Kirjoittaja Aihe: Seuran löytämisen vaikeus  (Luettu 134290 kertaa)

koo

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 93
  • Dirty South
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #420 : 14.02.2016, 22:22 »
Tinderin kautta tuli kyllä tavattua yksi ihan varteenotettava mies jota tuli tapailtua sitten vähän pidempäänkin, että on se joo mahdollista :) Sitä enemmän sitten kyllä seksiseuraa etsiviä, kihloissa olevaa ym joiden kanssa intressit ei sitten kohtaa.  ::)

Oliko kyseessä kinkysuhde? Ulkomailla asuvilta frendeiltä olen kuullut kehuja Tinderin toimivuudesta myös kinkyjen kumppanien etsimisessä, mutta Suomessa ei ilmeisesti hirveästi jakseta tekstejä lukea :)


Triss

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #421 : 14.02.2016, 22:29 »
Oliko kyseessä kinkysuhde? Ulkomailla asuvilta frendeiltä olen kuullut kehuja Tinderin toimivuudesta myös kinkyjen kumppanien etsimisessä, mutta Suomessa ei ilmeisesti hirveästi jakseta tekstejä lukea :)
Nope, ihan vaniljasuhde oli kyseessä :) En tiedä toimisko paremmin jos rohkeasti kertoisi olevansa kinkeyteen kallellaan.

Zina

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #422 : 15.02.2016, 18:02 »
KNKI lienee kinkyversio Tinderistä...  ;)

koo

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 93
  • Dirty South
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #423 : 15.02.2016, 19:37 »
KNKI lienee kinkyversio Tinderistä...  ;)

Hieman olisi vielä tarvetta saada sovellukselle lisää käyttäjiä :) Android-latausten lukumäärä on 500 - 1000. Sovelluksen idea on hyvä. Toivottavasti löytää käyttäjänsä.

Triss

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #424 : 15.02.2016, 19:45 »
Mulla tökkäsee KNKI-sovelluksissa se että kun ei pelkkää seksiseuraa ole hakemassa niin tuntuisi vähän pösilöltä etsiä lähtökohtasesti kinkyä seuraa ja sit katsoa jos muutkin puolet natsaa :) Ehkä mun pitää antaa sille mahdollisuus.

Draugo

Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #425 : 15.02.2016, 20:37 »
Mulla tökkäsee KNKI-sovelluksissa se että kun ei pelkkää seksiseuraa ole hakemassa niin tuntuisi vähän pösilöltä etsiä lähtökohtasesti kinkyä seuraa ja sit katsoa jos muutkin puolet natsaa :) Ehkä mun pitää antaa sille mahdollisuus.

Mulle henkilökohtaisesti ainakin kinky puoli on sen verran vahva osa luonnetta että pakko lähteä siltä kannalta jossa kumppanin täytyy ehdottomasti olla sopivalla tavalla kinky ja sitten koitetaan natsata muutkin ominaisuudet. Vaniljasuhteesta ei vaan tule tulemaan mitään niin sitä on turha edes etsiä.

Buster

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #426 : 15.02.2016, 21:01 »
Huoh.. Kirjoitin rivi tolkulla tekstiä.. Sit totesin ettei just nyt oo mun murheeni ja painoin deleteä.. :)

HeWhoCannotBeNamed

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #427 : 15.02.2016, 21:04 »
Mulla tökkäsee KNKI-sovelluksissa se että kun ei pelkkää seksiseuraa ole hakemassa niin tuntuisi vähän pösilöltä etsiä lähtökohtasesti kinkyä seuraa ja sit katsoa jos muutkin puolet natsaa :) Ehkä mun pitää antaa sille mahdollisuus.

