - multa kysytään säännöllisesti, millainen joku yhteydenottaja on mielestäni...

Hyvä keskustelu, lisää tätä.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2230
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #16 : 04.12.2014, 16:46 »
Ihmettelen suuresti miksi heti vaaditaan täydelliseksi fiilattua profiilia  sekä laajamittaista osallistumista kaikkiin alakategorioihin keskustelunavauksineen ja heti hirvittävän laajaa kontaktipintaa?

Nähdäkseni vastaat kysymykseen itse:

Lainaus
Kyllä näillä vuosilla ja muutaman todellisen häiriksen aiheuttaman pettymyksen jälkeen tulee varovaiseksi kenen kanssa sessioi.

Aika moni muukin on oppinut varovaiseksi sen suhteen, kenen kanssa sessioi. Sitä mukaa kun ihminen tekee itseään ja ajatuksiaan näkyväksi foorumilla, on helpompi arvioida osuvatko intressit yhteen vai kannattaako uhrata aikaa tutustumiseen. Silloin kun olen seuraa etsinyt, olen suosiolla skipannut tyhjät profiilit ja nolla viestiä kirjoittaneet, koska sellaisten takana luuraavista ei saa minkäänlaista käsitystä.

---

Itse aiheeseen: luen profiilin. En etsi seuraa, mutta olen silti kiinnostunut siitä millaisten ihmisten kanssa keskustelen, joten tsekkailen mielenkiintoisia viestejä kirjoittaneiden profiileja hahmottaakseni mistä lähtökohdista kukakin juttelee. Mielipiteetkin saavat kummasti lisää painoarvoa kun niiden takaa löytyy muuta tietoa ihmisen mielenkiinnon kohteista ja ajatuksista.

Retsam

  • Vieras
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #17 : 04.12.2014, 16:57 »
jatketaampa pohdintaa...tämä taitaa tulla taas hieman takaperoisesti?Ainakaan minä en ole toistaiseksi löytänyt tuolta kuvapankista sopivaa kuvaa.puutteita paikkaillaan kunhan ehditään.
osaltaan lienee myös kyse ehkä hieman sitä,että kun ei ole baarissa ollut automaattisesti pidetään tämän alan asioissa aivan vasta-alkajana?me palstan löytäneet emme ehkä käsitä miten tärkeä profiili on?

On myös aivan totta että netin taakse on helppo piiloutua.luottamuksen rakentaminen pelkästään netin avulla ei ole helppoa missään piireissä.
Moni itsensä ja mieltymyksensä vastikään löytänyt ei ehkä ole niin rohkea semminkin kun myös maailmalla on muodissa suhteen loputtua ja kostomielessä tehdyt seksikuvien julkaisut..

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2786
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #18 : 04.12.2014, 17:13 »
Hyvin pitkälle samoilla linjoilla Hihattoman kanssa noissa profiilien katseluissa, mielenkiintoisia viestejä kirjoittava taikka chatissa kiinnostava persoona saa aukaisemaan profiilin.
Tyhjillä profiileilla ole mitään virkaa, vain kirjaimia netissä jotka ei itseä kyllä kiinnosta niin paljoa että livenä tulisi edes nähtyä, vaikka se tunnuksen tekopv olisi 2011 tai jotain...laiskuus ei aina ole hyve.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2230
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #19 : 04.12.2014, 17:26 »
osaltaan lienee myös kyse ehkä hieman sitä,että kun ei ole baarissa ollut automaattisesti pidetään tämän alan asioissa aivan vasta-alkajana?me palstan löytäneet emme ehkä käsitä miten tärkeä profiili on?

Ei ihan niinkään, kyllä tännekin rekisteröityy uusia joilla on piljoona vuotta masterointia/subbailua/mitälie takanaan. Mutta pääasiassa kokemusta tärkeämpää on henkilökemioiden kohtaaminen, ja sen arvioinnissa toisen ihmisen keskusteluviestien lukeminen on erinomainen keino.



mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #20 : 04.12.2014, 18:54 »
Luen? Minkä?  Mikä ihmeen profiili? :o

Vakavammin, joskus luen ihan uteliaisuudesta että mitä siellä sanotaan.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1871
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #21 : 04.12.2014, 19:55 »
Jos profiilissa ei ole ikää tai sukupuolta, ohitan sen enempää lukematta.
Mielenkiintoisilta vaikuttavta profiilit luen kunnolla ja myös ko henkilön kirjoituksia keskusteluissa.

