Kirjoittaja Aihe: D/s suhteen pelisäännöt?  (Luettu 21014 kertaa)

disaka

  • Vieras
D/s suhteen pelisäännöt?
« : 06.03.2015, 14:45 »
Olen pohdiskellut että kuinka tärkeää d/s suhteissa tai miten näitä suhteita täällä nyt ikinä määritellänkään on keskinäinen kunnioitus ja rehellisyys?

Miten D osaa toimia tasapuolisesti jos/kun on useita suhteita yhtä aikaa? Vai onko niitä?

Miten subit kokee yhtenä lauman jäsenistä olon? Vai haluavatko mieluummin olla D:n ainoita?

Kuinka yleistä on rakastuminen ja ihastuminen? Ja yleensäkin syvemmät tunteet.

Miten s tuntee jos/kun kyseessä on pelkkä sessiosuhde? Entä D?

Onko se vähän niin että "Päivää. Nyt haluan antaa sinulle piiskaa. Käypä pöydälle ja levitä jalat. Ja sitten näkemiin."
???? Tämä tosin aika provosti kirjoitettuna...

Onko pelkissä sessiosuhteissa  mukana ystävyyttä ja lämpöäkin?

Jos s on varattu niin mitä D häneltä vaatii? Ehdotonta uskollisuuttako? D:n sääntöjen noudattamista?

Vaativatko kaikki D:t ehdotonta yksinvaltiutta sessiontiin? Saako s harrastaa muidenkin kanssa, esim puolisonsa ?

Olen itse nyt vähän hukassa ja etsin vastauksia näihin. Masterini ja minun näkemyserot olivat liian suuria...

Pip

Vs: D/s suhteen pelisäännöt?
« Vastaus #1 : 06.03.2015, 15:14 »
Tää on vähän liian laajamittainen kysymys, ettei siihen voi kovinkaan yksityiskohtaisesti vastata. Ja vaikka pystyisinkin, niin silloin se olis vaan mun mielipiteeni, eikä mikään yleismaailmallinen sääntö. Jokainen suhde on siinä olevien henkilöiden yhdessä muokkaama, eikä ulkopuolelta tulevien sääntöjen summa (lakiasiat tietysti huomioiden).

disaka

  • Vieras
Vs: D/s suhteen pelisäännöt?
« Vastaus #2 : 06.03.2015, 15:44 »
Hei Pip.
Ihmisten mielipiteitä kaipaankin ja omia kokemuksiaan.
en niinkään sääntöjä ja ohjeita.


Master T

  • Vieras
Vs: D/s suhteen pelisäännöt?
« Vastaus #3 : 06.03.2015, 17:22 »
Kysyit paljon. Omasta näkökulmastani ja kokemuksieni perusteella voin osaan vastata.

Keskinäinen kunnioitus ja rehellisyys ovat erittäin tärkeäitä, jos kyse on muustakin kuin pelkästä lyhyestä suhteesta. Saattaa olla, että tämä on D/s-suhteissa vaniljasuhteita tärkeämpää.

Tasapuolisuus tilanteessa, jossa D:llä on useita suhteita yhtä aikaa? Tuolloin on tärkeintä rehellisyys ja avoimmuus kaikkien osalta. Vain silloin kokonaisuudella on mahdollisuus toimia. Jokaisessa suhteessa D:n ja s:n asemat muotoutuvat näiden henkilöiden kautta, joten tasapuolisuus ei tarkoita samaa jokaiselle. Joku voi haluta olla enemmän alistuneena, joku vähemmän. Subeista joku saattaa olla ykkönen ja muut vasta tämän alapuolella. Oli miten oli, on kaikkien käsitettävä suhde samalla tavoin ja haluttava olla juuri siinä suhdekokonaisuudessa, josta on yhdessä sovittu.

Rakastumisen ja ihastumisen yleisyys on varmasti hyvin yksilöllistä. Itse helposti ihastun ja haluankin ihastua naisiin, jonka kanssa minulla on suhde. Minulle se sopii, koska nainen, johon en lainkaan ihastu, ei ole minusta kiinnostava seksuaalisesti. Rakastuminen vaatii syvempää tutustumista ja se tulee, jos muussakin kuin kinkyssä tai seksissä sopii yhteen.

