Kirjoittaja Aihe: Voikohan yli 50vuotias haluta oikeesti vakavan suhteen 19vuotiaan kanssa?  (Luettu 15775 kertaa)

Jade95

  • Vieras
Siinähän ei ole mitään ihmeellistä, jos aikuinen mies vähän haluaa nuorta lihaa, mutta vakava suhde nostaa kyllä ainakin täällä päässä vähän kulmaa pystyyn. En halua tuomita kahden ihmisen rakkautta, mutta minusta on kyllä vähän vaikea kuvitella, että tuon ikäinen voisi olla vakavassa ja tasapainoisessa suhteessa keski-ikäisen kanssa. Itsellenikin tuntuisi aika omituiselta ajatukselta seurustella teinin kanssa, vaikka olen "vasta" kolmekymppinen. Nuori ihminen kuitenkin kasvaa henkisesti aika nopeaa tahtia ja elämänkatsomus ehtii hyvin heittää kuperkeikkaa vielä monta kertaa ennenkuin täytät 25 vuotta. 30 vuoden ikäero vähän vanhempana ei välttämättä olisi niinkään mahdoton (onhan presidentti Niinistölläkin 30 vuotta nuorempi edustusvaimo), mutta 19-vuotias on vielä aika lapsi.
.                                                                                                                                                                                                 Toi teksti kuullosti aika kauheelta esim. jo sen takia että mua ei nykyään kiinnosta oikeen alle 30vuotiaat, niin ton mielipiteen perusteella en vois saada ketään.

Vieno

  • Vieras
Tuota, kun.. Saulilla  ja Jennilläkin on on ikäeroa 29 vuotta :o, millähän Nic:illä ovat täällä  ?

Majesty

  • Vieras
Tuota, kun.. Saulilla  ja Jennilläkin on on ikäeroa 29 vuotta :o, millähän Nic:illä ovat täällä  ?

Varohan sanojasi tai kohta on mustapukuiset miehet ovella.  ;D

Quif

  • Vieras
Toki panosuhde 19 vuotiaan nuoren naisen kanssa kiinnostaisi tätäkin viisikymppistä.
Jos ihan oikeasta seurustelusta puhutaan niin ei tunnu enää kovin houkuttelevalta.
35 ja siitä ylöspäin alkaa taas lämmittää äijän mielikuvitusta.

Sindy68

  • Vieras
Itseäni ei kiinnostaisi heikon itsetunnon omaava Herra seura, siis sellaisen joka juoksee nuoren lihan perässä. Huvittaisi vaan, jos hän vielä kehuskelisi asialla ja kutsuisi itseään esim. Masteriksi  - Heikosta itsetunnostahan, tässä otsikossa on kuitenkin kysymys: Yli 50v saa kokea olevansa ikäänsä nuorempi ja nouseehan siinä itsetunto, hoivaamisen vietti, sekä sivussa vähän joku muukin herkemmin, kun nuori aikuinen osoittaa kiinnostusta ja huomiotaan. 19v puolestaan pääsee retostelemaan seksikokemuksillaan fiksumpiensa, eli ns.kokemattomien ikätoveriensa seurassa ja kokee olevansa siten muita henkisesti kypsempi, vaikka homma meneekin päinvastoin. Sen lisäksi hänen ei tarvitse vielä kantaa vastuuta ja kasvaa aikuiseksi, kun toinen pitää huolta. Hyvässä lykyssä kylkiäisenä tulee valmis koti, liikkuvat pyörät ja glamouria elämään, johon ei muutoin tuossa iässä/elämäntilanteessa olisi varaa. 

submit

  • Vieras
Edelliseen: Mitä sitten? Miten se on sinulta tai minulta pois ;)

Bootes

  • Vieras
Vaikka ketjun otsikko on jo valmiiksi hieman provosoiva, niin tämä keskustelu ei mielestäni ole enää lähelläkään asiallista. Näköjään vihapuheelle on tarvetta...

Jade95

  • Vieras
Vaikka ketjun otsikko on jo valmiiksi hieman provosoiva, niin tämä keskustelu ei mielestäni ole enää lähelläkään asiallista. Näköjään vihapuheelle on tarvetta...
Mitenniin? On kumma kun MISSÄÄN ei saa kysyä mitään.

