Kirjoittaja Aihe: Ulkonäköjutuista  (Luettu 47527 kertaa)

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2614
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #135 : 19.12.2018, 23:32 »

Ei varmasti mitään..tai pikemminkin Baarilla ei ole mitään tarjottavaa minulle :D
 Oikealle ihmiselle kuitenkin tarjottavaa on enemmän kuin kukaan osaa kuvitella..

Kukaan ei taatusti kitise yhtään jos joku nainen lataa belfien tai pari Baarin galleriaan tai aloittaa tämmöisen ketjun..mutta voi saatana jos mies menee tekemään saman niin johan on maailmanloppu!

Tämäkin on kuultu monen monta kertaa sun suusta, että baari ei ole sua varten eikä meillä ole mitään sulle annettavaa. Yet, here you are. Rohkenen väittää todisteiden valossa, että meillä ilmeisesti on sulle jotain annettavaa. Oli se sitten, vaikka ihan vaan paikka purkaa.

Muistaakseni näitä samoja ohjenuorasia on sulle jo aiemmin annettu ketjussa tai parissa ja sitä seuraa pienimuotoinen loukkaantuminen. Jos lähdet tälle linjalle, että kysyt mitä voit tehdä toisin niin ei ehkä kannata myöskään olla heti ampumassa ihmistä, joka tarjoaa sulle aidosti neuvoja.

Jay ehkä sanoo suoraan asian, mutta ehkä tässä vaiheessa on jo vähän pakko sanoa suoremmin tuo asia, kun vähän Jayta muotoillen nätisti sanottuna ei tunnu menevän perille.

Kinkykundi

Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #136 : 19.12.2018, 23:37 »
Kyllähän sen nyt, näistä jutuista täällä huolimatta, tietää jokainen millainen mies se naisiin vetoaa. Pitkä, tummahko ja pieni parransänki. Semmoinen 180 cm on vähän niin kuin minimi, mieluiten 185+. Ihan sama mitä siellä päässä liikkuu vai liikkuuko mitään. Yleisimmin ei. Sekään ei haittaa jos kuppi vähän maistuu, työ ei niinkään.

Ei se ÄO suotta ole laskusuunnassa ihmiskunnalla.

Tosi rumaa yleistämistä ja tästä samasta on väännetty ratakiskoa useaan kertaan chatissa.
Itselläni on miehet olleet laidasta laitaan, lyhin tainnut olla 170cm ja pisin 189cm. Vaaleaa ja tummaa, laihaa ja ei niin laihaa. Pään sisältö on se mikä on aina vaikuttanut. Preferenssit ne on kuitenkin jokaisella olemassa, itsellänikin. EIkä kenenkään prefrensseissä ole mitään väärää, niin ihmettelen tuota jatkuvaa valitustasi asiasta. Toki jos omat preferenssit muuttuvat vaatimuksiksi ja ovat sitä myöten lähes mahdottomia toteuttaa, niin silloin voi syyttää vain itseään.

Antakaas kun selitän: se riippuu vähän näkökulmasta. Jos henkilön X ÄO on 90, niin 75% väestöstä on yhtä älykkäitä tai älykkäämpiä. Jos henkilön Y ÄO on 110, on väestöstä enää 25% älykkäämpiä tai yhtä älykkäitä.

Nyt kun Y etsii "älykästä seuraa", niin tämä tarkoittaa sitä korkeinta neljännestä. Kun taas X:n hakiessa "älykästä seuraa", kelpaa kolme neljännestä. Y:lle kelpaavan seuran näkökulmasta se X:lle älykäs ÄO 95 näyttäytyy lähinnä ääliönä.

Kuinkas pitkä Isrika on? Oliko 170cm kumppani pidempi vai lyhyempi? Jos pidempi, niin olisiko kaveri vielä kelvannut 5cm sinua lyhyempänä?

Icebug85

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #137 : 19.12.2018, 23:40 »

Ei varmasti mitään..tai pikemminkin Baarilla ei ole mitään tarjottavaa minulle :D
 Oikealle ihmiselle kuitenkin tarjottavaa on enemmän kuin kukaan osaa kuvitella..

Kukaan ei taatusti kitise yhtään jos joku nainen lataa belfien tai pari Baarin galleriaan tai aloittaa tämmöisen ketjun..mutta voi saatana jos mies menee tekemään saman niin johan on maailmanloppu!

