Kirjoittaja Aihe: Seuran löytämisen vaikeus  (Luettu 134288 kertaa)

chaos_spiral

Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #150 : 04.03.2015, 14:32 »
Minä itse tahdon panostaa vastavuoroisuuteen ja mitoitan omat eforttini vastapuolen eforttien mukaisiksi. Dominoivalle luonteelle on ominaista painaa päälle kuin höyryjyrä, mutta jatkuvalla syötöllä tehtynä siinä lopulta toteuttaa omia tarpeitaan ja toiveitaan ja vastapuolen intressit ja huom. niiden kokemuspohjainen muuttuminen ja tarkentuminen unohtuvat! Olen mäkin "väkisinseurustellut" mut ei siinä kellään ole ollut kivaa.

Siksi valitsen nykyään tasaisemman suhtautumistavan. Jäitä hattuun toivotan kaikille yli-innokkaille D:lle, niin jaksaa subit pysyä paremmin kurissa ja Rouvan tai Herran nuhteessa :)


Näin minäkin pyrin toimimaan, vastapuolen passiivisuus ja vaitonaisuus on meikäläiselle sellainen mystisesti hullu(mma)ksi tekevä yhdistelmä, ja ikäväkseni joudun myöntämään että itselläni on kokemuksia enemmän juuri näistä passiivisista d-ihmisistä, ja minulla lopahtaa mielenkiinto todella nopeasti sellaiseen koska käsitän sen viestiksi että kiinnostus 0. Tulta ja tappuraa niin minä tykkään vaikkei nyt ihan silmille tarvi tulla, kumminkin itsekin sen verran voimakastahtoinen ja härkäpäinen välillä että tarvitseehan sitä nyt vähän jotain kipinää.

Riverlady

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #151 : 04.03.2015, 15:43 »
Tulta ja tappuraa niin minä tykkään vaikkei nyt ihan silmille tarvi tulla, kumminkin itsekin sen verran voimakastahtoinen ja härkäpäinen välillä että tarvitseehan sitä nyt vähän jotain kipinää.

Mä taas pyrin välttämään temperamentin osoituksiakin enkä monen muun kohtaamani Dommen lailla ole kiinnostunut "brat"-tyyppisistä alistettavista, vaan voittopuolisesti pitää olla alistuva jo valmiiksi ja olla niin kuin minä sanon. Säilyy näissä hommissa vaadittava mielenrauha sillä lailla paljon paremmin :)

Näen tässä tietyn sukupuolieron ja eron selityksen, jotka eivät ole ot:tä tämän ketjun aiheeseen liittyen! Oman käsitykseni mukaan mastereista isompi prosenttiosuus kuin Dommeista tykkää alistettavista subeista Dommejen tahtoessa semmoisia subeja, jotka alistuvat helposti ja heti. Voi olla että käsitykseni on havaintoharhaa mutta jos ei ole, syy on tietysti se että yhteiskunta pitää naisia keskimäärin vähemmän vakavastiotettavina kuin miehiä, meidän mielipiteitämme vähemmän arvokkaina kuin miesten mielipiteitä, nainen vaietkoon seurakunnassa ja muuta säälittävää paskaa. Siinä tilanteessa on vain loogista, että vapaa-ajallaan ei tahdo taistella oikeuksiensa puolesta, Dommena kaikista vähiten >:(

chaos_spiral

Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #152 : 04.03.2015, 20:10 »

Mä taas pyrin välttämään temperamentin osoituksiakin enkä monen muun kohtaamani Dommen lailla ole kiinnostunut "brat"-tyyppisistä alistettavista, vaan voittopuolisesti pitää olla alistuva jo valmiiksi ja olla niin kuin minä sanon. Säilyy näissä hommissa vaadittava mielenrauha sillä lailla paljon paremmin :)

Haha, pahoittelen, olin ilmeisesti hieman epäselvä tuossa, sillä tarkoitin tietenkin tutustumisvaiheessa (eli siviilissä) enkä niinkään sessiossa. Minä en haluaisi tutustumisvaiheeseen mitään rooleja, koska kiinnostaa tutustua ihmiseen ensin, sessio on sitten täysin oma lukunsa, ja luonnollisesti paljon on kiinni myös tästä toisesta osapuolesta. Lisättäköön nyt vielä että en minä myöskään tarkoittanut että joka jumalan asiasta pitäisi saada hirveä vääntö ja taistelu päälle (ellei sitten ole se brat joka sitä hakee), vaan lähinnä aktiivista otetta ja asennetta.  ;)


nienna

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #153 : 05.03.2015, 00:59 »
En pahemmin kirjottele täällä, mutta tämä aihe kolahti.

