Kirjoittaja Aihe: Seuran löytämisen vaikeus  (Luettu 134434 kertaa)

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #390 : 28.01.2016, 21:46 »
Se on vähän selaista että jos sulkee liikaa ovia edessään, ei voi avata niitä seuraaviakaan mahdollisuuksia. Lukeakseen kirjan kokonaan täytyy kääntää jokainen sivu.

Zenith

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #391 : 28.01.2016, 21:55 »
Itse alkuperäiseen kysymykseen toteaisinitse kummastelevani usein sitä yksityiskohtaisten vaatimusten listaa, jo ka näkee seuraa hakevien naisten ilmoituksissa.

Ei nyt sentään yksistään naisten ilmoituksissa. Mutta sinä et ehkä luekaan miesten jättämiä ilmoituksia.... Enkeleitä, onko heitä?

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1873
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #392 : 28.01.2016, 22:07 »
Itse alkuperäiseen kysymykseen toteaisinitse kummastelevani usein sitä yksityiskohtaisten vaatimusten listaa, jo ka näkee seuraa hakevien naisten ilmoituksissa.

Ei nyt sentään yksistään naisten ilmoituksissa. Mutta sinä et ehkä luekaan miesten jättämiä ilmoituksia.... Enkeleitä, onko heitä?
Juu en lue miesten ilmoituksia  ;D Cityn aikaan luin, oppiakseni millaista ilmoitusta ei kannata laittaa.

Mutta ilmoja lukiessa ja sit deittiohjelmien etc kautta on vaan tullu sellanen hassu kuva. On joukko naisia, kauniita eli kaks tuntia heärrmisetä kestää päästä aamukahville, joilla on kovat vaatimukset miehen suhteen. Mutta kun hetken kuuntelee tajuaa, ettei hänellä ole mitään annettavaa. Ei rahaa, ei koulutusta, ei kauheesti älyä, puhuu korsoo ja mieletön vaatimuslista.

Kai niitä on toisinkin päin ... no 5 minsaa katsoin Hottista, et kyllä niitä on :D

sweetchild

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #393 : 28.01.2016, 22:19 »
Se on vähän selaista että jos sulkee liikaa ovia edessään, ei voi avata niitä seuraaviakaan mahdollisuuksia. Lukeakseen kirjan kokonaan täytyy kääntää jokainen sivu.

Filosofista. Onneksi jätän tylsät kirjat kesken. Ja tarvittaessa kurkin sivuja eteenpäin.  >:D

Zenith

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #394 : 28.01.2016, 23:20 »
Itse alkuperäiseen kysymykseen toteaisinitse kummastelevani usein sitä yksityiskohtaisten vaatimusten listaa, jo ka näkee seuraa hakevien naisten ilmoituksissa.

Ei nyt sentään yksistään naisten ilmoituksissa. Mutta sinä et ehkä luekaan miesten jättämiä ilmoituksia.... Enkeleitä, onko heitä?
Juu en lue miesten ilmoituksia  ;D Cityn aikaan luin, oppiakseni millaista ilmoitusta ei kannata laittaa.

Mutta ilmoja lukiessa ja sit deittiohjelmien etc kautta on vaan tullu sellanen hassu kuva. On joukko naisia, kauniita eli kaks tuntia heärrmisetä kestää päästä aamukahville, joilla on kovat vaatimukset miehen suhteen. Mutta kun hetken kuuntelee tajuaa, ettei hänellä ole mitään annettavaa. Ei rahaa, ei koulutusta, ei kauheesti älyä, puhuu korsoo ja mieletön vaatimuslista.

Kai niitä on toisinkin päin ... no 5 minsaa katsoin Hottista, et kyllä niitä on :D

Ei blondi oo aina bimbo...tai mistäpä mä sen tiedän  O:-)
Mutta nyanssit on monet, seuranhaussa...

