Kirjoittaja Aihe: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?  (Luettu 23689 kertaa)

mrorja

  • Vieras
Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #60 : 03.03.2013, 22:01 »
Eli onko tämä hakemus huono ja liian itsekäs lähinnä siksi, että hakijana onkin mies?

Miksi pitää aina pelata sukupuolistereotypiakortti?  ???

Jos tälle linjalle lähdetään, kysyn: Entä jos hakija olisi ollut intersukupuolinen?

Minun mielestäni hakemus oli oikein hyvä. Ei ollut taas semmoinen yhden rivin ilmoitus, josta ei ota yhtään selvää, millaista seuraa oikeasti halutaan. Ainoa ongelma oli hakijan negatiivinen asenne koko foorumia kohtaan, kun hän ei saanutkaan vastauksia muutamassa tunnissa. Koska hän ei ole enää tätä ketjua kommentoimassa, hän on luultavasti löytänyt jo sen etsimänsä "paremman sivuston".
Itse seurasin kanssa tätä keskustelua ja mietin  samaa asiaa. Jotenkin itsellenikin hyppäsi toi asenne tässä eniten silmille. Fantasiaan en ota kantaa,,,jokaisella meillä on omamme. Mutta se mitä tapahtui kun ei salamannopeasti tullutkaan vastauksia, oli se mikä itseäni ihmetytti. Ainakin itselläni meni todella pitkä aika löytää "omien fantasioideni toteuttaja" .
Toki saattoihan tuo asenne olla ns laskelmoitua provosointia, jolla saa huomion ilmoitukseensa, mutta ainakin itseäni se kummastutti.

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #61 : 04.03.2013, 07:40 »
Joo; eiköhän se ollut tuo asenne joka tökkäs useimmilla, oli sitten dom, sub, mies, nainen... Täällä jo vuosia notkuneena kun oikeasti nämä miehet (ei; tämä ei ole yleistys), jotka fleimaavat pinnan palaessa kun ei naista löydy, ottavat hermoon. Jotenkin aina se sama laulu. Ei jaksaisi.

Opin jo hyvin pienenä että maailma EI ole oikeudenmukainen. Jokainen aikuinen ihminen on tajunnut saman asian.
Ja he jotka eivät ole tajunneet, ja ruikuttavat agressiivisesti omien halujensa perään syyttäen muita ja yhteiskuntaa, vain antavat kertakaikkisen lapsellisen ja epäkypsän kuvan itsestään. Siihen ei oikein jaksa edes vastata aikusmaisesti (tässä ketjuss on paljon erittäin kypsiä ja fiksuja vastauksia tosin). Sitä kun jotenkin olettaa että keski-ikäiset ihmiset osaisivat hallita impulssejaan ja kielellistä ilmaisuaan...ja sitten kun ei, niin...

En myöskään usko että yksinäisyys on vain miesten ongelma. Tai tiedän ettei ole. Mutta jos nainen rupeaa (vaikka 40-50 v) melskaamaan samaan malliin niin se rikkoo niin pahasti heteronormatiivisia soveliaisuussääntöjä että sitä vasta häly syntyisi...hmmm, tekisi oikeastaan mieli kokeilla. Oikeastaan luulen ettei edes häly vaan reaktio olisi se että sitä pidettäisiin surkeana säälittävänä vitsinä. Mutta kyllä sen suhtautumisen voi täältäkin haistaa; aika harva viitsii valitella yksinäisyyttään sillä siitä saa aika ikävän leiman: luuseri.
Sinänsä parikymppisen naisen ja viisikymppisen miehen keskenään vertailu on aika turhaa puuhaa. He eivät mielestäni edes paini samassa sarjassa.
Ja naisten tilanne on muutenkin toinen kuin miesten nettissä varsinkin, ja seksipainotteisilla saiteilla.
Tämä ei myöskään ole vain hyvä asia naisille. Liian hälyn keskeltä on vaikea erottaa oikeita ääniä. Ja se häly turruttaa; saa suhtautumaan kaikkiin lähestyviin miehiin varauksella. Eli asiallinen kommunikointi jopa asiallisten tyyppien kanssa kärsii. Tilanne on uuvuttava, moni varmasti myös luovuttaa. Siis naisista. Tai siirtyy sinne suoran kommunikoinnin maailmaan jota jotkut kutsuvat todellisuudeksi, pois tästä välitteisestä kommunikoinnista ainakin seuranhaun suhteen. Ihmisestä kun on helpoin saada selko livenä; siihen menee noin minuutti alitajunnaltamme.

