Kirjoittaja Aihe: Ulkonäköjutuista  (Luettu 47091 kertaa)

Icebug85

  • Vieras
Ulkonäköjutuista
« : 14.12.2018, 11:41 »
Olen tässä miettinyt, että millainen miehen vartalo noin yleisimmin viehättää naisia? Mitä minun pitäisi itselleni tehdä? Olen jo aloittanut kahvakuulailun/vatsalihastreenin tarkoituksena hankkia lihasta ylävartaloon ja hävittää löysät vatsan seudulta..juoksua edelleen jatkan.

Galleriasta selviää nykytilanne mistä lähden liikkeelle

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #1 : 14.12.2018, 11:50 »
Timmi vartalo ilman vyötärölihavuutta on toki kaunis katsella ja kosketella.
Se mikä kuitenkin kiihottaa löytyy mieheltä korvien välistä.

Icebug85

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #2 : 14.12.2018, 12:18 »
Timmi vartalo ilman vyötärölihavuutta on toki kaunis katsella ja kosketella.
Se mikä kuitenkin kiihottaa löytyy mieheltä korvien välistä.
Onko minulla sellainen?

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1423
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #3 : 14.12.2018, 12:36 »
Mua miellyttää aika monikin koko/malli, kunhan on sopusuhtainen.
Terveen hoikasta työllä treenattuun on mun ihanneväli. Pyöreys ei miellytä. Se tosin voi johtua vain lihavien miesten itsetunnon puutteesta, joka on mulle turn off.
Mut kiva kroppa ei pelasta epämiellyttäviä kasvoja ja mikään ei korvaa rumaa sielua.

Khyanna

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 630
  • Alien
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #4 : 14.12.2018, 12:56 »
Toivottavasti muutat kroppaasi itses takia, et muiden.

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1423
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #5 : 14.12.2018, 13:04 »
Toivottavasti muutat kroppaasi itses takia, et muiden.

Komppaus tälle.

fen84

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 503
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #6 : 14.12.2018, 13:14 »
Näin jonkun kuvan galleriassa ja nyt on kyllä sellainen juttu et sun ongelmas on jonkinsortin epävarmuus/ei-realistinen kehonkuva, ei suinkaan se millä mallilla sun vartalo on. Se on vallan mainio, oo tyytyväinen.

Toi on samaa kategoriaa kuin että koossa xxs ollaan kovin huolissaan "pömpöttävästä" mahasta. Minkä kohdalla voi vaan kysyä et mikä hiton maha.

ametistiaurinko

Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #7 : 14.12.2018, 13:21 »
Kyllä se on ihan joku muu kuin vartalon malli, mikä minua puhuttelee ja kiinnostaa. Olen ollut viehättynyt S-kokoisista XXXXL-kokoisiin, on pitkää ja pätkää, tummaa ja vaaleata, parralla ja ilman jne. jne. Salaperäinen "arvaamillainenolenjamitäajattelen"-mies ei nappaa yhtään. Avoin, kortit pöytään ja ikävältäkin tuntuvista asioista puhuva mies on parasta mitä tiedän. Himo ja seksi tulee, kun aivot hyrräävät.

Terve minäkuva rakentuu sisältä päin, ei ulkoa.

Gitta

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 810
  • Elukka
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #8 : 14.12.2018, 13:28 »
Mä kattelen mielelläni tietyn näköisiä ihmisiä. Mut ei se tarkoita että ulkonäkö vaikuttais parinvalintaan millään tavalla. Jos se kolahtaa, niin se kolahtaa. Pään sisältö yleensä ratkaisee. :)

Edit: ja tosiaan, kun kerta kysyttiin, nii mun katse kiinnittyy (yllättäen) pitkiin, hoikkiin, lihaksikkaisiin mirhiin, joilla on just sopivasti parransänkeä.
« Viimeksi muokattu: 14.12.2018, 13:59 kirjoittanut Gitta »

