Kirjoittaja Aihe: Haluaisitteko homojen ja lesbojen hypetysmeiningin myös kinkyille?  (Luettu 63786 kertaa)

onez

Ei kyse olekkaan siitä, etteikö saisi mennä, olla ja tehdä.
Kyse on muiden kunnioituksesta ja siitä, ettei sillä omalla erinomaisuudellaan häiritä muita ihmisiä tai vaadita siihen omaan erikoisuuteen perustuen erikoisoikeuksia.
Zombiewalk on ihan hauska kulkue ja happening.
Btw. Onko joku kuullut, että olisi esitettu vaatimuksia esim. Adoption suhteen jos pukeutuu pari kertaa vuodessa kuolleeksi?
Tai että tulisi saada tulla vihityksi Kärppien kirkossa toisen Jokeri-fanin kanssa...?
Adoptio ja avioliitto oikeus on ihan samoja oikeuksia kun "normaaleilla" ihmisillä, ei mitään erikoisoikeuksia. Vielä 1970 vuonna homoseksuaalisuus oli rikos, ja 1981 vuoteen asti sairaus.. eli aika toisen luokan kansalaisia ovat olleet. Ja vielä on muutamia asioita ennen kun ovat samalla tasolla "normaalien" kanssa.

Lainaus käyttäjältä: urban dictionary
hypetys

Kehumista tarkoittava sana. Käytetään useesti liiallisuuksiin menevässä kehumisessa

Miten niitä homoja/lesboja hypetetään? Ainoo mitä tiedän on Pride, eikä sekään mun mielestä hypetystä ole. Mulle se ainakin on juhla vapauden puolesta, juhla sen puolesta että jokainen voi olla just sitä mitä on.. toisin kun silloin 1970 jolloin iso osa pride kulkueesta olis kävellyt suoraan linnaan. Nykyään se itse kulkue on hauska karnevaali, positiivisia ja iloisia ihmisiä täynnä.. eli aika pitkälle on asiat edennyt.

Toki jos on homofoobikko tai muuten vaan ei niistä välitä, niin onhan se varmaan ärsyttävää jos joutuu aiheesta kuulemaan/näkemään. Mutta sen nyt on elämää, aina on jotain ärsyttäviä asioita joita joutuu sietämään. Eipä muakaan hirveesti urheilu kiinnosta, mutta joka uutislähetyksessä siitä jauhetaan.. blah.

HeWhoCannotBeNamed

  • Vieras
oletko nähnyt jotain hetero pride kulkueita viime aikoina?  :o no en minäkään. tuskin kadulla kävelevä homopari ketään täällä häiritsee, se ei varmaan ollut nyt se pointti tässä...

Mä olen oikeastaan odottanut sitä Hetero Pride -kulkuetta, vaikken itse hetero olekaan. Onhan Prideilläkin ylpeät heterot -blockki, mutta ilmeisesti Hetero Prideä ajavat henkilöt eivät halua missään nimessä juhlia homojen kanssa, sääli sinänsä.

Hetero pride tuli ja meni. EI ilmeisesti kovinkaan menestyksekkäästi, kun ei jatkoa ole seurannut.
https://www.youtube.com/watch?v=GqiTwNKEZuE

En osaa homohypetyksestäö kauheasti sanoa kun olen sellaisen suht totaalisesti missannut. Mutta jos moinen harmjittaa, niin itärajan takana on vielä tilaa eikä ainakaan toistaiseksi ole pelkoa hilluvista homoista.


PVC-essu

Sadomasokismi luokiteltiin Suomessa kansainvälisen tautiluokituksen perusteella fetisismin ja transvestismin ohella sairaudeksi aina vuoteen 2011 saakka. 8)

Kiitäjä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1358
  • Nirso pikkuhirviö.
  • Galleria
http://yle.fi/uutiset/kyllikin_siskot_haastaa_soldiers_of_odinin_katupartiot_rakkauden_sanomalla/8576008
tosin Helsingissä oli uutisoitu tollasesta mammakatraasta jotka nalleja ulkoiluttaa vastavetona...

Tää huutelee täältä välistä että vastalauseeksi sille, että kuulapäät meni pelottelemaan rauhallisen asuinalueen asukkaitten lapsia, syntyi siis Mothers of Perkele ja he kulki rauhanomaisesti vierellä pitäen pehmonalleja sylissä.

Siihen varmaan viittasit? Tosiaan pointtina oli juurikin se, että he ei olleet alun perinkään tarvinneet sinne ulkopaikkakuntalaisia väkivaltarikollisia kotinurkilleen pelotukseksi ja halusivat nallekävelyllä alleviivata sitä. Eli hehän ei alunperinkään ois jalkautuneet, jolleivat ois kokeneet uhkaa omilla kotinurkillaan.

http://www.hs.fi/kaupunki/a1462239693378

Aijuu ja edit. vastauksena otsikoon, en mä ainakaan haluaisi hurjasti julistaa mun kinkyyttä, koen sen aika yksityisasiaksi.

