Kirjoittaja Aihe: Hei kaunokainen  (Luettu 7972 kertaa)

Kolumnisti

  • Moderator
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 372
  • Galleria
Hei kaunokainen
« : 26.06.2016, 07:20 »
Hei kaunokainen

Olen sitä tätä ja tuota, etsin sitä tätä ja tuota... Olen tehnyt sitä ja tätä ja profiilisi on kiinnostava... Haluaisin sitoa ja piiskata söpöä peppuasi... (ja muuta vastaavaa diibadaabaa).
T. Alistuva kengännauhankiillottaja

Jaa-a, ehkäpä se olisi, mutta kaikki millä olet nyt minua lähestynyt viittaa 110% siihen, ettet ole lukenut profiiliani, etkä edes oikeasti taida tietää mitä haluat, paitsi pillua, hinnalla millä hyvänsä. Tämä seuraava ei koske yksin allekirjoittanutta, vaan käytännössä ainakin lähes kaikkia naisia näissä piireissä. Sorry miehet.

On näillä mielenkiintoisimmilla seuranhakuviesteillä viihdytetty seuruetta miitissäkin asti toisinaan, eräskin koki kovin oleelliseksi viestiä toisella sivustolla ison rapakon takaa "juuri minulle" että etsii ystävää ja Dommea. Kertoi hän käyneensä länsinaapurissamme sekä siihen ihastuneensa, ja haluavansa visiteerata Suomessakin. Miten tuo tieto minua liikuttaisi?

Olen ehkä switch, joten alistumishaluisten viestit eivät sinänsä ihmetytä, mutta profiileissani eri paikoissa tietääkseeni lukee, etten etsi seuraa sekä se, että olen onnellisesti omistettu. Siitä huolimatta kaikenmaailman übermassut haluavat tulla nuolemaan jalkojani ja palvomaan minua, näin muutaman jutun esimerkkinä kehiin heittääkseni. Eräälläkin sivustolla minusta näkee kuvassa vain silmät, silti lähes jokainen lähestyminen tapahtuu jollain mittakaavalla asetelmalla "hei kaunokainen". Kuinka epätoivoisia miehet ovat?

Yksi vinkki, tai muutama; älä ole epätoivoinen, lue se profiili jonka väitit lukeneesi oikeasti, ole hauska ja mielenkiintoinen. Jos joku ei etsi seuraa sessioihin tai suhteeseen, älä tunge sitä. Moni tyyppi näistäkin epätoivoisista tyypeistä voisi olla ihan hauskaa ja mukavaa seuraa, mutta tuo joka suuntaan copy-pastella tapahtuva epätoivoinen säheltäminen vain karkoittaa naaraita.

Olen oikeasti hyvin nirso sen suhteen ketä kutsun ystäväkseni, enkä vaan tutuksi. Olen sosiaalinen, tiettyyn mittaan asti. Sosiaalisena introverttinä haluan valikoida ympärilleni mielenkiintoisia ihmisiä ja lattiamattomassut eivät eivät vaikuta millään tapaa mielenkiintoisilta, pikemminkin identiteettikriisistä kärsiviltä liian aikaisin emoistaan erotetuilta hiirenpoikasilta. Ole mielenkiintoinen ja ystävysty ihmisten kanssa, sillä tavoin sen kumppanin ehkä voi löytää (toim.huom. ei takaa onnistumista).

Onhan näistä epämääräisistä copy-paste vonkauksista ollut iloakin, ainakin hyvässä seurassa kun niitä on ääneen luettu ja vertailtu. Tässä huomio; naiset voivat vertailla keskenään näitä epätoivoisia vonkauksia ja tiedän montakin tapausta, joissa jopa kymmenen daamia on saanut kirjaimesta kirjaimeen saman viestin, samoilla liehittelyillä ja ihasteluilla.

Pahinta on se, kun nämä vonkaukset tulevat profiilista, jossa ei ole yhtään mitään. "Kirjoitan tämän myöhemmin" ei kerro kirjoittajasta yhtään mitään. Olisihan omakin profiili päivityksen tarpeessa, mutta siellä sentään lukee jotain.



Jen, joka ei nyt jaksa päivittää profiiliaan, mutta ehkä joskus.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Hei kaunokainen
« Vastaus #1 : 26.06.2016, 11:01 »
Muistan kun aikoinani FetLifessä tuli useampia korneja seuranhakuviestejä.

