Kirjoittaja Aihe: Voiko tähän "genreen" suhtautua huumorilla??  (Luettu 15791 kertaa)

MasterOpie

  • Vieras
Vs: Voiko tähän "genreen" suhtautua huumorilla??
« Vastaus #15 : 14.04.2016, 21:45 »
Suosittelen todella suhtautumaan huumorilla.

DareDoll

  • Vieras
Vs: Voiko tähän "genreen" suhtautua huumorilla??
« Vastaus #16 : 14.04.2016, 21:56 »
Kuha ei naura.

heinrich

  • Vieras
Vs: Voiko tähän "genreen" suhtautua huumorilla??
« Vastaus #17 : 14.04.2016, 22:19 »
Kaikelle voi nauraa  ;D

quipu

  • Vieras
Vs: Voiko tähän "genreen" suhtautua huumorilla??
« Vastaus #18 : 14.04.2016, 22:24 »
Itse olen veljeillyt netin kanssa vasta vuodesta 2004,mutta sen perusteella hajatelmoin, ettei kannata ottaa täysin tosissaan mitään, mikä netissä ilmenee.

Muakaan ei ole kovin moni ottanut tosissaan, mitä nyt rakentanut oman (suljetun) virtuaalihuoneen,senaikaisilla taidoilla,v.2009. Ehkä mä ja joku muu otti asiat hieman alle huumorin, kun sentään oltiin ex-fundamentalisteja-

Mitä niitä sanontoja olikaan..kyllä routa porsaan kotiin ajaa, parempi pyy pivossa..itku pitkäsä ilosta, pieru kauan hököttelystä..se joka viimeksi nauraa,putoaa hautaan..ähh,jeesus on tie,tottuus, elämä- joka itselle kuoppaa kaivaa,on vapaa kuin taivaan lintu..nyt nyt-

Mun ei kannata henk. koht. viettää liikaa aikaa foorumeilla- Noin 5 vuotta täysin turhaa hörhellystä ja majailua riittää. Antakkee anteeksi  8)
 alavasta veisusta säe 5: 57649

DareDoll

  • Vieras
Vs: Voiko tähän "genreen" suhtautua huumorilla??
« Vastaus #19 : 14.04.2016, 22:34 »
Kaikelle voi nauraa  ;D

Nyt possu vakavoituu tai itkee ja vakavoituu  8)
Nää on vitun vaikeita asioita  ;D

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Vs: Voiko tähän "genreen" suhtautua huumorilla??
« Vastaus #20 : 14.04.2016, 22:50 »
Se parhaiten nauraa, joka itselleen nauraa, sillä häneltä ei pidä hupia puuttuman.

Underworld

  • Vieras
Vs: Voiko tähän "genreen" suhtautua huumorilla??
« Vastaus #21 : 14.04.2016, 23:01 »
Eräs vuosia kinkybileissä hengaillut tuttava, joka ei toisaalta samaista itseään pervoksi:
"Kinkyily on minusta naurettavuuden huippu. Mutta ah niin khuulista ja tyylillä. Menen bileisiin nauramaan, mutta en naura vain  ihmisille vaan myös itselleni."

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1235
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Voiko tähän "genreen" suhtautua huumorilla??
« Vastaus #22 : 14.04.2016, 23:01 »

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1235
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Voiko tähän "genreen" suhtautua huumorilla??
« Vastaus #23 : 14.04.2016, 23:02 »
Se parhaiten nauraa, joka itselleen nauraa, sillä häneltä ei pidä hupia puuttuman.

Aivan!

Amunet

Vs: Voiko tähän "genreen" suhtautua huumorilla??
« Vastaus #24 : 14.04.2016, 23:22 »
Asiat on pahasti pielessä, jos ei koskaan naurata. Kyllä joskus on niin komiikan helmiä jotkut kokeillut ja kommellukset. Pää leviäis, jos ei ois huumoria mukana.

Oranssilyhty

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 614
  • Galleria
Vs: Voiko tähän "genreen" suhtautua huumorilla??
« Vastaus #25 : 14.04.2016, 23:37 »
Kyllä tähän tekemiseen pitää voida huumorilla suhtautua. Aina se ei ole se paras sävy sessioon mutta kyllä sen nyt taustalla pitää olla, muuten ottaisi itsensä joskus vakavissaan :)

Miriam

  • Vieras
Vs: Voiko tähän "genreen" suhtautua huumorilla??
« Vastaus #26 : 15.04.2016, 00:07 »
Joo, en tosin näe mitään ristiriitaa siinä että ollaan syvällisiä ja humoristisia. Usein itseasiassa juurikin niin että se paras huumori on syvintä ja jopa sattuvinta. Pinnallisuus taas on tylsää ja tappavaa, ja vetää ihan tosissaan vakavaksi.

Näin. :)

Mä nautin pohdiskelusta ja saan siitä paljon irti. Syvällisyyden tasoa voi joku muu sitten arvioida, jos välttämättä haluaa... :P

Nautin myös nauramisesta, huumorista ja leikkimielisyydestä. En näe mitään syytä miksi nämä asiat eivät voisi elää rinnakkain ja samanaikaisesti, myös samassa tilanteessa.

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 778
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: Voiko tähän "genreen" suhtautua huumorilla??
« Vastaus #27 : 15.04.2016, 11:02 »
Voi mutta huumorihan on sitten vaikea eikä suinkaan kaikille soveltuva laji. Ei kannata alkaa iteä, jos joku ei tajua esim. ironiaa ja sarkasmia, vaan ottaa tosissaan.

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Voiko tähän "genreen" suhtautua huumorilla??
« Vastaus #28 : 15.04.2016, 15:48 »
Se mitä olen lukenut täällä, niin pääasiallisesti on hyvin syvää podintaa. Mikä tietenkin on hyvä juttu. Mutta harrastaako kukaan tätä huumorin pilke silmäkulmassa??? Varmasti ainakin hauskoja kommelluksia on pakko olla sattunut.... Olisi hauska kuulla myös niistä.
Täällä on jo ketjuja erilaisista jutuista mitä on sattunut, jos sitä tässä aloituksessa kaivattiin. Siitä vaan etsimään (kun en nyt jaksa itse valmiiksi etsiä linkkejä)

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Voiko tähän "genreen" suhtautua huumorilla??
« Vastaus #29 : 15.04.2016, 16:48 »
Heti ekana tuli mieleen se ketju "Pannun näköinen subi".

En kyllä keksi miksi huumori pitäisi rajata tästäkään asiasta pois.