Yksinäisyys ja läheisyydenkaipuu on varmasti yleistä todellisuutta täälläkin. Jos kyse on simppelisti pelkän seksuaalisen aktin toteutuksesta niin siihen soveltuu ammattilaisen palveluksetkin (tämäkin jo huomioitiin). 
Ja juuri siksi se että joku lähtee sekunttikellokäsikirjoitetulla fantasialla hakemaan seuraa vain on jotenkin niin kornia. Fantasia kun on varmasti ihan yleisimpiä. Olen itsekin siihen törmännyt lukuisia kertoja. Siinä ei ole mitään erikoista tai kummallista, saati hc:tä. Eli minun mielestäni taas hakuilmona aloitus oli huono ja yksipuolisen kuvan antava hakijasta. En niin sanotusti ottaisi töihin tuolla perusteella. En edes jatkohaastattteluun. Sillä siitähän lopulta aika pitkälle myös deitti-ilmoittelussa on kyse. Tulee erottua positiivisesti ja persoonallisesti massasta ja lukuisista muista halukkaista. Ja täällä tilanne on vielä kovin paljon rankempi kun on kyse keski-ikäisestä miessubista. Todellisuus on raaka jopa.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #62 : 04.03.2013, 10:42 »
Kysyn useilta kommentoijilta: Miksi hakemus ei saisi olla "runkataan sekuntikellon kanssa" -tyyliä? Tuntuu aika omituiselta, että moni on kommetoinut ilmoitusta niin, ettei semmoisia fantasioita voisi toteuttaa kuin vain maksullisissa. Kinkyseksuaalisuus ei ole mikään uskonto tai urheilulaji, joten tuntuu omituisilta nämä kaikki "kuuluuko tämmöinen asia BDSM-sessioon" -keskustelut.

Kyllä varmaan kinkyissäkin on ihmisiä laidasta laitaan, ja voi hyvinkin olla että joku olisi ollut valmis vetämään sekuntikellosession ihan ilmaiseksikin. Voihan sellainen olla jonkun fetissikin, että tehdään asioita ennalta määrätyn aikataulun mukaan. Ja osa vaan yksinkertaisesti tykkää siitä, että sovitaan etukäteen tarkkaan, millainen sessio pidetään. Se luo turvallisuuden tunnetta. Mitäpä me muut olemme sitä arvostelemaan?

brainIsMySexOrgan

  • Vieras
Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #63 : 04.03.2013, 11:03 »
Sinänsä parikymppisen naisen ja viisikymppisen miehen keskenään vertailu on aika turhaa puuhaa. He eivät mielestäni edes paini samassa sarjassa.

 ...se että joku lähtee sekunttikellokäsikirjoitetulla fantasialla hakemaan seuraa vain on jotenkin niin kornia. Fantasia kun on varmasti ihan yleisimpiä. Olen itsekin siihen törmännyt lukuisia kertoja. Siinä ei ole mitään erikoista tai kummallista, saati hc:tä.

Tähän on nyt vielä pakko kommentoida. Eli onko se, että mies hakee seuraa kuvaamalla tarkasti yleisen fantasiansa kornia? Myös kiinnisitominen ja piiskaus pyllylle on yleinen fantasia eikä siinäkään ole mitään kummallista, mutta ainakin sillä fantasialla saa hakea seuraa.

Vahvistat kyllä omillakin kirjoituksilla näkemystä, että ainoastaan miesten seuranhaku tylsällä mutta selkeällä fantasiakuvauksella on kornia, kun taas naisten kohdalla kyse olisi vaikka siitä, ettei enempää kannatakaan panostaa.

Riverlady

  • Vieras
Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #64 : 04.03.2013, 11:21 »
Eli onko se, että mies hakee seuraa kuvaamalla tarkasti yleisen fantasiansa kornia? Myös kiinnisitominen ja piiskaus pyllylle on yleinen fantasia eikä siinäkään ole mitään kummallista, mutta ainakin sillä fantasialla saa hakea seuraa.