En tiedä miksi, mutta mun posti täyttyy ihmeellisistä vonkuviesteistä varsinkin vanhemmilta miehiltä. Olen nuori tänne, tiedän ja musta tuntuu että myös muut tiedostaa sen ja ajattelee nuorempien ja kokemattomimpien harrastajien olevan jotenkin ns. helpompaa riistaa ja nuoremmille voi sanoa mitä vaan. Tää tottakai on sinänsä ymmärrettävää koska stereotypiat nuoremmista naisista...

Joku sanoi aiemmin siitä miten täällä mennään kinkyys edellä ja yhdyn siihen täysin. Jos keskustelu alotetaan jollain kuumottavalla stoorilla siitä mitä kaikkea sitä himottais tehdä niin sekään ei oikeen toimi ja ihmettelen miks tätä tekee ihmiset joilla on deitti-ilmot joissa etsivät jotain vakavampaa? Tai toimii sellainkin varmasti joillekkin. Koska posti täyttyy viesteistä niin samalla sinne hukkuu ne kivat tyypit jotka jää unohduksiin kun ne typerät tyypit vie liikaa energiaa ja nostattaa verenpainetta (kaikki kivat voi nyt laittaa viestiä).

Täällä tulikin jo esille se, että vois ensin tutustua ihmiseen ja vasta sitten siihen kinkympään puoleen. Tai tehdä molempia yhtäaikaa, niinhän se menee tosielämässäkin kun tutustut ja tapailet jotakuta :)

En tiedä kuinka moni täältä on AS:ssa, mutta sieltä huhun mukaan löytää paljon kinkympää kansaa.


Riverlady

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #154 : 05.03.2015, 09:39 »
Koska posti täyttyy viesteistä niin samalla sinne hukkuu ne kivat tyypit jotka jää unohduksiin kun ne typerät tyypit vie liikaa energiaa ja nostattaa verenpainetta.

Mä en ole enää nuori, mutta eritasoisia privaviestejä saan täällä lähes päivittäin, Domme kun olen. Silti verenpaine on (ok synnynnäisistä geneettisistä syistä) edelleenkin niin matala että hyvä kun tajuissaan välillä pysyn. Annan ohjeeksi yksinkertaisesti olla ottamatta pystymettästä tulleita tuntemattomien miesten viestejä henkilökohtaisesti. Et sä niitä tunne eikä ne sua. Ei ne sulle kirjoita, vaan sun valokuvalle ja sun tapauksessa myös iällesi, joka lukee profiilissa!

Opettelet vaan deletoimaan ahkerasti ja rasittavimpia niccejä varten tässä baarissa on myös estolista, johon pääse oman profiilinsa kautta: oman profiilisivun vasen laita, Muokkaa profiilia -> Kaverit/estolista -> Muokkaa estolistaa.

En tiedä kuinka moni täältä on AS:ssa, mutta sieltä huhun mukaan löytää paljon kinkympää kansaa.

Paljon kinkympää kuin täältä?? :o Itse en ole as:ssä, en edes hommannut sinne tunnuksia, koska olen taitavampi kirjoittamaan kuin postaamaan itsestäni nakukuvia nettiin. Enkä mä nyt tiedä, onko se vakavastiotettavissa töissä olevan ihmisen saitti muutenkaan. Tässä kohtaa taitaa nutturani hiukkasen kiristää ja rillit sumentua, mutta sama se kun netissä menee liikaa aikaa muutenkin.

submit

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #155 : 06.03.2015, 09:08 »
Hakiessani ystävyyteen liittyviä keskusteluja, löysin siinä sivussa pari sellaista, jotka saattavat kiinnostaa tämän ketjun lukijoita (ainakin osalle keskustelijoista jo tuttuja).


Millä kaikilla tavoilla etsimme seuraa
http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=8831.0


Foorumeilta ei löydä aitoa suhdetta?
http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=7365.msg127745#msg127745


Ne kuuluisat "kemiat"
http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=6217.0





anni23kil

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #156 : 06.03.2015, 21:05 »
Jos tietäis mitä haluaa ja mihin olis valmis .

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2963
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #157 : 06.03.2015, 22:48 »
Naiset haluaa akateemisesti koulutetun moottoripyöräjengiläisen joka nyt sattuu olemaan ihan sairaan komee ja rikas ja tiety omistaa elämänsä heille.
Miehet haluu persettä.

Miksi miesten on niin vaikee saada haluamansa ?

