Kirjoittaja Aihe: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?  (Luettu 22416 kertaa)

Autumn1827

  • Vieras
Vs: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?
« Vastaus #60 : 27.01.2016, 11:59 »
Tykkään seksittömästä leikistä ja leikittömästä seksistä. Erityisen onnessani olen jos noita pääsee yhdistelemään. Tarkemmin en nyt välttämättä osaa ryhtyä erittelemään. Kummastakaan en luopuisi. Vaikka vaniljaseksi on useimmiten kokemukseni mukaan ollut kyllä tylsää.


Itsekkin täytyy kompata yllämainittua. Hyvin tiivistetty ja yksinkertainen vastaus :)

sandra2

  • Vieras
Vs: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?
« Vastaus #61 : 06.02.2016, 22:24 »
Kunhan suuhun saisi tulla pannuksi, niin muulla ei olisi väliä.
Sama juttu ^^

mikälieN

  • Vieras
Vs: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?
« Vastaus #62 : 07.02.2016, 09:54 »
Pyhä toimitus.
Mulle sisältää oikeastaan kaiken. Luottamuksen, kunnioituksen, halun, yhteyden, jopa niin vanhanaikaisen asian kuin rakkauden :).
Ja kun ne ovat olemassa, on myös kaikki mahdoton ja mahdollinen kinkytaivaan olla mahdollista.

Kiitäjä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1356
  • Nirso pikkuhirviö.
  • Galleria
Vs: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?
« Vastaus #63 : 07.02.2016, 10:12 »
Penetraation ei välttämättä tarvitse kuulua sessioon, vaikka ihan kivan lisänsä siihen tuokin.

Pakastelahnaitsekäskuspää minä olen kuitenkin siinä määrin riippuvainen peniksellä penetroimisesta, että olen kerran yhden suhteen sen puutteeseen lopettanut. Eli joskus ja jouluna riittää, mutta sitä tarvitaan (enkä pane pahakseni, jos on vähän enemmän).

Kukkanen

  • Vieras
Vs: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?
« Vastaus #64 : 07.02.2016, 12:42 »
Kyllä mulle yhdyntä on tärkeää, intiimiä, pidän siitä niin fyysisesti kuin psyykkisestikin kumppanin kanssa. Muutenkin haluan yleensä emätinorkun viimeiseksi, oli se sitten peniksellä tai sormilla aikaansaatu (lelutkin jees, mut lelut ei tunnu mulle niin "läheisiltä", joten toimii enemmän esileikkinä ja lisämausteena; kumppanin ihon lämpö on ihana tuntea sisällään lopuks). Mutta vaihteluna moni muukin juttu on kivaa kuin yhdyntä. Vaan jos yhdyntää ei olis ollenkaan suhteessa, mua alkais todennäköisesti kyrsiä jossain vaiheessa. Tietysti polyna voi toteuttaa erilaista seksiä eri ihmisten kanssa. Mut syvässä suhteessa pidän kyllä myös yhdynnästä, ja voisi jäädä jollain tapaa "vajaa" olo, jos en saisi sitä. Mulle ajatustasollakin yhdyntä on yks kiihottavimmista, esim. masturboidessa simuloin sitä usein. Totta kai on kaikkea muutakin kivaa, mut ne on enemmän "lisämausteita" mulle. Ja mulle ei oo kyllä ihan niin, että "aivan sama miten orgasmin saa", vaan kaipaan vaihtelua myös tässä. Jos saisin aina vain tavalla x, alkaisin kaivata muita tapoja. Nautin eniten siitä, kun saan monta kertaa ja monella eri tavalla ja käyn läpi tunteita ja tuntemuksia laajalla skaalalla :) En tyytyisi enää suhteeseen, jossa seksi on liian yksipuolista (esim. vain kinkyä, tai vain vaniljaa).

nrOne

  • Vieras
Vs: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?
« Vastaus #65 : 12.02.2016, 00:55 »
Paneminen ei ole kuin liikettä edestaas, jos ei ole tunnetta mukana, niin ennemmin ilman.