Tämäkin on kuultu monen monta kertaa sun suusta, että baari ei ole sua varten eikä meillä ole mitään sulle annettavaa. Yet, here you are. Rohkenen väittää todisteiden valossa, että meillä ilmeisesti on sulle jotain annettavaa. Oli se sitten, vaikka ihan vaan paikka purkaa.

Muistaakseni näitä samoja ohjenuorasia on sulle jo aiemmin annettu ketjussa tai parissa ja sitä seuraa pienimuotoinen loukkaantuminen. Jos lähdet tälle linjalle, että kysyt mitä voit tehdä toisin niin ei ehkä kannata myöskään olla heti ampumassa ihmistä, joka tarjoaa sulle aidosti neuvoja.

Jay ehkä sanoo suoraan asian, mutta ehkä tässä vaiheessa on jo vähän pakko sanoa suoremmin tuo asia, kun vähän Jayta muotoillen nätisti sanottuna ei tunnu menevän perille.
Muistaakseni tuolla aloituksessa kysyin, että " mitä tälle keholle pitäisi tehdä, että se näyttäisi paremnalta" Mutta kuitenkin 90% vastauksista on sisällöltään "sulla on paska itsetunto" "tärkeintä on se mitä on pään sisällä"..nämähän just vastaakin kysymykseen ??? Miten? Asiallisia vastauksia on toki tullut myös mutta osa on noita tyhjänpäiväisiä "osta uusi BMW niin naiset lankeaa sun syliin"
 

Kinkykundi

Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #138 : 19.12.2018, 23:45 »

Yhtä lailla voisi sanoa, että miehiä kiinnostavat pienikokoiset blondit joilla äly ei riittänyt käymään kouluja - ja jotka kovin mielellään elävät miehen kustannuksella? Eikä haittaa, vaikka lapset on jo hankittu edellisen miehen toimesta?

Tuollaiset stereotypiat ovat naurettavia ja typeriä. Jos huomaa kiinnostuvansa naisista, joille kelpaa vain työttömät alkoholistit niin silloin kannattaa pohtia sitä omaa naismakua.

No eihän tuo ollut yhtään huono yleistys; miesten parinvalinnassa ulkonäkö on tärkein seikka. Tässäkin pätee guo henkinen kapasiteetti, eli elämäm koulu pariutuu elämäm koulun kanssa.

Jayteasee

  • PoVi
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 414
  • Saapaspöppelö™, TruuPiirturi™ , Halihirmu™
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #139 : 19.12.2018, 23:54 »
Kukaan ei taatusti kitise yhtään jos joku nainen lataa belfien tai pari Baarin galleriaan tai aloittaa tämmöisen ketjun..mutta voi saatana jos mies menee tekemään saman niin johan on maailmanloppu!

Öööh... Siltäkö esim. mun viimeisin vastaukseni tuntuu?

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2614
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #140 : 20.12.2018, 00:05 »

Muistaakseni tuolla aloituksessa kysyin, että " mitä tälle keholle pitäisi tehdä, että se näyttäisi paremnalta" Mutta kuitenkin 90% vastauksista on sisällöltään "sulla on paska itsetunto" "tärkeintä on se mitä on pään sisällä"..nämähän just vastaakin kysymykseen ??? Miten? Asiallisia vastauksia on toki tullut myös mutta osa on noita tyhjänpäiväisiä "osta uusi BMW niin naiset lankeaa sun syliin"

Mun muistaakseni näissä viesteissä on myös samalla sanottu, että sun kroppa on hyvässä kunnossa ja sille ei varsinaisesti tarvitse tehdä mitään. Missaat sen kehun ja näet vain kritiikin, jolla yritetään auttaa ja tökkiä sua oikeaan suuntaan.

Täällä on aika moni vääntänyt rautalangasta sulle, että, se miten näet itsesi heijastuu myös ulospäin. Voit hommata lisää lihasmassaa ja aivan varmasti se voi jossain määrin auttaa sinua näkemään itsesi hieman paremmassa valossa. Mutta samalla, jos edelleen olet epävarma omasta kehostasi ja olemuksestasi, se huono itsevarmuus ja itsetunto näkyy aivan varmasti ulospäin ja monelle se on valtavan iso turn-off. 

