Äänestys

Tatuoinnit jakavat mielipiteitä. Ovatko sinusta tatskat plussaa vai miinusta?

Tatuoinnit plussaa
66 (46.8%)
Tatuoinnit miikkaa
25 (17.7%)
Ei väliä
48 (34%)
Riippuu sukupuolesta
2 (1.4%)

Äänestäjiä yhteensä: 65

Äänestys päättynyt: 07.06.2016, 20:22

Kirjoittaja Aihe: Tatskat - downgrade or hot?  (Luettu 35792 kertaa)

Nick

  • Vieras
Tatskat - downgrade or hot?
« : 24.05.2016, 20:22 »
Siinäpä tuo, lyhyesti mitä miten koet potentiaalisen kumppanisi tatuoinnit tai niiden puutteen?

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #1 : 24.05.2016, 20:29 »
Iso plussa. Tosin mä meen jo kategoriassa, enempi on parempi. Joku yks tai kaks "klassista kuvaa" ei vaikuta juuri mitenkään vielä.

Blondie77

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 889
  • Horotin - löytyy leluosastolta
  • Galleria
Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #2 : 24.05.2016, 20:33 »
Uuh.. Hyvä kyssäri :).. Itseä ei haittaa niiden puuttuminen tai jos niitä on.. Joissain mies/naistyypeissä ehkä jopa plussaa ;).. Ehkä sitten haittaisi, jos olisi kirkkovene otsassa :D Tatuoitujen naisten haluttavuudesta on tehty ihan tutkimus, mutta herätti ainakin itsessä enemmän hilpeyttä :D

http://www.hs.fi/m/tiede/a1370570028252

Nim.merk. Tatuoitu horo  ;D.. Ja lisää tulossa :D

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #3 : 24.05.2016, 20:38 »
Aiempi tatuointiketju:
http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=2855.0

Itselle on ihan sama, onko toisella tatuointeja. Mielestäni osalla tatuoinnit ovat rumia ja osalla kauniita, mutta tärkeintä on että henkilö itse tykkää niistä. Tekisi mieli itsellekin jotain tatuointia, mutta en osaa päättää millaisen haluaisin ja mihin, joten on jäänyt ottamatta. Jokainen tatuointi-idea on tuntunut hyvältä korkeintaan pari kuukautta, ja sitten on jo tehnyt mieli ihan erilaista tatuointia. En tahdo semmoista kuvaa, joka kaduttaisi myöhemmin.

Feird

  • Vieras
Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #4 : 24.05.2016, 20:48 »
Ei oo oikeestaan väliä, joillekkin ne sopii. Itselläni ei ole yhtään enkä varmaan tule hankkimaankaan, en tykkää neuloista eikä ole oikein mitään ideaakaan millaisen kuvan ottais. Jos toisella on tatskoja niin siitä vaan.

MasterOpie

  • Vieras
Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #5 : 24.05.2016, 21:04 »
  • Riippuu tatuoinnista

Tiera

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 177
  • Kiltti ja viaton lävistäjätäti
  • Galleria
Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #6 : 24.05.2016, 22:14 »
Oon aikalailla kokonaan Isrikan kanssa samoilla linjoilla, tykkään todellakin ja enempi parempi. Ainakin tiettyyn pisteeseen asti.

CherryBelle

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 28
  • I bite on the first date.
  • Galleria
Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #7 : 24.05.2016, 22:25 »
Hmm, lähtökohtaisesti ei ole väliä on tai ei ole. Mutta jos on hillitty, kantajalleen sopiva määrä ja kuvat hyvin tehtyjä niin omissa silmissäni tekee potentiaalisesta kumppanista vain kiinnostavamman. Toisaalta, kun itselläni on useampikin niin tatuoimaton iho on eksoottinen  ;D

Pip

Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #8 : 24.05.2016, 22:30 »
Kaunis Helinä Keiju alastomana naisen häntäluun yläpuolelle hakattuna on kyllä kiihottavimpia tatskoja mitä olen tähän mennessä nähnyt.

Icebug85

  • Vieras
Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #9 : 24.05.2016, 22:33 »
Sanoisin, että plussaa mutta se ei silti tee tatuoimattomasta huonompaa ihmistä...ääh! No, molempi parempi :)
Ja itselläni siis on yksi leima..ja se ei ole mikään kuvastosta valittu vaan harkittu :)

piNaNas

  • Vieras
Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #10 : 24.05.2016, 22:42 »
Ei väliä.

Itselläni toki on tatskoja ja lisää tulen varmasti ottamaan.
Kumppania valitessa tuntuis oudolta jos ihoon hakattu kuva olisi joku deal breaker. Tietysti tajuan että makuja on monia ja toisia miellyttää tietty esteettinen ilme ja näin, mut niin. Henk. koht mulle ei väliä.
Vastaavasti edellytän kans että mun kumppani/t ymmärtää että mun keho, mun päätös.

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #11 : 25.05.2016, 00:17 »
Saa olla tatskoja, arpia, kaikenlaisia merkkejä koetusta.
Paljas iho on vähän kun tabula rasa, tyhjä taulu. Jäljet, merkit ja kuvat piirtävät kroppaan eletyn elämän.
Itse pidän tatskoissa teksteistä, kirjaimista ja sanoista. Kaunein tatuointi on tietysti sellainen missä lukee "ÄITI".




chaos_spiral

Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #12 : 25.05.2016, 00:31 »
Ei väliä

Kyllä antaisin kumminkin pientä plussaa/miinusta riippuen siitä miellyttääkö tatuointi minua. Mainitut helinäkeijut ja äidit ovat sellaisia jotka ainakin ajatuksentasolla jättävät armotta kylmäksi., ja preferoisin kyllä enempi paljasta ihoa kuin jotain katalogitribaalia tai vastaavia mutta luonnollisesti jokainen tehköön iholleen niinkuin haluaa. Itselläni ei ole ensimmäistäkään tatuointia, ehkä hankin jonain päivänä kun paria ideaa olen kumminkin ehtinyt pyöritellä jo yli kymmenen vuotta päässä, mutten lupaa mitään.

hunajapeura

  • Vieras
Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #13 : 25.05.2016, 00:39 »
Mauttomia. Eikä näytä hyvältä juuri minkään vaatteen kanssa.

Miriam

  • Vieras
Vs: Tatskat - downgrade or hot?
« Vastaus #14 : 25.05.2016, 00:50 »
Tykkään. Vaikka tietenkin asia riippuu aina siitä nimenomaisesta tatuoinnista. Sen tyylistä, designista, viestistä, ulkonäöstä.

Ulkonäköseikkojen lisäksi tatuoinnit ovat tietysti myös kommunikaatiota. Joku tatuointi saattaa viestiä minulle kantajastaan jotain sellaista, minkä perusteella mielenkiintoni tutustua häneen paremmin kasvaa. Tai sitten laskee... Ilmeisenä esimerkkinä tietysti vaikka jotain arvomaailmaa viestivät tatuoinnit. Tai tatuoinnit jotka itse tulkitsen arvomaailmaa viestiviksi, vaikka kantaja ei niitä välttämättä siten tarkoittaisikaan. :P