Mulle henkilökohtaisesti ainakin kinky puoli on sen verran vahva osa luonnetta että pakko lähteä siltä kannalta jossa kumppanin täytyy ehdottomasti olla sopivalla tavalla kinky ja sitten koitetaan natsata muutkin ominaisuudet. Vaniljasuhteesta ei vaan tule tulemaan mitään niin sitä on turha edes etsiä.
Vähän sama juttu, vaniljasuhteen onnistuminen pitkän päälle siinä ja siinä. Mutta valtaosa niistä kinkyistä suhteista on lähtenyt jostain ns. vaniljaisista merkeistä, kunnes sitten. Kannattaa muistaa, että valtaosa kinkymmistä asioista tykkäävistä ihmisistä on autuaan tietämättömiä näistä alan foorumeista sun muista.

nagor

Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #428 : 05.03.2016, 13:18 »
En ole aikaisemmin tänne kirjotellut mutta jostakin se on pakko aloittaa. Mietin pitkään että tuonko mitään lisäarvoa tähän keskusteluun mutta ajattelin huvin vuoksi tuoda esille hieman omia kokemuksiani. Teen varmaan jonkin avautumispostin jonnekkin muualle tässä jossakin vaiheessa mutta tässä sanottakoon että liityin vastikään sivustolle kahdesta syystä: seuranhaku ja jonkinasteinen "vertaistuki". :P

Mitä tulee seuranhakuun, eipä teidän kommentit ja mitä tuolla deittipalstalla lueskellut, kauheesti kannusta vaikka enköhäks mä jossaki vaiheessa sinne jotakin kirjoittele :) Eniveis, halusin vaan jakaa vähän kokemuksia näistä muista vaihtoehdoista. Olen käyttänyt tässä viimeaikoina Tinderiä aika aktiivisesti ja käynyt monilla deiteillä, tapaillut joitakin hieman pidemmänkin aikaa. Ja kyllä on todettava että ehkä johtuen viimeaikojen trendeistä aika iso osa naisista joita olen tavannut ovat olleet enemmän tai vähemmän kiinnostuneita kinkymmistä jutuista. MUTTA. Ongelma on ja aina ollut se että millä tasolla operoidaan. En ole todellakaan mikään idiootti ja ikää on jo kertynyt sen verran että luulisi että ymmärtäisin asioita jo hieman kypsemmin joten en todellakaan yritä tuputtaa mitään tai viedä asioita muutoin liian pitkälle, ongelmaksi muodostuu usein ihan se että suhteeni näihin "poikkeaviin" seksuaalisiin asioihin on aivan liian diippi.  En tiedä onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia?

Voin mainita muutaman esimerkin: nainen kertoo olevansa hieman "pervo" ja haluavansa keskustella seksistä ja seksuaalisuudesta hieman syvällisemmin. Hän tiedustelee onko minulla fetissejä ja millaisesta seksistä pidän. Vastaan lopulta todella kesysti kertomalla että pidän alistamisesta ja sitomisjutuista, mainitsen jotakin shibari-juttuja ja näytän seinälläni roikkuvan lemppari fetish-taiteilijan (todella kesyn) piirroksen. Tämä on liikaa! olen jonkin sortin "pro" ja muija ahdistuu tästä. Tiedän liikaa aiheesta, se tekee minusta pelottavan. Ja sama on toistunut useita kertoja. Olen kuullut eräältä naiselta jälkikäteen, jota tapailin muutaman kuukauden, että häntä pelotti kun hän näki kuvan ensimmäisen kerran seinälläni vaikka hän piti siitä esteettisesti.

