Kirjoittaja Aihe: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?  (Luettu 22400 kertaa)

Lily

Vs: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?
« Vastaus #30 : 13.01.2016, 09:38 »
itse en näe nykyään enää että seksi ja paneminen olisi sama asia..seksiin kuuluu panemisen ohella niin paljon muutakin.Jos nyt kuitenkin varsinainen kysymys oli suurinpiirtein se että kuinka tärkeää paneminen on, niin siihen kyl vastaan että onhan se kivaa, mut pelkällä panemisella en kyl pärjäis.Ja jos kaikki muu poistetaan seksistä, niin "pelkän panemisen" hoitaisin mieluummin yksin, kun sekoittaisin viattomia sivullisia kyseiseen aktiviteettiin ;D
Seksi kokonaisuutena taas on hyvinkin tärkeää( miten sen kukin sitten ymmärtääkin)

nti N

Vs: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?
« Vastaus #31 : 13.01.2016, 09:50 »
Kyllä minä kaipaan myös panemista. Jos ensin on kinkyilty, niin yleensä sekin johtaa lopulta panemiseen. Ei tosin aina. Toisinaan voi olla jo niin uupunut, ettei halua kuin nukahtaa toisen syliin. Vaihtelua, erilaisia tilanteita, erilaisia fiiliksiä.

kotka40

  • Bizarre Club
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 10
  • Galleria
Vs: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?
« Vastaus #32 : 13.01.2016, 17:28 »
Kyllä paneminen elämään kuuluu ja bdsm :)

Piki

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 277
  • Taistelukääpiö
  • Galleria
Vs: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?
« Vastaus #33 : 13.01.2016, 18:49 »
Paneminen ja kinkyily kulkevat nätisti käsikädessä.  :cowboy:

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2258
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?
« Vastaus #34 : 13.01.2016, 18:57 »
Meinasin ensin vastata, että joo, aika paljon tulee seksiä harrastettua sessioinnin yhteydessä, mutta ei välttämättä penetraatiota millään vehkeellä/lelulla. Sitten tajusin, että yhden ystäväni kanssa meillä on ollut köysisessioita, joista saan samankaltaista nautintoa kuin kumppaneiden kanssa sessioidessa, mutta niihin köysisessioihin ei liity minkäänlaista seksiä. Toki intohimoa on, ja satunnaisia suudelmia, mutta niiden lisäksi ei rassata limakalvoja.

DeepThroatLover

  • Vieras
Vs: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?
« Vastaus #35 : 14.01.2016, 00:22 »
Mielestäni kysymyksen asettelu on ongelmallinen, koska mikä on "kinky"? Olenko minä kinky? Omasta mielestäni olen, mutta onpa minulle sanottu, että en minä nyt niin kinky ole. Ehkä en vain tiedä, mikä on kinkyn määritelmä.

Tämä siis ei ole nipotusta, vaan aivan aidosti pohdin tätä.

Vastauksena kysymykseen: paneminen joka reikään on kaikki kaikessa. Aamen.  :))

susa-anniina

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 694
  • Sekarotuinen subikoiranarttu tai jotakin muuta
  • Galleria
Vs: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?
« Vastaus #36 : 14.01.2016, 00:52 »
Jos jompikumpi olisi pakko valita niin kyllä se paneminen varmaan jäisi, vaikka ihan mukavaa sekin on. :))

littletramp

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 71
  • Hierontataitoinen rigger ja master
  • Galleria
    • XU: Littletramp
Vs: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?
« Vastaus #37 : 14.01.2016, 10:04 »
Voisi kuvitella, että kinkyt ei ole panemisen suhteen yhtään enempää tai vähempää kiinnostuneita siitä kuin vaniljaisetkaan. Sessioida voi ilman seksiäkin, jos seksiä ei juuri silloin tai juuri sen sessiokumppanin kanssa halua. Tosin aika usein tilanteet ajautuu seksiin jostain syystä....  :love:

vorona

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 373
  • Kiltti mutta kivulias
  • Galleria
Vs: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?
« Vastaus #38 : 14.01.2016, 11:39 »
D-moodissa penetraatio ei kauhesti kiinnosta jos ei nyt haittaakaan; s minussa taas haluaa kovastikin kikkeliä ja kaikkiin reikiin, erityisesti sitten kun on vähän piesty ensin ja vaniljana mukava jatkumo nuhjaamiselle, lääppimiselle, pussailulle ja nahistelulle.

DareDoll

  • Vieras
Vs: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?
« Vastaus #39 : 14.01.2016, 12:16 »
D-moodissa penetraatio ei kauhesti kiinnosta jos ei nyt haittaakaan; s minussa taas haluaa kovastikin kikkeliä ja kaikkiin reikiin, erityisesti sitten kun on vähän piesty ensin ja vaniljana mukava jatkumo nuhjaamiselle, lääppimiselle, pussailulle ja nahistelulle.

Tää oli paljon hyvemmin sanottu kun mun oma kommentti joten haluan yhtyä tähän :)
« Viimeksi muokattu: 14.01.2016, 14:39 kirjoittanut DareDoll »

Rautakäsi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 538
  • Enimmäkseen harmiton
  • Galleria
Vs: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?
« Vastaus #40 : 14.01.2016, 19:06 »
Erittäin hyvä kysymys!

Paneminen on kiva asia jota voi tehdä kumppanin kanssa, yksi niistä monista kivoista asioista. Niitä voi tehdä eri kombinaatioilla mutta kyllä seksi sopii bdsm:n yhteyteen samalla tavalla kuin voi olla erilläänkin.

koo

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 93
  • Dirty South
  • Galleria
Vs: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?
« Vastaus #41 : 14.01.2016, 21:43 »
Paneminen kuuluu meikäläisellä seksiin, kuten myös BDSM. Joka ikinen kerta en tarvitse molempia ;)

Jännä huomio itselleni on ollut se, että sessiointikumppaneiden kanssa tulee todella harvoin harrastettua pelkkää vanilijaa, kun taas oman "rakkaan" kanssa se on huomattavasti yleisempää. Uskoisin että vanilija vaatii minun tapauksessa vahvenpaa tunnesidettä kuin pelkkä sessiointi.

jenna

  • Vieras
Vs: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?
« Vastaus #42 : 14.01.2016, 22:13 »
rippien suhteen laadusta henkilöiden kemioista itse olen tullut siiihen tulokseen monet saavat tyydytyksen sessioissa tai sitten jälkikäteen kaikin tavoin avoin olen itse avoin seksi suhteen

SC

  • Vieras
Vs: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?
« Vastaus #43 : 15.01.2016, 19:44 »
Kyllä se paneminen kaikissa muodoissaan on mulle tärkeää. Paneminen ja BDSM eivät mielestäni sulje mitään pois, ainoastaan täydentävät toisiaan. Pelkkä vanilja käy tylsäksi, samoin pelkkä kinkyily... Ja ihan puhtaasti oma henk. koht. mielipiteeni.

kuunlilja74

  • Vieras
Vs: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?
« Vastaus #44 : 15.01.2016, 20:22 »
Mulle paneminen ei ole yhtään tärkeää.
Saan nautintoni ihan muista asioista.
Olen kyllä orgasmi keskeinen ja hyvään seksiin kuuluu mielestäni kummankin laukeamiset , mutta nautin esim suuseksistä niin  paljon enemmän kuin panemisesta.
Panemisesta en saa  mitään nautintoa ,muttei se vastenmielistäkään ole.