Ja tosiaan on panemista(pano) ja panemista, rajua seksiä joka sattuu(ja tuntuu hyvältä) vai onko?

Xpyx

  • Vieras
Vs: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?
« Vastaus #66 : 19.03.2016, 20:45 »
Olen kuullut monen kinkyn sanovan että seksi on tylsää, ja ei maistu jos ei ole kinkymausteita päällä. Ei missään nimessä, mulla. Vaikka olen kinkyyden suhteen ihan patologinen tapaus ja parhaimmillaan mitä enemmän lähestytään 24/7-asioita, tinkisin silti vasta panemisesta viimeiseksi, ja pelkällä panemisella jo pärjäisin, ainakin jos sitä olisi paljon. Olen ylipäätään enemmän määrä kuin laatu -ihminen, mutta mielellään tietty molempia. :)

Seksi on mulle äärimmäisen tärkeää, enkä halua harrastaa kinkyä ihmisen kanssa jonka kanssa en harrasta myös seksiä (poislukien jotkut hienot kokemukset bileissä esim. köysien tai taitavien piiskausten suhteen, mutta bileet ovat asia erikseen).

Seksi on tärkeää siis ihan huolimatta siitä, onko se ihminen tärkeä vai ei. Tärkeän ihmisen kanssa seksi on mulle tärkein ja jotenkin rehellisin kommunikaation muoto ja tarkistuspiste, että mitä meille kuuluu ja ollaanko me vielä samalla puolella, ja ihan vaan kiva tapa viettää iltaa ja rentoutua. Ja tietenin se on sitten syvässä suhteessa paikoitellen ihan tajunnanräjäyttävä flow- ja yhteneväisyydentunne-kokemus. Mutta vieraan ihmisen kanssa se on sitteen vaan että no kinky on kivaa, ja kinky seksillä on vielä paljon paljon kivempaa.

Joku on joskus kutsunut mua äärimmäisen penetraatiokeskeiseksi. Kyllä. Mä en osaa lainkaan laskea harrastaneeni seksiä, ellei harrastettu yhdyntää. Olen myöhemmin kuullut että muitakin näkökantoja on.  ;D

TyrvaaM

Vs: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyill
« Vastaus #67 : 19.03.2016, 22:44 »
Kyllä paneminen/penetraatio kuuluu sessionn. Kuten myöskin orgasmi, tietenkin molempien. Orgasmin jälkeinen olotilahan on "orgastinen" jos ymmärrätte mítä tarkoitan. Riippumatta sessiosta niin kummankin pitäisi saada tyydytyksensä. Itselleni se tulee jonkinasteisesta penetraatiosta (nyt pääsemmekin mielipidekysymykseen, jos alistuva suorittaa minulle ejakulaation kädellään, onko se penetraatiota, vaikken työnnykkään toisen sisään? Työnnynhän toisen nyrkkiin...)

Seksi/paneminen on itselle todella tärkeätä. Orgasmin/hyvänolon tunteen saaminen on seksin päätarkoitus.

Selina

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 572
  • Nautin elämästäni.
  • Galleria
Vs: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?
« Vastaus #68 : 20.03.2016, 20:40 »
Itelle "paneminen" tarkoittaa "penetraatiota" niin, että yleensä toinen osapuoli laittaa vehkeensä (mies biologisen vehkeensä tai nainen sträpin) mun sisälle. Se on ollut mulle pitkään vähiten kiinnostavia osa-alueita. Vasta viime aikoina siihenkin toimintaan on tullut jotain kiinnostavia aspekteja, minkä johdosta alan nauttia siitäkin. Tämä lisä on ollut tunteet. En siis pane, kuin rakkaiden ihmisten kanssa joskus. Muuten touhuan jotain aivan muuta.

