Kirjoittaja Aihe: Ulkonäköjutuista  (Luettu 47500 kertaa)

Icebug85

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #60 : 15.12.2018, 10:21 »
Lainaus
Minä vain tosiaan etsin konsteja joilla saisin madallettua kynnystä ottaa minuun kontaktia.. vai onko turha odottaa, että nainen tekisi aloitetta?
Oma top1 veikkaus yhteydenottojen vähyyteen: sijainti.
Sinä oot Öttis kaikin puolin iha hiton hyvä  :love:
Kiitos:)

En tokikaan ole tällä ketjulla hakenut sitä, että täällä Baarissa ei tule yhteydenottoja vaan tarkoitan muita arkielämän tilanteita. Olen luopunut siitä ajatuksesta, että elämänkumppani löytyisi BDSM-ympyröistä..on samantekevää vaikka kumppani ei olisi näistä asioista kiinnostunut (se on kuitenkin vain yksi ominaisuus ihmisessä ja kuten yleisesti on tiedossa niin subimiehiä mahtuu tusinaan vähintään 13..miksi hakkaisin päätäni seinään?)
 Ei minulla taida olla täällä edes aktiivista treffi-ilmoa

Piilukko

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #61 : 15.12.2018, 10:27 »
Tai jotain muuta.

Usko vaan, öttiäinen, että tähän kyselyysi et tule saamaan tyhjentävää vastausta.

On vähän niin, että kusipää on kusipää, vaikka olisi miten kaunis. Toisinaan on niin, että elefanttimiehellä on kultainen sydän, joka kaunistaa sen muunkin olemuksen. Yksinkertaistaen ja ällöromantisoiden. Sori siitä. Jos on nätti mut ei käytä päätään, onko sekään kiva?

Se on noin, MUTTA kaunis ihminen saa kusipäisyyttä helpommin anteeksi. Esimerkiksi lihavia arvioidaan paljon tiukemmilla standardeilla kuin laihoja, ja hyvännäköisten teot tulkitaan eri tavalla kuin ei niin hyvännäköisten. Sekä yleisesti, että omien standardien mukaan (eli siis yleiskauniit saa elämässä siitä tiettyä helpotusta (joskin myös toki on negatiivisia seurauksia), minkä lisäksi yksilö antaa omien standardiensa mukaiselle ihmiselle helpommin tilaisuuden, jo vaikka niin, että vaikka tyyppi olisi superkiva, mutta sinusta ruma, niin et sä lähde sen kanssa treffeille).

Icebug85

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #62 : 15.12.2018, 10:36 »
Sekä yleisesti, että omien standardien mukaan (eli siis yleiskauniit saa elämässä siitä tiettyä helpotusta (joskin myös toki on negatiivisia seurauksia), minkä lisäksi yksilö antaa omien standardiensa mukaiselle ihmiselle helpommin tilaisuuden, jo vaikka niin, että vaikka tyyppi olisi superkiva, mutta sinusta ruma, niin et sä lähde sen kanssa treffeille).
Tämä nyt oli se mitä olen ajanut takaa. Siis ulkonäkö luo tiettyjä odotuksia ja sen perusteella minustakin varmasti muodostetaan joku mielikuva..siinä vaiheessa itsevarmuuteni tai luonteeni eivät vielä vaikuta, kun minua katsellaan 5-10m etäisyydeltä tai takaa.
 Siksi minä olen huolissani miltä minä näytän ulkoisesti

Piilukko

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #63 : 15.12.2018, 10:48 »
Kyllä itsevarmuus näkyy päälle. Se, kuinka paljon tykkää omasta nahastaan, miten tyytyväinen on itsessään, näkyy todella voimakkaasti ulospäin sieltä 10 metrin päästä.

Mitä tulee tuohon, että joku lähestyy. Kuinka montaa lähestytään arjessa ihan noin vain, että ”oot aika hot, lähetääks treffeille”? Se on todella pieni ryhmä. Ainakin itselleni sitä tapahtuu vain ulkomaalaisten toimesta (englanniksi siis), mihin varmasti vaikuttaa esimerkiksi kulttuurierot.

Kun mä näen jonkun todella hyvännäköisen ankan tai tipun tai variksen kadulla, niin en todellakaan mene sen luo kiehnäämään. Katselen ihaillen kaukaa, potkin itseäni nilkkaan kun en uskalla lähestyä, ja unohdan jutun seuraavassa käänteessä. Se miten ja missä pariudutaan on itselleni mysteeri, mutta käsittääkseni se ei tapahdu sillä, että bussissa vastapäätä istuu mielenkiintoinen tyyppi ja siitä sitten juttua lähtee. Ehkä joskus käy niin. Kerran olen julkisessa ruokalassa istunut ihmistä vastapäätä, sanonut ”olet mielenkiintoisen näköinen, haluatko jutella?”. Vastaanotto oli ihan hyvä, mutta erittäin hämmentynyt.

