Kirjoittaja Aihe: Seuran löytämisen vaikeus  (Luettu 133668 kertaa)

chilinen

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #15 : 20.02.2015, 19:11 »
Minulla on nyt esim deitti-ilmoitus. Ollut aikaisemminkin. En oikeastaan kamalasti siinä mitään erittele, en mitään vaadi tahi poissulje. Lukijoita jonkun verran, vastauksia pyöreät nolla. Ja varmasti näin on monella muullakin miehellä. Jos haluaisin jotain spesifioitua, jotain todella erikoista, sitä voisikin odottaa vaikka ja kuinka, kun kyseessä on kuitenkin jotain näin laveaa, on se hiukan mälsää.

Sukupuolten ero on tässä tapauksessa kammottava. Naisten ei tarvitse ilmoitella itsestään, heitä lähestytään. He ovat karkkikaupassa, valinnanvaraa on.
Ketä miestä ihan oikeesti kiinnostaa tapella viestihuomiosta muita virtuaalimiehiä vastaan netissä? Ihan oikeesti? Ja kenellä on aikaa moiseen? Ei mulla ainakaan. Livenä on aina eri juttu, ja sillä saralla ei toistaiseksi vielä ongelmia ole ollut seuran haussa. Mutta kun ei vaan enää ehdi ravaamaan miiteissä, jääpi tuo deittipalsta ainoaksi kontaktikanavaksi.

Ja vielä, ei ole kovin helppoa kirjoittaa mitään deitti-ilmoitusta. Ainakaan sellaista joka mielenkiinnon herättäisi. En minä ainakaan osaa itseäni myydä. Deitti-ilmoituksen pitäisi olla jonkun muun kirjoittamaa.

Vaikka niitä vastauksia satelisikin, sieltä äkkiä raakkaantuu pois ne, jotka eivät kiinnosta. Viestiltään tai tyyliltään tmv. Ei se vastausten määrä tästä vielä karkkikauppaa tee, kunhan ois edes se yksi sopiva. Ja toim. huom. omasta deitti-ilmosta on jo aikaa, olen päättänyt satsata adhoc-riskillä intuitioon ja irl-tapaamisiin. Haastavaa sekin, kun olen nykyään niin epäsosiaalinen :D

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #16 : 20.02.2015, 19:15 »
Mun lienee lähes pakko vastata tähän kun tuntuu että ehkä toi oma ilmotus on tähän koko topiciin osasyyllinen.
Eli joo, on vaikeeta. Ja joo, oon ihan stanan ronkeli.
Oon yrittäny olla avarakatseisempi ja miettinyt monta kertaa että mussa on jotain vikaa kun en löydä seuraa yhtä helposti ja nopeasti kuin muut mutta kun ei vaan pysty niin ei pysty olemaan sellaisten kanssa jotka ei oikeasti kolahda oikealla tavalla. Eikä ole kyse esim pelkästä ulkonäöstä.

Ps. LaVidalle tiedoksi että ei niitä vonkuja ja kyselyitä naisille sada mitenkään valtaisasti. Tai ei ainakaan mulle.

LaVida

Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #17 : 20.02.2015, 19:22 »
Chili: Voi muru, hitto ku tulis vastauksia mistä karsia! Mut kun nolla on nolla. Niin.  :(
Pinksu: Mennääks panee?

kuunlilja74

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #18 : 20.02.2015, 19:23 »
Joo,ei niitä yhteydenottoja mullekkaan hirveästi satele.
Tasaisin väliajoin jotain yhteydenottoja jotka ei sitten kuitenkaan  johda mihinkään.
Ja olen niihin ilmoituksiinkin välillä  vastannut..
Yritystä on ainakin ollut.

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #19 : 20.02.2015, 19:24 »
Pinksu: Mennääks panee?
Joo, tervetuloa tampereelle.

chilinen

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #20 : 20.02.2015, 19:30 »
Nonni! :D

isabella

Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #21 : 20.02.2015, 19:37 »
No onhan se vaikeaa. Ja vaikka ei niin nirsoilisikaan eikä odottaisi että kaikki osuu täsmälleen yksiin niin aika monta asiaa kuitenkin pitää jo teoriassakin osua. Jotkut ovat bi-switchejä, joille kaikki käy. Mutta useimmat kuitenkin hakevat tiettyä sukupuolta ja pervosuuntausta. Ja kuten jo mainittu, sen lammikon koko josta haetaan on aika pieni.

Itsellä on ollut täällä useita deitti-ilmoituksia ja vastauksia on tullut yksittäisiä. Mutta minä haenkin naista eli samaa sukupuolta, mikä heti vähentää potentiaalisten ihmisten määrää.

d20

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #22 : 20.02.2015, 19:41 »
Itelläni tässä seuranhaussa täältä hiertää ehkä eniten viitekehys. En halua antaa kenellekään sellaista mielikuvaa että haluan heti paikalla rynnätä johonkin kellariin piiskattavaksi tai ylipäätään tehdä minkäänlaisia "lupauksia" minkään suhteen. Lisäksi täällä liikutaan se "kinkyys" edellä, joka ei sitten oikeassa elämässä ole lainkaan pätevä lähestymistapa. Persoona on tärkein.