Lisäksi vaikuttaa siltä että aika iso osa naisista (suurin osa ottanut esille sen jossakin vaiheessa, en osaa sanoa johtuuko minusta vai onko yleinen trendi mainita siitä jokaiselle miehelle kenet tapaavat) on lukenut 50 shades-kirjasarjan, johon he perustavat tietämyksensä aiheesta. Tavallaan se on ihan mielenkiintoista, tavallaan hieman huvittavaa kun itseä on verrattu mr. Grayhin. En ole lukenut kyseisiä kirjoja joten en voi arvostella niiden sisältöä, olen katsonut kuitenkin leffan ja perstuntuma on että asiat on yliromantisoitu. Ja vaikka aluksi ehkä ajattelin tällaisia vertauksia jopa hieman imartelevina, tulin pian siihen tulokseen että ne eivät sitä ole. Se on vain stereotypia jota vasten vertailu tehdään sillä se on myös ainoa vertailukohta. Se ja ne hullut exät jotka ovat menneet liian pitkälle ja jotka eivät kuitenkaan olleet naisten mielestä edes lähelläkään niin "kinkejä" kuin allekirjoittanut. Tämä mielestäni ihan ymmärrettävästi ruokkii pelkoja ja johtaa tilanteeseen missä on vaikea suhtautua asiaan. Ennen tällaista trendiä, tilanne ole mielestäni hieman toisenlainen. Oli vain vähän "pervo", joku ahdistui joku ei. Toisaalta odotustaso oli huomattavasti alhaisempi yleensä (puhun nyt ihan vanilloista), asiaa joko ei tunnettu tai tiedostettu. Koska nyt homma on mennyt täysin mainstreamiksi se ei olekaan välttämättä hyvä asia, monet kuvittelevat ymmärtävänsä ja ennakkoluulot ovat yhä voimakkaasti edelleen läsnä. "Normaaliuden" raja on vain shiftannut, yhä edelleen ne meistä jotka ylittävät sen ovat "pervoja".

En halunnut tässä kohdassa avautua liikaa mutta valotettakoon hieman taustojani jotta mittasuhteet tulevat paremmin ymmärretyiksi. Jo lapsena löysin itsessäni sadistin, en tiedä miksi olen tällainen mutta vuosien varrella olen oppinut hyväksymään asian. Alistaminen ja satuttaminen kulkevat käsi-kädessä minun seksuaalisuudessani. Sadisti, kuka häntä ymmärtää? Omat kokemukseni kinky-piireistä ovat olleet hieman ristiriitaisia juuri tämän takia, nuorempana en kokenut saavani ymmärrystä edes muiden kinkyjen parista ja viimeaikaiset kokemukseni ovat toistaneet saman skenaarion. En halua olla ylimielinen enkä halua loukata tai vähätellä tässä ketään, mutta veikkaan että täälläkin on paljon niitä jotka eivät ole täysin sinuja oman sadistisuutensa kanssa ja ehkä verhoavat sen jollakin tavalla. Ja asia on täsyin ymmärrettävä, itselläni meni ainakin vuosia sen hyväksymisessä. On helpompi hyväksyä että haluaa alistaa tai alistua, se tuntuu luonnolliselta tai nähdä satuttaminen vain alistamisen osana (jota se toki myös on). Mutta kun pääsee pisteeseen missä toisen kärsimys ja tuska on kiihottavaa ja aiheuttaa sellaisia sensaatioita mitä ei mistään muualta voi saada homma muuttuu parisuhteessa hieman hankalaksi. Ihmisellä on kuitenkin olemassa itsesuojeluvaisto ja on selvää että tällaiset asiat ovat pelottavia, luottamuksen täytyy olla ihan eri luokkaa kuin normaalisti. Vielä kun tuntuu että hellyys ja julmuus sekoittuu ja kääntyy ympäri, kun tulisi olla hellä tekee mieli olla julma. Joskus taas kun ehkä olisi parempi olla julma, on liian hellä :)

Ja niinkuin monet ovat jo maininneet, tämä on vain seksuaalisuuteen liittyvä asia ja vaikka se iso osa elämää onkin ja ainakin itse olen hyvin seksuaalinen, ei se ole ainoa asia jonka tulee mätsätä. Se vain luo tilanteita missä ihmiset joiden kanssa kemiat ovat muutoin täysin kunnossa eivät voi ymmärtää tätä puolta ollenkaan ja toisaalta mikäli sattumalta joku on sinut tämän asian kanssa, voi olla ettei muutoin ole mitään muuta common groundia. Toivosta ei kannata koskaan luopua. Toisaalta realiteetit on hyvä tiedostaa. Kuulen jatkuvasti kuinka minuakin kehotetaan olemaan avoimempi sillä eletään liberaalissa, seksuaalisesti vapautuneessa yhteiskunnassa :P En uskalla edes täällä olla täysin avoin koska tiedän että ihmiset eivät todellakaan ole niin vapautuneita kuin luulevat olevansa (toivon btw olevani väärässä).