Vaatii todella paljon ottaa kontaktia johonkin tyyppiin joka kiinnostaa. Naiset usein parituvat tekemättä tätä eforttia, joten kykyjä ei kehity, ja koska on niin raastavaa ottaa se riski, niin miksi ottaa jos ei ole pakko? Eli on hyvin todennäköistä, että kukaan nainen ei koskaan ota suoraan pariutumismielessä kontaktia, vaikka ulkonäkö paranisi 20 tai 50 prosenttia. Oma itsevarmuus siitä saattaa nousta kyllä, ja se saattaa lisätä uskallusta sosiaalisissa tilanteissa ja se saattaa parantaa mahiksia onnistua tai edes yrittää.

Icebug85

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #64 : 15.12.2018, 10:55 »
Toki omasta rohkeudestani se eniten on kiinni..mutta jos minä teen aloitteen niin älkää nyt edes yrittäkö väittää, että lopputulos ei riipu mitenkään minun ulkonäöstä. Siis, että ei muka ole merkitystä miltä näytän

Adrenalynnie

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #65 : 15.12.2018, 11:13 »
Toki omasta rohkeudestani se eniten on kiinni..mutta jos minä teen aloitteen niin älkää nyt edes yrittäkö väittää, että lopputulos ei riipu mitenkään minun ulkonäöstä. Siis, että ei muka ole merkitystä miltä näytän
Ulkonäöllä on ehkä vähemmän merkitystä kuin arvelet. Ainakin itse arvioin (tiedostamattakin) kokonaisuutta: katse, ilmeet, sanat - jotain joko syttyy tai ei ja se on kyllä osin mysteeri, miksi toisista viehättyy, toisista ei. Ja tietysti riippuu siitä, mikä on tutustumisen tarkoitus. Olen mukana rekrytoinneissa ja niiden yhteydessä käyty mielenkiintoista keskustelua siitä, mihin kukakin kiinnittää huomiota haastatteluissa.

Piilukko

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #66 : 15.12.2018, 11:22 »
Oleellista on, että lopputulos toista lähestyttäessä riippuu niin monen tekijän summasta, etten usko, että saat suurta lisähyötyä tekemällä vielä parannuksia ulkonäköön. Ns 80/20-jako, jossa 20 prosentin työllä saavutetaan 80 prosenttia hyödyistä, ja sitten pitäisikin laittaa 80 prosenttia lisätyötä että saisi vielä sen viimeisen 20 prosenttia lisää. Se työ kannattaa suunnata jonnekin muualle. Olet jo riittävän norminmukaisen hyvännäköinen olakseni olematta enemmistön mielestä luotaantyöntävä ulkonäön takia. Jotain vaikka lihasten lisäämistä tasaisesti, kuten on ehdotettu, voisi lähteä tekemään, mutta siinä tosiaan kannattaa tarkistaa, että se tekeminen itsessään tuntuu palkitsevalta ja hyvältä. Jos treenaa verenmaku suussa miellyttääkseen toistaiseksi kuvittelun tasolla olevaa kumppania, niin johan siinä kasaantuu kumppanille jo valmiiksi sellainen paine olla kiitollinen, että oksat pois.

latexbun

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #67 : 15.12.2018, 12:12 »
Vaatii todella paljon ottaa kontaktia johonkin tyyppiin joka kiinnostaa. Naiset usein parituvat tekemättä tätä eforttia, joten kykyjä ei kehity, ja koska on niin raastavaa ottaa se riski, niin miksi ottaa jos ei ole pakko? Eli on hyvin todennäköistä, että kukaan nainen ei koskaan ota suoraan pariutumismielessä kontaktia, vaikka ulkonäkö paranisi 20 tai 50 prosenttia. Oma itsevarmuus siitä saattaa nousta kyllä, ja se saattaa lisätä uskallusta sosiaalisissa tilanteissa ja se saattaa parantaa mahiksia onnistua tai edes yrittää.

Tämä menee hieman sivuun aiheesta, mutta minä olen näitä ihmisiä joita kukaan ei ole pyytänyt treffeille. Jos en  itse olisi ollut aloitteellinen, en välttämättä olisi tähänkään päivään mennessä tapaillut ketään. :)

Tsemppiä Icebugille.

vila

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #68 : 15.12.2018, 12:22 »
Saatan olla väärässä, mutta etkö sinä Icebug ollut se tyyppi jolla on savusukelluskelpoisuus (joku kertoi foorumilla, ei mitään yksityistietoa)? Jos muistan oikein niin jo pelkästään sen perusteella olet fyysisesti aivan riittävän hyvässä kunnossa. Vain fitnesspimut haluavat, että kumppanikin on ollut liikaa salilla. Suurimmalle osalle muista naisista ne miehen tärkeimmät ominaisuudet ovat muualla. Ja jos kaipaat fitnesspimua vierellesi niin pakkotoistossa voit saada asiantuntevampia mielipiteitä ulkonäöstäsi.
En minä todellaan etsi mitään fitnespimua jolla on kaikki someprofiilit täynnä saliselfieitä vaan etsin tavallista maanläheistä tyttöä jolla olisi edes muutamia samoja mielenkiinnonkohteita kuin minulla.
 Ja kyllä, on minulla savusukelluskelpoisuus..oon sitä pitänyt yllä yli 10vuotta.