Pelkässä sessiosuhteessakin syntyy hyvin helposti henkinen side, koska silloin sessioista tulee nautinnollisempia. Minulle on tärkeää, että niissä on mukana lämpöä ja ystävyyttä. Itse toiminta tietenkin voi näyttää aivan muulta.

Mitä vaaditaan subilta? On hän varattu tai vapaa, vaatimukset syntyvät siitä, millainen suhteesta kehittyy. Minä en voi omalta kannaltani sanoa mitään ehdotonta totuutta, millainen D/s-suhteeni aina tulee olla. Edellytän joissain tilanteissa ja asioissa kuuliaisuutta, mutta vaikea nähdä, että ehdotonta kaiken kattavaa kuuliaisuutta silloin, jos molemmilla on oma elämänsä. Rehellisyys on tässäkin tärkeintä.

Minun on vaikea nähdä itseäni pysyvässä suhteessa subin kanssa, joka harrastaisi sessiointia muidenkin miesten kanssa. En tiedä, mistä johtuu? Jotain omistamisen halua kai?

Sinun ja Masterisi kannattaisi sopia, vaikka näkemyksenne poikkeavatkin toisistaan, yhteinen näkemys, jonka mukaan toimitte. Molemmat joutuvat silloiin hieman tulemaan toista vastaan, mutta se ei ole mitään luopumista, vaan normaalia ihmisten välistä sopimista. Tärkeää sopimisessa on kunnioittaa toisen ehdottomiksi kokemia asioita.

Tuli

  • Vieras
Vs: D/s suhteen pelisäännöt?
« Vastaus #4 : 06.03.2015, 17:39 »
Omasta näkökulmastani tilanteessa, jossa on yhdellä dominoivalla on useita alistuvia, ei voi eikä kannata pyrkiä tasapuolisuuteen. Sen sijaan kannattaa pyrkiä tilanteeseen, jossa kaikkien tarpeet tulee täytetyiksi.

Näin esimerkkinä: minun on täysin mahdotonta olla tasapuolinen kahden alistuvan naisen kanssa, kun toisen kanssa jaan arjen ja lastenhoidon. Fakta on kuitenkin se, että lapsien ja kodin hoito vie työn ja unen ulkopuolella ehkä 80% käytettävissä olevasta ajasta. Sellaista määrää aikaa ei muille voi tarjota (ellei suhde ole jossain vaiheessa sellainen, että harkitaan yhteenmuuttoa, mikä taas on lapsiperheessä aika paljon isompi kuvio - ja asia, jota en ole kauheasti yrittänytkään pohtia).

Vastaavasti sen toisen alistuvan kanssa voin aina olla sataprosenttisesti läsnä juuri hänen kanssaan - ja nimenomaan dominoiva. On täysin mahdotonta tarjota tätä vaimolleni, jonka kanssa arki koostuu merkittäviltä osin lastenhoidosta, siivoamisesta, pyykkäämisestä ja ruoanlaitosta.

Tasapuolisuus on harha, joka johtaa väärään.

-katy-

  • Vieras
Vs: D/s suhteen pelisäännöt?
« Vastaus #5 : 06.03.2015, 17:55 »


Miten subit kokee yhtenä lauman jäsenistä olon? Vai haluavatko mieluummin olla D:n ainoita?

Kuinka yleistä on rakastuminen ja ihastuminen? Ja yleensäkin syvemmät tunteet.


Mitään sääntöjä ja ohjeistuksia ei täältä voi tulla,mutta se miten itse kokee nuo lainaamani asiat,pistää kirjoittamaan.
Ajattelen ihmisiä,joiden kanssa olen tekemisissä tavalla tai toisella,yksilöinä, en minään "lauman jäseninä" ja luultavasti enemmistö ihmisistä kokee itsensä erillisenä ihmisenä,jolla on omia erityispiireitä,luonnetta,tempperamenttia eikä koe sulautuvansa johonkin ryhmään kasvottomana,ajatuksettomana möykkynä tai jopa jonain muuna henkilönä, vieraana jopa itselleen.