Angelika

  • Vieras
Vs: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?
« Vastaus #69 : 22.03.2016, 09:29 »
Paneminen sinällään on ehkä seksin vähiten tärkein osuus itselleni. Paneminen on parhaimmillaan oikein kivaa, mutta ilman mitään muuta, aika tylsää. Joidenkin kanssa kusivehkeet sopivat niin hyvin yhteen, että se voi olla jopa vielä vähän tavallista mukavampaa. Mutta siis, seksi on mulle aika paljon kaikkea muutakin kuin paneminen, eikä hyvä ja tyydyttävä seksi tarvitse läheskään aina panemista, ollakseen sitä. Kun sanon, että mua panettaa, ei se tarkoita ihan kirjaimellisesti sitä, vaan sitä, että tekee mieli seksiä noin yleensä.

Sen verran olen oppinut, että jokaisen kanssa tulee ne omat yhteiset parhaat jutut. Olen sanonut niin paljon itseä kiinnostamattomia asioita ja lähes yhtä monta kertaa olen saanut todeta toisin, kun sopiva ihminen tulee vastaan. Mun on ollut lähestulkoon mahdoton kuvitellakaan panevani alistuvan miehen kanssa, noh...sitten tuli se poikkeus. En ole ollut kiinnostunut pilluista, kunnes sitten tuli se poikkeus...okei, monta. Mua ei varsinkaan ole kiinnostanut miesten perseiden työstäminen, kunnes sitten....jne. Ehkä musta voi vielä tulla myös vankkumaton vaniljapanon kannattaja  :))

Sitä odotellessa vedän hanskat käteen ja sträpin toiseen...vaimitenseoli  >:D

Feird

  • Vieras
Vs: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?
« Vastaus #70 : 22.03.2016, 17:29 »
Kyllähän munaa täytyy säännöllisesti saada  :P Mut ei välttämättä kaikki sessiot tarvi panemista

Annaleena

  • Vieras
Vs: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?
« Vastaus #71 : 22.03.2016, 18:39 »
Jollain asteella vähän huvittaakin tuo otsikon kysymykseen lisätty määritelmä: seksi (=paneminen) ..  ;D

Jos kysymys muotoillaan noin, on pakko myöntää että ihan hirmuisen tärkeää. Suorastaan itse asia! Johtunee varmaan siitä, että en ole tainnut ikinäkoskaan sessioida muuten kuin seksikumppaneideni kanssa. En ole siis koskaan irrottanut sessiointia erilleen seksisuhteesta.

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?
« Vastaus #72 : 22.03.2016, 19:12 »
Kunhan suuhun saisi tulla pannuksi, niin muulla ei olisi väliä.

Kenenkä suuhun sekin pannu matuis?  :o

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?
« Vastaus #73 : 23.03.2016, 07:38 »
Kunhan suuhun saisi tulla pannuksi, niin muulla ei olisi väliä.

Kenenkä suuhun sekin pannu matuis?  :o

Kaikille suurisuisille.

Pulseproto

  • Vieras
Vs: Kuinka tärkeää seksi (=paneminen) on kinkyille?
« Vastaus #74 : 23.03.2016, 10:39 »
Penetroituminen pildeen.. Hmmm.. Ei oikeastaan koskaan ole ollut keskiössä kun mietin bdsm-juttuja.. Mieluummin alistan ja leikin välineillä..
Aikoinaan kun leikki ja sessioi 80- 90 luvuilla ilman parisuhdetta, en ikinä pannut sessiokumppaneita. Parisuhteessa "panemisella" on kuitenkin se oma luontainen tarve nauttia myös itse -ikäänkuin ottaa naisensa täysin.. Käyttää panemista myös vallan välineenä.. Itse usein kuitenkin vältän panemista siitä syystä että koen tuolloin vallan olevan naisella.. ( miehinen himo) naisen(subin) ottaminen ja käyttäminen D/s mielessä on itselleni sallittu vain parisuhteessa, silloinkin vältän pääosin laukeamista.
Ensikertaa ikinä parisuhdehistoriasani olen onnellisessa tilanteessa - Ei tarvitse harrastaa vanillaseksiä joka omassa mielessä mieltyy "subiudeksi"!!?