Kirjoittaja Aihe: Julkinen sessiointi, minne sopii, minne ei  (Luettu 32008 kertaa)

Juha K

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 333
  • Kissakuiskaaja
  • Galleria
    • "Anarchosyndicalism by Rudolf Rocker"
Vs: Julkinen sessiointi, minne sopii, minne ei
« Vastaus #15 : 27.07.2011, 22:35 »
Normiheteroja voisikin vähän ravistella, mutta jo lasten takia muista ihmisistä piittaamaton kinkyily tuntuu aika junttimaiselta käytökseltä. Hienovarainen aiheella flirttailu on mielestäni ihan ok ja sitä mielelläni itsekin harrastan. Aivot ovat se paras seksilelu, ei suinkaan piiskat ja muut vermeet. Terveen järjen luulisi riittävän kertomaan mitä tehdä julkisesti ja mitä touhutaan suljettujen ovien takana.

Uniform

  • Vieras
Vs: Julkinen sessiointi, minne sopii, minne ei
« Vastaus #16 : 27.07.2011, 23:31 »
Tämmöisen konservatiivisen körttikinkyn (vaikkakin exhibbari) mielestä bdsm sessio on seksuaalinen teko ja siksi sessio soveltuu ainoastaan paikkaan jossa muunkinlaisen seksuaalisen teon voi soveliaasti toteuttaa.

Käytännön esimerkki: Moottoritien levähdyspaikka on yöllä ihan sovelias paikka mutta ehkä ei ihan niin sovelias keskellä päivää parhaimpaan ruuhka-aikaan.........

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Vs: Julkinen sessiointi, minne sopii, minne ei
« Vastaus #17 : 28.07.2011, 16:36 »
Julkisella paikalla sessiointi on mielestäni myös ihan ok jos ollaan katseilta ja suurelta yleisöltä suojassa ja vähän "syrjemmällä"- siinäkin tietenkin olosuhteet huomioonottaen.

Tuota minä olen pyrkinyt noudattamaan. Enkä nyt siis ole mitään BDSM-sessioita koskaan ulkona harrastanut, mutta exhippailua ja jotain pikkutuhmia valokuvaussessioita. Niissäkin pitää ottaa juuri huomioon tuo paikka ja aika. Öiseen aikaan ei yleensä kukaan ole häiriintynyt vaikka ottaa kuvia jossain keskustassakin, kuitenkin vähän suojassa.

RigoriRasputin

  • TörkyTeatteri
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1204
  • Ihan perseestä.
  • Galleria
Vs: Julkinen sessiointi, minne sopii, minne ei
« Vastaus #18 : 28.07.2011, 17:21 »
Nyt sit joku sanoo etttä ei ole seksistä kyse, no, kyllä tämä nyt jokatapauksessa seksiin ja seksuaalisuuteen liittyy, vaikkei välttämättä sitä yhdyntää aina tapahdukaan.
Ahaa, on siis olemassa muutakin seksiä kuin yhdyntä.... ;D

Se on aivan oikein isompi asia kuin yhden yksilön tekemiset jos piiskan kanssa heilutaan kaupungilla.  Vaikka itse ei välittäisi pätkääkään mitä muut ajattelee, niin
sitä kuitenkin edustaa muiden silmissä koko kinky kulttuuria ja antaa negatiivisen viestin. Ja taas otetaan askel pari taakse päin matkalla yhteiskunnan hyväksymiseen.

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Julkinen sessiointi, minne sopii, minne ei
« Vastaus #19 : 28.07.2011, 20:14 »



Se on aivan oikein isompi asia kuin yhden yksilön tekemiset jos piiskan kanssa heilutaan kaupungilla.  Vaikka itse ei välittäisi pätkääkään mitä muut ajattelee, niin
sitä kuitenkin edustaa muiden silmissä koko kinky kulttuuria ja antaa negatiivisen viestin. Ja taas otetaan askel pari taakse päin matkalla yhteiskunnan hyväksymiseen.

Tämäkin on niin totta, vaikkakin jokainen edustaa vain oma itseään niin vaniljakansalaisen silmissä näppärästi niputumme kaikki yhteen.

