Baarin kannatusmaksut
Ps. Kyllä tuolla Tonylla ihan pointteja on mutta vähän on asian vieressä kuitenkin.
Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 07.12.2014, 08:28Ps. Kyllä tuolla Tonylla ihan pointteja on mutta vähän on asian vieressä kuitenkin.Itse asiassa tuo Tony on juuri asian ytimessä, kaikin tavoin. Kuinkahan monta parisuhdetta olis pelastunut ja kuinka monta naista olis tyytyväisempiä omaan parisuhteeseensa jos niitten miehet ei olis täysiä nynnyjä ja kuvittelis että moderni mies antaa naisensa tehdä mitä vain.Rajat on rakkautta, ja nainen tarvitsee niitä oman miehensä asettamana. Missä raja sitten kulkee, se on varmasti jokaisessa suhteessa määräytyvä asia, mutta täysin ilman rajoja elävä nainen flippaa täysin hyvin nopeasti ja alkaa halveksia miestään, ja käyttäytyä sen mukaisesti.Eikä kyseessä ole mikään seksileikki, vaan ihan oikea kahden ihmisen parisuhde, jossa sukupuolien väliset erot tulee esille juuri siinä että miehen pitää ne rajat naiselleen laittaa. IKRM
Okei. Leikitäänpäs ajatusleikkiä.Mites jos olen parisuhteessa dominoivana ja submieheni pitäisi laittaa minulle rajat? Kuinka tämä käytännössä onnistuu?
Ja hei; heitetään toi "rajat on rakkautta" lässytys huitsin vit***n ja siirrytään keskustelemaan niinkuin aikuiset ihan täsmällisillä käsitteillä. Eikös.
Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 07.12.2014, 09:57Okei. Leikitäänpäs ajatusleikkiä.Mites jos olen parisuhteessa dominoivana ja submieheni pitäisi laittaa minulle rajat? Kuinka tämä käytännössä onnistuu?Neitokainen varmasti oikein hyvin ymmärtää, että Tonyn kirjoitus koskee kahden ihan tuikitavallisen heteroihmisen parisuhdetta, jota ei mausteta BDSMllä.IKRM
http://yle.fi/uutiset/psykologi_miehen_pitaisi_asettaa_naiselle_rajat/5254291.Eli mieheti jotka eivät osa asettaa naiselle rajoja ovat subeja, ne ketkä osaavat ovat Mastereita, onko näin?
Tuohon jälkimmäiseen kukkaseesi en vaivaudu edes vastaamaan kun se oli tismalleen sellainen kuin sen oletin olevan; eikös naiset kaivanneet Tonynkin mielstä sitä haastetta ).
Uskomatonta, että naisten tarpeet ovat niin samanlaisia naisesta riippumatta. Mitä jos otettais naisetkin ihan YKSILÖINÄ?
Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 07.12.2014, 10:15 Tuohon jälkimmäiseen kukkaseesi en vaivaudu edes vastaamaan kun se oli tismalleen sellainen kuin sen oletin olevan; eikös naiset kaivanneet Tonynkin mielstä sitä haastetta ).Tiedän kyllä oikein hyvin, kuten sinäkin, mitä naiset tarvitsee ja mitä ne vaan haluaa oikeasti tarvitsematta sitä.IKRM
Eli mieheti jotka eivät osa asettaa naiselle rajoja ovat subeja, ne ketkä osaavat ovat Mastereita, onko näin?