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1873
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #395 : 29.01.2016, 02:00 »
Itse alkuperäiseen kysymykseen toteaisinitse kummastelevani usein sitä yksityiskohtaisten vaatimusten listaa, jo ka näkee seuraa hakevien naisten ilmoituksissa.

Ei nyt sentään yksistään naisten ilmoituksissa. Mutta sinä et ehkä luekaan miesten jättämiä ilmoituksia.... Enkeleitä, onko heitä?
Juu en lue miesten ilmoituksia  ;D Cityn aikaan luin, oppiakseni millaista ilmoitusta ei kannata laittaa.

Mutta ilmoja lukiessa ja sit deittiohjelmien etc kautta on vaan tullu sellanen hassu kuva. On joukko naisia, kauniita eli kaks tuntia heärrmisetä kestää päästä aamukahville, joilla on kovat vaatimukset miehen suhteen. Mutta kun hetken kuuntelee tajuaa, ettei hänellä ole mitään annettavaa. Ei rahaa, ei koulutusta, ei kauheesti älyä, puhuu korsoo ja mieletön vaatimuslista.

Kai niitä on toisinkin päin ... no 5 minsaa katsoin Hottista, et kyllä niitä on :D

Ei blondi oo aina bimbo...tai mistäpä mä sen tiedän  O:-)
Mutta nyanssit on monet, seuranhaussa...

Ai et se tekoblondi miehimys ei o bimbo??

Zenith

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #396 : 29.01.2016, 16:34 »
Itse alkuperäiseen kysymykseen toteaisinitse kummastelevani usein sitä yksityiskohtaisten vaatimusten listaa, jo ka näkee seuraa hakevien naisten ilmoituksissa.

Ei nyt sentään yksistään naisten ilmoituksissa. Mutta sinä et ehkä luekaan miesten jättämiä ilmoituksia.... Enkeleitä, onko heitä?
Juu en lue miesten ilmoituksia  ;D Cityn aikaan luin, oppiakseni millaista ilmoitusta ei kannata laittaa.

Mutta ilmoja lukiessa ja sit deittiohjelmien etc kautta on vaan tullu sellanen hassu kuva. On joukko naisia, kauniita eli kaks tuntia heärrmisetä kestää päästä aamukahville, joilla on kovat vaatimukset miehen suhteen. Mutta kun hetken kuuntelee tajuaa, ettei hänellä ole mitään annettavaa. Ei rahaa, ei koulutusta, ei kauheesti älyä, puhuu korsoo ja mieletön vaatimuslista.

Kai niitä on toisinkin päin ... no 5 minsaa katsoin Hottista, et kyllä niitä on :D

Ei blondi oo aina bimbo...tai mistäpä mä sen tiedän  O:-)
Mutta nyanssit on monet, seuranhaussa...

Ai et se tekoblondi miehimys ei o bimbo??

No sehän vasta oiskin enkeli  O:-)

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #397 : 29.01.2016, 20:35 »
Se on vähän selaista että jos sulkee liikaa ovia edessään, ei voi avata niitä seuraaviakaan mahdollisuuksia. Lukeakseen kirjan kokonaan täytyy kääntää jokainen sivu.

Filosofista. Onneksi jätän tylsät kirjat kesken. Ja tarvittaessa kurkin sivuja eteenpäin.  >:D

Niin... Mutta jos et tekisi sitäkään et pääsisi eteenpäin.  :P

heinrich

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #398 : 29.01.2016, 20:48 »
No  perkele...

Jotain sutinaa sit ja äkkiä  ;D

HeWhoCannotBeNamed

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #399 : 01.02.2016, 18:05 »

Sitten, kun on tavannut jonkun BDSM-baarin kautta, joutuu vastamaan silleen "No mulla oli ilmoitus siellä tota suomikaksneljässä siis joo" ja toivoa, että toiselta osapuolelta ei sama henkilö kysy asiasta.


Herää kysymys, että miksei vain voi kertoa epäspesifisti tavanneensa netti-ilmoituksen kautta jos ei kykene sivuston nimeä ääneen lausumaan?