PeterFlo

Vs: Julkinen sessiointi, minne sopii, minne ei
« Vastaus #20 : 28.07.2011, 20:19 »
Kyllä julkisessiointiakin voi harrastaa täysin huomaamattomasti - tai ainakin vähäeleisesti.  Monestikin lelu- ja asustelaatikosta löytyy sopivaa elähdyttävää aineistoa, joka molempia osapuolia tyydyttää, vaikka ohikulkijat eivät suuresti hämmästyisikään. Korkeintaan hymähtävät käsittämättä, mistä on kyse.

Pikkuisen on itsessäni julkisen sessioinnin puolesta puhujaa, mutta todellakin säädyllisissä rajoissa pilke silmäkulmassa ilman mauttomuuksia. Pienellä mielikuvituksella asia hoituu ilman piiskan heilutusta tai muuta älyttömyyttä.

Julkisessioinnin ( jos sitä sitten enää voi moiseksi kutsua??) hieno puoli on siinä, että sub tekee kaikkensa, jotta ei tulisi huomatuksi julkisubiksi :)

isabella

Vs: Julkinen sessiointi, minne sopii, minne ei
« Vastaus #21 : 28.07.2011, 20:22 »
Nyt täytyy kyllä todeta että olen eri mieltä muutaman edellä kirjoittaneen kanssa. En koe edustavani mitään yleistä kinkykulttuuria omilla tekemisilläni tai tekemättä jättämisilläni. En yhtään sen enempää edusta polyja, biseksuaaleja, tanssin harrastajia, karaokelaulajia tai naissukupuolta vaikka olen myös kaikkia näitä. Olen vastuussa omista tekemisistäni ja jos menen törttöilemään jotakin niin sen pitäisi olla minun häpeäni eikä mustata muiden samaa asiaa olevien/harrastavien mainetta. En voi myöskään mennä määräämään muiden tekemisiä sillä perusteella että "mun mielestä toi ei ole sopiva tapa edustaa pervoyhteisöä muiden silmissä." Kuka sen päättää mikä on oikea tapa. Jotkut pervot eivät esim. haluakaan että pervoilusta tulee valtavirtaa ja yleisesti hyväksyttyä (itse en tosin kuulu näihin ;D)

Itse keskustelunaiheeseen totean että mielestäni julkinen sessiointi jossa perse vilkkuu ja piiskat viuhuu ei sovi mihinkään julkiselle paikalle oli siellä sitten lapsia tai ei. Ei ole oikein altistaa toisia ihmisiä omalle seksielämälleen ilman näiden suostumusta. Kyseessä on mielestäni ihan sama asia kuin sadetakkisedät jotka väijyy puistossa että pääsee vilauttelemaan vehkeitään pahaa-aavistamattomille ohikulkijoille, eivät useimmat (pervotkaan) pidä sitä hyväksyttävänä toimintana.

viana

  • Vieras
Vs: Julkinen sessiointi, minne sopii, minne ei
« Vastaus #22 : 28.07.2011, 22:41 »
Munkin mielestä julkinen sessiointi on ehdoton ei. Ei tulisi pieneen mieleenikään, ja toivoisin, ettei muillakaan. Ja no, onhan tuhansia tapoja, miten voi tehdä asioita julkisesti, ilman että kukaan huomaa mitään. Sellaiset, mitä ei voi olla huomaamatta, saavat jäädä neljän seinän sisään.

En oikein osaa sanoa tuosta edustusasiasta juuta enkä jaata. En yleisestikään koe, että kinkykansa keskiarvona kertoo minusta ihan kauheasti, niin erilaista sakkia ja erilaisia arvoja siellä on, joten en osaa ajatella että sillä olisi väliä, että ryhmä leimaantuu yksittäisten tahdittomien vuoksi. Käytännön tasollahan sillä varmaan kuitenkin oikeasti on merkitystä.

Mulle henk. koht. tosin on yksi hailee, mitä valtavirta meistä ajattelee. Mutta varmasti ihan hyvä, ettei kaikille ole, enkä väheksy lainkaan sitä, että tehdään työtä positiivisen julkisuuskuvan eteen :)

