Kirjoittaja Aihe: Feikki-ihmiset feikkiprofiileissaan  (Luettu 5994 kertaa)

Kolumnisti

  • Moderator
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 372
  • Galleria
Feikki-ihmiset feikkiprofiileissaan
« : 07.12.2014, 06:54 »
Feikki-ihmiset  feikkiprofiileissaan


Minun nimeni on Viridian. Olen syyllistynyt feikkiprofiiliin. Siitä on aikaa, mutta kuten vanhusten kuuluu, viihdytän teitä tarinalla. Pitkällä, koettakaa kestää.
 
Siihen aikaan useimmat kinkyt parveilivat Cityn Kinkybarissa. Nikkejä luotiin ja tuhottiin ihan samoin kuin nykyäänkin, ihmiset kohtasivat irl useinkin vasta tutustuttuaan ensin sätissä ja katseltuaan  profiileja ja kuvagallerioita. Nikkini oli jo tuolloin sama kuin nyt, ja tunsin paljon ihmisiä kasvoista kasvoihin.

Tapahtuipa kerran, että eräällä ystävälläni oli murhetta läheisen naistuttavansa takia. Nainen kieriskeli epäilyksissään, että hänen Master-miehensä ei ehkä ole malttanut noudattaa yhdessä sovittua sääntöä, että heidän dunkkariinsa tuodaan leikitettäviä vain yhteisestä sopimuksesta tai molempien tieten. Mutta miten saada mies vastuuseen tekosistaan, miten todistaa reilun pelin puute? Nainen itse kun työmatkaili paljon, joten mieheltä ei tilaisuuksia puuttunut.
 
No, syyttömyyden todistaminen olisi ollut paljon vaikeampaa, ehkä mahdotonta. Verrattuna siihen, että voisi osoittaa jotain tapahtuvan halukkaasti ja todennäköisesti usein. Lupasin kuitenkin valjastaa kaksoisagenttisivupersoonani käyttöön, ihan vain kokeillakseni, onko se mahdollista.

Ensin loin ihan uuden hotmail-osoitteen. Sitten käytin em. osoitetta luodakseni Cityyn profiilin herttaiselle subitytön nikille. Profiiliin kirjasin aika lailla samoja tietoja mitä muutenkin olisin, ainut muutos vain, että Viridianin switch –merkinnän sijasta kyseessä olikin puhdas sub. Sangen valikoitu osatotuus.

Cityn profiileissa olennainen osa oli henkilökohtainen kuvagalleria, jossa oletuskuvan piti olla kasvokuva. Onneksi Virin kasvot esittelevä kuva oli väärävärinen taiteellinen pläjäys, josta ei hevillä tunnistaneet kuin tutut, jos nekään. Muut omat kuvani olivat suunnilleen vastaavia kuin nykyään lisäilen. Nyt piti olla tarkkana.

Kuvasimme tälle subitytöllemme oman gallerian. Hänellä oli lyhyet hiukset, se ilmeni takaa otetussa kuvassa, missä hiusten latvat olivat kuvan ylälaidassa, hädin tuskin riittäen niskaa peittämään. Kengät lainasin, jotta kuvissa ei olisi ollut liian tutun näköistä rekvisiittaa. Kasvokuvaa emme laittaneet, arvelimme, että kilttiä subityttöä ei kukaan kärtsää, ja jos kummiskin niin käy, ainut sanktio olisi ollut gallerian häviäminen, profiili olisi saanut jäädä. Vielä taiteellinen flirttaileva vartalokuva mistä ilmeni, että kyse naisesta. Sekä toivottavasti tosi vakuuttava piiskausjälkikuva, jonka jouduimme laittamaan mustavalkoisena, jotta maskeeraus ei olisi ollut niin ilmeistä (joo ei tullut mieleen käyttää masokisti-subi-stuntti-kroppaa..). Netistä emme halunneet lainata kuvia, se on paitsi laitonta, siitä jää kiinni...

Profiili sai roikkua pari viikkoa ihmeteltävänä, ja hommasin subikaksoissiskolleni myös prepaid-puhelinnumeron mahdollista tulevaa kiihkeää tekstarointia varten. Sitten metsästämään Cityn kinky-sättiin. Eli ilmaannuin paikalle, juttelin ylellä mukavia, ja päästin masterit kimppuuni kaapissa. En ollut tiennyt millainen pinnanalainen kuhina siellä oli, kun paikalle ui uusi subnainen, mutta nyt tiesin. Tutuille tutustumista yrittäville kerroin kaapissa, että me tunnemme jo, ja kyseessä kokeilu, minut saa jättää rauhaan. Ja sitä luulisi, että nyt seurasi sitten se tylsä vaihe, missä se tietty odotettu Master ei koskaan tullut kaappiin, tai jos tulikin, kertoi, että hänellä on parisuhteessa toinenkin osapuoli, jonka tietoisuus leikeistä tarvitaan.
 
