Kirjoittaja Aihe: Haluaisitteko homojen ja lesbojen hypetysmeiningin myös kinkyille?  (Luettu 63786 kertaa)

Loc

  • Vieras
Herra passiivi antoi aika vapaasti ymmärtää. Ja se viehättävä nainen saa toisinaan itseänikin hipeltää. Ja kuka sanoi että se seinään nostaminen olisi jotenkin negatiivista?

Pip

Herra passiivi antoi aika vapaasti ymmärtää. Ja se viehättävä nainen saa toisinaan itseänikin hipeltää. Ja kuka sanoi että se seinään nostaminen olisi jotenkin negatiivista?
Seinälle nostaminen on minun kirjoissani väkivaltaa. Asian saa helposti perille muillakin tavoilla, esim. puhumalla. Oletko koittanut moista?

Loc

  • Vieras
Herra passiivi antoi aika vapaasti ymmärtää. Ja se viehättävä nainen saa toisinaan itseänikin hipeltää. Ja kuka sanoi että se seinään nostaminen olisi jotenkin negatiivista?
Seinälle nostaminen on minun kirjoissani väkivaltaa. Asian saa helposti perille muillakin tavoilla, esim. puhumalla. Oletko koittanut moista?

Siinä vaiheessa kun kahdesti toistettu anna nyt olla ja tilanteesta poistuminen ei auta kun toinen tulee perään niin kolmannella kertaa nostetaan perseenpuristelija seinälle ja kysytään otetaanko senkka. Hyvin toimi kun lausetta tehosti. Ei tarvinnut sillä kertaa lyödä. Näitähän riittää, lesbot pakottamassa heterökavereita, homojen perseentarjoilut normisaunassa. Kuitenkin ilmeisesti sinun mielestä seksuaalinen häirintä ei ole tuomittavaa jos sitä harjoittavat vähemmistöt.

Pip

Herra passiivi antoi aika vapaasti ymmärtää. Ja se viehättävä nainen saa toisinaan itseänikin hipeltää. Ja kuka sanoi että se seinään nostaminen olisi jotenkin negatiivista?
Seinälle nostaminen on minun kirjoissani väkivaltaa. Asian saa helposti perille muillakin tavoilla, esim. puhumalla. Oletko koittanut moista?

Siinä vaiheessa kun kahdesti toistettu anna nyt olla ja tilanteesta poistuminen ei auta kun toinen tulee perään niin kolmannella kertaa nostetaan perseenpuristelija seinälle ja kysytään otetaanko senkka. Hyvin toimi kun lausetta tehosti. Ei tarvinnut sillä kertaa lyödä. Näitähän riittää, lesbot pakottamassa heterökavereita, homojen perseentarjoilut normisaunassa. Kuitenkin ilmeisesti sinun mielestä seksuaalinen häirintä ei ole tuomittavaa jos sitä harjoittavat vähemmistöt.
Puhutaanko nyt homobaareista, missä sinua on uhattu sopimattomalla koskemisella, koska sehän on tämän keskustelun aihe? Itse olen näissä tilanteissa onnistunut välltämään väkivaltaisen käytökseni. Mikäli taas puhut normaaleista baareista, niin et todellakaan pysty suojelemaan jokaista naista, jota kähmitään sopimattomalla tavalla. Kuten sanottu, niin kinkybileissä voidaan asiaan puuttua, mikäli se tuodaan staffille esiin ja pystytään helposti poistamaan tyyppi, joka käyttäytyy häiritsevästi, eikä siihen tarvita väkivaltaa ollenkaan. Väkivaltainen tyyppi poistetaan myös siitä tilasta.

Loc

  • Vieras
Aiheen osaat lukea ylhäältä. Jos näet homobaarit homohypetyksenä niin sille minä en voi mitään.

Puhutaan ihan yksityisbileistä joissa oli myös homoja. Itsesuojelu ja väkivalta ovat ihan eri asiat. Jos äijä tulee lääppimään kahdesti eikä ystävällisesti sanomalla ettei kiinnosta sekä tilanteesta kahdesti poistumalla niin kyllä pitää tyhmemmänkin tajuta ettei käy kolmatta kertaa kiinni. Siinä sitten kysymällä että otetaanko senkka vai loppuuko tuo niin ei sitten tarvinnutkaan lyödä. Kun ei mene hyvällä jakeluun niin sitten pitää puhua sellaista kieltä mitä ymmärtää.

Niissä baareissa missä olen ollut voi kuka hyvänsä nainen mennä sanomaan häiritsevistä miehistä portsareille ja ne seurailee ja vie perseilijät ulos. Yksityisbileissä niitäkään harvemmin on.

Kyllä niitä häiritsijöitä viedään välillä raudoissakin maijaan. Kinkybileet erikseen. Henkilökunnan saatavuus toimii. Siellä siis toinen toimintamoodi.