RigoriRasputin

  • TörkyTeatteri
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1204
  • Ihan perseestä.
  • Galleria
Vs: Julkinen sessiointi, minne sopii, minne ei
« Vastaus #23 : 28.07.2011, 23:11 »
Siinä mitä yhteiskunta meistä ajattelee on hieman kauemmas kantoisia vaikutuksia. Kuten esimerkiksi lain säädäntö.
Mitä lueskelin esim. siinä Villi Ira ketjussa. Kinkyilystä täysin mitään tietämättömät ihmiset tekevät lakeja
ottamatta huomioon mitkä on vaikutukset kinkyä elämän tapaa viettäviin ihmisiin.
Jos vielä "kadulta" tulee negatiivisia mielikuvia niin lait laaditaan vielä enemmin siihen suuntaan että kinkyily ei ole yhteiskunnassa hyväksyttävää.
Siinä mielessä on suotavaa että kinkyistä asioista ruvetaan puhumaan enemmin julkisuudessa, eikä tätä puhetta edesauta
HC-kinkyily julkisuudessa. Jos joku nyt taluttaa jotakin kadulla kaulapannassa niin se nyt ei minun mielestäni ole paha juttu
sehän menee johonkin polttariporukoiden koheltamisen piikkiin.


Guide-Master

  • Vieras
Vs: Julkinen sessiointi, minne sopii, minne ei
« Vastaus #24 : 31.07.2011, 21:37 »
Itse kun julkista menen, siihen vaikuttaa, se kuinka hyvin toisen tunnen ja mikä toiseen vaikuttaa. Julkinenhan on paljon pienenpiin asioihin menevä, kun mitä on jossain suljetussa tapahtuva.
Itse saan siinä kaikkein eniten siitä, minkä jännityksen se luo, eli miten itse kehtaa siinä tilantessa olla.
Ehdoton on että ympäristö ei huomaa, vaan on mun ja hänen juttu, johon ympäristö antaa vaan mausteen.
Tilanteen synty on aina se jännittävin vaihe, se miten katsoo sen toiseen vaikuttavan ja miten ympäristön vaikutus sitä muuttaa.
Itse katson että julkinen on yksi henkilökohtasimmista toiselle annettavista sessioista, sillä se mennään hänen ehdoilla ja vain hänelle tehtynä.

Queena

  • Vieras
Vs: Julkinen sessiointi, minne sopii, minne ei
« Vastaus #25 : 01.08.2011, 16:44 »
Mä oon konservatiivinen ja kauhee jäykkis että en oikein diggaile yleisillä paikoilla tehtävistä jutuista. Jos näkisin julkista seksiä tai bdsm toimintaa kuvaisin sen laadukkaalla kännykkäkamerallani ja uplodaisin youtubeen ja muille kivoille kanaville. Suuri osa ihmisistä tekisi samoi joten kannattaa muistaa kun juttuja tekee julkisesti-kamerat on joka paikassa ja on todella vaikea havaita sitä että joku mahdollisesti kuvaa. Ja eikö bileitä ja muita ole sen takia että voi ns. julkisesti toteuttaa itseään? Kyllä musta pitäisi olla sen verran järkeä että tajuaa että ravintolaan ei seksi kuulu, eikä muuhunkaan julkiseen tilaan missä on tuntemattomia ihmisiä joita toiminta saattaa loukata tai häiritä. Itse en ainakaan haluaisi mennä ravintolaan muuta kun syömään, juomaan ja mahdollisesti tanssimaan- en katsomaan kun ihmiset toteuttaa seksifantasioitaan. Jos haluan nähdä sellaista toimintaa menen muihin paikkoihin. Enkä halua nähdä myöskään paljaita perseitä tai tissejä julkisilla paikoilla- saati peniksiä ja pimppejä-edes vilaukselta.

Totuus on se että jos joka pervo menee kadulle toteuttamaan fantasioitaan, ei homma oikein toimi. Aika harva sitä käsittääkseni kuitenkin tekee, luojan kiitos.  Ja jos olet exhibbari ja osut iloittelemaan minun kohdalleni, kuvaan toiminnan kostoksi youtubeen kasvojen kanssa, jos rankaiset minua julkisella sessiollasi ja pilaat vaikka hyvän baari illan :)

Ei tässä muuta.

Guide-Master

  • Vieras
Vs: Julkinen sessiointi, minne sopii, minne ei
« Vastaus #26 : 01.08.2011, 17:34 »
Itse  olen sen verran vanhankoulukunnan edustaja ja todella konsertatiivinen, että seksi ja D/s osaan pitää erossa toisistaan. Se mitä julkisesti teen, ei todellakaan liity seksiin mitenkään. Se voi liittyä pukeutumiseen, paikkoihin tai vain poikkeevalla käytöksellä menemistä. Pukeutumisesta vaikka, jos tiukka gootti puetaan hempeään kesämekkoon, jonka tietää olevan sille sen kaikkia pukeutumisarvoja vastaan, mutta yleisesti ihan sallttavaa.
Ihmettelen suuresti sitä kapeakatsontaa joka on tässä keskustelussa, ihan kun piiskaaminen seksin kanssa, olis ainoa merkki koko D/s tai S/M toiminnassa. Hmm kovin on todella konsevatiivista jopa puritaanista. Miksi näin, sitä ihmetelemään jään...

