Kirjoittaja Aihe: In the basement  (Luettu 5802 kertaa)

HeWhoCannotBeNamed

  • Vieras
In the basement
« : 06.02.2015, 21:01 »
Joo tämmöisen itävaltalaisdokumentin katsoin Docpointissa. Kertoo siitä, mitä ihmiset puuhaavat kellareissaan. Aika yllätysmoni näemmä kinkyhommia. Oli sellainen vissiin aika 24/7-pari, masokistinainen ja kolmantena mies, jolla oli maksettu subitar. Myös natsifetisisteille voi tästä jotain irrota. Parissa kohtaa sai nauraa koko rahalla. Edessä istuvien tyttöjen huvittuneet reaktiot D/s-puuhiin tarjosivat lisäarvoa. Ihan kyllä näkemisen arvoinen. Kyllä mä tälle neljä tähteä annan.

Traileri: https://www.youtube.com/watch?v=TZ17ctdprqk

Velma

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 218
  • Vulva Violentia
  • Galleria
Vs: In the basement
« Vastaus #1 : 06.02.2015, 23:38 »
Itse tykkäsin, jostain syystä jäi hyvä mieli. Ja erityisesti pidin siitä, kun ei turhia mitään selitelty.

Tuulia

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 311
  • Piloille hemmoteltu.
  • Galleria
Vs: In the basement
« Vastaus #2 : 07.02.2015, 08:42 »
Ohjaajan paratiisitrilogia on niin mahtava, että pakko olisi tuo kellarikin nähdä. :)

balance

  • Vieras
Vs: In the basement
« Vastaus #3 : 07.02.2015, 10:11 »
Harmi kun näitä ei oikein pääse katsomaan, ellei bongaa jonkun elokuvafestarin tarjonnasta.. :-\

Velma

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 218
  • Vulva Violentia
  • Galleria
Vs: In the basement
« Vastaus #4 : 07.02.2015, 10:15 »
Balance, se on iso harmi ja huutava vääryys! Monta dokkaria jäi näkemättä...

submit

  • Vieras
Vs: In the basement
« Vastaus #5 : 07.02.2015, 10:23 »
Ainakin Koiran päiviä /Hundstage/Dog Days löytyy videovuokraamosta, josta sen olen itse joskus bongannut Rakkautta ja Anarkiaa -osastolta. Nykyään kyl tulee enää harvoin ko. palvelua käytettyä...

HeWhoCannotBeNamed

  • Vieras
Vs: In the basement
« Vastaus #6 : 14.02.2015, 13:16 »
Ohjaajan paratiisitrilogia on niin mahtava, että pakko olisi tuo kellarikin nähdä. :)

Ekasta osasta tykkäsin ihan, en ole muita nähnyt.