En ole törmännyt "homohypetykseen", joten ihan mahdoton edes ajatella moista. Se, että ihmisillä ois suuntauksesta/sukupuolisuudesta riippumatta yhtäläiset oikeudet, ei mun mielestä ole hype vaan ihmisoikeus, eikö ne kuulu kaikille?

submit

  • Vieras
Sadomasokismi luokiteltiin Suomessa kansainvälisen tautiluokituksen perusteella fetisismin ja transvestismin ohella sairaudeksi aina vuoteen 2011 saakka. 8)
Kuitenkaan kinkyt eivät saaneet diagnoosia pelkästä sadomasokismin harjoittamisesta tai fetisismistä, vaan vasta sitten kun se häiritsi elämää tai ajatuksia tavalla tai toisella.

Sori OT :)

Pulseproto

  • Vieras
.. Muistan kun 80-luvun alussa iso-roballa tuli käytyä stadin ekassa homo-baarissa (toki silloisen tyttöystävän ja yhteisten homo-kaveri tanssijoiden,kampaajien ja meikkaajien kanssa) - Mietin miksei meille "kinkyille" ollut mitään mestaa jossa bilettää/näyttäytyä/jne..
Niimpä, +30vuotta myöhemmin harmittaa edelleen...

heinrich

  • Vieras
 :cheer:

HeWhoCannotBeNamed

  • Vieras
.. Muistan kun 80-luvun alussa iso-roballa tuli käytyä stadin ekassa homo-baarissa (toki silloisen tyttöystävän ja yhteisten homo-kaveri tanssijoiden,kampaajien ja meikkaajien kanssa) - Mietin miksei meille "kinkyille" ollut mitään mestaa jossa bilettää/näyttäytyä/jne..
Niimpä, +30vuotta myöhemmin harmittaa edelleen...

Olisko tällaiselle markkinoita? En osaa ollenkaan lähteä arvioimaan, mutta jos kinkylle keskikaljabaarille on kysyntää, niin nyt vaan joku foorumilainen yrittäjäksi ja sellainen pystyyn.

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1237
  • Truuhampster
  • Galleria
Näin tänään hyvän sitaatin, jota on kaikkien hypetysvalittajienkin hyvä muistaa:

"Gay Pride was not born of a need to celebrate being gay, but our right to exist without persecution. So instead of wondering why there isn’t a Straight Pride movement, be thankful you don’t need one."

Brak

  • Vieras
Kun yhdelle kumartaa, niin toiselle pyllistää. Nykykulttuurissa suvaitsevaisuudella on alettu tarkoittamaan vain tiettyjä arvoja sen sijaan että suvaitsevaisuutena pidettäisiin monimuotoisuutta ja pyrkimystä ymmärtää erilaisia ihmisiä.

Siksi julkisesti sopii suvaita homoja, mutta ei fundementalistisia kristittyjä, jotka eivät suvaitse homoja.

Kun hypetys pidettäisiin piilossa, sekä homoille että fundamentalistikristityille olisi elintilaa, mutta kun ruvetaan hypettämään, kummankin elintila supistuu.

Väitänkin, että kaikkein eniten suvaitsevaisuutta vastaan ovat eniten suvaitsevat, koska suvaitsevaisuus on loppujen lopuksi yritystä hiljentää moninaisuus. Suvaitsevaisuuden ideana on määrittää asiat, joita tulee suvaita ja joita ei tule suvaita sen sijaan että se pyrkisi laajaan inhimilliseen ymmärrykseen.

heinrich

  • Vieras
Kun yhdelle kumartaa, niin toiselle pyllistää. Nykykulttuurissa suvaitsevaisuudella on alettu tarkoittamaan vain tiettyjä arvoja sen sijaan että suvaitsevaisuutena pidettäisiin monimuotoisuutta ja pyrkimystä ymmärtää erilaisia ihmisiä.

Siksi julkisesti sopii suvaita homoja, mutta ei fundementalistisia kristittyjä, jotka eivät suvaitse homoja.

Kun hypetys pidettäisiin piilossa, sekä homoille että fundamentalistikristityille olisi elintilaa, mutta kun ruvetaan hypettämään, kummankin elintila supistuu.

Väitänkin, että kaikkein eniten suvaitsevaisuutta vastaan ovat eniten suvaitsevat, koska suvaitsevaisuus on loppujen lopuksi yritystä hiljentää moninaisuus. Suvaitsevaisuuden ideana on määrittää asiat, joita tulee suvaita ja joita ei tule suvaita sen sijaan että se pyrkisi laajaan inhimilliseen ymmärrykseen.

Meikä hypettää tätä
 :cheer:


Loc

  • Vieras
Näin tänään hyvän sitaatin, jota on kaikkien hypetysvalittajienkin hyvä muistaa:

"Gay Pride was not born of a need to celebrate being gay, but our right to exist without persecution. So instead of wondering why there isn’t a Straight Pride movement, be thankful you don’t need one."