Mihin ihmisen syvemmät tunteet siirretään tai poistetaan, suljetaan erilleen "kinkystä"- olen kuullut ja kokenutkin,että toisilla ihmiisillä on tarve ja kyky laittaa asiat eri lokeroihin ja jopa ettei oman vaimon tai miehen kanssa voi harrastaa "villiä seksiä"-vaimo on niin arkinen,joten otetaan joku toinen, joka kykenee vapauttamaan ikävästä arjesta.
Minun oikeusnäkemyksen mukaan se on väärin sitä kohtaan, joka jää yksin elämään ja ottamaan vastuuta tylsästä arjesta-toisaalta yhteinen sopimus on eri asia.
Itse en näillä silmillä suostuisi tuollaiseen järjestelyyn,mutta olenkin vähän omituinen. Miksi mennä yhteen ensinkään, jos kemiat eivät kohtaa myös seksuaalisesti? No syitä voi tietenkin olla monia ja ihminen muuttua vuosien myötä niin, ettei ole tarpeeksi yhteistä liittymäpintaa.

Tuommoiset "haaremit" ja kokoonpano kannattaisi miettiä varmaan hyvin tarkasti.ettei tule vain pelkkiä "ruumiita". Silloin ei tietenkään ole mitään väliä,jos on vain aivoton ja arvoton möykky,osana mölisevää laumaa ::)

ThePunisher82

  • Vieras
Vs: D/s suhteen pelisäännöt?
« Vastaus #6 : 06.03.2015, 17:56 »
Kysyit paljon. Omasta näkökulmastani ja kokemuksieni perusteella voin osaan vastata.

Keskinäinen kunnioitus ja rehellisyys ovat erittäin tärkeäitä, jos kyse on muustakin kuin pelkästä lyhyestä suhteesta. Saattaa olla, että tämä on D/s-suhteissa vaniljasuhteita tärkeämpää.

Tasapuolisuus tilanteessa, jossa D:llä on useita suhteita yhtä aikaa? Tuolloin on tärkeintä rehellisyys ja avoimmuus kaikkien osalta. Vain silloin kokonaisuudella on mahdollisuus toimia. Jokaisessa suhteessa D:n ja s:n asemat muotoutuvat näiden henkilöiden kautta, joten tasapuolisuus ei tarkoita samaa jokaiselle. Joku voi haluta olla enemmän alistuneena, joku vähemmän. Subeista joku saattaa olla ykkönen ja muut vasta tämän alapuolella. Oli miten oli, on kaikkien käsitettävä suhde samalla tavoin ja haluttava olla juuri siinä suhdekokonaisuudessa, josta on yhdessä sovittu.

Rakastumisen ja ihastumisen yleisyys on varmasti hyvin yksilöllistä. Itse helposti ihastun ja haluankin ihastua naisiin, jonka kanssa minulla on suhde. Minulle se sopii, koska nainen, johon en lainkaan ihastu, ei ole minusta kiinnostava seksuaalisesti. Rakastuminen vaatii syvempää tutustumista ja se tulee, jos muussakin kuin kinkyssä tai seksissä sopii yhteen.

Pelkässä sessiosuhteessakin syntyy hyvin helposti henkinen side, koska silloin sessioista tulee nautinnollisempia. Minulle on tärkeää, että niissä on mukana lämpöä ja ystävyyttä. Itse toiminta tietenkin voi näyttää aivan muulta.

Mitä vaaditaan subilta? On hän varattu tai vapaa, vaatimukset syntyvät siitä, millainen suhteesta kehittyy. Minä en voi omalta kannaltani sanoa mitään ehdotonta totuutta, millainen D/s-suhteeni aina tulee olla. Edellytän joissain tilanteissa ja asioissa kuuliaisuutta, mutta vaikea nähdä, että ehdotonta kaiken kattavaa kuuliaisuutta silloin, jos molemmilla on oma elämänsä. Rehellisyys on tässäkin tärkeintä.