Tsekkasin btw tuota KNKI-sovellusta, ei siel näyttäny olevan kuin jenkkejä ja muutama ruotsalainen jos filtteröi lokaation perusteella. Käyttääkö kukaan suomessa?

Sori pitkä sepustus, ketjun lukeminen herätti ajatuksia jotka nyt tulivat esille näin :P

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4506
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #429 : 05.03.2016, 13:53 »
^ Kannattaa ehkä tapailla muitakin kun vaniljanaisia tinderistä.

nagor

Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #430 : 05.03.2016, 14:17 »
^ Kannattaa ehkä tapailla muitakin kun vaniljanaisia tinderistä.

Niinpä. Senpä takia mä tännekkin tulin kurkkimaan :)
Ongelma vaan on siinä että piirit on lopulta pienet ja täällä ihmiset vaa valittaa miten seuranhaku ei toimi.
Mutta yrittänyttä ei laiteta, oon täysin avoimin mielin kyllä liikkeellä. :P


Xpyx

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #431 : 05.03.2016, 14:18 »
^ Kannattaa ehkä tapailla muitakin kun vaniljanaisia tinderistä.

Oli muuten ihan jäätävä hitti kun tein kinkyprofiilin Tinderiin.   :)

Xpyx

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #432 : 05.03.2016, 14:20 »
^ Kannattaa ehkä tapailla muitakin kun vaniljanaisia tinderistä.

Niinpä. Senpä takia mä tännekkin tulin kurkkimaan :)
Ongelma vaan on siinä että piirit on lopulta pienet ja täällä ihmiset vaa valittaa miten seuranhaku ei toimi.
Mutta yrittänyttä ei laiteta, oon täysin avoimin mielin kyllä liikkeellä. :P

Piirit ei oikeesti oo pienet, Suomi on iso ja perverssi paikka. Baarissa käy ihan prosentti porukasta. Oma ykkösfoorumin on aina ollut Iskuri, ja nyt ulkomailla sitten Tinder. Fetlife ja Baari on aina olleet mulle ihan tyhjiä arpoja, koska en ole vakkari. Okei, nykyään Fetlifen inbox on toki täynnä kyselijoitä, koska olen oikeasti mukana jossain järjestössä, mutta sitä ennen ainakin, kun ei sitä ole suunniteltu seuranhakuun.

nagor

Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #433 : 05.03.2016, 14:24 »
^ Kannattaa ehkä tapailla muitakin kun vaniljanaisia tinderistä.

Oli muuten ihan jäätävä hitti kun tein kinkyprofiilin Tinderiin.   :)

Naisilla toimii kuulemma tosi hyvin :) Miehil ei oikee, koirakuvat on kai se juttu mil pitää mennä ;)
Laitoin kerran testiksi instaan yhden "vihjailevan" kuvan, kaulapanta ja linkkasin Tinder-profiiliin. Johti ainoaan kesken chattimisen tapahtuneeseen unmatchiin, kun tyttöparka ilmeisesti eksyi katselemaan profiilin instakuvia :P Kiinnostaa kyllä tietää jos jollakin miehellä on toiminut tällainen? :)

Xpyx

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #434 : 05.03.2016, 14:26 »
^ Kannattaa ehkä tapailla muitakin kun vaniljanaisia tinderistä.

Oli muuten ihan jäätävä hitti kun tein kinkyprofiilin Tinderiin.   :)

Naisilla toimii kuulemma tosi hyvin :) Miehil ei oikee, koirakuvat on kai se juttu mil pitää mennä ;)
Laitoin kerran testiksi instaan yhden "vihjailevan" kuvan, kaulapanta ja linkkasin Tinder-profiiliin. Johti ainoaan kesken chattimisen tapahtuneeseen unmatchiin, kun tyttöparka ilmeisesti eksyi katselemaan profiilin instakuvia :P Kiinnostaa kyllä tietää jos jollakin miehellä on toiminut tällainen? :)

Kyllä ainakin yhdellä tietämälläni on toiminut suht hyvin.