Vielä mitä, muistaakseni jo samana iltana kyseinen saalis kävi pyydykseen, ja vaikka kuinka yritin vienosti kysellä, olisiko hänellä mahdollisesti jotakuta, ketä kiinnostaa hänen tekemisensä, niin ei ollut, hän oli vapaa ja hänellä oli jopa oma dunkkari käytössä. Parin illan kiihkeän rupattelun jälkeen sain kutsun tulla tutustumaan dunkkariin vaikka yön yli, mitäpä sitä suotta tuhlaamaan aikaa kahvitteluun, kun ”olet iso tyttö jo, ja tiedät mistä tässä on kyse...”  Kieltäydyin tästä houkuttelevasta tarjouksesta, mutta toimitin copypastea seikkailuistani rouvalle ihmeteltäväksi ja päätettäväksi, tekeekö hän asialle jotain. En tiedä tekikö, vai riittikö vain tietoisuus siitä, että hän ei itse olekaan vainoharhainen hullu. Tietääkseni kyseinen pariskunta on edelleen yhdessä.

Mutta mutta. Kaiken tämän kiihkeän suunnittelun ja valmistelun ja vaivan jälkeen olisi ollut ihan liian tylsää lopettaa heti. Sitä paitsi masterit ei tykkää switseistä (öö tai viridianeista?), subina sain paljon kiinnostavampia sen alan tarjouksia. Joten juu, sivupersoonani ei suinkaan kuollut heti, ja kävin jopa irl -deiteillä, jotka saivat alkunsa viestittelystä nimen omaan sille toiselle. Sitten aikuistuin kai, koska päätin, että yksi nikki saa riittää, jos switch on ruma sana, niin olkoon.

En usko, että sivupersoonan tai täysin feikin profiilin luominen on nykyään sen vaikeampaa. Siksi niihin kannattaa varautua. Mutta kuvittelen, että yleensä niihin on jokin syy, ehkä muukin kuin huvin vuoksi, tai ihmisten rumasti huijaamiseksi, ainakin silloin, jos on nähty vaivaa esim. galleriakuvasession verran. Moraalitontahan se tietenkin on, ja epäreilua. Veikkaan ja toivon, että rikos on vanhentunut itseni osalta, mutta jos ei, kivittäkää. Pehmeillä kivillä kiitos, edes sivupersoonani ei ollut masokisti.

Vanha neuvo, että jos jokin kuulostaa liian hyvältä, kannattaa olla epäluuloinen, pätee edelleen. Pätee luultavasti enemmän kuin koskaan. Ja sitten toisaalta, kaipa sitä pitää suoda ihmisille hetkelliset kokeilut esimerkiksi eri sukupuolen tai taipumuksen profiililla, joskus kai se on jokaisen pakko selvittää, onko niillä muilla aina helpompaa ja hauskempaa ja enemmän mahdollisuuksia. Vai?  Kunhan ei siirrytä ns. vedätyksen puolelle. Ettehän, pikkuiset?




Vir, joka ei usko olevansa ainut, mutta kyse voi olla syyllisyyden muovaamasta harhasta.. Kehtaako kukaan muu kertoa tarinaansa?





balthazar

  • Vieras
Vs: Feikki-ihmiset feikkiprofiileissaan
« Vastaus #1 : 07.12.2014, 13:05 »
Ainut motivaattori tällaiseen toimintaan omalla kohdallani olisi varmaankin puhkaista jonkun aitona esiintyvän feikin kupla.

Harvemmin kuitenkaan itselleni jää epäselväksi epäaitojen ihmisten todellinen luonne, enkä katso että olisi minun asiani alkaa totuuden torvena pitämään ketään suurennuslasin alla; itse haluaisin itselleni moista kohtelua aivan yhtä vähän kuin kuka tahansa muukin, vaikka parhaani mukaan pidän jalat maassa sen suhteen kuka ja mitä olen, mitä en.

Loc

  • Vieras
Vs: Feikki-ihmiset feikkiprofiileissaan
« Vastaus #2 : 07.12.2014, 13:13 »
Itse en ole vielä tähän mennessä tarvinnut kuin yhden profiilin/sivu. Asiat voi tuossa ainoassa mainitussa syyssäkin selvittää muutenkin. Tyylinsä kullakin. Feikit tms paljastuvat jo keskustelulla. Onneksi en ole siihen vielä kyllästynyt.

