Kirjoittaja Aihe: Voiko tähän "genreen" suhtautua huumorilla??  (Luettu 15779 kertaa)

Nick

  • Vieras
Vs: Voiko tähän "genreen" suhtautua huumorilla??
« Vastaus #45 : 18.04.2016, 19:32 »
tää koko keskustelu on läppä...

Älä paljasta muille.

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Voiko tähän "genreen" suhtautua huumorilla??
« Vastaus #46 : 18.04.2016, 19:59 »
Noh, täällä ei kannata kauheasti tehdä tulkintoja. Varsinkaan ihmisistä joita ei irl tunne. Itse en edes joidenkin kirjoituksista saa selvää, en päästä tai hännästä saati punaisesta langasta. Siksi yleensä kirjoitan asioista ilman tulkintaa ihan vain yleisesti ilmiöistä. Korkeintaan laittan tulkinnan ilmiöstä omista kokemuksista irl-puolelta.

Bakemono

  • Vieras
Vs: Voiko tähän "genreen" suhtautua huumorilla??
« Vastaus #47 : 10.05.2016, 02:53 »
Mitenkä mihinkään positiiviseen asian voip suhtautua kuin huumorilla? Tai ainakaan jo oot savolinen... :P

misternorthwind

  • Vieras
Vs: Voiko tähän "genreen" suhtautua huumorilla??
« Vastaus #48 : 07.04.2020, 06:45 »
Ainakaan fetisismistä ei selviä järjissään, ellei osaa ottaa asioita huumorilla. Mikä tahansa fetissisessio kun näyttäisi varmaan ulkopuolisen näkökulmasta tosi kummalliselta.  :))

Mitä kauemmin olen netin kinky-yhteisöissä liikkunut, sitä enemmän olen ollut samaa mieltä Encyclopedia Dramatican kinky-artikkelien kanssa. Aloittelijoiden mielestä artikkelit varmaan ovat hirveää epäsuvaitsevaista kiusantekoa. Mutta kuka tahansa joka on vuosikausia lukenut kinkysivustojen väittelyitä ja riitoja, huomaa että artikkelien kirjoittaja oikeasti tuntee aihepiirin. Niin inhorealistista (ja hauskaa) kinky-dokumentointia kun ei mistään muualta saa.  8)

https://encyclopediadramatica.se/BDSM
https://encyclopediadramatica.se/Fetish

https://encyclopediadramatica.se/Category:Sex

Neljä vuotta vanha ketju, mut tuli noille naurettua maha kippurassa  ;D En olisi muuta odottanutkaan samalta wikiltä, joka on ollut osallinen esim. tapauksessa "Christian Weston Chandler" :D

Mutta itse asiaan: Aivan kaiken... Siis aivan kaiken voi ottaa huumorilla oikealla porukalla  O0

Hra K

Vs: Voiko tähän "genreen" suhtautua huumorilla??
« Vastaus #49 : 09.04.2020, 17:47 »
Voiko tähän "genreen" suhtautua muulla kuin huumorilla?

Metsänneito

  • OuSM
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 104
  • Cuddle junkie
  • Galleria
Vs: Voiko tähän "genreen" suhtautua huumorilla??
« Vastaus #50 : 09.04.2020, 18:15 »
Nauraminen ja ilo ja hauskuus on niin iso osa minua että kyllä se huumori kuuluu tähänkin osaan elämää.
Toki millaista se huumori on missäkin tilanteessa ja kenen kanssa, niin siinä on oltava tarkkana. Koska ollaan kuitenkin isojen asioiden ja suurien tunteiden kanssa tekemisissä.
Ja siksi onkin tärkeää tuntea sitä toista ihmistä myös pään sisältä, ei pelkästään ruumiin aukkojen sisältä  ;D heh, pakollinen huono kevennys tähän väliin...

Kävi nimittäin pari päivää sitten niin että minua köysillä sidottiin sänkyyn kiinni ja jotenkin se kikatus vaan kupli ulos. Köysiä virittelevä mies totesi että "tässä ois joku ujompi poika menny jäihin kun nainen kikattaa". Niinpä.

Armand

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1289
  • Tämän lapin kaupungin ainoa switch :D
  • Galleria
Vs: Voiko tähän "genreen" suhtautua huumorilla??
« Vastaus #51 : 15.04.2020, 11:07 »
No voitko itseesi suhtautua liian vakavasti. Jos osaa itselleen nauraa, osaa myös nauraa edustamilleen asioille. Tietenkin ihmiskohtaisia juttuja. Toiset ovat totisempaa sakkia kuin toiset. Mä en kyl sovellu puuhaileen paljon mitään sellaisten kerran vuodessa hymyilevien kanssa. Mun mielestä kaikkeen hauskaan myös seksiin ja sen oheistoimintoihin joihin luettelen esimerkiksi oman naisille alistumisen haluni johon vahvasti liittyy haluni tulla piiskatuksi ja muutoin kuritetuksi.

Morndulin

  • Vieras
Vs: Voiko tähän "genreen" suhtautua huumorilla??
« Vastaus #52 : 15.04.2020, 18:15 »
Ylipäätänsä seksin pitäisi olla rentoa ja jos sattuu kommelluksia ni sit nauretaan. Hyviä esimerkkejä lähiajoilta on suihkusessio (mie leikin hierovalla suihkulla ja otan mieheltä suihin). Kun saadaan lauettua, mies tökkää suihkupäätä takaisin telineeseen ni eikö se heilahda suoraan puoliheijarissa olevaan kyrpään. Tai sit aina hirveät säädöt uusien asentojen kanssa, millon meinaa peenis katketa tai pillu haljeta. Voiko niissä tilanteissa oikeasti muuta kuin nauraa?  :)) ;D :D ;)

Morgul

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 673
  • Galleria
Vs: Voiko tähän "genreen" suhtautua huumorilla??
« Vastaus #53 : 15.04.2020, 20:14 »
Voiko tähän "genreen" suhtautua muulla kuin huumorilla?

Tämä.

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Voiko tähän "genreen" suhtautua huumorilla??
« Vastaus #54 : 03.05.2020, 12:31 »
Genre on kyllä niin herkkä hipiäistä, että satirri tuo huumorin ylin aste ei sovellu genreen laisinkaan.

Hanni78

  • Vieras
Vs: Voiko tähän "genreen" suhtautua huumorilla??
« Vastaus #55 : 03.05.2020, 22:57 »
Voiko tähän "genreen" suhtautua muulla kuin huumorilla?

 :-X ;D :)) juurikin näin.

Violation

  • Vieras
Vs: Voiko tähän "genreen" suhtautua huumorilla??
« Vastaus #56 : 16.05.2021, 16:18 »
Todellakin voi suhtautua huumorilla. Ja elämässä kaikkeen muuhunkin. Huumori on oikeastaan monella tapaa pelastanut minut. Se on pitänyt minut järjissäni. Rakastan huumoria ja ihmisiä joilla on hyvä huumorintaju. Tärkein kriteerini mahdolliselle kumppanilleni onkin se, että hän saa minut nauramaan. Enkä voisi ikinä olla ihmisen kanssa joka ei osaa nauraa itselleen.

Tyttöpoika30

  • Vieras
Vs: Voiko tähän "genreen" suhtautua huumorilla??
« Vastaus #57 : 16.05.2021, 17:01 »
Kyllä huumoria pitää matkassa olla mukana

ujotyttö

Vs: Voiko tähän "genreen" suhtautua huumorilla??
« Vastaus #58 : 16.05.2021, 21:22 »
todellakin voi. Ja pitää olla mukana. Se on vain rikkautta  :love: