Kirjoittaja Aihe: Ulkonäköjutuista  (Luettu 47497 kertaa)

Snowbunny

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #75 : 15.12.2018, 14:37 »
Juu ei kaikki naiset tosiaan vaan saa tarjottimella miehiäkään. Seksiä saa kohtuu helposti, jos suostuu vaan panopuuksi, mutta itselle semmosesta tulee lähinnä paha mieli ja kipee pillu xD Seurustelukumppanin tai hyvän seksikumppanin (jota siis myös kiinnostaa että mulla on kivaa eikä tartte kaupungilla esittää ettei ikinä olla tavattu) löytäminen on haastavampaa ja itse olen pitkälti aloitteen tehnyt niissä :)

Tottakai ulkonäöllä on merkitystä molemmille, mutta vetovoimaan vaikuttaa sitten myös ääni, tuoksu, olemus etc etc ja loppupeleissä luonne sen suhteen rakentaa. Mutta sopusuhtaisuus viehättää itseä niin hoikissa kuin lihavissa :) ja kunnon lihaisat reidet ja peppu saa myös mun äänen x)

Itehän en ole "yleisesti" ihannekroppainen tai edes naamalta keskivertoa ihmeempi, mutta tästä huolimatta olen varsin itsevarma ja sinut itseni kanssa makuukamarin puolella. Ja se tekee homman kaikille paremmaksi. Icebug näyttää varsin sutjakalta ja osuu varmasti monien ulkonäkö kriteerien sisälle. :)

Kärsivällisyyttä ja kliseisesti oman ittensä tykkäämistä suosittelen ^_^ ja jos sali/kuntoilu tuo parempaa fiilistä, niin ehdottomasti sinne vaan! Sairaan hienon duunin oot jo tehny paremman ja terveemmän elämän eteen ☺️

Ah ja kuten joku jo mainitsikin ni sijainti vaikuttaa paljon myös menestykseen tässä. Ja kauniit immeiset saa enemmän mahiksia ja paskaa anteeks, se vaan on julma maailma, jossa eletään :D

Nneri

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #76 : 15.12.2018, 16:33 »
Toki omasta rohkeudestani se eniten on kiinni..mutta jos minä teen aloitteen niin älkää nyt edes yrittäkö väittää, että lopputulos ei riipu mitenkään minun ulkonäöstä. Siis, että ei muka ole merkitystä miltä näytän

Mul näytettiin kerran erään herran kuva facebookista. Kysyttiin olisinko kiinnostunut. Kylenoo, vastasin koska kuvassa oleva mies ei tasan ollut mieleeni. Mut kun parisen vuotta siitä eteen näin samaisen herran pippaloissa kaikkine eleineen päivineen, keräsin pitkän aikaa kieltäni rinnuksiltani. Kyllä ulkonäkö vaikuttaa mut on eri asia puhua siitä mikä ratkaisee

UW

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #77 : 15.12.2018, 21:33 »
Jos mietin oman tuttavapiirin miehiä jotka olleet menestyksekkäitä naisten iskemisessä tai vahvasti naisten kiinnostusten kohteena (sisältää niin hyviä tyyppejä kuin kusipäitä), ei tule äkkiseltään mieleen yhtään tiptop huippuunsa treenattua. Peruskomeita, vahva itseluottamus kylläkin. Useammalla vähän kaljamahaa  :D
Ja ei, sixpack ei ole miinusta ja kaljamaha ei ole plussaa. Kertoo vain sen, että tulee harvemmin ihmisten prioriteettien ykkösenä  :) korkeintaan kolmosena tai nelosena

Icebug85

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #78 : 15.12.2018, 22:26 »
Jos ulkonäkö on sijalla 3 tai 4 niin ehkä jos saan kehon timmiin kuntoon niin se vähän paikkaa toistaiseksi heikkoa itsetuntoa? Naamalleni en mitään mahda mutta on kyllä komeaksi sanottu.

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1424
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #79 : 15.12.2018, 22:29 »
Omalla kohdallani ei kyllä mikään paikkais miehen huonoa itsetuntoa. Ei vaikka olis sen näköinen, että saisin orgasmin vain katsellessa.

