Kirjoittaja Aihe: Suositelkaa jotain hyviä rankemman rockin & metallin bändejä?  (Luettu 32635 kertaa)

tiitii

  • Vieras
Niin, pidemmittä puheitta, ottaisin ilolla suosituksia vastaan hyvistä bändeistä genreissä rankempi rokki ja metalli. Tarvitaan ryhtiä kaamoksen keskelle. Ja treeniin.

Tuntuu vaikealle löytää nykyään uutta (ja vanhaa) hyvää musiikkia netin järjettömäksi paisuneen tietotulvan keskeltä.

Aika avoin olen kaikenlaiselle kys. genrejen sisälle tai liepeille mahtuvalle musiikille, mutta nihkeimmin suhtaudun ylituotettuun ja -sliipattuun jenkkiläiseen kiiltokuvapoitsumetalliin. Mieluummin saa olla rouheutta soundeissa mukana. Aitoutta ja suoruutta.

Lisätään vielä, että vaikka tykkäänkin esim. thrash- ja deathmetallista sekä hardcoremenosta muutenkin, niin en jaksa pelkkää niin rajua niittaamista kovin pitkää (kuulostaa btw ihan mun seksuaaliselle maulle... :D ) Toisaalta ei ehkä mitään sludge/stoner/doom-tempoista nyt tällä erää kuitenkaan, voi olla että nukahtaa muuten salille... =p Joku sellainen suora keskitempoinen rankempi metallipoljento ois ideaaleinta.

Mut suositelkaa silti vaan laidasta laitaan, kyllä niille jossain tilanteissa aina käyttöä löytyy.

Ai niin, lukuisista yrityksistä huolimatta en ole saanut itseäni kiinnostumaan bläkkiksestä. Pointsit siitä, jos joku osaa vinkata jonkun niin hyvän kys. genren bändin, että saa pääni vielä kääntymään.

Ai niin ja ei sentäs mitään sukkahousuheviä kuiteskaan... (Huh, oonko mä vaikee...? Karkkikauppahevari...?!)

(Herkkispuoli minussa haluaa vielä lisätä, että en pistä pahakseni kuitenkaan jos. ehdottamaltasi bändiltä löytyy kauniimpaa balladiosastoakin, esim. sellaista Metallica-tyylistä. Saa vapaasti nauraa, mut mä tykkään niistäkin ja haaveilen jopa salaa, että löytyisi joku sellainen ihana metalliäijä joku pv, joka saattais jopa tanssia mun kanssa hitaita intohimoisen lähekkäin sellaisten tahtiin, vaikka sitten kotona katseilta piilossa... Mun oman primal uros....)

Mut joo, pääpointtina kuiteskin tässä postauksessa oli, että suoraa räimettä kyydittämään tän tytsyn reeniä, tackar! Laittakaa rohkeasti myös sellaisia bändejä, joista saattaa tulla sellainen olo, että kaikkihan nää jo tietää. Kun voi olla, että joku on kuitenkin jäänyt huomioimatta.

Ps. Onko muuten Hkissä joku yhdessä salilla treenaava kinkstereiden oma porukka?
« Viimeksi muokattu: 28.01.2015, 19:32 kirjoittanut tiitii »

MaisteriX

  • Vieras
Volebeat: Sad Man's Tongue
Kantria ja heavyä treenamiseen

https://www.youtube.com/watch?v=fTMBfkpCw7w

MariaAndromeda

Rammstein  8)

Kokeile esim. Keine Lust, Mein Land, Sonne, Ich Will jne. Spotifysta ei löydy valitettavasti ihan kaikki, YouTubessa sen sijaan kuulee ja näkee noi videot ja paljon muitakin.

Tuli

  • Vieras
Laibach ei ehkä ole salille parhaimmillaan, mutta keksin parikin muuta sopivaa käyttökohdetta.

tauros

  • Vieras
Billyn Idolin Flesh For Fantasi, vai miten se nyt meni.

miss_ridinghood

  • Vieras
Devin Townsend. Suurin piirtein kaikki tuon miehen tuotannosta on täyttä timanttia. Devin Townsend Projectin Addicted on yksi parhaista levyistä ikinä.  :love:

KinkyB

  • Vieras
Disturbed, kun tuo Rammstein "meni jo"

gothicyoga

  • Vieras
Ruotsalaiset osaavat rockia tehdä, Mustasch on soinut aika tiuhaa viime aikoina,
Sabaton on myös aika kivaa keskitempoista meininkiä.

Hyvää bläkkistä....suurin osahan on hyvää ;-) mutta jos jotain vähän erilaista...kokeile vaikka Carach Angren

Ja kotimaasta löytyy tietysti vaikka mitä: Ensiferum ja Finntroll jos et liian rankasta meiningistä pidä ;-)

miss_ridinghood

  • Vieras
Ensiferumin ja Finntrollin lisäksi ehdotan vielä Turisasta.

Nepo

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 498
  • "Kyllä se mökillä menis"
  • Galleria
tässä jtn niin ei tunnettua suomessa.Taitaa olla myös musavideo linkeissä...eli...Semargl :Tak kurwa

https://www.youtube.com/watch?v=8kfNPpehHQA&list=RD8kfNPpehHQA&index=1

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2966
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Ei ole rockia tai raskasta metallia. On idustrialräminää, mutta toimii kuin häkä... Ainakin salilla.

Nine Inch Nails: Happiness in Slavery

https://www.youtube.com/watch?v=4g86KUHGlOg

Nick

  • Vieras
Heaven shall burn.

mimoosa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 843
  • TrueVanilla
  • Galleria
Devin Townsend Project, ei ole sukkismatskua vaan sellasta kokeilevaa, vähän progee, aika hidastempoista, mutta massiivista ja metallia (suosittelen toki kaikkea muutakin miehen tuotantoa). Mä oon ihan in  :love:

tiitii

  • Vieras
Uu mamaa, täytyypäs alkaa googlailemaan...

Osa toki tietty tuttuja jo, mutta tuli ihan uusiakin nimiä plus sellaisia, jotka olin jo ehtinyt unohtaa tässä klasaripäissäni...

Kiitos kiitos kiitos ihanat!  :love:

Ja antaa tulla lisää vaan.

Ps. Joo, industrialin ystävä olen siis myös, en tiiä miten unohtui tuosta aloituksesta.

Hirvaz

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 494
  • Murrur.
  • Galleria
Aika poppia, mutta koska mainiota, niin vaikka Tool ja Satyricon.

Pari tuoretta kotimaista: Jupi7er & Estado Novo.

Down, jos Kyussin henki yhtään koskettelee.

Hocico sitten ihan erityisesti baarilaisille. Oheen vilahdus Cubanatea.

NIN:n kenties tätänykyinen suosikkiraitani. Oheen eräs ikisuosikki, otetaan kakskyt+vuosjuhlalivenä tällä kertaa.


  * )

P.S: Erikoisherkkuna Motorpsychon ykköslevy, tosin yksi raita puuttuu, Hirvaz lähes suuttuu.

P.S: Laitoin oman mielen päältä niinkään ensisijaisia toiveitasi tarkastelematta, kuten epäilemättä huomata saattaa. Kyllä nyt piru vieköön stoneria ja progeilua pitää mahtua mihin ikinä. Tempo sentään vaihtelee kelpo tavalla. Välillä lienee sitten vain syytä treenata varsin vähittäisillä, syvillä liikkeillä.
« Viimeksi muokattu: 29.01.2015, 00:34 kirjoittanut Hirvaz »