Minun on vaikea nähdä itseäni pysyvässä suhteessa subin kanssa, joka harrastaisi sessiointia muidenkin miesten kanssa. En tiedä, mistä johtuu? Jotain omistamisen halua kai?

Sinun ja Masterisi kannattaisi sopia, vaikka näkemyksenne poikkeavatkin toisistaan, yhteinen näkemys, jonka mukaan toimitte. Molemmat joutuvat silloiin hieman tulemaan toista vastaan, mutta se ei ole mitään luopumista, vaan normaalia ihmisten välistä sopimista. Tärkeää sopimisessa on kunnioittaa toisen ehdottomiksi kokemia asioita.

Allekirjoitan..

Moonshade

  • Vieras
Vs: D/s suhteen pelisäännöt?
« Vastaus #7 : 06.03.2015, 20:03 »
Kysyit paljon. Omasta näkökulmastani ja kokemuksieni perusteella voin osaan vastata.

Keskinäinen kunnioitus ja rehellisyys ovat erittäin tärkeäitä, jos kyse on muustakin kuin pelkästä lyhyestä suhteesta. Saattaa olla, että tämä on D/s-suhteissa vaniljasuhteita tärkeämpää.

Tasapuolisuus tilanteessa, jossa D:llä on useita suhteita yhtä aikaa? Tuolloin on tärkeintä rehellisyys ja avoimmuus kaikkien osalta. Vain silloin kokonaisuudella on mahdollisuus toimia. Jokaisessa suhteessa D:n ja s:n asemat muotoutuvat näiden henkilöiden kautta, joten tasapuolisuus ei tarkoita samaa jokaiselle. Joku voi haluta olla enemmän alistuneena, joku vähemmän. Subeista joku saattaa olla ykkönen ja muut vasta tämän alapuolella. Oli miten oli, on kaikkien käsitettävä suhde samalla tavoin ja haluttava olla juuri siinä suhdekokonaisuudessa, josta on yhdessä sovittu.

Rakastumisen ja ihastumisen yleisyys on varmasti hyvin yksilöllistä. Itse helposti ihastun ja haluankin ihastua naisiin, jonka kanssa minulla on suhde. Minulle se sopii, koska nainen, johon en lainkaan ihastu, ei ole minusta kiinnostava seksuaalisesti. Rakastuminen vaatii syvempää tutustumista ja se tulee, jos muussakin kuin kinkyssä tai seksissä sopii yhteen.

Pelkässä sessiosuhteessakin syntyy hyvin helposti henkinen side, koska silloin sessioista tulee nautinnollisempia. Minulle on tärkeää, että niissä on mukana lämpöä ja ystävyyttä. Itse toiminta tietenkin voi näyttää aivan muulta.

Mitä vaaditaan subilta? On hän varattu tai vapaa, vaatimukset syntyvät siitä, millainen suhteesta kehittyy. Minä en voi omalta kannaltani sanoa mitään ehdotonta totuutta, millainen D/s-suhteeni aina tulee olla. Edellytän joissain tilanteissa ja asioissa kuuliaisuutta, mutta vaikea nähdä, että ehdotonta kaiken kattavaa kuuliaisuutta silloin, jos molemmilla on oma elämänsä. Rehellisyys on tässäkin tärkeintä.

Minun on vaikea nähdä itseäni pysyvässä suhteessa subin kanssa, joka harrastaisi sessiointia muidenkin miesten kanssa. En tiedä, mistä johtuu? Jotain omistamisen halua kai?

Sinun ja Masterisi kannattaisi sopia, vaikka näkemyksenne poikkeavatkin toisistaan, yhteinen näkemys, jonka mukaan toimitte. Molemmat joutuvat silloiin hieman tulemaan toista vastaan, mutta se ei ole mitään luopumista, vaan normaalia ihmisten välistä sopimista. Tärkeää sopimisessa on kunnioittaa toisen ehdottomiksi kokemia asioita.