Muttas joo, netissä naiseksi itseään tituleeraava joka ei harrasta kanssani seksiä on feikki.

balthazar

  • Vieras
Vs: Feikki-ihmiset feikkiprofiileissaan
« Vastaus #3 : 07.12.2014, 13:17 »
Asiat voi tuossa ainoassa mainitussa syyssäkin selvittää muutenkin.
Mainittakoon, etten ole vielä kokenut tarpeelliseksi vajota feikkiprofiilin tekoon, kunpahan mietin että mikä voisi minut saada tekemään sellaista.

Viridian

Vs: Feikki-ihmiset feikkiprofiileissaan
« Vastaus #4 : 07.12.2014, 13:47 »
Ai niin, yksi lisäys vielä. Onko enemmän ok kertoa vaikkapa olevansa vapaa jos ei ole, kunhan tekee sen aina saman melko tyhjän profiilin kautta? Tuossa tarinassani siis esiintyi tavallaan kaksi feikkiä, toinen feikkasi subiutta ja sitä, että on uutta tuoretta lihaa, toinen päästyään kontaktiin asti sitä, että on vapaana muista suhteista ja sitoumuksista.

Vir

Pulseproto

  • Vieras
Vs: Feikki-ihmiset feikkiprofiileissaan
« Vastaus #5 : 07.12.2014, 14:22 »
hmmm.. Olen edelleen mieltä että netissä chättäily ja osallistuminen on osaksi "feikkaamista": jätetään kertomatta, ja toisaalta korostetaan asioita tarkoitushakuisesti..sanomaa ja viestejä manipuloidaan, vähän kuin juorulehtiä lukis..-Nälkäiset kynäilijät taistelevat eetterijulkisuudesta yrittäen kampittaa kanssakisailijoitaan..
Uskon että monet luovat nikkejä ja elävät elämäänsä nykyään somessa identiteetin turvin jota irl ei olemassa ole.. Mun mielestä on feikkaamista jo sekin että netissä uskaltaa sanoa asioita joita ei f2f tekisi, jne. Luulen että nyky sukupolvesta harva enää edes tässä informaatiomaailmassa hahmottaa " omaa minuuttaan", kuka olen.. Pelkästään nyky-yhteiskunta määrittää paikkasi helposti lokeroon josta vain et voi tai uskalla astua ulos.. 

Puhtaista kusetukssista netissä voisin kirjottaa kirjan tai pari liittyen secondlifeen (2005-2011).. (ok, siellä kusetettiin pääosin rahallinen hyöty -keihäänkärkenä, keinoja kaihtamatta. Tätä vastaan perustin yhtä omaa businestani tuonne, josta juontuu myös osin skeptinen ideologiani koko nettikirjoittelu- ja chättikulttuuria kohtaan..)

vorona

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 373
  • Kiltti mutta kivulias
  • Galleria
Vs: Feikki-ihmiset feikkiprofiileissaan
« Vastaus #6 : 07.12.2014, 16:47 »
Henk.koht. en välitä yhtään onko ihmisellä, jonka kanssa netissä juubailen yksi vai sata profiilia tai mikä hän on IRL: jos jutut ovat hyviä ja fiilis kiva niin se riittää.

Livetapaamisissa mulle ei ole koskaan tullut vastaan ketään, joka olisi antanut netissä ymmärtää olevansa jotain muuta kuin mitä on. Tiedä häntä sitten mistä johtuu.

Ja itselläni on useita nikkejä joita käytän, tosin useimmiten vain yhtä nikkiä yhdellä saitilla. Ei siihen mitään sen kummempaa syytä ole kuin omaa itseäni viihdyttävä roolipeli itseni kanssa.