Kinkykundi

Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #141 : 20.12.2018, 00:13 »

Muistaakseni tuolla aloituksessa kysyin, että " mitä tälle keholle pitäisi tehdä, että se näyttäisi paremnalta" Mutta kuitenkin 90% vastauksista on sisällöltään "sulla on paska itsetunto" "tärkeintä on se mitä on pään sisällä"..nämähän just vastaakin kysymykseen ??? Miten? Asiallisia vastauksia on toki tullut myös mutta osa on noita tyhjänpäiväisiä "osta uusi BMW niin naiset lankeaa sun syliin"

Mun muistaakseni näissä viesteissä on myös samalla sanottu, että sun kroppa on hyvässä kunnossa ja sille ei varsinaisesti tarvitse tehdä mitään. Missaat sen kehun ja näet vain kritiikin, jolla yritetään auttaa ja tökkiä sua oikeaan suuntaan.

Täällä on aika moni vääntänyt rautalangasta sulle, että, se miten näet itsesi heijastuu myös ulospäin. Voit hommata lisää lihasmassaa ja aivan varmasti se voi jossain määrin auttaa sinua näkemään itsesi hieman paremmassa valossa. Mutta samalla, jos edelleen olet epävarma omasta kehostasi ja olemuksestasi, se huono itsevarmuus ja itsetunto näkyy aivan varmasti ulospäin ja monelle se on valtavan iso turn-off.

No mutta eiväthän nämä kehut ole rakentavaa kritiikkiä millään tapaa. Voisihan kehujen antajat samalla kertoa, mikä siinä sitten on niin hyvää. "Näytät hyvältä" on yhtä hyödyllinen asia kuin "näytät paskalta". Jos ei mitään hyvää oikeasti keksi, niin sitä ei sitten varmaankaan ole.

Pinku

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 539
  • Babygirl
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #142 : 20.12.2018, 00:19 »
Täällä on ehkä 1 tai 2 semmosta, jotka tykkää ab:stä ja ei kukaan ole kyllä ikinä valittanut tai narissu siitä, että mie lisään kuvia vaipskuis ja tutskuis, niin en kyllä tiiä kuinka täällä joku kritisois sitä, että mies lisää belfieitä.  ???

Mutta mulla on fiksaatio pitkiin, isoihin miehiin. Toisaalta eräs isimies ei ole pitkä, mutta siltikin maailman söpöin. Mutta paikallinen lentopallojoukkue on täynnä ihan täydellisiä ja söpöisiä nuoria pitkiä ihania miehiä.  :* En tiiä, mulle tämä minun abdl-lifestyle näyttäytyy sillai siinä ulkonäössä mistä tykkään, että haluan tuntea oloni pieneksi, koska oon pikkunen. Pään sisällä siis pikkunen. Oon ehkä lyhyt, mutta läski. :D Jotenkin musta tuntuu, että persoona määrää sen, minkälainen henkilö näyttää hyvältä omaan silmään.

Voisin kuitenkin heittää tähän kliseisimmän ikinä. Laihempana valitin kokoajan, kuinka hyivittuoonläskiällöpaska, mutta kun keho pettää ja sairastuu ja vammautuu, niin ulkomuoto ja koko jää toiselle sijalle. Mie en ennää jaksa selitellä ja pyydellä anteeksi että oon tämän näköinen ja kokoinen.

Hyi mikä klisee. :D

Piilukko

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #143 : 20.12.2018, 04:54 »
Aloittaja kysyy myös, mitä pitäisi tehdä, että kehtaa ottaa paidan piis festareilla. Tähän on ihan loogista lähteä vastaamaan, että no hanki kehtaamista vähän lisää.

Yksi mun rehellisistä vastauksista on muuten, että no leikkaappa 20cm pituudestasi, niin alkaa kiinnostaa. Mä pidän lyhyistä, tai siis itseni pituisista, miehistä. Mutta tuo on aivan absurdi ehdotelma. Samalla tavalla itse kukin tajuaa, että jos olet laihduttanut 50kg, ei vaikuta siltä, että haluat ne takaisin. Joten vaikka preferenssi olisi BBM, olisi jokseenkin hölmöä ehdottaa sitä just sulle.