Minä vain tosiaan etsin konsteja joilla saisin madallettua kynnystä ottaa minuun kontaktia.. vai onko turha odottaa, että nainen tekisi aloitetta? On minulla kyllä työnalla myös itsetunto.

Naiset kyllä tekee aloitteita, mutta ne ei ehkä ole sellaisia aloitteita joita miehet tekevät. Naisten aloitteet ovat paljon hienovaraisempia. Kun oletetaan että nainen saa aina seuraa niin kaikkien naisten kohdallahan tämä ei niin mene. Luulen että se on naiselle vielä kovempi paikka kun tajuaa, että "naiset kelpaavat, paitsi minä en". Todella monet naiset rakentavat itsetuntonsa miesten huomion varaan, ja sitten kun sitä huomiota ei tule niin se on aika tuhoisaa. Sen vuoksi naisilla on valtava kynnys tehdä niin avoimia aloitteita kuin miehillä, koska jos oletaan että naisena seuran haku on superhelppoa niin epäonnistuminen menee todella syvälle. Minullakin on naispuolisia ystäviä, jotka harrastavat pettäviä kusipäitä koska "en saisi kuitenkaan sellaista kunnollista miestä". Ja näissä kinkypiireissä on ehkä keskivertoa enemmän elämänkolhimia naisia, joten ne miesten aloitteet ovat vielä tärkempiä kuin vaniljamaailmassa. Moni nainen mieluummin yksin kuin lähtee tuhoamaan niitä viimeisiä itsetunnon rippeitä tulemalla torjutuksi.

Ehkä ongelma on myös se, että osa naisista olettaa miehen vastaavan tiettyä stereotyyppistä miehisyyskuvaa johon ei mahdu muuta kuin se stereotypia. Ulkonäöllisesti se voi tarkoittaa asioita, joita naiset mieltävät perinteisen maskuliiniseksi. Esimerkiksi nahkatakki on aina maskuliininen valinta ja saa katseita (jopa vegaaneilta kun pohtivat kuinka murhaisivat sinut), mutta nahkahousut mielletään ns. fashion-statementiksi joten sen vastaanotto on ristiriitaista (ne jotka pitävät pitävät, ne jotka eivät eivät).

Minusta itsevarmuutta voi myös feikata, esimerkiksi juuri pukeutumisella. Miehille hyvin istuva nahkatakki tai hyvin istuva puku tekee saman kuin naisille 10cm korot. On ihan yleisesti tiedettyä, että monet hyvin näyttävästi pukeutuvat ihmiset käyttävät pukeutumista peittääkseen herkkyyteensä.

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #69 : 15.12.2018, 12:30 »
Tähän itsevarmuus asiaan sen verran, että ymmärrän Jääötökän paineet hyvin.

Itse olen saanut 3 kiloa lisää, koska nyt syksyllä on tullut syötyä vähän epäterveellisesti. Nuo 3 kiloa ovat sellaista, jonka todennäköisesti huomaa vain minä. Kukaan ei ole kommentoinut minun lihoneen tms.

Tunnen kuitenkin tällä hetkellä epävarmuutta omasta kropastani ja syytän osittain naisten kohtaamia ulkonäköpaineita.

Edelleen on vallalla ajatus, että naisen pitää olla hoikka ja nykyisen fitnesstrendin myötä myös treenattu. Tälläkin foorumilla näkee ilmoituksia, jossa ylipainoiset masterit etsivät itselleen hoikkaa naista. Ja itse ei tietenkään voida pudottaa painoa, mutta subin pitää olla hoikka. Ja toki jokainen saa etsiä sellaista seuraa kuin haluaa, ei siinä mitään.

Mutta niin. Ymmärrän hyvin Ötökän mietinnät. Nykyihmiset ovat pinnallisia.

vila

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #70 : 15.12.2018, 12:47 »
Tälläkin foorumilla näkee ilmoituksia, jossa ylipainoiset masterit etsivät itselleen hoikkaa naista. Ja itse ei tietenkään voida pudottaa painoa, mutta subin pitää olla hoikka. Ja toki jokainen saa etsiä sellaista seuraa kuin haluaa, ei siinä mitään.

