Kirjoittaja Aihe: Käyttäytyminen chatissä  (Luettu 16916 kertaa)

Hasse.W

  • Vieras
Vs: Käyttäytyminen chatissä
« Vastaus #15 : 30.12.2011, 15:10 »
Mee lupasin, etten puutu asioihin, enkä kirjotele tänne foorumille, mutta on alkanu pistää yksi asia silmään. Näiten meidän valvojien käytös sätissä lukuun ottamatta nais puoleisia. Kuka helvetti nää idiootit joilla ei ole mitään käytös sääntöjä ja puhe tapoja, on menny valihtemaan, juovuksissa kiusataan toisia, tai muuten vaan heitetään tosi ala arvosta vitsiä ihmisistä. Suvaitsevaisuus puuttuu kokonaan ja ihmisiä kohtaan tehdään juttuja pärstä kertoimen mukaan. Eiks heidän pitäs edustaa tän sivuston yhteistä näkemystä ja kantaa, vai onko tää saitti kaikkia kohtaan samalainen. Jos et kuulu piireihin ja oot erikoinen painu vittuun täältä. Et suositelisin pikasen asenteen muutosta ja henkilö vaihdoksia, varmaan löytys fiksumpiakin ylläpitäjiä sättiin.    :o  >:D


Varo!!!
Kaikkea ei saa sanoa.
 :'(

quattroverde

Vs: Käyttäytyminen chatissä
« Vastaus #16 : 30.12.2011, 16:41 »
Kuka helvetti nää idiootit joilla ei ole mitään käytös sääntöjä ja puhe tapoja, on menny valihtemaan, juovuksissa kiusataan toisia, tai muuten vaan heitetään tosi ala arvosta vitsiä ihmisistä. Suvaitsevaisuus puuttuu kokonaan ja ihmisiä kohtaan tehdään juttuja pärstä kertoimen mukaan. Eiks heidän pitäs edustaa tän sivuston yhteistä näkemystä ja kantaa, vai onko tää saitti kaikkia kohtaan samalainen. .

Eiköhän chatmodejen valinnan ole tehnyt tämän sivuston adminit, näin vois ainakin tällänen tyhmempi olettaa.

Eiks jokainen täällä chattäile administa/chatmodeen yksityishenkilönä, eikä ole edustamassa mitään suurempaa kuin omaa itseään?

Käytöstapoja perää henkilö, joka aloittaa .... Kuka Helvetti nää idiootit on.... (Kiva kun osaa itse asian tuoda sivistyneesti esiin, niin on varaa arvostella muista :o)

 :)

swan

  • Vieras
Vs: Käyttäytyminen chatissä
« Vastaus #17 : 30.12.2011, 16:50 »
Kyllä itse ainakin olen rohkeampi kirjoittaamaan ruudun takaa kuin kasvotusten juttelemaan, varsinkin tuntemattomampien kanssa. Ylipäätään kirjottaminen luontuu ehkä paremmin kuin puhuminen.
Pitäskö sätissä olla jotenkin erilaisempi käytökseltään kuin kasvotusten tai siis eikös ne ns. käytöstavat sinnekin kuulu. Pari kertaan on kylä itelläkin kiehahtanut yli, mutta on se aika harvinaista silti (-:

submit

  • Vieras
Vs: Käyttäytyminen chatissä
« Vastaus #18 : 30.12.2011, 17:02 »
Mee lupasin, etten puutu asioihin, enkä kirjotele tänne foorumille, ---

Jottei jäisi väärinkäsityksiä: täsmennys, ylläpito ei ole pyytänyt Caroa olemaan kirjoittamatta foorumille. Kun ylläpidosta on oltu Caroon yhteydessä, se on ollut juuri chat-käyttäytyminen, joka ei ollut hänelläkään silloin ihan ensiluokkaista, joten tässä uudessakin tapauksessa kehottaisin kaikkia osapuolia katsomaan peiliin - myös niitä chat-modeja :)

Tietämättä mistä on kyse, en ota nyt tarkemmin kantaa asiaa. Lähettäkää seuraavalla kerralla kuvakaappaus ilkeilystä, niin arvioidaan sitten tarvittaessa tilannetta. Jo aikaisemmin on ollut puhetta, että ylläpidolla ei ole intoa alkaa pönkimään chat-logeja - ollaan aikuisia ja käytös pitäisi olla sen mukainen ilman jatkuvaa paimentamistakin ;-D

mastervsop

  • Vieras
Vs: Käyttäytyminen chatissä
« Vastaus #19 : 30.12.2011, 17:10 »
Voi kyynel koko ketjusta  ;D

Härifrån Tvättas.