Sanifected

  • Vieras
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #22 : 04.12.2014, 20:08 »
Minusta profiili on melko tärkeä, kuhan siellä on edes jotain tärkeitä/tärkeimmät pääpointit itsestään, ei sen tarsi mikään gradu olla kunhan vain ei anna tyhjän profiilin paistaa olemassa olemattomuudellaan. Koska lukihäiriösenä ihmisenä, itse ainakin pidän niitten, kompaktien profiilien lukemisesta vähn enemmän kuin romaanien. Kyllä kuitenkin profiilin luen jos ihminen syystä X alkaa kiinnostaa. Sitä kautta ainakin tietää, että ottaakko yhteyttä vai ei.

Jo pari kertaa olen jotunut täällä täysin profiilittomille, seurustelu pimpan perässä juoksijoille vääntämään rautalangasta että, "Ei, olen parisuhteessa ja ei, en etsi palavaa rakkautta." vaikka nämä olen heti profiiliini jo kirjoittanut. Heti näkee, että joillain täällä jää profiilii täysin lukematta, katsotaan vaan, että "AHAA! NAINEN! Siinäpä on potenttiaalinen sub pimppa!"
« Viimeksi muokattu: 04.12.2014, 20:44 kirjoittanut Sanifected »

Viridian

Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #23 : 04.12.2014, 20:10 »
Luen profiileja eri syistä ja syyn mukaan eri teholla.

Luen profiileja ajoittain, jos juttelen jonkun kanssa sätissä ja ihminen alkaa kiinnostaa edes hiukan.

Samoin kun saan kaveripyynnön, ellei henkilö ole jo valmiiksi tavattu livenä, katson aina profiilin ja päätän sen perusteella, miten vastaan vai vastaanko. Itselläni kun on periaatteena, että kavereina on vain väkeä, jonka olen tavannut oikeasti, tai sitten vaihtoehtoisesti piiitkä sättijuoruilukaveruus. Mutta tätähän ei voi kaikki tietää, niin saatan vastata jotain, vaikkapa, että kiitos pyynnöstä, tule ensi kerralla bileissä juttelemaan.

Ja sitten jos saan yksityisviestin, oli se sitten ns. vonku tai kysymys jostain, jos en tunne henkilöä ennestään, katson aina profiilin ennenkuin vastaan, jos vastaan. Niin olen se ikävä ihminen, joka ei vastaa kaikkiin viesteihin, kun en ole mitään deitti-ilmoitusta laittanut ja viestejä pyytänyt, suhtaudun niihin kuin postilaatikosta löytyvään mainospostiin, luen sen jos kiinnostun aiheesta, ja vastaan jos siltä tuntuu.

Eli joo, aika paljon luen profiileja, enkä vain sitä mitkä rastit itse profiilissa on ruksattu. Jos henkilö on laittanut viestejä, saatan selata niitä hiukan ja katsoa millainen hän niiden perusteella on, jos galleriassa kuvia, sekin on kiva lisä. Ja ne muut kaverit, onko niissä tuttuja naamoja. Kokonaisuus, missä tosiaan aktiivisuudesta eri puolilla saa minun kirjoissani jokusen bonuspisteen. Ainakin jos viesteissä on muutakin kuin panisitko tai linkkejä jonnekin.

En vaadi tarkkaa paikkakunta- tai ikätietoa, niitä yksityiskohtia en itsekään jaa kaiken kansan silmiin. Sukupuoli on jossain määrin merkityksellinen pikkutieto, kiva olemassa, vaikka olisi vain sättijutustelukamu, tunnustettakoon vanhoillisuuteni, vaikka kaikkien sukupuolien kanssa juttelenkin mieluusti.

Melkein kaikki profiiliin rastitettava selviää kyllä sitten, kun tutustuu muutenkin, eli ei pakollista, mutta jos henkilö on täysin tyhjällä profiililla, ja täysin epäaktiivinen foorumilla ja sätissä ja jne, on aika epätodennäköiistä, että se muu tutustuminen pääsisi ikinä käyntiin. Kokonaisuudessa pitää olla tarpeeksi lihaa ja luita, että alkaa edes tutustumaan.

Olen joskus loukkaantunut, kun minulle tulee viestejä, joissa profiiliani ei selvästikään ole luettu, mutta nykyään yritän kovasti ajatella, että jos pitää kerran laittaa narttu polvillesi -viesti tuhansille ihmisille, niin eihän sitä millään voi vaatia, että jokaiseen suhtautuisi yksilönä, jolla on oma profiili ja omia toiveita.

Ja kyllä, jos sen profiilini on lukenut, tietää, että siellä minulla on rohkeasti se "ehkä jotain", koska vaikka en etsi, niin voihan sitä silti löytää. Niin siksi en kai voi valittaa, että saan viestejä. Niistä valtaosa on asiallisia, kivoja, ja joskus olen jopa tutustunut uusiin ihmisiin sitä kautta. Siksi kai sitä hetkeksi hämmentyykin kun tulee se poikkeus.