 :o

kissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 874
  • start with my mind. touch me there first.
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #158 : 06.03.2015, 23:13 »
Miehet haluaa 22-vuotiaan akateemisesti koulutetun alusvaatemallin, jonka isällä on 1000 hehtaaria metsää, miljuunan arvosta osakkeita ja 80 sijoitusasuntoa Helsingin keskustassa.

Naiset haluu jonkun, jonka kainaloon käpertyä, kunhan ne ensin on piiskattu kuriin ja nuhteeseen.

Miksi naisten on niin vaikea saada haluamansa? 

 :o

peksu

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #159 : 06.03.2015, 23:29 »
"Miehet haluaa 22-vuotiaan akateemisesti koulutetun alusvaatemallin, jonka isällä on 1000 hehtaaria metsää, miljuunan arvosta osakkeita ja 80 sijoitusasuntoa Helsingin keskustassa." tuo ei pidä tarkkaanottaen paikkaansa... Mallin, joo. Ei alusvaatemallia. Ja se malli ois sitten valmis vihille vaikka heti. Ja isukki kuollut ...

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2963
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #160 : 06.03.2015, 23:52 »
Noni,

Ansa lauennut.

Miehet haluu persettä, naiset kainaloa.

Halut on eri, siksi niin vaikeaa.

Case closed.

Koska pannaa ?

 ;D

kissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 874
  • start with my mind. touch me there first.
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #161 : 06.03.2015, 23:56 »




Halut on eri, siksi niin vaikeaa.



Koska pannaa ?

 ;D

Ja tämän tajumiseen meni 11 sivua. Oisivat heti kysyny.

Never.

 :P

Querreiro

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #162 : 07.03.2015, 02:30 »
Käsitteenä henkilökemia!

Latinaksi chymicis

Englanniksi chemistry

Kreikaksi χημεία

Huomaako joku yhtäläisyyden eri kielten kautta siihen, miten vanha käsite henkilökemia lopulta on, joten on myös helposti löydettävissä se, miten kautta aikojen filosofit sekä vaikka psykologia että filosofia tieteen osa-alueina käsitteestä henkilökemiat ovat ”kättä vääntäneet”?

Järki, tunteemme / toiveemme (tiedostamattomina tai tiedostettuina), muu tiedostamaton aistimailmamme sekä Feromonit ja näitä kaikkia lopulta manipuloiva tahtotilamme... Kuka siis todellisuudessa hallitsee mitä ja tärkeimpänä todella itse lopulta ymmärtää millä perusteilla itselleen mieleisensä kumppanin valitsee, sillä omaa käytöstään on myös helppo perustella jollakin, minkä itse uskoo ymmärtävänsä? Ja täytyyhän omille valinnoille aina myös itselle uskottava perustelu löytää...!

Eli tuolla edellisellä haluan nyt aidosti tuoda esille sen todellisuuden, ettei pidä käsitteellä ”kemia” ihmissuhdevalinnoissa yrittää perustella muille oman tietoisen tahtotilansa kautta toteutettuja valintoja tekoina, varsinkin jos selvästi on nähtävissä henkilön päätöksenteon perustuvan tämän omiin tietoisiin valintoihin…!
Edellinen jo nimittäin siksi, koska ”kemioiden” sopivuutta tai sopimattomuutta ei voi verrata esim. sairauteen, vammaan tai muuhun sellaiseen, johon ihminen ei voi omalla aktiivisella tahtotilallaan vaikuttaa…

Joten jos vain olet yksinkertaisesti päättänyt, ettet kelpuuta suhteeseen kanssasi esim. vihreäsilmäistä, ylipainoista, vailla tatuointeja olevaa tai vaikkapa vaaleahiuksista ihmistä, ymmärtänet itsekin, ettei edellisillä ole mitään todellista yhteyttä sellaiseen, mitä voisit rehellisesti kutsua käsitteellä henkilökemioiden keskinäinen sopivuus / sopimattomuus, vaikka kuinka sillä omaa käytöstäsi muille perustella yrittäisit… Ja näin, koska edellisessä on kyse itsesi tekemästä tietoisesta päätöksestä!

Näin mm. käytösmallit, asenteet ja muut sosionomiset valinnat ”hyväksyttyinä” tai ”hylättyinä” omaa elämää ajatellen ovat hyvin pitkälle opittuja, joten ne voi joko itse omalla tahdollaan kyseenalaistaa tai hyväksyä, eli näitä muille toteutettuja, täysin vapaaehtoisia valintoja tekoina ei siis pidä koskaan perustella käsitteellä ”henkilökemioiden” keskinäinen sopivuus / sopimattomuus!