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #23 : 20.02.2015, 19:43 »
PinkCat....Minä aloitin tämän ketjun, ja sinun ilmoituksellasi ei ole mitään tekemistä sen kanssa. Kuten kirjoitin, olen pitkään seurannut tuota seuranhakupalstaa ja keskustellut ihmisten kanssa.

....Minun postilaatikkoni ei ole koskaan täyttynyt kiinnostuneista, innokkaista tai yli-innokkaista vastaajista minun ilmoituksiini. Ei minua eikä minulta ole liiemmin vongattukaan, joskus olisi ihan kiva joku vonku-viesti saada  ;) Noh, itsetuntoni kestää tämän kaiken kyllä, mutta eivät siis kaikki naisetkaan niitä yhteydenottoja juurikaan saa, eli ei ole tyhjä postilaatikko ainoastaan miesten ongelma.

Majesty

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #24 : 20.02.2015, 19:44 »
Itsellä on ollut täällä useita deitti-ilmoituksia ja vastauksia on tullut yksittäisiä. Mutta minä haenkin naista eli samaa sukupuolta, mikä heti vähentää potentiaalisten ihmisten määrää.

Tällaisella kinky-foorumilla on ehkä sukupuolijakauma vähän tasaisempi kuin noilla tavanomaisilla vonkaussaiteilla. Jos haluaa vastauksia miehiltä tusinoittain, niin sieltä varmasti saa. Luulisin.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #25 : 20.02.2015, 19:45 »
Ei minua eikä minulta ole liiemmin vongattukaan, joskus olisi ihan kiva joku vonku-viesti saada  ;)

PASKANMARJAT!
Mähän vonkasin sua ainakin tunnin Wäiskillä.  :love:

 ;D

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #26 : 20.02.2015, 19:46 »
Ei minua eikä minulta ole liiemmin vongattukaan, joskus olisi ihan kiva joku vonku-viesti saada  ;)

PASKANMARJAT!
Mähän vonkasin sua ainakin tunnin Wäiskillä.  :love:

 ;D

stoge.... :love:

Tuli

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #27 : 20.02.2015, 19:54 »
Mä oon ottanut tän asian enemmän niin, että haluan tutustua mahdollisimman moniin kivoihin kinkyihin, joiden kanssa synkkaa tuli niistä sitten kavereita tai jotain muuta. Ei näyttäisi olevan kauhean vaikeaa löytää ihmisiä, joiden kanssa tavata ja tutustua. Osa enemmän ja osa vähemmän kiinnostavia omien juttujen näkökulmasta, mutta yhtäkään tapaamista en ole vielä katunut. (Sivumennen sanoen, se että joku on switch tai bi ei tarkoita sitä että kaikki käy.)

Eiköhän näistä kohtaamisista jotain pysyvää synny. Muutama hyvä kaveri ja ehkä leikkikaverikin on jo löytynyt. Mut ehkä meillä miehillä on vaan helpompaa tääkin. Ei tartte kuin olla suurin piirtein järjissään ja naiset on jo ihan lääpällään.  8)

peksu

  • Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #28 : 20.02.2015, 20:15 »
Eipä kommenttini oikein vastaa otsikkoon Seuran löytämisen vaikeus
Ei se niin vaikeata ole.

Modet poistaa jos syytä. Olen 2011 kesästä alkaen ollut baarissa. Liki kolmesataa viestiä kirjoitellut ylelle.  Yksittäisten ihmisten kanssa tuhansia. Chatissä aika aktiivinen, ainakin välillä.  Avaudun yksärillä aika helposti. Mulle on myös ilmeisen helppo jutella, avautuakin asioistaan.

En ainakaan muistini mukaan ole deitti-ilmoa kirjoitellut. Joihinkin olen kyllä vastannut. Onhan mulla ollut suhteita baarin väen kanssa. Syviäkin. Liiankin syviä. Ihan sessiosuhteita kans.

Useita ystäviäkin olen täältä löytänyt. Niin miehiä kuin naisiakin. Siis miehiäkin ystäviksi vaikka olen 100 % hetero. Yhteenvetona : kyllä täältä löytää seuraa. Ihan satunnaisesti olen kurkkassut jollekin muulle palstalle. Tämä on kyllä mun mielestä paras. Asiasta vois puhua paljonkin mutta lyhyesti näin.

isabella

Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #29 : 20.02.2015, 20:17 »
(Sivumennen sanoen, se että joku on switch tai bi ei tarkoita sitä että kaikki käy.)

Ironia on vaikea laji näin netissä ::) :)) Tarkoitin että ehkä on joitain bi-switchejä joille kaikki käy mutta että enimmäkseen myös he kehtaavat esittää toivomuksia kumppanin suhteen

T: nirso bi-switch, jolle ei kelpaa juuri kukaan