Vir

Master T

  • Vieras
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #24 : 04.12.2014, 20:26 »
Minä luen niitä harvoin. Joskus katson, onko kyseessä mies vai nainen ja miten hän määrittelee itsensä. Kieltämättä, jos kaikissa kohdissa lukee "määrittelemätön", antaa se minulle henkilöstä ymmärrettävästi hyvin epämääräisen kuvan. Oletan, että hänellä on jokin syy olla kertomatta itsestään mitään tai todella vaikeuksia määritellä itseään milläänlailla.

En ole lähettänyt vonkuviestejä, mutta silloin olisi tietenkin järkevää tarkistaa, hakeeko vongattava ketään ja vastaako hän mitenkään tarpeitani. Omituista, jos noin ei yleensä toimita. Jos ei halua mitään yhteydenottoja on siitä paras mainita profiilissaan.

Luulisin jonkun viestin lähettäjästä olevan aivan riittävän informaation, jos tämä ei ole kyennyt edes lukemaan profiilia.

-katy-

  • Vieras
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #25 : 04.12.2014, 21:30 »
Mulla on oma netti ollut peräti 10 vuotta ja sinä aikana olen ollut 5:llä eri foorumilla majailemassa, mukaan lukien Leikkikehän ja tämän Baarin. Yhdellä olin kuukauden päivät mode-raatorina,mutta se loppui omaan mahdottomuuteensa,eikä sentään teknisten vaikeuksieni takia.

Noiden perusteella, ja sitten mitä on muutamien deittitapaamisten/netti-tutustumisten perusteella tullut eteen,niin en kykene ottamaan tosissani ainuttakaan profiilia,ennen kuin on tavannut ihmisen ja vakuuttunut, että hän on se joka sanookin olevansa,eikä ihan jotain muuta tai ylläpidä kolmeakymmentä eri nimimerkkiä,eri sukupuolisina, eri ikäisinä yms.
Eli en tee mitään lopullisia johtopäätöksiä mistään profiileista,enkä niihin usko.  :)

Lisäystä : eikä ensitapaaminenkaan kerro välttämättä paljoakaan. Siitä alkaen saattaa tulla vaikka mitä sontaa ja feikkausta esiin..
« Viimeksi muokattu: 05.12.2014, 06:41 kirjoittanut katy »

DarkLady

  • Vieras
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #26 : 05.12.2014, 15:05 »
Mie kyllä tykkään lukee profiilit tarkkaan ja arvostan niissä olevaa informaatiota. Yleensä toivoisin tietoa olevan enemmän. Yksityiskohtiin ei tarvitse mennä, mutta olisi ihan kiva saada jonkinlainen käsitys henkilöstä nimimerkin takana. Tyhjät profiilit ovat melkoinen pettymys, mutta toki jos viestissä kertoo enemmän niin onhan se jo jotain. Nähtäväksi sitten jää, miten kiinnostunut loppupeleissä kyseisestä henkilöstä olen.

Purppura

Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #27 : 05.12.2014, 15:59 »
Ei niin että olisin aktiivisesti etsinut seuraa täältä, mutta kyllä profiileja tulee luettua silloin tällöin. Kuten tuossa yllä todettiin, on kiva saada käsitys ihmisestä nickin takana. Tämän ketjun inspiroimana, päivitin omaa profiiliani... mutta myönnän kyllä että sai vähän aikaa miettiä mitä sinne voisi kirjoittaa.

Queena

  • Vieras
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #28 : 06.12.2014, 00:37 »
Joskus tulee tsiigattua näkyyks bosat kuvissa.  :o

Tää on taas paras kommentti :D


Vastauksena aloittajalle, lueskelen kyllä jos vaikuttaa kiinnostavalta, joskus selaan foorumikirjoituksia ja kuvia myös.
Sellaisia sivun mittaisia selsotuksia mieltymyksistä ja fetisseistä en kyllä jaksa lukea, en edes jos etsin seuraa.


rovasti48

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 215
  • Auttamatta vanha tälle skenelle
  • Galleria
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #29 : 07.12.2014, 09:57 »
Kyllä joku n.s kiinnostava kohde tulee aika tarkkaan tutkittua >:D
Jotain ikään viittaavaa vinkkiä kaipaisi monenkin naisipuolisen
profiiliin.
Joskus käynyt niin, lähestynyt viestillä, vaikkapa hyvän päivän toivotuksena
 n.s väärää ikäluokkaa,
no sitte tulee vastaus "vitun vanha, jätä mut rauhaan"
Onneksi uskon kerrasta :)
Harvassahan näitä toki onneksi on ;D