Kokemattomanakin allekirjoitan tämän filosofian täysin. Koen että luottamus ja jonkin tason välittäminen, ts. henkinen side domin ja subin välillä ovat erittäin tärkeitä asioita, mutta kuten sanottu, ihmiset ovat erilaisia. Itse tuskin voisin olla vain yksi subi monien joukossa, mutta on myöskin paljon sellaisia ihmisiä jotka hakevat juuri tällaista.

pikkusisko

Vs: D/s suhteen pelisäännöt?
« Vastaus #8 : 06.03.2015, 20:33 »
Olen pohdiskellut että kuinka tärkeää d/s suhteissa tai miten näitä suhteita täällä nyt ikinä määritellänkään on keskinäinen kunnioitus ja rehellisyys?

Kaikista kysymyksistäsi vastaus tähän on se olennaisin, ja sen soisi olevan sanomattakin selvää. Kenenkään ihmisarvoahan ei pitäisi viedä se, miten paljon alistamista ja nöyryyttämistä nauttii saada osakseen seksuaalisessa kontekstissa. Ja se rehellisyys... Tilanteessa jossa D valehtelee toisia subeja koskevista asioista, tai jättää kertomatta jotain, millä tietää olevan suhteen toiselle osapuolelle merkitystä, kunnioitus ei joko ole koskaan paikalla piipahtanutkaan tahi on syystä tai toisesta poistunut paikalta. Miten vain, kehottaisin ketä tahansa subia seuraamaan perässä, jollei sitten ole erittäin painavaa syytä uskoa tilanteen muuttuvan.  // Edit. Tietysti tämä pätee myös toiseen suuntaan. Luin vain rivien välistä, että tässä olisi puheena nimenomaan D:n käytös subia/subeja kohtaan.

Kaikissa suhteissa on pakko ja mahdollisuus tehdä kompromisseja, muuttaa omaa toimintaansa ja löytää toisenlaisia tapoja toimia. Ei sen ole tarkoituskaan olla helppoa. Mutta jos se todella sattuu ja kuluttaa, eikä toinen osaa tai suostu ottamaan sitä puolestaan omassa toiminnassaan huomioon, on ihan totta paras juosta. Oli kyseessä minkälainen ihmis-, sessio-, tai seksisuhde hyvänsä.

BlackFairy

  • Vieras
Vs: D/s suhteen pelisäännöt?
« Vastaus #9 : 07.03.2015, 10:49 »
Rehellisyys ja kunnioitus ovat elinehtoja tottakai. Ja kuka sanoo ettei myös subi voisi pitää omaa haaremia?  O:-) Mikäli dominoivan henkilön päätäntävalta ulottuu parisuhteessa olevan subin seksikäyttäytymiseen sessioiden ulkopuolella, tulisi tähän olla kaikkien osapuolten suostumus. Voin hyvin kuvitella ettei kuka tahansa puoliso välttämättä kauheasti arvosta jos joku toinen kieltää kumppanilta seksin harrastamisen kotona, mutta joku aseksuaali tai aisankannattaja voisi olla järjestelyyn hyvinkin tyytyväinen.

Metrin ratakiskosta väännettynä D:llä on valtaa D/s-suhteessa tai sessioissa niissä raameissa mitkä on yhdessä sovittu, mutta suhteen kuin suhteen pelisäännöt on voitava neuvotella yhdessä ilman yksipuolista sanelupolitiikkaa. Toki on näitä Domeja jotka ilmoittavat että nämä ovat minun sääntöni ota tai jätä, mutta se on sitten subin itsensä mietittävä haluaako sellaiseen lähteä mukaan.

Suzie

  • Vieras
Vs: D/s suhteen pelisäännöt?
« Vastaus #10 : 07.03.2015, 11:04 »
Toki on näitä Domeja jotka ilmoittavat että nämä ovat minun sääntöni ota tai jätä, mutta se on sitten subin itsensä mietittävä haluaako sellaiseen lähteä mukaan.


Kun ottaa huomioon alistuvien miesten määrän suhteessa Dommejen määrään, on aika monella miehellä hyvin vähän sananvaltaa noissa asioissa. Domme pitää haaremia jos haluaa ja subi voi todellakin ottaa tai jättää, jonossa ovella on monta joille kelpaa.


