Kirjoittaja Aihe: Oulun baarimiitit keskiviikkoisin St. Michaelissa  (Luettu 7659 kertaa)

Neiti Heinänen

  • Vieras
Vs: Oulun baarimiitit keskiviikkoisin St. Michaelissa
« Vastaus #30 : 21.01.2015, 17:16 »
NeitiH: Kuten mie sanoin, mulla on ainakin ollut 100% rento olla normi miiteissä. Pahaa en tarkoittanut ketään kohtaan kirjoituksellani. Mulla on vahvat mielipiteet ja ilmaisen asiat joskus liian terävästi, varsinkin kun ärsyttää/provosoidun. Siinä mulla on kasvamista; taito osata pitää joskus mölyt mahassa..
Olen pahoillani, jos jotakuta olen loukannut  :( taidan jättää miitin kokonaan väliin.

En ole loukkaantunut sanomistasi. Olet minun puolesta hyvin tervetullut miittiin.
Itse opettelen ottamaan vastaan kritiikkiä joka on yleisesti sanottu mutta otan sellaisen silti hyvin henkilökohtaisesti.

<3

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2230
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Oulun baarimiitit keskiviikkoisin St. Michaelissa
« Vastaus #31 : 21.01.2015, 17:30 »
Olen pahoillani, jos jotakuta olen loukannut  :( taidan jättää miitin kokonaan väliin.

Etkä jätä, katkaistaan loukkaantumiskierre heti alkuunsa. Kaikki on ihan yhtä tervetulleita, heittivät läppää äänekkyydestään tai ei.

Sitä paitsi me tarvitaan hyvää keskustelua suihinotoista!

_firehead_

  • Vieras
Vs: Oulun baarimiitit keskiviikkoisin St. Michaelissa
« Vastaus #32 : 22.01.2015, 15:08 »
NeitiH, hihaton;  :love: :-*
kaipa mie sit uskaltaudun paikalle. Latexasussa, korvauksena teille henkisistä kärsimyksistä.  ;D
...Not. Mutta saa antaa raippaa. Ehkä  ;D

RMK

  • Vieras
Vs: Oulun baarimiitit keskiviikkoisin St. Michaelissa
« Vastaus #33 : 22.01.2015, 17:22 »
Mää en ehi. Mälsäääää.

minikettu

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 490
  • Prumm prumm!
  • Galleria
Vs: Oulun baarimiitit keskiviikkoisin St. Michaelissa
« Vastaus #34 : 22.01.2015, 19:09 »
Ja mä en jaksanut, pystynyt enkä kyennyt. Ehkä joskus toiste.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2230
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Oulun baarimiitit keskiviikkoisin St. Michaelissa
« Vastaus #35 : 22.01.2015, 22:27 »
Olipa jälleen kerran hauskaa, sieviläisistä lypsyistä astioiden venyttämiseen. Nää piristää joka kerta, ja sattuipa vielä hyvät viskitkin. Kiitos kaikille, ens viikolla uudestaan!

Eli seuraava miitti ke 28.1. klo 18 alkaen, paikkana wanha tuttu St. Michaelin oikea takanurkka. Jos on kylmempää kuin -20 niin saattaa olla että laitan housut jalkaan!

tuulia78

  • Vieras
Vs: Oulun baarimiitit keskiviikkoisin St. Michaelissa
« Vastaus #36 : 22.01.2015, 23:20 »
Kyllä tuli piristystä koko loppuviikolle! Uusia urheilu haasteita, ja muita mukavia viritys ideoita. Jutut olkoot yhtä laadukkaita myös seuraavalla kerralla :D kiitän ja niiaan ;)

Brade

Vs: Oulun baarimiitit keskiviikkoisin St. Michaelissa
« Vastaus #37 : 27.01.2015, 14:23 »
Onko tosissaan jo huomenna taas miittailupäivä? Joko on juhlavieraat ja mahdolliset oopperan laulun suurnimet löydetty miittiin?

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2230
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Oulun baarimiitit keskiviikkoisin St. Michaelissa
« Vastaus #38 : 27.01.2015, 16:18 »
Huomennahan se!

Mukaan on tällä kertaa kutsuttu kirkkovene, hämähäkki väärinpäin ja ripsipiirakka, sekä heidän kumppaninsa herkkutatti, pöksykäärme ja punapäinen palomies. Kertovat, että jos palomiehen kypärää hieroo, se oksentaa.

Ohjelmassa on viskinmaistelun lisäksi ainakin hervotonta hetulan heittoa, arvaamattomia allitteraatioita sekä pöljiä puheita. Urheiluhenkisille on kirjejääkiekkoa ja ampumapainia, pervoille Mr. Ruumis -kisa ja arvaa kenen sormi -peliä. Me normaalit istutaan vaan pöydässä ja kauhistellaan kuinka se naapurin setä on tuhma ja jättää valot päälle seksin aikana.

Kaikki mukaan!

Neiti Heinänen

  • Vieras
Vs: Oulun baarimiitit keskiviikkoisin St. Michaelissa
« Vastaus #39 : 27.01.2015, 18:59 »
Uuh jälleen kerran ennennäkemätöntä hulluutta luvassa. Otan lelun mukaan ja tulemme paikalle.

RMK

  • Vieras
Vs: Oulun baarimiitit keskiviikkoisin St. Michaelissa
« Vastaus #40 : 27.01.2015, 22:40 »
Olishan se kiva taas päästä pyörähtää.

Katotaan onko kello mun kans samaa mieltä.

Amunet

Vs: Oulun baarimiitit keskiviikkoisin St. Michaelissa
« Vastaus #41 : 28.01.2015, 09:30 »
Ihan 18ksi ei ehdi, mutta vakaa aikomus tulla. Pubissa tai kotona anyway.

_firehead_

  • Vieras
Vs: Oulun baarimiitit keskiviikkoisin St. Michaelissa
« Vastaus #42 : 28.01.2015, 10:52 »
Mie en taida ehtiä.. on iltatöitä  :-[