Kyyberi

  • Vieras
Vs: Käyttäytyminen chatissä
« Vastaus #20 : 30.12.2011, 17:25 »
Kun antaa palautetta, niin on aina helpompaa puuttua asioihin jos on tiedossa mitä on tapahtunut. Nyt Caro syyllistää kaikki miespuoliset chatmodet samaan nippuun, mutta ei kerro mitä tarkalleen on tapahtunut. Ylläpidon tai modejen on hyvin vaikea reagoida tähän oikeastaan mitenkään rakentavasti, koska kyseessä voi olla puhdas väärinkäsitys missä mode ei edes tiedä että on aiheuttanut Carolle pahan mielen.

Mitä tulee ala-arvoiseen jutusteluun, niin käsittääkseni säännöissä ei ole rajattu chatin puheenaiheita. Jos ne fetissit tai huumori ei johonkin yksilöön oikein iske, niin sitten ei iske. Ihmisellä on vapaus osallistua keskusteluun tai olla osallistumatta. Mutta on hyvin epäreilua vaatia muita mukautumaan omiin haluihin.

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Käyttäytyminen chatissä
« Vastaus #21 : 30.12.2011, 18:15 »
Hmm.. Erikoista. En ole nähnyt miespuoleisten moderaattorien chatissä vittuilleen kenellekään. Ainoa mode, joka lipsui sivistyneestä linjasta, vittuili henkilöille, joiden kirjoitustyylistä ei pitänyt ja poisti chattarin pelkästään henkilökohtaisten antipatioiden takia, oli nimeltä mainitsematon nainen (Ei Chili eikä Custiina). Onneksi henkilö ei ole enää moderaattorin asemasta kylvämässä pahaa mieltä ihmisille huonolla käytöksellään.

tillistallis

  • B-Anon Shamaani
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 1471
  • ** Mainostilaa Myytävänä **
  • Galleria
Vs: Käyttäytyminen chatissä
« Vastaus #22 : 30.12.2011, 18:38 »
Mee lupasin, etten puutu asioihin, enkä kirjotele tänne foorumille, mutta on alkanu pistää yksi asia silmään. Näiten meidän valvojien käytös sätissä lukuun ottamatta nais puoleisia. Kuka helvetti nää idiootit joilla ei ole mitään käytös sääntöjä ja puhe tapoja, on menny valihtemaan, juovuksissa kiusataan toisia, tai muuten vaan heitetään tosi ala arvosta vitsiä ihmisistä. Suvaitsevaisuus puuttuu kokonaan ja ihmisiä kohtaan tehdään juttuja pärstä kertoimen mukaan. Eiks heidän pitäs edustaa tän sivuston yhteistä näkemystä ja kantaa, vai onko tää saitti kaikkia kohtaan samalainen. Jos et kuulu piireihin ja oot erikoinen painu vittuun täältä. Et suositelisin pikasen asenteen muutosta ja henkilö vaihdoksia, varmaan löytys fiksumpiakin ylläpitäjiä sättiin.    :o  >:D

Muistaakseni sinäkin olit mode jollakin sivustolla hetken aikaa.  ::)


Queena

  • Vieras
Vs: Käyttäytyminen chatissä
« Vastaus #23 : 30.12.2011, 20:30 »
Olen aika useinkin chatissa. En ole koskaan mitään sen huonompaa käytöstä päässyt todistamaan. Joskus kyllä muistan kun sisään kirjauduin oli keskustelua siitä onko asiallista laittaa runnottujen ruumiiden kuvia chattiin. En kuvaa edes nähnyt itse, mutta se on ainoa korviini kantautunut asia, joka minulle tulee mieleen chatin huonosta käytöksestä.

Koo

  • Vieras
Vs: Käyttäytyminen chatissä
« Vastaus #24 : 30.12.2011, 22:03 »
Jälleen kerran harmittaa... sen muutaman kerran kun olen chattiin eksynyt on siellä ollut niin tylsää ja rauhallista kuin dementikkojen vanhainkodissa..... Ja kuitenkin siellä ilmeisesti on kaikenlaista värikästä happeningia.... :-\

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Käyttäytyminen chatissä
« Vastaus #25 : 31.12.2011, 00:34 »
Minusta se joka valittaa näistä miespuolisista chatmodeista on itse henkilö joka ei aina taida  käytössääntöjä, mm. postaamalla ruumiskuvia ja herjauksia chattiin. Jos tällaiseen reagoidaan ei se kerro mielestäni chatmodejen huonoudesta vaan postaajan itsensä hämärtyneestä ymmärryksestä, mitä on sopiva tehdä ja mitä ei.
Olen myös tietoinen että hlö X on ollut modena toisella foorumilla minkä jätin juurikin X:n epäasiallisen chat-käytöksen ja hlökohtaisen minuun ja parisuhteeseeni kohdistuneen hyökkäyksen takia..