Kuten jo ekassa viestissäni kirjoitin, google scholar kertoo tehokkaasti naisten preferensseistä ryhmänä ja keskimääräisinä. Yksilötaso on sitten eri asia, ja jos yleinen mielipide täällä kääntyy siihen, että nyt on hyvä, niin rimpuilu sitä vastaan tuntuu siltä, että mielipidettä pyydetään, mutta se ei millään kelpaa.

Purpelot

Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #144 : 20.12.2018, 06:45 »

Yhtä lailla voisi sanoa, että miehiä kiinnostavat pienikokoiset blondit joilla äly ei riittänyt käymään kouluja - ja jotka kovin mielellään elävät miehen kustannuksella? Eikä haittaa, vaikka lapset on jo hankittu edellisen miehen toimesta?

Tuollaiset stereotypiat ovat naurettavia ja typeriä. Jos huomaa kiinnostuvansa naisista, joille kelpaa vain työttömät alkoholistit niin silloin kannattaa pohtia sitä omaa naismakua.

No eihän tuo ollut yhtään huono yleistys; miesten parinvalinnassa ulkonäkö on tärkein seikka. Tässäkin pätee guo henkinen kapasiteetti, eli elämäm koulu pariutuu elämäm koulun kanssa.

Tulee  mieleen kaverin kuolematon elämänviisaus:

"Kaksikymppisenä sulla on valittavana kaksi naista. Toinen on kaunis ja köyhä. Toinen on rikas ja ruma. Kymmenen vuotta myöhemmin molemmat on rumia ja toinen on edelleen köyhä..."

DareDoll

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #145 : 20.12.2018, 08:23 »
Lisää lihasmassaa olis muuten mun suora kehitysehdotus ötökkä sulle, salilla myös kroppa timmiytyy! Ja kuvia galleriaan miten homma etenee  ;)

Itselläni ei ole täydellinen kroppa, mutta minua ei kyllä mitenkään loukkaa tai häiritse toisten ihmisten ulkonäköön panostamiset ja niistä raportoimiset, päinvastoin! Miksipä se olisi minulta pois, en ymmärrä asetelmaa lainkaan? Ja myönnän, että itsellänikin on tietyt ulkoiseen olemukseen (monen mielestä liiankin tiukat) kriteerit parinvalinnassa tärkeitä. Se ei poissulje kuitenkaan sitä, että arvostan paljon myös koulutusta ja älykkyyttä. Itsensä arvostamisen tunne voi vaihdella elämäntilanteiden mukaan ja siinä voi kehittyä pitkin ikää. Tavoitteiden saavuttaminen yleensä lisää itsearvostusta ja henkistä hyvinvointia.

Tsemppiä ötökälle kehonmuokkaukseen!!

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #146 : 20.12.2018, 08:36 »
Kyllähän sen nyt, näistä jutuista täällä huolimatta, tietää jokainen millainen mies se naisiin vetoaa. Pitkä, tummahko ja pieni parransänki. Semmoinen 180 cm on vähän niin kuin minimi, mieluiten 185+. Ihan sama mitä siellä päässä liikkuu vai liikkuuko mitään. Yleisimmin ei. Sekään ei haittaa jos kuppi vähän maistuu, työ ei niinkään.

Ei se ÄO suotta ole laskusuunnassa ihmiskunnalla.

Tosi rumaa yleistämistä ja tästä samasta on väännetty ratakiskoa useaan kertaan chatissa.
Itselläni on miehet olleet laidasta laitaan, lyhin tainnut olla 170cm ja pisin 189cm. Vaaleaa ja tummaa, laihaa ja ei niin laihaa. Pään sisältö on se mikä on aina vaikuttanut. Preferenssit ne on kuitenkin jokaisella olemassa, itsellänikin. EIkä kenenkään prefrensseissä ole mitään väärää, niin ihmettelen tuota jatkuvaa valitustasi asiasta. Toki jos omat preferenssit muuttuvat vaatimuksiksi ja ovat sitä myöten lähes mahdottomia toteuttaa, niin silloin voi syyttää vain itseään.

Antakaas kun selitän: se riippuu vähän näkökulmasta. Jos henkilön X ÄO on 90, niin 75% väestöstä on yhtä älykkäitä tai älykkäämpiä. Jos henkilön Y ÄO on 110, on väestöstä enää 25% älykkäämpiä tai yhtä älykkäitä.