Kyse ei ole sukupuolesta vaan suuntautumisesta. Sikäli kuin mä näistä asioista mitään ymmärrän, Dominoivat (naiset SEKÄ miehet) eivät ole kiinnostuneita hyppimään subbarien yltiöpäisen tarkkojen vaatimusten mukaan. Silloin tulee tunne, ettei subbari osoita asiaankuuluvaa arvostusta eikä luottamusta Domivoivan kykyyn ottaa tilanne haltuun. Näin ainakin päällisin puolin, vaikka tottakai BDSM-suhteetkin ovat "kaksisuuntaisia katuja, joille kieltokyltit pystyttää subi" <- jopas nyt metafora putkahti. Lisäksi osa Dominoivista tahtoo itse käsikirjoittaa sessioita aika pitkällekin, mikä varmasti tekee yhteisymmärryksen tuommoisten topping from the bottom -tyyppien kanssa yhä mahdottomammaksi.

Itse operoin myös kinkyillessä samalla periaatteella kuin elämässä yleensäkin, eli kaikki mikä ei ole erikseen kiellettyä on sallittua. Kuten juuri eilen kirjoitin fetlifessa yhdelle sub-curious ulkkarille, joka luetteli hirveän kasan intressikohteitaan: "I'm not a shopping list."

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #65 : 04.03.2013, 11:36 »
Sikäli kuin mä näistä asioista mitään ymmärrän, Dominoivat (naiset SEKÄ miehet) eivät ole kiinnostuneita hyppimään subbarien yltiöpäisen tarkkojen vaatimusten mukaan.

Onko sitten dominoiva henkilö, joka on kiinnostunut hyppimään 'subbarien' tarkkojen vaatimusten mukaan (heitäkin on), määritellyt itsensä väärin "dominoivaksi"?  ???

Millä tittelillä pitäisi kutsua ammattidominoita, jotka ovat erikoistuneet asiakkaidensa toivomusten täyttämiseen, jos "domina" onkin väärä?

sonorant

  • Vieras
Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #66 : 04.03.2013, 12:02 »
Onko sitten dominoiva henkilö, joka on kiinnostunut hyppimään 'subbarien' tarkkojen vaatimusten mukaan (heitäkin on), määritellyt itsensä väärin "dominoivaksi"?  ???

Millä tittelillä pitäisi kutsua ammattidominoita, jotka ovat erikoistuneet asiakkaidensa toivomusten täyttämiseen, jos "domina" onkin väärä?

Top.

Top, dom/me ja master/mistress ei ole synonyymejä, vaikka niitä useimmiten käytetäänkin synonymisesti.

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #67 : 04.03.2013, 12:02 »
No, Riverlady jo vastasikin; eli ei ole kyse sukupuolesta vaan suuntautumisesta + vallitsevista tosiasioista. Elämme jonkinlaisessa todellisuudessa, joka asettaa omat reunaehtonsa siinä pärjäämiselle.
En usko että Masterit sen enempää hyppivät subiensa käsikirjoitusten mukaan. En usko että subit sitä edes haluavat. Minulle tuli ensimmäisenä mieleen aloittajan tekstistä että on kyse bottomista, ei subista.

Ja ammattidominat voisivat itse vastata siihen minä itseään pitävät. Onko kyse seksipalvelujen tarjoamisesta, missä jo termi aika pitkälle määrittelee asian, vai... Mutta en todellakaan rinnastaisi ammattidominaa ja seksuaalisesti dominoivaa naista. Termit voivat olla päällekäisiä mutta ei välttämättä.