Colestramus

  • Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 389
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
Vs: Feikki-ihmiset feikkiprofiileissaan
« Vastaus #7 : 07.12.2014, 17:24 »
Kinky tai seksin haku sivuilla en ole niin tehnyt, mutta kun tykkään pelata paljon, niin pelimaailmassa olen usein tehnyt näin. En tosin huijatakseni muita, vaan tehdekseni niin että moninpeleissä, tietyissä peleissä haluaa pitää tietynlaisen porukan ympärillä. Esim ammunta peleissä, pidän mielelläni yhteisönä ne ihmiset, jotka keskittyvät enemmän ammuntapeleihin, jotta moninpelissä sitten omat pelit eivät kärsi sen takia, että joku joka ei pahemmin pelaa ammuntapelejä, tulisi sinne sekoilemaan, ja mahdollisesti pilaamaan osamaattomuudellaan omalle peliyhteisölle tärkeän pelin/turnauksen vain kokeilunhaluisuudesta. Tämä on aika nihilististä hommaa, mutta jos joku on sitä joskus minulta kysynyt, olen sen suoraan myöntänyt, ja pelimaailmassa olevat ihmiset kyllä hyväksyvät sen suurimmalta osin, koska sillä ei oikeaan maailmaan ole pahemmin vaikutusta, ottaen huomioon että monesti oikean maailman kontaktit jäävät minimiin. Muilla some sivustoilla, en ole nähnyt tälle tarvetta, ja käytänkin Colestramus nikkiä monessa muussakin yhteisössä, mukaan lukien pelinimenä joissakin peleissä. Ei ole vielä tullut ketään vastaan kyselemään kummallisia kysymyksiä, enkä pahemmin välitä jos tuleekaan, sillä minulla ei henkoht ole tarvetta piilotella kinky puoltani.

-katy-

  • Vieras
Vs: Feikki-ihmiset feikkiprofiileissaan
« Vastaus #8 : 07.12.2014, 18:24 »
Aika järkyttävä tositarina. Sitten jos vielä ajattelisi, ettei mulle voisi käydä koskaan noin, mikä tietenkään ei pidä paikkaansa. Jotain hyvää yksinelossa. Tietenkin pitäisi olla rohkea ja ottaa vain rouheemmin riskejä tulla petetyksi..

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Feikki-ihmiset feikkiprofiileissaan
« Vastaus #9 : 10.12.2014, 10:43 »
Pieni sivuhuomautus HYVÄ feikki voi olla paljon mielenkiintoisempi kuin 0 viesti vonkaaja tai chat moikkaaja =)

MaisteriX

  • Vieras
Vs: Feikki-ihmiset feikkiprofiileissaan
« Vastaus #10 : 10.12.2014, 15:56 »
Saiko kolumnisti mielihyvää kanssasisarelleen tekemästä palveluksesta? No eipä hetkauta. Vastaan aina musiikilla. Meitä on moneen junaan. Itse olin/olen Maasterix, mutta kirjautuminen uudelleen tänne on vaikeaa ilman uutta nikkiä.

https://www.youtube.com/watch?v=Sq9oR9x171w&channel=MEGAINDIEROCK

Sinänsä jännä kokeilu/testi

M

LegendaM

  • Vieras
Vs: Feikki-ihmiset feikkiprofiileissaan
« Vastaus #11 : 10.12.2014, 18:34 »
Kunhan ei siirrytä ns. vedätyksen puolelle.

Mutta vedätyksen puolellehan on siirrytty jo siinä vaiheessa kun on tehty feikkiprofiili, etenkin kun sen tarkoituksena on johtaa harhaan jotain toista/tai tiettyä henkilöä. Siitä tietenkin voi vääntää maailman tappiin saakka oikeuttaako tarkoitus keinoja, kun vedätyksen kohdekaan ei ollut täysin viaton.


Luuseri

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 59
  • Olen mielenkiintoinen. Ja kiva!
  • Galleria
Vs: Feikki-ihmiset feikkiprofiileissaan
« Vastaus #12 : 10.12.2014, 18:45 »
Kaikille tubettajille sellainen toive, et voisitteks mitenkään laittaa linkin lähelle jotain tietoa siitä, mitä siinä on. Esim. Esittäjä - Kappale ?

Kuka noita klikkailee jos ei yhtään tiedä, voisko mahdollisesti kiinnostaa?

MaisteriX

  • Vieras
Vs: Feikki-ihmiset feikkiprofiileissaan
« Vastaus #13 : 10.12.2014, 20:06 »
Kaikille tubettajille sellainen toive, et voisitteks mitenkään laittaa linkin lähelle jotain tietoa siitä, mitä siinä on. Esim. Esittäjä - Kappale ?

Kuka noita klikkailee jos ei yhtään tiedä, voisko mahdollisesti kiinnostaa?

Osaat kai sinä sulkea selaimen ikkunan....jos ei kiinnosta...ilmoita valvojille.
Ainahan yllätykset on kivoja.......


Luuseri

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 59
  • Olen mielenkiintoinen. Ja kiva!
  • Galleria
Vs: Feikki-ihmiset feikkiprofiileissaan
« Vastaus #14 : 10.12.2014, 20:19 »
Osaanhan minä kaikenlaista. Noo, ei väkisin.