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vaikka ketjun otsikko on jo valmiiksi hieman provosoiva, niin tämä keskustelu ei mielestäni ole enää lähelläkään asiallista. Näköjään vihapuheelle on tarvetta...
Mitenniin? On kumma kun MISSÄÄN ei saa kysyä mitään.

Kuka sinua on kieltänyt mitään kysymästä? Sinä olet kysynyt, kielletty sinua ei ole ja vastauksiakin olet saanut ihan mukavasti,

Jade95

  • Vieras
Vaikka ketjun otsikko on jo valmiiksi hieman provosoiva, niin tämä keskustelu ei mielestäni ole enää lähelläkään asiallista. Näköjään vihapuheelle on tarvetta...
Mitenniin? On kumma kun MISSÄÄN ei saa kysyä mitään.

Kuka sinua on kieltänyt mitään kysymästä? Sinä olet kysynyt, kielletty sinua ei ole ja vastauksiakin olet saanut ihan mukavasti,
Joo ymmärsin väärin.

LehA

Kyllähän sitä nuorempana naurettiin että vaimon täyttäessä 40 se vaihdetaan kahteen kaksikymppiseen.
Kun tuo aika sitten koitti niin totesin, ettei kokemusta voita mikään. Ei tässä iässä tosin enää jaksaisi kuunnellakaan parikymppisten kotkotuksia.

heinrich

  • Vieras
Duoda Duoda...
Itse tällasena... "Harmaana pantterina" (tirsk)...

Tokihan tollasen kakskymppisen tyttösen huomio hivelee itsetuntoa ja mielessähän käy vaikka mitä ;)
Ja leikkikaverinahan... Pakko myöntää... Dirty old man sisälläni kiljuu nyt niin lujaa, ettei oikein kestä paskaakaan kirjottaa.
Mutta ihan nyt vasenta käsivarttani en mokomasta anna ;)

Mutta vakava, siis oikeasti parisuhde kolmekymmentä vuotta nuoremman tytön kanssa.
Niin... Tytön. Ei naisen vaan tytön.
Samanikäisen kuin oma tyttäreni...
Juuei. En näkisi oikeasti mitään järkevää mahdollisuutta tollasessa.
Sillä ikäerolla elämät on oikeasti niin erilaisia.

Mr Glencairn

  • Vieras
Itsellä oli 25 vuotiaana 17 vuotias tyttöystävä, meidän juttu ei toiminut koska hän oli epäkypsä. Ihan oikeasti olisihan se upeaa jos 20 vuotias likka osoittaisi kiinnostustaan tällaiseen vanhempaan mieheen, eihän se toki ihmeellistä olisi kun olen aika komea ilmestys ;), mutta en kyllä uskoisi suhteen kestävyyteen. Vaikka kuinka kypsä tuo nainen olisikaan ikäisekseen niin kyllä ikäeroa olisi liikaa. En millään usko että niin erilaisen elämänkokemuksen omaavat ihmiset voisivat saada toimivan suhteen aikaiseksi. Itse en voisi niin nuorta naista ottaa vakisuhteeseen (nuoret naiset saavat vapaasti yrittää kuitenkin :) ).

PS. Enkä muuten ole edes lähellekään 50v vielä.
« Viimeksi muokattu: 27.03.2015, 11:22 kirjoittanut Mr Glencairn »

Nick

  • Vieras
Tunnen pariskunnan jossa suhde alkoi 20v 40v asetelmasta kymmenen vuotta sitten. Hyvin on mennyt.

chilinen

  • Vieras
Yksilökohtaista, kaikki. Yleistyksenä väittäisin, että iso ikäero tuo jossain vaiheessa liikaa skismaa, mutta jos suhde toimii, se vaan toimiii. Ja itse olen siis suht ikärasistinen, en ihan heti voisi kuvitella vakavaa suhdetta osapuoleen, joka on mua reippaasti nuorempi. Se ei onneksi ole estänyt hyviä kaverisuhteita :)