Äänestys

Tatuoinnit jakavat mielipiteitä. Ovatko sinusta tatskat plussaa vai miinusta?

Tatuoinnit plussaa
66 (46.8%)
Tatuoinnit miikkaa
25 (17.7%)
Ei väliä
48 (34%)
Riippuu sukupuolesta
2 (1.4%)

Äänestäjiä yhteensä: 65

Äänestys päättynyt: 07.06.2016, 20:22

Kirjoittaja Aihe: Tatskat - downgrade or hot?  (Luettu 35793 kertaa)

isabella

Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #15 : 25.05.2016, 06:56 »
En ole sen ihmeemmin innostunut tatuoinneista mutta en näe niitä myöskään mitenkään ihmistä vähemmän viehättäväksi tekevänä asiana. Potentiaalisen (sessio)kumppanin valinnassa niin pienellä asialla kuin tatuoinnit ei ole minulle mitään merkitystä.  Itselleni en ottaisi, en koe että ovat minun juttuni.

Angelika

  • Vieras
Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #16 : 25.05.2016, 08:13 »
Eivät ole mikään ratkaiseva tekijä, mutta kyllä tatuoimaton iho miellyttää useasti enemmän kuin tatuoitu. Sitten nää äiti ja muut perhepotrettitatuoinnit on jo kyllä iso miinus.

PetollinenMulkku

  • Vieras
Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #17 : 25.05.2016, 09:09 »
Persoonakysymys niin kantajalle kuin katsojan näkökulmasta. Ei minulle mitenkään merkittävä asia. Joskus koen, että ne ovat kiinteä osa jonkin henkilön "kokonaisuutta" ja samalla merkittävä yksityiskohta. Joskus taas ne ovat vain naarmu kauniissa kankaassa... Itselläni on kuva, mutta se ei ole oikeastaan koriste vaan osa henkilökohtaista historiaa. Mielessä on ollut uusiakin ja 2 - 3 toteutuskelpoista ajatusta on muhinut mielessä jo yli 5 vuotta. Ei ole kiire tässäkään projektissa ;)
« Viimeksi muokattu: 25.05.2016, 10:23 kirjoittanut PetollinenMulkku »

Pulseproto

  • Vieras
Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #18 : 25.05.2016, 09:44 »
Muutama kuva.. Tribaali, tms teksti ei herätä missäännimessä ainakaan negaatioita.. Kun naisella alkaa olemaan enemmän on suurempi merkitys sillä visuaaalisella idealla joka yhdistyy henkilön habitukseen.. Ulkoiseen tyyliin ja kokonaisuuteen jolla tatskoja kantaa..
Ennen vanhaan tais "pahanpojan" leimaks riitää parit kotkat olkapielissä - käsivarsissa..
Nykyään pitääkin sitten olla hakattu jo päätä myöten... -tatskainflaatio..

Itse olen miettiny sitä ekaa jo kohta 30 vuotta... Ehkä se vielä jokupäivä toteutetaan.. ;)

PetollinenMulkku

  • Vieras
Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #19 : 25.05.2016, 10:24 »

Itse olen miettiny sitä ekaa jo kohta 30 vuotta... Ehkä se vielä jokupäivä toteutetaan.. ;)

Mieluummin kunnolla mietitty kuin hetken mielijohteesta :)

Oona

Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #20 : 25.05.2016, 10:27 »
Samalla linjalla monien muiden kanssa, tatuoinnit on hot jos ne on esteettisiä, kantajansa näköisiä ja hälle sopivia. Mikään kynnyskysymys tää ei itselle koskaan oo ollut, Susi on kumppaneistani eka kunnolla tatuoitu ja häntä ois kyllä vaikea nähdä ilman kuviaan. Ja kun on kuuma mies jo valmiiksi ni kyllä ne tatuoinnit vaan lisää sitä kuumuutta!
Mutta sitten on ne tribaalit ja muut rumat tatuoinnit, jotka on kyllä ihan turn off. Näin vahvasti esteetikolle ne voisivat jopa muodostua kynnyskysymykseksi, niin rajua kun se onkin.

Itsellä on vasta pari pientä kuvaa ja kuvien hommaamista vähän hidastaa rahattomuus ja kamala fiksaatio symmetriaan. Jos ottaa jotain toiselle puolelle kroppaa, on otettava toisellekin. Seuraava kuva tulee todennäköisesti joko vatsaan tai selkään ni pysyy tasapaino kunnossa. :)

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #21 : 25.05.2016, 16:15 »
Mulla ei ole ainoatakaan kuvaa ihossani.  Olen vuosien varrella miettinyt kissatatskaa, mutta en vain ole saanut aikaiseksi. Enkä mä edes osaa ajatella, että millainen kuva ja mihin kohtaan. Eli kuvattomalla iholla mennään.