Ja ps. Sain tuon edellisen kirjoitukseni jälkeen parilta keski-ikäiseltä miessubilta postia ja kommentointia että allekirjoittavat pilkulleen ja sanalleen kirjoittamani. Jotenkin uskon heitä nyt eniten tässä asiassa.
Ja pps: ihan yhtä kornia tai banaalia on hakea sitä sitojaa ja piiskaajaa (sekuntikellomäärityksin). Tosiasia vain on että jos hakijana on parikymppinen nätti flikka niin aika moni skenen masteri tarttuu syöttiin. Todellisuus ei kohtele kaikkia tasavertaisesti, ei.
Olisi toki kiva jos kohtelisi. Vaimojensa pahoinpidellyille miehille ei naurettai ja pilkattaisi Poliisissa, pikkutytöt voisivat realistisin toivein haaveilla vaikka Paavin urasta etc. Onhan noita. Epäkohtia. Naisten euro olisi sama miesten kanssa, naiset eivät yrittäisi naida rahaa, ja köyhillekin miehille olisi kysyntää. Mutta ei se mene niin, ei. Edelleen sukupuolet kasvavat erilaiseen sosiaaliseen todellisuuteen, täyttämään erilaisia sukupuolirooleja ja odotteita. Edelleen perhe on pyhä ja patriarkaatin arvot suojelevat sitä ja rajaavat naisten lisääntymistä erilaisin jos ei laein niin sosiaalisin normein, odottein. Ei mennyt edes tasa-arvoinen avioliittolaki läpi. Hurraa!
Ja siihen asti kun todellisuus, ja maailma, on epätäydellinen, niin meidän vain tulee yrittää pärjätä siinä, kukin niillä avuin kuin on suotu. Parikymppiselle naiselle ja viisikymppiselle miehelle olosuhteet ovat aika erilaisia. Mutta ehkä se viisikymppinen mies sitten pärjää jollain muulla osa-alueella paremmin, ja on helpompaa. Life sucks and then...
Tarkoitan lähinnä sitä että jos on miessub niin kannatta olla tietoinen todellisesta tilanteesta, ja miettiä tarkasti miten etenee. Vähän sinne päin ei ehkä riitä, saatika jos menee pahasti metsään; eli oma haku ja ulosanti ei onnistu vetoamaan siihen kohderyhmään (aika vähän on merkitystä mitä muut ryhmät nillittää asiasta). Parikymppinen mimmi taas voi lähteä soitellen sotaan, ei haittaa vaikka olisi vähän kornikin...ottajia riittää. En laita mitään typeriä kaupallisia rinnastuksia tai metaforia tähän, jokainen on kuullut ne tsiljoonaan kertaan.
Ja se että nillitetään todellisuuden jostakin yhdestä osa-alueesta on myös jotenkin kornia (toistan itseäni) sillä nämä eivät ole mitään yksinkertaisia asioita. Ja ne muuttuvat hitaasti. Kun palikkaa siirretään toisaalla niin vaikutus tuntuu koko kokonaisuudessa. Se miten on jo paljon vaikeampi ennustaa. Eli valittaa voi aina, vaikeampi on yrittää tehdä sellaisia valintoja jotka oikeasti vaikuttavat parantavasti koko yhteisöön (joka rupeaa olemaan koko pallo, ja enemmänkin, tätä nykyä). Minua ihan oikeasti vit***aa kaikenmaailman syytösten viskojat jos mistäkin ja varsinkin naisten syyllistäjät...ja varsinkin miespuoliset valkoihoiset keski-ikäiset sellaiset. Helvetti. Katsokaa tätä palloa ja ihmiskuntaa ja menkää itseenne.

Ja *tää lähtee nyt feministinen kukkahattu keikkuen kaffepaussille*.

 
« Viimeksi muokattu: 04.03.2013, 14:40 kirjoittanut Chmlnidae »

Fixx

  • Vieras
Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #68 : 04.03.2013, 14:30 »
Kysyn useilta kommentoijilta: Miksi hakemus ei saisi olla "runkataan sekuntikellon kanssa" -tyyliä? Tuntuu aika omituiselta, että moni on kommetoinut ilmoitusta niin, ettei semmoisia fantasioita voisi toteuttaa kuin vain maksullisissa. Kinkyseksuaalisuus ei ole mikään uskonto tai urheilulaji, joten tuntuu omituisilta nämä kaikki "kuuluuko tämmöinen asia BDSM-sessioon" -keskustelut.?
En ole varmaan tähän ketjuun kommentoinut, mutta pohjimmiltaanhan tuossa on kyse ihan vaan siitä, että o.p. pyytää toteuttajaa, jollaista ei todennäköisesti löydy. Ei fantasiassa ole vikaa, eikä sinänsä ilmoituksessakaan. On vain niin, että jotta fantasialle saisi toteuttajan, pitäisi tarjota jotain vastineeksi tai edes houkutukseksi. Jos se jotain on vain tuon fantasian toteutus, niin ei taida löytyä. Ehkä pitäis tarjoutua toteuttamaan jokin D:n fantasia vastineeksi, tai tarjoutua olemaan inhimillistä hyvää seuraa, tms jotain yhtä radiakaalia.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #69 : 04.03.2013, 15:14 »

  On vain niin, että jotta fantasialle saisi toteuttajan, pitäisi tarjota jotain vastineeksi tai edes houkutukseksi. Jos se jotain on vain tuon fantasian toteutus, niin ei taida löytyä.