On myös ylipainoisia naisia, jotka hakevat normaalipainoista miestä. On monia ylipainoisia subeja, joille olisi ongelma alistua ylipainoiselle henkilölle.

Icebug85

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #71 : 15.12.2018, 14:13 »
Mutta niin. Ymmärrän hyvin Ötökän mietinnät. Nykyihmiset ovat pinnallisia.
Juurikin näin. Monet ehkä yrittävät kieltää olevansa pinnallisia mutta silti priorisoivat ulkonäön tärkeämmäksi kuin itse uskovat.

Minä kyllä teen työtä myös itsetuntoni kanssa mutta samalla yritän saada tätä kehoa kauniimmaksi..niin, että sitä kehtaa ensikesänä esitellä ilman paitaa

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #72 : 15.12.2018, 14:21 »
Toki omasta rohkeudestani se eniten on kiinni..mutta jos minä teen aloitteen niin älkää nyt edes yrittäkö väittää, että lopputulos ei riipu mitenkään minun ulkonäöstä. Siis, että ei muka ole merkitystä miltä näytän

Oma rohkeus, oma asenne, oma persoona. Jos heität hyvää juttua (yleisö määrittelee sen), niin kyllä sun juttuihin jäädään. Oon sulle ennenkin vastannut suoraan, että livenä tavattuna mukava ja fiksu jätkä, mutta ongelma on tuo sun epävarmuus ja se näkyy myös ulospäin. Juttelua naisille ei opi kuin harjoittelemalla ja sitä on helpoin tehdä kun ei jokaista vastaantulevaa naista mieti potentiaalisena kumppanina. Opettele olemaan onnellinen itsesi kanssa, se näkyy ulospäin ja näin myös naiset kiinnostuu helpommin.

Jos mietin oman vaniljatuttavapiirin (esim niitä jotka siellä nummessa käy) miesmakua kropan puolesta, niin sulla on just sellanen hoikka kroppa mikä kääntää heidän katseet, vähän lihasta lisää. Ei paino heillekään ole se juttu mikä ratkaisee, eikä ulkonäkö muutenkaan. Asenne, olemus, ryhti, liikkumistapa, ilmeet, rentous (tästä joku muukin jo mainitse aikaisemmin), pukeutuminen, siis koko paketti.
Ihan verrokkina sitten taas oma miesmaku on tatuoitu, isokokoinen, vähäsen pehmeä, läskiä ja lihasta, harteikas, kalju ja parrakas. (Edit: mutta ulkonäkö ei ollut se miksi kiinnostuin miehestäni, vaan sen foorumikirjoitukset!) Ikinä et siis voi miellyttää kaikkia, joten miellytä itseäsi. Sen jälkeen miellytät myös naisia.

scar

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #73 : 15.12.2018, 14:26 »
Yllättävän kimurantteja ja päänvaivaa aiheuttavaa tuntuu ulkonäkökysymykset olevan. Some ei juuri muuta jauhakaan,kuin että milloin joku on lihonut tai laihtunut liikaa,milloin on vääränlaiset tai nolot vaatteet jne.
Mua harmittaa hieman,etten jaksa panostaa niin paljoa ulkonäköön- toisaalta en ole kiinnostunut itseni esittelystä/ että herättäisin huomiota.

Hyvässä fyysisessä kunnossa kiinnostaa olla ihan itsensä vuoksi,että siis jaksaisi tehdä muutakin kuin töitä. Toisaalta myös joskus pelkää,että on jo ihan rupsahtanut,eikä kukaan pidä viehättävänä-
Eniten kuitenkin haluaisi olla ihmisenä miellyttävä,luonteen puolesta.

Mielistely sitten taas on perseestä. ;D

Purppuratar

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #74 : 15.12.2018, 14:33 »
Minä kyllä teen työtä myös itsetuntoni kanssa mutta samalla yritän saada tätä kehoa kauniimmaksi..niin, että sitä kehtaa ensikesänä esitellä ilman paitaa

Priorisoisin sen itsetunnon numero ykköseksi! :love: Kun on sinut itsensä kanssa, ei edes tarvitse miettiä "kehtaako vai eikö kehtaa". Sinun EI tarvitsisi tälläisiä miettiä.

Kertomasi mukaan olet ison työn TERVEYDEN eteen tehnyt. Ethän siis anna ulkonäköpaineiden vallata mieltäsi..? Jokainen meistä voi kantaa kroppansa ylpeänä, oli se sitten minkälainen tahansa. Toivon että saisit keskittymisen suunnattua omaan kokonaisvaltaiseen hyvinvointiisi.

Pää pystyssä kohti ensi kesän festareita siis (ilman paitaa tai paidan kanssa, whatever)!