Mutta rehellisyys on tärkeintä; jos on tiedossa että muitakin suhteita on ja tämän hyväksyy, niin sitten asia on niin vaikka se tuntuisi kuinka epäreilulta ja kohtuuttomalta. Mutta tämä pitää olla tiedossa. En ymmärrä miten paljon itseään arvostaa Master tai Domme, joka saa valehtelemalla ja vääryydellä toisen alistumaan itselleen. Tai kenties joillekin kiksit tulevatkin juuri siitä?

BlackFairy

  • Vieras
Vs: D/s suhteen pelisäännöt?
« Vastaus #11 : 07.03.2015, 11:24 »
Suzie, totta sekin että subimiehillä on vähemmän valinnanvaraa kuin naisilla. Mutta eipä niitä täydellisiä mätsejä joka oksalla kasva oli suuntautuminen mikä tahansa. Kärsimystä on silti luvassa mikäli suostuu sellaiseen järjestelyyn joka sotii pahasti omia intressejä vastaan.

Niin ja aloittaja kysyi myös kuinka yleistä on syvempien tunteiden syntyminen ja väittäisin, että varsinkin pitkissä suhteissa se on hyvinkin yleistä. Itselle ainakin ihastus, kiintymys ja molemminpuolinen välittäminen ovat mieluisia tunteita kokea myös kinkysuhteissa ja olisikin jopa vähän outoa, jos ei ajan saatossa minkäänlaisia tunteita heräisi. Aina toki on mahdollista että jompikumpi rakastuu yksipuolisesti, ja usein syystä tai toisesta tämä tapahtuu subille joka tuppaa olemaan suhteessa se haavoittuvaisempi osapuoli.

Querreiro

  • Vieras
Vs: D/s suhteen pelisäännöt?
« Vastaus #12 : 07.03.2015, 13:18 »
Tuolla toisessa keskustelussa "seuran löytämisen vaikeus" pohditaan syitä siihen, miksi D/s-, Kinky- ja Fetish -suhteiden löytäminen on niin vaikeaa ja tuon keskustelun voi ilman mitään "aasinsiltoja" yhdistää tämän keskustelunavauksen sisään.
Siis siten, että miten voi esim. mitään suhdetta lähteä rakentamaan, jollei molemmilta löydy mm. mitään yhteistä halua D/s -suhteen keskinäisten pelisääntöjen luomiselle...

Tämän keskustelun sisällä kun nimittäin monet korostavat D/s -suhteen merkittävinä pelisääntöinä keskinäistä rehellisyyttä, luottamusta, ihmisarvoa ja kunnioitusta, niin nytpä osoitankin kaikille kysymyksen siitä, että mitä keskinäisen D/s -suhteen luomisesta sekä toteuttamisesta pitäisi ajatella silloin, jos em. rehellisyydelle, halulle toteuttaa luottamuksellista / vastuullista / keskinäiseen kunnioitukseen perustuvaa D/s -suhdetta lähinnä naureskellaan, noita arvoja mm. "hyvänä vitsinä" pitäen?

Ja kun edellä kertomaani vaikuttaa merkittävästä mm. sen Fetish- / Kinky -Genren luoma ilmapiiri jossa ihmiset kulloinkin elävät, eli käytännössä mm. se sallivuuden tai sallimattomuuden esimerkki, jonka esim. kulloinen Fetish- / Kinky -Genre välittää jäsenistönsä keskuuteen... Nimittäin kun "mallioppiminen" on valttia myös toteutettavien D/s -suhteiden osalta, erityisesti sen osalta, millaiset "pelisäännöt" ovat sallittuja / hyväksyttyjä toteutettaviin D/s -suhteisiin liittyen!
Edellinen ihan pohdintana siksi, koska mielestäni toteutettavan D/s -suhteen pelisäännöt tulee aina yhteisesti sopia niistä lähtökohdista nähtynä, että molemmat aidosti myös haluavat panostaa keskinäisen suhteen toteuttamiseen, huomioiden edellisessä kappaleessa viittaamaani siinä, että vallitsevan Fetish- / Kinky -Genren toteuttamalla esimerkillä on suuri merkitys siihen, miten "yksilötasolla" D/s -suhteiden pelisääntöjä rakentamaan lähdetään.
Ja näin, koska mehän kaikki tiedämme keskinäisen tai useamman henkilön muodostaman D/s -suhteen olevan aina ns. "oma yksilönsä", jonka kokonaisuuden siihen kuuluvat henkilöt omilla persoonillaan toteutettavaksi rakentavat!