Enemmän sitä itsensä hyväksyntää treenaamaan ötökkä :)

vila

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #80 : 15.12.2018, 22:36 »
Jos ulkonäkö on sijalla 3 tai 4 niin ehkä jos saan kehon timmiin kuntoon niin se vähän paikkaa toistaiseksi heikkoa itsetuntoa? Naamalleni en mitään mahda mutta on kyllä komeaksi sanottu.

Se paikkaa itsetuntoa vain jos itse koet, että näytät hyvältä.

Icebug85

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #81 : 15.12.2018, 22:56 »
Omalla kohdallani ei kyllä mikään paikkais miehen huonoa itsetuntoa. Ei vaikka olis sen näköinen, että saisin orgasmin vain katsellessa.

Enemmän sitä itsensä hyväksyntää treenaamaan ötökkä :)
Kumpikin asia on työnalla..itsetunto ja ulkonäkö. Kunhan saan vyötäröltä läskit sulatettua maantielle ja vähän lihasta tilalle niin tämä alkaa olla kuosissa ???

piNaNas

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #82 : 15.12.2018, 23:23 »
Ööm. No minä en oo nainen, että tokkopa tällä väliä.
Mutta sanon nyt kumminkin että kuviesi perusteella kroppasi on ihan syötävän hyvän näköinen. Sinuna en olisi siitä huolissani.

Seuraa toimivaksi todettu helppo itsetunnon kasvatus-metodi:
Listaa viisi asiaa, joista voit rehellisesti kehua itseäsi. Mahdollisimman konkreettisia, mitä tahansa, pieniä, hölmöjä tai isoja asioita. Mieluiten vaikka kirjoita ylös.
Toista tätä esim. päivittäin.

Tää ihan oikeasti toimii. Lisäksi sanoisin että itsetunto/sen mahdollinen puute tulee kyllä nopeasti sitten siinä suhteessa ollessakin (kun se unelmien nainen on lyötynyt) vastaan.
Omien kokemuksieni mukaan itsetunnon puute aiheuttaa aika poikkeuksetta mustasukkaisuutta. Ja sillä saa kyllä karille miten hienosti alkaneen suhteen hyvänsä.

Icebug85

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #83 : 15.12.2018, 23:48 »
Ööm. No minä en oo nainen, että tokkopa tällä väliä.
Mutta sanon nyt kumminkin että kuviesi perusteella kroppasi on ihan syötävän hyvän näköinen. Sinuna en olisi siitä huolissani.

Seuraa toimivaksi todettu helppo itsetunnon kasvatus-metodi:
Listaa viisi asiaa, joista voit rehellisesti kehua itseäsi. Mahdollisimman konkreettisia, mitä tahansa, pieniä, hölmöjä tai isoja asioita. Mieluiten vaikka kirjoita ylös.
Toista tätä esim. päivittäin.

Tää ihan oikeasti toimii. Lisäksi sanoisin että itsetunto/sen mahdollinen puute tulee kyllä nopeasti sitten siinä suhteessa ollessakin (kun se unelmien nainen on lyötynyt) vastaan.
Omien kokemuksieni mukaan itsetunnon puute aiheuttaa aika poikkeuksetta mustasukkaisuutta. Ja sillä saa kyllä karille miten hienosti alkaneen suhteen hyvänsä.
Kiitos vinkistä :) Nuo asiat keksin kyllä helposti  :)

FinnDom

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 305
  • Vinkulelujen vinguttaja/vinkulelu
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #84 : 16.12.2018, 00:24 »
Omalla kohdallani ei kyllä mikään paikkais miehen huonoa itsetuntoa. Ei vaikka olis sen näköinen, että saisin orgasmin vain katsellessa.