Eikö voi ajatella, että fantasian toteuttaja huolehtii itse omasta motiivistaan lähteä tekemään ko. juttua.
Motiivin ei tarvitse tulla alistettavan suunnalta, se voi olla vaikka niin yksinkertainen asia kuin haaste.
Dominoiva haluaa tavata uuden ihmisen. Haluaa kokeilla kyseistä fantasiaa jonkun kanssa. Löytää jonkun uuden alueen mitä pääsee tekemään.

Kaikki tekeminen lähtee tarpeista. Ne ovat henkilökohtaiset.

Minkälaisessa kinkyraamatussa lukee, että Dominoivalle ei saa antaa kauppalistaa jonka hän lähtee toteuttamaan alistuva kohteena.
Eiköhän se mene sillä tavalla, että jos D-ihminen haluaa miellyttää alistuvaa, sitten hän tekee niin. Jos taas haluaa suunnitella kaiken itse ilman kenenkään vaikuttamatta asiaan, sitten hän tekee niin.

Fixx

  • Vieras
Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #70 : 04.03.2013, 15:25 »

  On vain niin, että jotta fantasialle saisi toteuttajan, pitäisi tarjota jotain vastineeksi tai edes houkutukseksi. Jos se jotain on vain tuon fantasian toteutus, niin ei taida löytyä.

Eikö voi ajatella, että fantasian toteuttaja huolehtii itse omasta motiivistaan lähteä tekemään ko. juttua.
Motiivin ei tarvitse tulla alistettavan suunnalta, se voi olla vaikka niin yksinkertainen asia kuin haaste.
Dominoiva haluaa tavata uuden ihmisen. Haluaa kokeilla kyseistä fantasiaa jonkun kanssa. Löytää jonkun uuden alueen mitä pääsee tekemään.

Kaikki tekeminen lähtee tarpeista. Ne ovat henkilökohtaiset.

Minkälaisessa kinkyraamatussa lukee, että Dominoivalle ei saa antaa kauppalistaa jonka hän lähtee toteuttamaan alistuva kohteena.
Eiköhän se mene sillä tavalla, että jos D-ihminen haluaa miellyttää alistuvaa, sitten hän tekee niin. Jos taas haluaa suunnitella kaiken itse ilman kenenkään vaikuttamatta asiaan, sitten hän tekee niin.
Voi ajatella. Mutta kirjoitat itse jos D-ihminen haluaa ja tuohon tartuinkin. Pitäisi tarjota jotain, joka saa D:n haluamaan. Kauppalista harvemmin sitä tekee. Mielestäni kauppalistan voi laittaa mieluummin oheismateriaaliksi.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #71 : 04.03.2013, 16:13 »
Sikäli kuin mä näistä asioista mitään ymmärrän, Dominoivat (naiset SEKÄ miehet) eivät ole kiinnostuneita hyppimään subbarien yltiöpäisen tarkkojen vaatimusten mukaan.
Onko sitten dominoiva henkilö, joka on kiinnostunut hyppimään 'subbarien' tarkkojen vaatimusten mukaan (heitäkin on), määritellyt itsensä väärin "dominoivaksi"?  ???

Top.

Top, dom/me ja master/mistress ei ole synonyymejä, vaikka niitä useimmiten käytetäänkin synonymisesti.

Minun nähdäkseni alkuperäisessä viestissä ei haettu dominaa, vaan "Naista". Miksi sitten kaikki luulevat, että hän etsi nimen omaan dominaa ja kertovat hänelle, että dominat nyt eivät ainakaan suostu hänen fantasiaansa toteuttamaan? Voihan hakemukseen vastata myös joku toivomusautomaatti-top.


On vain niin, että jotta fantasialle saisi toteuttajan, pitäisi tarjota jotain vastineeksi tai edes houkutukseksi.

Aika harvassa deitti-ilmossa mennään niin pitkälle, että aletaan lupaamaan jotain vastineeksi. Eiköhän tämä ole ilmoituksen laatijan ja ilmoitukseen vastaajan henkilökohtainen asia, että saako sessiosta jotain vastalahjaksi?

