Kirjoittaja Aihe: Mikä on mahtavin fantasiasi?  (Luettu 44218 kertaa)

101

Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #165 : 20.01.2024, 21:09 »
Kuulostaa oikein hyvältä. 😈

Mahtavin fantasiani? Hirvittävän vaikea kysymys varsinkin aikaperspektiivin vuoksi. On fantasioita, jotka ovat aikanaan olleet jättimäisiä ja sitten hiipuneet tavallisiksi tai olemattomiin. Oma kinkyytenikin kun on muuttunut vuosien mittaan ja jotkin asiat ovat jopa pudonneet kokonaan pois. Toisaalta monia fantasioita olen päässyt toteuttamaan. Ovatko ne silloin enää fantasioita?

Floora nähtävästi kirjoitti auki yhden omankin, vielä toteuttamistaan odottavan fantasiani:

En tiiä mahtavin fantasia. Mutta oon viime aikoina fantasisoinut paljon siitä, että saisin miellyttää ainoana subina Dom/me porukkaa illan. Alottaisin jollain ei-seksuaalisella, tyyliin ruuan tarjoilemisella. Sitten se menis seksuaalista kohti. Semmonen kiusoitteleva, vähän pidempi sessio, jossa mulle ei kerrota etukäteen mitä tehdään. Nöyryytystä, miellyttämistä, kipua ja pelkoa. Tämän toteuttaisin sadismipainotteisen porukan kanssa. Porukalla tarkotan ehkä 3-4 tyyppiä. Ei varmaan olis sillee vaikee toteuttaa, kun löytyy vaan oikeet tyypit. Joskus tulevaisuudessa vielä!

Tällaista haluaisin. Vieraiden vastaanottoa, ruoanlaittoa ja tarjoilua pelkkään essuun puettuna. Alistumisen tunnetta lisäisi naisten juhlava mutta ei-kinkyhenkinen pukeutuminen. Illan edetessä yhä vaativampaa palvelua, jossa tulevat mukaan nämä suoraan Flooran postauksesta lainatut elementit:  Nöyryytystä, miellyttämistä, kipua ja pelkoa. Samaan kokonaisuuteen voi kytkeä toisenkin fantasiani, jossa omistajani antaisi minut toiselle Dommelle lainaan. Joutuisin kuuntelemaan lainaamisesta sopimisen saamatta itse sanoa sanaakaan ehdoista tai siitä kenen haltuun minut annetaan.

Laurentzia41

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 166
  • Switch BBW-seikkailijatar
  • Galleria
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #166 : 31.01.2024, 06:09 »
Että mä löydän ihmisen joka kohtelee mua hyvin ja eletään happily ever after  :love: :P

Ja että tällaisen ihmisen kanssa voisi toteuttaa yhdessä niitä kummankin fantasioita mielikuvitusta ruokkien ja pervolandiassa yhdessä seikkailen. :love:

katteja

  • Vieras
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #167 : 03.03.2024, 10:22 »
Ajatuksellisesti X paaluun sidottuna ja anaalin penetrointia..

Paalukytky

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 102
  • Onhan se vaan ihanaa nähdä kun toinen nauttii.
  • Galleria
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #168 : 03.03.2024, 13:08 »
Domina johon voi täydellisesti luottaa vie minut huputettuna juhliin ja antaa minut juhlijoiden vapaaseen käyttöön tietenkin valvoen minun käyttöäni. Minä en tietäisi mitään mitä on tulossa saatikaan missään vaiheessa näkisi kuka ja ketkä minua käyttäisi hyväksi. Tähän voisi lisätä myös sen etten myöskään kuulisi mitä tapahtuu tai sanotaan. Olisin kahlittuna suurimman osan aikaa jos ei esim. minun tarvitse käyttää käsiäni.

slavemoan43

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 54
  • Alistuva orja/cuckold
  • Galleria
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #169 : 03.03.2024, 21:38 »
Olla jonkun itsevarman Dominan talutushihnassa jossain kinkybileissä. Ei sen tarvitse olla mitään kummempaa koska se olisi niin ihana tunne ja etuoikeus!😍

rouquine

Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #170 : 19.04.2024, 15:59 »
Olla jonkun itsevarman Dominan talutushihnassa jossain kinkybileissä. Ei sen tarvitse olla mitään kummempaa koska se olisi niin ihana tunne ja etuoikeus!😍

Mulla tällä hetkellä sama mutta Domin hihnassa  :love: ja saisi istua toisen sylissä kehräten nättinä. Antaa Domille ylpeyden aihetta minusta   O:-)

Fluid

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 228
  • Kunhan vaan nukkuvaa, puolikuollutta elämää
  • Galleria
Vs: Mikä on mahtavin fantasiasi?
« Vastaus #171 : 19.04.2024, 22:03 »
Että mä löydän ihmisen joka kohtelee mua hyvin ja eletään happily ever after  :love: :P

Ja että tällaisen ihmisen kanssa voisi toteuttaa yhdessä niitä kummankin fantasioita mielikuvitusta ruokkien ja pervolandiassa yhdessä seikkailen. :love:
Joo tämä on hyvä, lukitsen tämän vastauksen myös.