Caro_77

  • Vieras
Vs: Käyttäytyminen chatissä
« Vastaus #26 : 31.12.2011, 11:22 »
Pyydän anteeksi aijempaa käytöstäni, mutta musta tuntuu, että mua on grilattua, siihen pisteeseen, että olen murtunu henkisesti, et vois asioissa kahtoa ite kukin peiliin, mitä touhuaa ja mulle menyt 2 vuotta on ollu henkisesti rankaa, olen käyny semoisen rumpan lävite, että oksat pois, mut eihän sitä kukaan ymmärrä. Ja se kukkalaatikon juttu, se oli järjestetty, porukka vaan ootti, että teen vireheen, sain aika törkeetä henkilö kohtaista palautetta yksityisviesteinä, mitkä olisi ollu jo poliisille vietäviä asioita, mut imin kaiken ihteeni, kun ei täällä kumisnkaan olis ollu kelle puhua, taas ois mua veetty, kun uutta venettä. Mee oon ollu tyhmä ja naivi, kun olen luottanu ihmisiin näissä piireissä. No tällä sain kumiskin selville, mikä takana kaivertaa ja kuinka syvä tää niin sanottu sisäpiirri on ja kuinka laajasti ihmisten trolaamis ja provoomista harastetaan, et saadaan toinen murtumaan, jos ei tykätä. Ja se käytös sätissä on lähinnä liittyny asialisuuteen. Jos laitan kuvan saan hirveen ryöpyn päälleni et spämmään, noh rajotin kuvia, mut kun joku spämmää ruudun, kukaan ei sano mitään. Mut mulle voi sanoa suoraan, et painu vittuun, men tykää selän takana kyräilystä. En kiinitä enempää huomiota tähän aiheeseen, eräänlainen tutkimus tääkin oli. Kuten se silvotun ruumiin kuva, seurasin reaktioita ärsykeisiin.

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Käyttäytyminen chatissä
« Vastaus #27 : 31.12.2011, 11:30 »
Sori, mutta pariin otteeseen olen minäkin seurannut sivusta kahden tuntemani henkilön haukkumista, ja puuttunut siihen heti itse tilanteessa ja myöhemmin myös livenä. Juorujen levittely ja herjaaminen on epäasiallista käytöstä aina, eikä sitä voi puolustella omalla kurjuudella. Tätä kuuluisaa sisäpiiriyttä voisi muuten  nimittää kauniimminkin, vaikkapa lojaalisuudeksi oikeita ystäviä kohtaan...

Ja selvennykseksi, etten ole mode tms, mutta puutun kyllä epäasiallisuuksiin niihin törmätessäni >:D
« Viimeksi muokattu: 31.12.2011, 12:10 kirjoittanut telle »

Queena

  • Vieras
Vs: Käyttäytyminen chatissä
« Vastaus #28 : 31.12.2011, 11:49 »
Pyydän anteeksi aijempaa käytöstäni, mutta musta tuntuu, että mua on grilattua, siihen pisteeseen, että olen murtunu henkisesti, et vois asioissa kahtoa ite kukin peiliin, mitä touhuaa ja mulle menyt 2 vuotta on ollu henkisesti rankaa, olen käyny semoisen rumpan lävite, että oksat pois, mut eihän sitä kukaan ymmärrä. Ja se kukkalaatikon juttu, se oli järjestetty, porukka vaan ootti, että teen vireheen, sain aika törkeetä henkilö kohtaista palautetta yksityisviesteinä, mitkä olisi ollu jo poliisille vietäviä asioita, mut imin kaiken ihteeni, kun ei täällä kumisnkaan olis ollu kelle puhua, taas ois mua veetty, kun uutta venettä. Mee oon ollu tyhmä ja naivi, kun olen luottanu ihmisiin näissä piireissä. No tällä sain kumiskin selville, mikä takana kaivertaa ja kuinka syvä tää niin sanottu sisäpiirri on ja kuinka laajasti ihmisten trolaamis ja provoomista harastetaan, et saadaan toinen murtumaan, jos ei tykätä. Ja se käytös sätissä on lähinnä liittyny asialisuuteen. Jos laitan kuvan saan hirveen ryöpyn päälleni et spämmään, noh rajotin kuvia, mut kun joku spämmää ruudun, kukaan ei sano mitään. Mut mulle voi sanoa suoraan, et painu vittuun, men tykää selän takana kyräilystä. En kiinitä enempää huomiota tähän aiheeseen, eräänlainen tutkimus tääkin oli. Kuten se silvotun ruumiin kuva, seurasin reaktioita ärsykeisiin.

En tiedä sisäpiireistä, tai kukkalaatikon sotkuista, mutta toivon että tutkimuksia ihmisten reaktioista silvottuihin ruumiisiin ei jatkossa enää chatissa tehtäisi.

Kyyberi

  • Vieras
Vs: Käyttäytyminen chatissä
« Vastaus #29 : 31.12.2011, 13:13 »
Jos ne kuvat häiritsevät, ne saa pois päältä. Asetukset, ja sieltä Enable BB Image Code vaan ruksi pois, niin kuvat näkyvät aina linkkeinä.