Kahlitsija

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 367
  • Dominoiva sadisti. Utelias perverssi.
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #9 : 14.12.2018, 13:30 »
Alan laskee päiviä, milloin joku uskaltaa vastata itse kysymykseen, eikä hokea ulkonäön ei-tärkeydestä ketjussa, jossa kysytään ulkonäöstä.  >:D

Icebug85

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #10 : 14.12.2018, 13:30 »
Toivottavasti muutat kroppaasi itses takia, et muiden.
Toki itseni takia koska omaa terveyttäni edesauttaa hyvä kunto. Oon kuitenkin ollut yli 125kiloinen ja siitä elämäntapamuutoksella saanut itseni nykykuosiin (70kg), oon toki laihdutusprojektin päätteeksi painanut 62kg joka oli omaan makuun liian vähän vaikka indeksin mukaan normaalipainon rajoissa olikin..oon siis 182cm pitkä

Nykykuosiin pääseminen on siis edellyttänyt n.60kilon hävittämistä

ametistiaurinko

Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #11 : 14.12.2018, 13:37 »
Alan laskee päiviä, milloin joku uskaltaa vastata itse kysymykseen, eikä hokea ulkonäön ei-tärkeydestä ketjussa, jossa kysytään ulkonäöstä.  >:D

Ai kysymykseen siitä, millainen miehen vartalo "yleisimmin" viehättää naisia? Eihän tuollaiseen ole muuta vastausta kuin henkilökohtainen mielipide, ei ole olemassa mitään muottia yleisimmin pidetystä vartalotyypistä. Eli laske vaan päiviä, niitä riittää...

Kahlitsija

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 367
  • Dominoiva sadisti. Utelias perverssi.
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #12 : 14.12.2018, 13:40 »
Alan laskee päiviä, milloin joku uskaltaa vastata itse kysymykseen, eikä hokea ulkonäön ei-tärkeydestä ketjussa, jossa kysytään ulkonäöstä.  >:D

Ai kysymykseen siitä, millainen miehen vartalo "yleisimmin" viehättää naisia? Eihän tuollaiseen ole muuta vastausta kuin henkilökohtainen mielipide, ei ole olemassa mitään muottia yleisimmin pidetystä vartalotyypistä. Eli laske vaan päiviä, niitä riittää...

"Yleisimmin" on aika helppo määritellä. Otetaan riittävän suuri määrä yksittäisiä vastuksia ja katsotaan mikä on yleisin. Suurimmalle osalle täällä ei liene mysteeri, millainen naisvartalo "yleisimmin" on miesten makuun. Kai saman kysymyksen saa esittää toisin päinkin?

Greta

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 918
  • väkivaltiatar
  • Galleria
    • Löydät mut täältä
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #13 : 14.12.2018, 13:56 »
Jos nyt ajatellaan miestä pelkkänä torsona (eikä ihmisenä joka on paljon muutakin ko pelkkä kroppa), niin itseäni viehättää eniten semmonen jäntevä mutta hoikka kestävyysjuoksijan ruumiinrakenne. Semmonen keho joka näyttää jollain tapaa sitkeältä.
Mieluummin lyhyempi kuin tosi pitkä (pitkien ihmisten seurassa alkaa aina naurattaa kauheesti ilman syytä ja toisekseen ei oo mukavaa keskustella jos toisen napa on omien silmieni korkeudella).
Lisäksi viehättää: minkä tahansa kokoinen ja näköinen ihminen, joka ei valita kun sen sylissä istuu pitkään ja erikoisplussan saa jos jaksaa nostella miuta.

(Ps. Oma elämänkumppanini viimeisen kymmen vuoden ajalta ei täytä puoliakaan näistä preferensseistä. Silti hän on kaikista rakkain ja haluttavin.)

vanDaali

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 655
  • Kutsumapronomini: "se"
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #14 : 14.12.2018, 14:00 »
ainakin naisten osalta tuntuu melko yleispätevältä että sellainen viehättää johon henkilö on itse tyytyväinen. Uskoisin että sama toimii myös misten suhteen.