Miten niin ei tarvitsisi? Valkoisen cisheterön vihaajaliike ei ilmeisesti ole mikään ongelma. Monikulttuurin rikkautta vain. Valkoiseksi identifioituminen on siis sortoa. Heteröpride on taas puolestaan antihomoa ja vihapuheen tuntevatkin jo kaikki.

https://www.youtube.com/watch?v=7jRRUWRDDw0

Simppelisti ainoastaan oman agendan pridet ja uhriutumiset ovat näille tekopyhille hyväksyttäviä. Sortajiksi nimetään kaikki valkoiset heteröt ja jos nämä puolustavat itseään hyökätään kuviteltuja etuoikeuksia vastaan.




Pip

Näin tänään hyvän sitaatin, jota on kaikkien hypetysvalittajienkin hyvä muistaa:

"Gay Pride was not born of a need to celebrate being gay, but our right to exist without persecution. So instead of wondering why there isn’t a Straight Pride movement, be thankful you don’t need one."

Miten niin ei tarvitsisi? Valkoisen cisheterön vihaajaliike ei ilmeisesti ole mikään ongelma. Monikulttuurin rikkautta vain. Valkoiseksi identifioituminen on siis sortoa. Heteröpride on taas puolestaan antihomoa ja vihapuheen tuntevatkin jo kaikki.

https://www.youtube.com/watch?v=7jRRUWRDDw0

Simppelisti ainoastaan oman agendan pridet ja uhriutumiset ovat näille tekopyhille hyväksyttäviä. Sortajiksi nimetään kaikki valkoiset heteröt ja jos nämä puolustavat itseään hyökätään kuviteltuja etuoikeuksia vastaan.
Mä en nyt jotenkaan ymmärrä, että mikä sulta on pois, jos homot haluavat samanlaisen hyväksynnän, mikä heteroilla? Mua ei itseäni haittaa, että homo haluaa vilkaista mun kilttini alle. Joku muu voi homofobiassaan hakata sen tyypin hengiltä. Niinhän sitä sanotaan, että pelko tulee tietämättömyydestä, mutta onko se pelko itsensä tuntemisessa? Mä en pelkää homoja ja otan heiltä tulleet kohteliaisuudet pelkästään positiivisina asioina.

Loc

  • Vieras
Näin tänään hyvän sitaatin, jota on kaikkien hypetysvalittajienkin hyvä muistaa:

"Gay Pride was not born of a need to celebrate being gay, but our right to exist without persecution. So instead of wondering why there isn’t a Straight Pride movement, be thankful you don’t need one."

Miten niin ei tarvitsisi? Valkoisen cisheterön vihaajaliike ei ilmeisesti ole mikään ongelma. Monikulttuurin rikkautta vain. Valkoiseksi identifioituminen on siis sortoa. Heteröpride on taas puolestaan antihomoa ja vihapuheen tuntevatkin jo kaikki.

https://www.youtube.com/watch?v=7jRRUWRDDw0

Simppelisti ainoastaan oman agendan pridet ja uhriutumiset ovat näille tekopyhille hyväksyttäviä. Sortajiksi nimetään kaikki valkoiset heteröt ja jos nämä puolustavat itseään hyökätään kuviteltuja etuoikeuksia vastaan.
Mä en nyt jotenkaan ymmärrä, että mikä sulta on pois, jos homot haluavat samanlaisen hyväksynnän, mikä heteroilla? Mua ei itseäni haittaa, että homo haluaa vilkaista mun kilttini alle. Joku muu voi homofobiassaan hakata sen tyypin hengiltä. Niinhän sitä sanotaan, että pelko tulee tietämättömyydestä, mutta onko se pelko itsensä tuntemisessa? Mä en pelkää homoja ja otan heiltä tulleet kohteliaisuudet pelkästään positiivisina asioina.

Njooh, minä taas nostan seinälle jos en tykkää kopeloijasta. Se ettei sinua haittaa seksuaalinen häirintä ei tarkoita että sen hyväksyisi kovin moni muu. Sama homma naamapuisten puumanaisten kanssa. Jos haluaa koskea, kysyy luvan, jos sitä ei saa, ei koske. Jos koskee ilman lupaa, voi tulla turpaan. Vai tulisiko mielestäsi minulla olla heterönä oikeus nostella tyttöjen hameita miten mieltymykset sanelee? Tuossa ei ole mitään pelkoa tai tietämättömyyttä. Tulen toimeen hyvin asiallisesti käyttäytyvien homojen kanssa. Siinä kuin muidenkin asiallisesti käyttäytyvien kanssa. Se sitten jos aletaan seksuaalisuuttaan tuputtaa mennään metsään ja raskaasti.

Pip

Ei minulta ole kukaan kiltin helmaa nostanut kysymättä ja saamatta siihen lupaa. Itseasiassa yksiin fetish -bileisiin haluttiin "asuntarkastuksessa" pistää käsi kiltin alle ja koska kysyjänä oli viehättävä nainen, niin annoin luvan.

edit: Väkivallalla uhkailu on minun mielestäni mauttominta, mitä ihminen voi tehdä. Silloin on loppuneet sanat.  ;)