Mitä siis yksilötasolla ja yhdessä kokea halutaan, on se kaikkein oleellisin ja jokainenhan ymmärtää sen, että jos toisaalta vaikkapa yleisellä tasolla keskusteluissa Fetish- / Kinky -foorumeilla sekä esim. Fetish- / Kinky -Deitti -ilmoituksissa "viestitetään" kirjoittamalla eri asioita kuin mitä sitten käytännön tekojen tasolla, eli arjen todellisuudessa halutaan toteuttaa, voi kukin tahollaan mielestäni hyvin miettiä sitä, mikä merkitys Fetish- / Kinky -Genren "julkisesti hyväksymillä / arvottamilla "pelisäännöillä" on siihen, mistä lähtökohdista / millä arvomaailmalla "yksilötasolla" D/s -suhteiden pelisääntöjä luomaan lähdetään...?

Ja korostan, ettei tämä kirjoitukseni ole minkään tahon toiminnan tai arvojen kyseenalaistamista, vaan ylipäänsä ajatuskokonaisuus siitä, mitkä tekijät noin laajemmassa kokonaisuudessa voivat jopa merkittävälläkin tasolla vaikuttaa siihen, miten "yksilötasolla" D/s -suhteiden pelisääntöjä työstämään lähdetään...

MasterOpie

  • Vieras
Vs: D/s suhteen pelisäännöt?
« Vastaus #13 : 07.03.2015, 17:03 »
Fetish- / Kinky -Genren "julkisesti hyväksymillä / arvottamilla "pelisäännöillä" on siihen, mistä lähtökohdista / millä arvomaailmalla "yksilötasolla" D/s -suhteiden pelisääntöjä luomaan lähdetään...?

Tuosta taisi yhdet sitaatit jäädä puuttumaan, mutta silti kiinnostaisi mihin näillä "julkisesti hyväksymillä pelisäännöillä" viitataan?

Yst. terv.
- Karwis

disaka

  • Vieras
Vs: D/s suhteen pelisäännöt?
« Vastaus #14 : 07.03.2015, 18:44 »
Kiitos kaikille vastaajille ja kirjoittajille!
Hyviä ohjeita ja tekstejä kaikki ja sain niistä paljon.
Kiitos myös yksäreillä vastanneille!

Sellaista kuitenkin vielä pohdin että miksi D:t eivät siedä että subilla on muitakin suhteita normielämässä? Onhan esim.puolison kanssa pakkokin harrastaa yhä seksiä,muutenhan hän alkaa ihmettelemään mitä puoliso touhuaa. Siis silloin kun liikkellä ollaan luvatta.

Miten D kuvittelee voivansa hallita ja määrätä toisen normielämää? Ja onko tälläinen kovinkin yleistä?

Eikös tämä kuitenkin ole roolileikkiä ja useimmiten välillä elellään ihan normaalisti?

Jos kerran D:llä voi olla useampia subeja tai mitä nyt sitten ovatkin, niin miksei sillä alistujallakin voi ihan yhtä lailla olla siinä tavallisessa elämässään toinenkin suhde??? Silti hän D:n tavatessaan varmaan on aina 100% D:n kanssa, myös tunnetasolla.

Tässä tulee nyt ilmi oma luonteeni ja se etten ole oikein kunnon subiainesta . Mutta kun tykkään niin kovin silti siitä että sillä tietyllä hetkellä olen alistuja. Ja tavallisessa elämässäni taas en.