Nyt kun Y etsii "älykästä seuraa", niin tämä tarkoittaa sitä korkeinta neljännestä. Kun taas X:n hakiessa "älykästä seuraa", kelpaa kolme neljännestä. Y:lle kelpaavan seuran näkökulmasta se X:lle älykäs ÄO 95 näyttäytyy lähinnä ääliönä.

Kuinkas pitkä Isrika on? Oliko 170cm kumppani pidempi vai lyhyempi? Jos pidempi, niin olisiko kaveri vielä kelvannut 5cm sinua lyhyempänä?

En jaksa puhelimella alkaa lyhentää lainausta.
Mutta itse käsitän ainakin termin "mitä pään sisällä liikkuu" ja "pään sisältö" paljon laajempana kuin älykkyysosamäärä pelkästään.

Itse olen vain 165cm pitkä ja kyllä olen ollut kiinnostunut myös itseäni lyhyemmistä miehistä. Jos tämä 170cm pituinen olisi ollut 5cm lyhyempi kuin minä, niin se ei olisi ollut ongelma, koska ihastuin hänen persoonallisuuteensa.

Olen saanut seurata parinkin lyhyemmän miespuolisen kaverin seuranhakua. Toinen noin 160cm, toinen alle. Eivät kaikki naiset heihin tokikaan lankea, mutta ei heillä ole suurempia ongelmia ollut. He molemmat ovat sinut pituutensa kanssa ja he hurmaavat persoonallisuudellaan ja keskustelutaidoillaan. Heidän kanssaan keskustellessa ei esimerkiksi koskaan tule fiilistä, että hakkaa päätään tiiliseinään.
Ehkä se on sitten sitä "elämäm koulua".

vila

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #147 : 20.12.2018, 08:42 »

Yhtä lailla voisi sanoa, että miehiä kiinnostavat pienikokoiset blondit joilla äly ei riittänyt käymään kouluja - ja jotka kovin mielellään elävät miehen kustannuksella? Eikä haittaa, vaikka lapset on jo hankittu edellisen miehen toimesta?

Tuollaiset stereotypiat ovat naurettavia ja typeriä. Jos huomaa kiinnostuvansa naisista, joille kelpaa vain työttömät alkoholistit niin silloin kannattaa pohtia sitä omaa naismakua.

No eihän tuo ollut yhtään huono yleistys; miesten parinvalinnassa ulkonäkö on tärkein seikka. Tässäkin pätee guo henkinen kapasiteetti, eli elämäm koulu pariutuu elämäm koulun kanssa.

Noh jos valitsee puolisonsa pelkän ulkonäön perusteella niin sitten ei sovi valittaa ulkonäkökeskeisestä maailmasta. Itse kyllä uskoisin, että henkisesti aikuinen ihminen valitsee puolison joka saa hänet tuntemaan olonsa hyväksi. Ja sillä ei ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa vaan persoona nousee tärkeimmäksi - ulkonäkö on kiva lisä. Toki esim. paino ja liikunnallisuus ovat myös arvoja. Mies jolle riittää naisen ulkonäkö (ja sisältä saa olla mimmoinen psykolortto tahansa) saa kyllä mitä ansaitsee :P
« Viimeksi muokattu: 20.12.2018, 09:41 kirjoittanut vila »

Kahlitsija

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 367
  • Dominoiva sadisti. Utelias perverssi.
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #148 : 20.12.2018, 09:01 »
Kauneus ja älykkyys eivät ole vastakohtia tai sulje toisiaan pois. Rumakin ihminen voi olla tyhmä kuin saapas. Kauniskin voi olla älykäs ja persoonallinen.

vila

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #149 : 20.12.2018, 09:47 »
Kauneus ja älykkyys eivät ole vastakohtia tai sulje toisiaan pois. Rumakin ihminen voi olla tyhmä kuin saapas. Kauniskin voi olla älykäs ja persoonallinen.

Niinpä.

Jos olettaa että naiset tekevät mieluummin kompromissin älyn kuin ulkonäön suhteen niin sanoisin sellaista ajattelua naisvihaksi. Katkeruuskin on muuten major turn-off.