Kirjoittaja Aihe: Paremman privaviestinnän perusteet  (Luettu 7923 kertaa)

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2607
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Paremman privaviestinnän perusteet
« Vastaus #30 : 05.10.2015, 08:37 »
Toinen ehkä ihan pätevä kysymys on, miksi tälläiselle tyhjälle profiilille ylipäänsä haluaisi laittaa viestiä. Seurankaipuu alkaa olemaan jo aika ihmeellisissä mitoissa, kun kiinnostuksen sytyttämään riittää pelkkä profiilissa ilmaistu sukupuoli.
Eipä sillä että profiilissa tarvitsis lukea sitäkään vähää. Olin rekisteröityneenä tänne muutaman päivän ennen kuin ehdin täyttämään profiiliani kirjaimellisesti ollenkaan, ja jo sinä aikana vastaanotin useamman "Ootko nainen? Jos oot.. *tätä ja tätä haluaisin sulle tehdä" - tyyppisen viestin. :D
 

Jokainen chanssi on mahdollisuus? :)

Mutta, kyllä mä uskon ja väitän, että täällä nimen omaan on paljon seuraa kaipaavia henkilöitä ja silloin riittänee, että tietää toisen olevan nainen. Ja uskoisin, että niistä nollainfon lurkkaajista voi löytyä varsinaisia helmiäkin, jos semmoiseen pääsee vain jotenkin kiinni. Itse en kyllä tiedä mitä moiselle voisi kirjoittaa, eikä kiinnosta kirjoittaa, mutta tiedän, että moiset saavat ihan yhtä lailla viestiä kuin itsestään enempi kirjoittavat.
Vapaana olevia pervoja on kuitenkin tässä maassa aika vähän, ainakin niitä, jotka sen julkisesti näyttävät edes tämmöisessä paikassa...

kissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 874
  • start with my mind. touch me there first.
  • Galleria
Vs: Paremman privaviestinnän perusteet
« Vastaus #31 : 05.10.2015, 09:53 »
Tässä oli hemmetin paljon hyvää asiaa. Omasta kokemuksestani voin sanoa, ettei minun iske yhtään ''moi mitä kuuluu''-tyyliset viesti tai sitten nämä viestit, joissa ruinataan heti esimerkiksi skypeen juttelemaan, mutta ei kerrota mitään omasta itsestään. Voin kuulostaa nirsolta, mutta se vain antaa heti paremman vaikutelman, jos on panostanut viestiin.

Toinen on sitten tosiaan käytöstapojen puuttuminen. Tuo, että puhutaan oikeasti alentavaan sävyyn subista on itselleni ehdoton turn off. Koska vaikka olemmekin subeja, niin olemme myös ajattelevia ja tuntevia ihmisiä, joilla on ihmisarvoja.

Tämä.

Eilenkin sain "mitäs sinne?"-viestejä. Eli eivät ne, joille tämäkin topikki olisi oikeasti tarpeen, lue näitä! Mä yleensä vastaan tällaiseen hyvinkin seikkaperäisesti. Kerron, että tässä nyt pyykkiä pesen ja korvapuusteja paistan, seuraavaksi olis tarkotus käydä vähän kävelyllä ja sitten keittää iltapalaks teetä ja syödä sämpylöitä ja niitä korvapuusteja. Puhtaat pyykit pitäis laittaa kaappiin ja toivottavasti muistan ottaa noi roskikset mukaan kun lähden sinne kävelylle, ettei tartte montaa reissua tehdä. Pillunvonkaajat hiljenee, mutta se muutama promille, joka oikeasti haluaa tutustua alkaa juttelemaan vaikka vaatekaapin järjestyksestä tai jostain. :)

Ja nuo käytöstavat. Kyllä se huorittelu ja nartuttelu on ekoissa viesteissä aika naurettavaa ja inhottavaa. Eikä niiden nartuttelijoiden kanssa yleensä mikään etene edes tapaamisasteelle. Ilmeisesti se netissä nimettömänä nimetöntä huorittelu antaa ihan tarpeeksi kiksejä näille reppanoille. Tietysti on ihan hirveän hauskaa kun se "oma" ilmottaa viestissään, että nyt narttu tapahtuukin näin, mutta en minä sitä tuntemattomilta hyväksy.

Mun mielestä myös se, että vastataan viestiin, edes jotain, kuuluu ihan yleisiin käytöstapoihin. Näitä katoajia on kyllä pilvin pimein :) Jotenkin surkuhupaisimpia tapauksia on ne, jotka hakee seuraa ilmoituksella, jota ovat nostelleet jo puolitoista vuotta ja ottavat itse yhteyttä yksärillä. Sitten siinä jutellaan ja aletaan miettiä oisko tapaaminen mitään ja siinä vaiheessa tapahtuu katoaminen. Että enpä sitten oikeastaan ihmettele, että sitä ilmoitusta joutuu nostelemaan, ettei ketään löydy..  ;D

Ja vielä komppaan alabamaa. Helmet ovat minunkin vaatimattoman kokemukseni mukaan ihan muualla kuin Baarin etusivulla jokaiseen topikkiin vastaamassa tai deitti-ilmoituksiaan kilpaa nostelemassa. Itseasiassa varsinaiset timantit löytyvät ihan muualta kuin Baarista!  :love:

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2958
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Paremman privaviestinnän perusteet
« Vastaus #32 : 05.10.2015, 10:15 »
Lähetää panee.  ???

Tuhmakisu74

  • Vieras
Vs: Paremman privaviestinnän perusteet
« Vastaus #33 : 08.10.2015, 12:28 »
Nyt ol kuulkka niimpal hyvä kirjoitus! Kukkapuska sille.

Vielä... itse en henkilökohtaisesti hyväksy vastaamatta jättämistä.

Tähän vielä yksi pointti: "moi mitäs sulle"-viestiin vastaamisesta voi hyvinkin seurata useita jatkoviestejä tyyliin "eiks nyt kumminkin". Näin, vaikka kuinka selvästi heti ilmaisisin, etten ole kiinnostunut. Tässä yksi syy, miksi en aina vastaa. Näen asian niin, että jos aloittaja ei vaivaudu panostamaan lainkaan viestiinsä (esim. sen vertaa että lukisi muutaman oleellisen rivin profiilistani), minunkaan ei tarvitse vaivautua vastaamaan.





Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Paremman privaviestinnän perusteet
« Vastaus #34 : 08.10.2015, 15:59 »
No lähinnä tarkoitn sitä, että vastaa vaikka sen yhden ainoan kerran:"Kiitos viestistä mutta ei kiitos tällä kertaa. "
Jos tämän jälkeen viestittely vielä jatkuu vastapuolelta, sitä ei ole tarpeen huomioida enää.

Joo tiedän, olen liian kohtelias. Tämä on kuitenkin minun tapani toimia ja kunnes toisin opin näkemään - ihan hyväksi havaittu keino.