Ja se väkivalta ja itsepuolustus. Väkivalta on käymistä jonkun kimppuun. Itsepuolustus on tuon laittoman hyökkäyksen pysäyttämistä. Kun hyvät sanat ja tilanteesta poistumiset eivät uppoa pitää sanoa agressiivisemmin jotta ymmärtää. Toki voit nauttia homojen lääppimisestä ja takertumisesta, mutta se ei tarkoita että kaikkien tulisi siitä nauttia.

Pip

Aiheen osaat lukea ylhäältä. Jos näet homobaarit homohypetyksenä niin sille minä en voi mitään.

Puhutaan ihan yksityisbileistä joissa oli myös homoja. Itsesuojelu ja väkivalta ovat ihan eri asiat. Jos äijä tulee lääppimään kahdesti eikä ystävällisesti sanomalla ettei kiinnosta sekä tilanteesta kahdesti poistumalla niin kyllä pitää tyhmemmänkin tajuta ettei käy kolmatta kertaa kiinni. Siinä sitten kysymällä että otetaanko senkka vai loppuuko tuo niin ei sitten tarvinnutkaan lyödä. Kun ei mene hyvällä jakeluun niin sitten pitää puhua sellaista kieltä mitä ymmärtää.

Niissä baareissa missä olen ollut voi kuka hyvänsä nainen mennä sanomaan häiritsevistä miehistä portsareille ja ne seurailee ja vie perseilijät ulos. Yksityisbileissä niitäkään harvemmin on.

Kyllä niitä häiritsijöitä viedään välillä raudoissakin maijaan. Kinkybileet erikseen. Henkilökunnan saatavuus toimii. Siellä siis toinen toimintamoodi.

Ja se väkivalta ja itsepuolustus. Väkivalta on käymistä jonkun kimppuun. Itsepuolustus on tuon laittoman hyökkäyksen pysäyttämistä. Kun hyvät sanat ja tilanteesta poistumiset eivät uppoa pitää sanoa agressiivisemmin jotta ymmärtää. Toki voit nauttia homojen lääppimisestä ja takertumisesta, mutta se ei tarkoita että kaikkien tulisi siitä nauttia.
Oletat, että minua on lääpitty homojen toimesta? Nauran itseni tärviölle täällä.  ;D Vaikka olenkin tämän väheksytyn kansanosan ystävä, ei ole saanut minusta puristettua homofoobikkoa, joka nostaisi jokaisen minua liehittelevän seinälle, vaan olen hyvinkin korrektisti kertonut heille, että heidän huomionsa on otettu hyvällä vastaan, mutten ole muuten kiinnostunut. Minua ei ole koskaan kukaan homoseksuaalinen (miespuolinen tarkentaakseni) tullut kopeloimaan mistään. Jos sinua on, niin kyse on todennäköisesti ollut Top -tyypistä. Omalla kohdallani voin kertoa, ettei kukaan ole edes yrittänyt, joten olen sitten vissiin top of the top, jota ei edes uskalleta yrittää fyysisesti.

Loc

  • Vieras
Ja enpä ole homobaareisa käynyt vaikka joku hommahomo taisi joskus jopa kutsua. Saapa nähdä. Ei ole tuo baariskene enää iskenyt. Ne harvat kerrat kun baarissa niin jaksa innostua ajamaan vartavasten homobaariin ties minne asti. Mulla omanlaiset illanviettopaikat. Riippuen toki porukasta. Toisaalta viihdyttävän vanhoilliset vois pitää setan bileitä homobaarina. Siellä joskus. Melko kuollutta menoa. Nykyään mukavampaa menoa. Parempaa tekemistä.

Pip

Ja enpä ole homobaareisa käynyt vaikka joku hommahomo taisi joskus jopa kutsua. Saapa nähdä. Ei ole tuo baariskene enää iskenyt. Ne harvat kerrat kun baarissa niin jaksa innostua ajamaan vartavasten homobaariin ties minne asti. Mulla omanlaiset illanviettopaikat. Riippuen toki porukasta. Toisaalta viihdyttävän vanhoilliset vois pitää setan bileitä homobaarina. Siellä joskus. Melko kuollutta menoa. Nykyään mukavampaa menoa. Parempaa tekemistä.
Mistähän ihmeestä sitten puhut tässä ketjussa? Sinua on lääpitty kolme kertaa ja olet tyypin nostanut seinälle? Tämä on kertomuksesi, joka tässä ketjussa käy ilmi. Itse yritän kertoa, että vaikka sattuisin esim.  Rsykkeen järjestämien Mixein bileissä käymään, niin minua ei ole koskaan kourittu.  ;D Taidat olla aika hukassa.  ;D

Loc

  • Vieras
Minä puhuin fyysisestä ahdistelusta ja kuinka en arvosta sitä.

Sinä aloit höpistä homobaareista.

Pip

Minä puhuin fyysisestä ahdistelusta ja kuinka en arvosta sitä.