Ja jos jollakulla todella on fantasia alistaa miestä sekuntikellon kanssa, niin eikö siinä ole vastinetta ja houkutusta ihan tarpeeksi? Kuka muka tietää, ettei tällä foorumilla ole sellaista ihmistä, jolla sellainen fantasia olisi?

morjasi

Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #72 : 04.03.2013, 16:24 »
Jumat en ole koskaan aikasemmin tajunnut miten kaikki onkin niin yksinkertaista - tulonsiirtoja muuttamalla saadaan kaikki taas raiteilleen, maailmanrauhakin kai siinä sivussa ja parannus syöpiin perkele.


Tätäkään asiaa tuskin saadaan täydelliseksi. Se on parhaimmillaankin jonkinlainen kompromissi, jossa joku kärsii. Kokonaisedun kannalta on vaan siedettävä, että joku voittaa ja toinen häviää. Nykyisen kaltainen massiivinen yksinelävien naisten tukeminen tulee kohtuuttoman kalliiksi ja nostattaa vitun hintaa ihan suotta.

alistuvaMies

  • Vieras
Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #73 : 04.03.2013, 16:31 »
En uskonut, että enää osallistuisin tähän keskusteluun, koska onnistuin tekemään kaiken väärin, sääntöjen vastaisesti ja feministejä loukaten.

Kun kysyin, mistä löydän toteuttajan fantasialle, yritin pitää fantasian esittelyn mahdollisimman lyhyenä. Siitä huolimatta en ymmärrä, että alan ihmisten mielikuvitus ei riittänyt ymmärtämään, mistä tuossa oli kysymys. Fantasiaan liittyvät kommentit ovat koskeneet kellon käyttöä ja antamiani tarkkoja ohjeita.

Totta kai toivon, että tuollaisen fantasian toteuttaminen kestäisi ainakin kaksi tuntia. Tuosta ajasta maksimissaan kuusi - kahdeksan minuuttia on kelloon liitettyä tekemistä tai minun etukäteen esittämiäni toivomuksia, joiden tarkoitus on nöyryyttää minua mahdollisimman paljon mahdottomalla tehtävällä, mikä antaisi fantasian toteuttajalle syyn rangaista minua. Eli esimerkin 120:stä minuutista olisin etukäteen suunnitellut maksimissaan kuuden/kahdeksan minuutin ohjelman. Loppu aika on täysin toisen osapuolen aikaa tehdä, mitä haluaa.

En vain ymmärrä, miten tuon voi tulkita niin, että dominoiva osapuoli joutuisi noudattamaan subin määräyksiä. Mutta olen todennäköisesti väärässä tässäkin ja moni kirjoitteluun osallistunut asiantuntia tietää fantasiani minua paremmin.

Viridian

Vs: Mistä löydän toteuttajan fantasialleni?
« Vastaus #74 : 04.03.2013, 16:33 »
Sikäli kuin mä näistä asioista mitään ymmärrän, Dominoivat (naiset SEKÄ miehet) eivät ole kiinnostuneita hyppimään subbarien yltiöpäisen tarkkojen vaatimusten mukaan.
Onko sitten dominoiva henkilö, joka on kiinnostunut hyppimään 'subbarien' tarkkojen vaatimusten mukaan (heitäkin on), määritellyt itsensä väärin "dominoivaksi"?  ???

Top.

Top, dom/me ja master/mistress ei ole synonyymejä, vaikka niitä useimmiten käytetäänkin synonymisesti.

Minun nähdäkseni alkuperäisessä viestissä ei haettu dominaa, vaan "Naista". Miksi sitten kaikki luulevat, että hän etsi nimen omaan dominaa ja kertovat hänelle, että dominat nyt eivät ainakaan suostu hänen fantasiaansa toteuttamaan?

Sinä olet itse "Nainen". Oletko jo ilmoittautunut? Jos et, miksi et suostu toteuttamaan moista pikku juttua?

Vir, Nainen, Vaimo, Domme, Rakastettu, Leikkikaveri, Ystävä, ... Vapaa valitsemaan seuransa, vapaa toteuttamaan niitä omia ja muiden fantasioita mitä sattuu haluamaan.. Kemian voi tuhota jo ennen ensitapaamistakin

ps. ilmeisesti syynä oletukseen siitä, että aloittaja hakisi dominaa, kuten olet tulkinnut ihmisten luulevan, on siinä, että kuvattu toiminta stereotyyppisesti sopii paremmin em. tyyppisen henkilön toimialaan kuin kenen tahansa "Naisen".. avainsanoja aloitusviestistä: kytkee, määrää, käskee, rangaistus, pakottaa, nöyryytys...