Tykkään, että monille sopii tatskat ja varsinkin jos ne on hyvin tehtyjä.
Ei tosin vaikuta mitenkään siihen, miten ihmiseen suhtaudun. Osalle sopii, osalle ei.
Ja parhaimmillaan ovat seksikkäitä. Ja kertovat ihmisen tarinaa.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #22 : 25.05.2016, 17:20 »
 Ei ole kissaa karvoihin katsominen, eikä ihmistä tatskoihin. Ei väliä, miten kuvioitu on. Tosin, jos on keskelle naamaansa ottanut esim. kirkkoveneen tai hakaristin, niin se kertoo mulle jo ihmisestä sen verran, etten lähde edes tutustumaan.

Underworld

  • Vieras
Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #23 : 25.05.2016, 17:44 »
Itsellä on kait 6 tai 7 joista kaikki paitsi viimeinen suht pieniä. Käsivarret ollut listalla pitkään, mutta ei ole vielä saanut aikaiseksi.

Mutta itse asiaan: ehkä vähän pelkistettyä sanota, että tatskat naisessa turn on tai -off. Ihmiset ja tatuoinnit siinä määrin erilaisia, että ei voi suoraan sanoa. Joskus näyttävät aivan mahtavilta ja joskus tuota....mutta kertovat elämästä ja siten aina omalla tavalla hienoja, vaikka eri tavoin  :)
Mutta en pidä minään elämää nähneen tai kokeneen henkilön kriteerinä onko paljon kuvaa tai ei yhtään

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1871
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #24 : 25.05.2016, 17:57 »
Ei häiritte, ei niiden puute eikä olemassa olo.
Upeaa olisi saada subi puhuttua tatuintiin ja päästä päättämään mikä ja minne.

Feird

  • Vieras
Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #25 : 25.05.2016, 18:07 »
Polttomerkintä olis kiva tehdä jos olis joku sellanen niin merkityksellinen henkilö joka sen haluais

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #26 : 25.05.2016, 20:22 »
Pidän tatuoinneista, jotka sopivat kantajalleen. Pidän tarinoista, joita niihin liittyy. Jos joku oikeasti tatuoisi kirkkoveneen otsaansa, haluaisin kyllä tietää miksi.

Itselläni on muutama tatuointi, eikä ole vielä seuranhakua tai seksielämää haitannut. Pikkemminkin päin vastoin.

Mitä siihen tulee, mitä muut ajattelevat kuvistani... Se nyt on yksi paskan hailee. Sama juttu kuin muussakin elämässä; antaa häiritä jos häiritsee. Koirat haukkuu, karavaani kulkee.

alabama

  • Vieras
Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #27 : 25.05.2016, 20:33 »
Pidän tatuoinneista, jotka sopivat kantajalleen.
...
Mitä siihen tulee, mitä muut ajattelevat kuvistani... Se nyt on yksi paskan hailee. Sama juttu kuin muussakin elämässä; antaa häiritä jos häiritsee. Koirat haukkuu, karavaani kulkee.

Word

Ei ne tatuoinnit tai niiden puute vaikuta vaan se, ootko hyvä tyyppi.

Lunttu

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1140
  • Center Of Attention Whore
  • Galleria
Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #28 : 25.05.2016, 20:44 »
Mua tympii lähinnä ihmiset jotka kokevat oikeudekseen puuttua toisten ulkoiseen habitukseen, oli se sit kyse tatuoinneista, hiuksista, pukeutumisesta, koosta tai mistä hyvään, on asioita joihin voi ja joihin ei voi vaikuttaa ja joka tapauksessa se menee niin et: et jokaisen tulis voida elää suhteessa omaan tomumajaansa seuraavan sanonnan mukaisesti "MY BODY MY DECISION" Jokainen voi pitää ne mielipiteensä ihan omina tietoinaan ja olla loukkaamatta niillä toisia. Toisinsanoen, ei väliä mulle, vaikkakin koen tatuoinnit henkilökohtaisesti tärkeäksi kiinnostuksen kohteeksi, ylipäänsä ja toki itselläni.

Mua jotenkin ahdistaa tollanen "downgrade" ajattelu..

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #29 : 25.05.2016, 20:45 »
Ei ole mitään väliä onko tatskoja vai ei. Suurin osa kumppaneista on ollut tatskattomia. Ehkä seksikkäin tatuoitu mies on Rick Genest known as Zombie Boy. :love: Luurankoja ja spriihin säilöttyjä sisäelimiä ja sikiöitä rakastavana ainoa oikea vaihtoehto!