Queena

  • Vieras
Vs: Julkinen sessiointi, minne sopii, minne ei
« Vastaus #27 : 01.08.2011, 17:56 »
Itse  olen sen verran vanhankoulukunnan edustaja ja todella konsertatiivinen, että seksi ja D/s osaan pitää erossa toisistaan. Se mitä julkisesti teen, ei todellakaan liity seksiin mitenkään. Se voi liittyä pukeutumiseen, paikkoihin tai vain poikkeevalla käytöksellä menemistä. Pukeutumisesta vaikka, jos tiukka gootti puetaan hempeään kesämekkoon, jonka tietää olevan sille sen kaikkia pukeutumisarvoja vastaan, mutta yleisesti ihan sallttavaa.
Ihmettelen suuresti sitä kapeakatsontaa joka on tässä keskustelussa, ihan kun piiskaaminen seksin kanssa, olis ainoa merkki koko D/s tai S/M toiminnassa. Hmm kovin on todella konsevatiivista jopa puritaanista. Miksi näin, sitä ihmetelemään jään...


Tuskin kukaan häiriintyy tytöstä kesämekossa, mutta ei sitä kyllä sessioksikaan voi sanoa. Toki se voi siihen liittyä ja siinä voi olla nöyryytyksen elementit ja kiihottavuus mukana. Kuitenkin tollanen menee vähän saivartelun puolelle ja tälläisiä vastaavia voidaan keksiä loputtomiin ilman että se edes liittyy aiheeseen sessioinnista julkisella paikalla. Luulisin että aloittaja kuitenkin tarkoitti kysymyksessään toimintaa, jonka jokainen ulkopuolinenkin havaitsija ymmärtää seksuaaliseksi.

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Julkinen sessiointi, minne sopii, minne ei
« Vastaus #28 : 01.08.2011, 19:00 »


Tuskin kukaan häiriintyy tytöstä kesämekossa, mutta ei sitä kyllä sessioksikaan voi sanoa. Toki se voi siihen liittyä ja siinä voi olla nöyryytyksen elementit ja kiihottavuus mukana. Kuitenkin tollanen menee vähän saivartelun puolelle ja tälläisiä vastaavia voidaan keksiä loputtomiin ilman että se edes liittyy aiheeseen sessioinnista julkisella paikalla. Luulisin että aloittaja kuitenkin tarkoitti kysymyksessään toimintaa, jonka jokainen ulkopuolinenkin havaitsija ymmärtää seksuaaliseksi.

Juurikin niin, aloituksessani tarkoitin juurikin piiskailua, vilauttelua, sellaista minkä kuka hyvänsä näkee seksuaaliseksi toiminnaksi. Tuollaiset GM:n mainitsemat, ulkopuolisille huomaamattomat elementit ja D/s-kuvio ovat asia aivan erikseen eivätkä ne ketään ulkopuolisia loukkaa.

Guide-Master

  • Vieras
Vs: Julkinen sessiointi, minne sopii, minne ei
« Vastaus #29 : 01.08.2011, 20:00 »
Ymmärrän ja hyväksyn mitä ajetaan takaa, mutta samaten kun piiskan heilutuksessa, niin kuripuolella voidaan todella häiritä ympäristöä. Mennään vaikka tiukkaa palvelijalinjaa yleisillä paikoilla, niin kommenttia ja häirintää saa halutessaan aikaseksi, varsinkin kun menee naisvaltasiin kahviloihin. Jo pelkästää toisen seisottaminen pöydän vieressä ja käskyttäminen saa pahansuovia katseita aikaseksi.
On kumminkin niin monimuotonen genre ja niin monta tapaa millä mennä. Ympäristö on kumminkin aina läsnä, silloinkin kun kotiovesta astuu ulos bileasussa, samaten kun jos subbaria kaupungin keskustassa kävelyttää palvelijana. Huom tämä suodaan naisille paremmin, kun miehille.