Sinä aloit höpistä homobaareista.
Mikä tämän ketjun aihe on? Taidat olla vähän hukassa itse.  ;D

Loc

  • Vieras
Meitä lienee vähintäänkin kaksi. Mennyt melko kiertelevää reittiä.

Pip

Meitä lienee vähintäänkin kaksi. Mennyt melko kiertelevää reittiä.
Mä olen puhunut pelkästään homojen tekemistä hyökkäyksistä mua kohtaan ja sä olet puhunut samoin, joten eiköhän me olla ihan samassa aiheessa, ellet sitten ole sisällyttänyt viesteihisi heteronormatiivistä informaatiota, josta voidaan keskustella jossain muussa ketjussa. Jätetään kuitenkin ne viittaukset MV -lehteen välistä.

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2262
  • Galleria
    • Blogi
Herra passiivi antoi aika vapaasti ymmärtää. Ja se viehättävä nainen saa toisinaan itseänikin hipeltää. Ja kuka sanoi että se seinään nostaminen olisi jotenkin negatiivista?
Seinälle nostaminen on minun kirjoissani väkivaltaa. Asian saa helposti perille muillakin tavoilla, esim. puhumalla. Oletko koittanut moista?

Siinä vaiheessa kun kahdesti toistettu anna nyt olla ja tilanteesta poistuminen ei auta kun toinen tulee perään niin kolmannella kertaa nostetaan perseenpuristelija seinälle ja kysytään otetaanko senkka. Hyvin toimi kun lausetta tehosti. Ei tarvinnut sillä kertaa lyödä. Näitähän riittää, lesbot pakottamassa heterökavereita, homojen perseentarjoilut normisaunassa. Kuitenkin ilmeisesti sinun mielestä seksuaalinen häirintä ei ole tuomittavaa jos sitä harjoittavat vähemmistöt.

Herranjestas, missä lesbot tommosta harrastaa? Täysin sopimatonta. En ole ikinä kuullut että lesbot pakottaisi heterokavereitaan.

Chmlnidae

  • Vieras
Jengillä näyttää olevan aika erilaisia tulkintoja sanasta "hypetys". Mulle se tarkoittaa esmes vaikka jotain girlpower-meininkiä. Eli ollaan positiivisesti ylpeitä siitä mitä ollaan ja tuodaan se myös esille jotta saadaan tilaa olla sitä mitä ollaan.

Ja tässä mielessä - ja tulkinnalla - minusta kinkyn hypettäminen on erittäin kannatettavaa. Aivan kuten ihan kaiken sellaisen - POSITIIVISEN - joka ei dissaa negatiivisesti jotakin toista ryhmää/kulttuuria/alakulttuuria/etc, VAAN keskittyy omaansa positiivisesti iloiten (ja myös niitä tasa-arvoisia oikeuksia vaatien jos sellaisia ei vielä ole, vaan joutuu olemaan siipiään myöden ettei vain joku enemmistöön kuuluva ärsyynny/vaivaannu/suivaannu/häiriinny/puolustaudu/..., oli tämä sitten ihan vain kanssakansalainen taikka jokin viranomainen; opettaja, lääkäri, sosiaali-ihminen, oikeuden tuomari tmv).

heinrich

  • Vieras
Toi kupla-porukka on kyllä ihan mahtavaa :D

Tolla hypetyksellä jaksetaan väännellä asioita mennen ja tullen.
Kielteiset ilmiöt ja itselle ikävät jutut käännetään säännönmukaisesti "yksittäistapauksiksi ja mentaalisesti kipeän yksilön epätoivoiseksi väkivallanteoksi"

Paitsi Breivik...
Sillähän oli ideologia, jonka vuoksi se tappoi.
Miksi sitä muuten olisi "natsiksi" nimitelty ;)

Mutta Mohammed ampui sataa homoa rynkyllä koska sillä kilisi hylsyt päässä...

Ja uskokaa huviksenne.
Valkoinen lihaa syövä heteromies kun menee portsarille valittamaan, että tuo lääppivä hintti alkaa suivia...
Niin saa osakseen "etkö sä nyt yhtä hinttiä saa niskoiltasi häädettyä" katseen.
Mutta "hapettaminen" ja tovi Nukku-Matin luona oleskelu sai pojan vihdoin ymmärtämään, ettei hänen seuraansa kaivattu.
Eli kyllä näistä (no voi ny vittu! "jos se oli top-styleä") hypeilijöistä on oikeasti riesaa.
Ymmärrän toki niitäkin, jotka ei tapetista erotu ja saavat sillä suojavärillään olla rauhassa...

Ainii.
Laskin sen kaverin nukkumaan siihen baaritiskin vierelle missä lääkäriystäväni huolehti hänestä.
Portsari tuli jälkikäteen kiittämään, etten ollut lyönyt sitä poikaa ;)
Tiesi hepun, josta oli kuulemma jatkuvasti kyseisiä ongelmia...