Enemmän sitä itsensä hyväksyntää treenaamaan ötökkä :)
Kumpikin asia on työnalla..itsetunto ja ulkonäkö. Kunhan saan vyötäröltä läskit sulatettua maantielle ja vähän lihasta tilalle niin tämä alkaa olla kuosissa ???
Älä nyt ota tätä pahalla, mutta näetköhän sinä läskejä siellä, missä niitä ei oikeasti ole? Olen katsellut kuviasi (kuolaten  :-[ ) enkä minä ainakaan niissä näe läskejä. Itselleni kyllä kelpaisi tuollainen kroppa kelpaisi.

Draugo

Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #85 : 16.12.2018, 08:04 »
Omalla kohdallani ei kyllä mikään paikkais miehen huonoa itsetuntoa. Ei vaikka olis sen näköinen, että saisin orgasmin vain katsellessa.

Enemmän sitä itsensä hyväksyntää treenaamaan ötökkä :)
Kumpikin asia on työnalla..itsetunto ja ulkonäkö. Kunhan saan vyötäröltä läskit sulatettua maantielle ja vähän lihasta tilalle niin tämä alkaa olla kuosissa ???
Älä nyt ota tätä pahalla, mutta näetköhän sinä läskejä siellä, missä niitä ei oikeasti ole? Olen katsellut kuviasi (kuolaten  :-[ ) enkä minä ainakaan niissä näe läskejä. Itselleni kyllä kelpaisi tuollainen kroppa kelpaisi.

Jep. Öttiäisen kroppa on sen tyylinen kuvien perusteella että pistää umpiheteronkin miettimään toisen kerran :D

submissive

Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #86 : 16.12.2018, 08:26 »
Omalla kohdallani ei kyllä mikään paikkais miehen huonoa itsetuntoa. Ei vaikka olis sen näköinen, että saisin orgasmin vain katsellessa.

Enemmän sitä itsensä hyväksyntää treenaamaan ötökkä :)
Kumpikin asia on työnalla..itsetunto ja ulkonäkö. Kunhan saan vyötäröltä läskit sulatettua maantielle ja vähän lihasta tilalle niin tämä alkaa olla kuosissa ???

Oli aivan pakko käydä katsomassa kuviasi ja mietinkin nyt vain, että mitkähän läskit meinaat sulattaa vyötäröltäsi?  :o
Minä kun en nähnyt minkäänsortin läskiä. Pelkkää timmiä kroppaa vain näin..
Pakko siis todeta, että silmäsi vain kuvittelee läskiä sinne, missä sitä ei todellakaan edes ole.

Icebug85

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #87 : 16.12.2018, 09:37 »
Kiitos jälleen kehuista :)

 Ehkä tosiaan kuvittelen vatsassani olevan läskiä..todellisuudessa siihen kaiketi pitäisi saada vain lihasta ???

Hankala tilanne. Ajattelen, että pitäisi olla lihaksikkaat käsivarret mutta itse taas tykkään tästä kestävyysjuoksijan vartalosta :-\ Välillä minua jopa luullaan urheilijaksi joka tuntuu hyvältä...kuitenkin olen entinen läskipoika joka on lapsesta saakka ollut pyöreä.

Mahtaisiko sitä kannattaa kokeilla Tinder-paskaa vaikka oon päättänyt, että en sinne enää mene? Jos kokeilisin jollakin shortsikuvalla+kasvokuva. Profiiliin "Jos olet etsimässä vain panoseuraa niin paina äkkiä ruksia/pyyhi vasempaan"

Adrenalynnie

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #88 : 16.12.2018, 11:59 »
Vastasit nyt itsellesi, joten miksi hankkia kihaksia enempää, jos jo tykkäät vartalostasi. Kuten jo sanottu, jokaista et voi miellyttää, vaikka tekisit mitä.


Usein voi olla tehokkaampaa hakea positiivisen kautta ja jättää tekstistä kaikki ”eit” pois.

No5

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #89 : 16.12.2018, 12:40 »
Älä hätäile lihasten kasvattamisen kanssa. Pikkuhiljaa hyvä tulee. Ja kuitenkin elämänlaadun kannalta pelkkä lihasten kasvattaminen ei tee autuaaksi. Täytyy harjoitella myös kestävyyttä. Huomaat kyllä sitten vanhempana kun ei ole paikkoja rikkonut liian intensiivisellä harjoittelulla :D