Anna toiselle mahdollisuus todelliseen keskinäiseen tutustumiseen, löydä, kohtaa ja saavuta näin enemmän kuin vain uskoen johonkin, jolla ei siis todellisuudessa ole mitään tekemistä minkään sellaisen kanssa, mitä aidosti kahdenvälisiksi ”henkilökemioiksi” kutsua voitaisiin…!




Bastardo

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 16
  • Multipervo
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #163 : 07.03.2015, 04:27 »
En pahemmin kirjottele täällä, mutta tämä aihe kolahti.

En tiedä miksi, mutta mun posti täyttyy ihmeellisistä vonkuviesteistä varsinkin vanhemmilta miehiltä. Olen nuori tänne, tiedän ja musta tuntuu että myös muut tiedostaa sen ja ajattelee nuorempien ja kokemattomimpien harrastajien olevan jotenkin ns. helpompaa riistaa ja nuoremmille voi sanoa mitä vaan. Tää tottakai on sinänsä ymmärrettävää koska stereotypiat nuoremmista naisista...

En kans itse kirjoittele pahemmin mihinkään ja yksi syy siihen on tosiaan vanhempien miesten sekä ylipäätään miesten lähettämien viestien suhde. Miksi te hyvät herrat teette tätä, en ole kuullut yhdenkään kerran onnistuvan.

Tästä syystä en itse edes vaivaudu kirjoittamaan mitään deittailuun liittyvää, koska voitan lotossa todennäköisemmin kuin löydän hakemani, jotenkin ottaa kupoliin oman sukupuoleni edustajat, kun pyytämättä tyrkyttävät itseään kaikkialle.

Lainaus käyttäjältä: nienna
Joku sanoi aiemmin siitä miten täällä mennään kinkyys edellä ja yhdyn siihen täysin. Jos keskustelu alotetaan jollain kuumottavalla stoorilla siitä mitä kaikkea sitä himottais tehdä niin sekään ei oikeen toimi ja ihmettelen miks tätä tekee ihmiset joilla on deitti-ilmot joissa etsivät jotain vakavampaa? Tai toimii sellainkin varmasti joillekkin. Koska posti täyttyy viesteistä niin samalla sinne hukkuu ne kivat tyypit jotka jää unohduksiin kun ne typerät tyypit vie liikaa energiaa ja nostattaa verenpainetta (kaikki kivat voi nyt laittaa viestiä).

Täällä tulikin jo esille se, että vois ensin tutustua ihmiseen ja vasta sitten siihen kinkympään puoleen. Tai tehdä molempia yhtäaikaa, niinhän se menee tosielämässäkin kun tutustut ja tapailet jotakuta :)

En tiedä kuinka moni täältä on AS:ssa, mutta sieltä huhun mukaan löytää paljon kinkympää kansaa.

En tietääkseni ole edes paskin vaihtoehto tällä palstalla, mutta lähettämäni viestit eivät erotu massasta kun en ole mikään kirjailija ammatiltani eikä erotu sisällöltään edukseen, joten koen varsin hankalaksi erottua.

Sitä en sano kuinka monelle hakijalle olisin hyvä valinta, kahvin tarjoamalla siitä saa selvää.

Joten ei auta sanoa kuin, että lähde nainen kaljalle ja mennään johonkin juhlimaan tai vaikka istumaan pubiin, katotaan sitten jos kinkyt puolet kiinnostaa jakaa toisen kanssa kun ollaan tutustuttu.

Hirvaz

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 494
  • Murrur.
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #164 : 07.03.2015, 05:38 »
Eli tuolla edellisellä haluan nyt aidosti tuoda esille sen todellisuuden, ettei pidä käsitteellä ”kemia” ihmissuhdevalinnoissa yrittää perustella muille oman tietoisen tahtotilansa kautta toteutettuja valintoja tekoina, varsinkin jos selvästi on nähtävissä henkilön päätöksenteon perustuvan tämän omiin tietoisiin valintoihin…!
Edellinen jo nimittäin siksi, koska ”kemioiden” sopivuutta tai sopimattomuutta ei voi verrata esim. sairauteen, vammaan tai muuhun sellaiseen, johon ihminen ei voi omalla aktiivisella tahtotilallaan vaikuttaa…

Muttethän, katsos, jätä huomiotta silkkaa fysiologis-kemiallis-kommunikatiivista kompatibiliteettia, joka määrää viehättävyyden molemmin puolin? "Jos se haisee väärältä, se ei tuoksu"?


  * )