Toki voi. Tai voi sanoa, että tavattiin baarissa.

Turkoosi

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #400 : 03.02.2016, 11:49 »
Yksi keino parantaa ehkä seuranhakua on se, että laajentaa hakuaan muuallekin kuin omaan kaupunkiin. Kaukosuhteet eivät ole herkkua, mutta itse huomannut sen, että monet kiinnostavan oloiset ihmiset asuvat yleensä muualla kuin omassa kotikaupungissa. Pikku hiljaa sitä on itsekin laajentanut hakua kauemmaksi kuin yleensä, ihan vain siksi, että jos rajaa haun vain yhteen kaupunkiin, se saattaa vaikuttaa yllättävän paljon kumppanin löytymiseen.

Eikä sitä välttämättä tiedä, kuinka pysyvä se etäisyys on. Mulla kävi niin, että kun heinäkuussa alkoi juttu yhden kiinnostavan 150 km päässä asuvan miehen kanssa, niin lokakuussa se jo muutti mun perässäni samaan kaupunkiin. Elämä voi joskus tarjota parempaa kuin osaisi odottaakaan.

Triss

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #401 : 03.02.2016, 11:56 »
Joo, alkaa usko pikkuhiljaa rapista siihen että olisi mahdollista löytää jotain vakaata parisuhdetta. Reippaat puoli vuotta ollut sinkkuna ja käyny ahkerasti treffeillä ja kirjoitellut eri menetelmin. Naimisissa olevaa, varattua, aivan liian erilaista, sekopäätä ja muuta kummajaista kyllä löytyy mutta varteenotettavia ei ole tullut vastaan. Voi pyhä jysäys  ::)

perapervo

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #402 : 03.02.2016, 18:22 »
Mä oon jo luovuttanut haun suhteen :)

Draugo

Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #403 : 03.02.2016, 21:57 »
Juu ei ole suurta uskoa ei mutta jatketaan silti yrittämistä, ei sitä nyt heti kesken kannata jättää kun kerran vuosikymmenen jälkeen yrittää

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #404 : 03.02.2016, 22:25 »
Joo kyllä tää seuranhaun vaikeus välillä masentaa - varsinkin kun välillä tuntuu, että kaikilla muilla on joko säpinää/vakava parisuhde. Vaikka tuostahan ei pitäisi masentua vaan ajatella, että jos muutkin löytävät parisuhteen, niin kyllä minäkin sitten löydän.

Itse tässä miettinyt joitakin vinkkejä helpottamaan ehkä seuranhakua:

- Seuranhaun laajentaminen muihinkin sivuille kuin BDSM-baariin. Kinkyjä on myös muillakin sivustoilla, myös ihan tavallisilla deittisivuilla. Ja esimerkiksi yksi kaverini on löytänyt kinkyseuraa ihan tavallisista kuvagallerioista (kuvake, irc-galleria) Myös tinderistä voi löytää kinkyjä. Jos etsii seuraa muualta kuin BDSM-baarista, niin pitäisi vain tuoda oma kinkyys esille profiilissa, niin kinkyt löytäisivät sut.

- Vaniljan kanssa harva pystyy välttämättä luomaan suhdetta, mutta riittäisikö jos kyseessä on henkilö, joka ei välttämättä täysin ole kinky, mutta jolla on kiinnostusta BDSM:ään ja halu kokeilla näitä asioita? Tosiasia on vain se, että täysin kinkyt ihmiset ovat kuitenkin vähemmistö vaniljoiden joukossa.

- Seuranhaun laajentaminen muihin kaupunkeihin kuin omaan kotikaupunkiin

- Bileissä ja miiteissä käyminen, koska näistähän voi ihan hyvin bongata sen kumppanin.

- Toisaalta joskus se etsiminenkään ei auta. Vaan usein parhaimmat löytyvät juuri silloin, kun sitä vähiten odottaa. Ehkä se voisi kummasti auttaa, että jättää seuranhaun välillä taka-alalle ja keskittyy muihin asioihin.