Eräs ensimmäisistä viesteistä oli niin täynnä solvauksia, että pahoitin siitä mieleni. Myöhemmin tajusin, että kaikki ne rumat sanat olikin tarkoitettu kohteliaisuuksiksi. Se, että FetLifessä miehet haukkuivat itselleen täysin tuntematonta naista, olikin kehu. Eivät kaikki tykkää sanallisesta alistamisesta. Mielestäni "kehuvia haukkuja" saisi kertoa vain silloin, kun toinen on antanut siihen luvan. Toki onhan jotkut naiset antaneet miehille ansionsa mukaan, tyyliin:
Mies: "Hei sinä likainen huora, raiskaisin sinut mielelläni."
Nainen: "Hei sinä kaljuuntuva kaljamahainen impotentti jolla on pikkuruinen kikkeli."
Mies: "Mitä hittoa? Yritin vain olla kohtelias. Olet varmaan niin ruma ettet kelpaa kenellekään."

Toinen klassikko on se, että joku toisella puolella planeettaa asuva haluaa, että tulet hänen luokseen pikaista yhden illan sessiota varten. On silloin mieli tehnyt lähettää hänelle laskelma siitä paljonko matkat, majoitus ja ruokailut tulisivat maksamaan, ja mainita että sillä rahasummalla kyllä onnistuu.

Sittenhän toki on seuranhakijoita, jotka aloittavat keskustelun aivan muusta asiasta, mutta keskustelu kääntyykin yllättäen tarkkaan yksityiskohtaiseen sessiokuvaukseen, josta hän unelmoisi juuri minun kanssani. On se kyllä aika omituista, että voi niin tarkan kuvauksen tehdä, vaikkei ole koskaan tavannut minua edes livenä. Saattaisi todennäköisesti mielipide muuttua, jos oikeasti sanoisin kyllä ja saapuisin paikalle, kun en todennäköisesti vastaakaan yhtään toisen kauneusihanteita. Haluatko yhä, että istun naamallesi tällä perseellä?

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Hei kaunokainen
« Vastaus #2 : 26.06.2016, 13:52 »
Ylipäätänsä ihmisiltä tuntuu välillä puuttuvan lukutaito. Aikoinaan pyörin paljon ihan tavallisilla deittipalstoilla ja yleensä ilmoitin suoraan profiilissani, etten ole kiinnostunut varatuista miehistä. Silti aina jonkun varatun miehen piti koittaa onneaan, jos kuitenkin innostuisin lähtemään varatun miehen matkaan.

Okei, toki onneaan saa aina koittaa, mutta jos toinen on selvästi ilmaissut ettei ole kiinnostunut tietynlaisista miehistä/seurasta, niin miksi pitää turhaan kuluttaa molempien aikaa viestittelemällä ihmiselle, joka ei halua sitä mitä itse haluat?

Tigrita

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 139
  • Galleria
Vs: Hei kaunokainen
« Vastaus #3 : 26.06.2016, 16:44 »
Itse en näistä jaksa liiemmin stressata. Toisaalta, en etsi seuraa eikä tällaisia viestejä tule rasittavuuteen asti. Tai... Miksi ne edes minua rasittaisivat, saati liikauttaisivat mihinkään suuntaan.

sweetchild

  • Vieras
Vs: Hei kaunokainen
« Vastaus #4 : 26.06.2016, 18:00 »
Tämä ei tapahtunut kinky-saiteilla, mutta tapahtuipa siltikin tässä muutama kuukausi sitten.

Kerran siis eräs tyyppi kommentoi minulle jotain, jota nyt en juuri muista, ja takaisin kommentoin jotain ihan kohtuullisen fiksua, plus tietenkin sanoin, että btw tuo sana on muuten yhdyssana. Tästä kauheasta natseilustani saadulla kimmokkeella hän ärähti ja käski mun vetää pääni täyteen rauhoittavia sekä vetämään ranteet auki. Sattuneesta syystä käräytin hänet tuolla paikassa.

Jos lukutaitoa ei osata, ei kirjoittamistakaan tunnu osattavan (ainakin pilkut ja pisteet olisi hyvä osata).

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Hei kaunokainen
« Vastaus #5 : 26.06.2016, 20:20 »
Tämä ei tapahtunut kinky-saiteilla, mutta tapahtuipa siltikin tässä muutama kuukausi sitten.

Kerran siis eräs tyyppi kommentoi minulle jotain, jota nyt en juuri muista, ja takaisin kommentoin jotain ihan kohtuullisen fiksua, plus tietenkin sanoin, että btw tuo sana on muuten yhdyssana. Tästä kauheasta natseilustani saadulla kimmokkeella hän ärähti ja käski mun vetää pääni täyteen rauhoittavia sekä vetämään ranteet auki. Sattuneesta syystä käräytin hänet tuolla paikassa.

Jos lukutaitoa ei osata, ei kirjoittamistakaan tunnu osattavan (ainakin pilkut ja pisteet olisi hyvä osata).

FetLifessä ei ainakaan kannata mainita toisten kirjoitusasusta yhtään mitään, ellei sitten halua lukea ihan yhtä huonolla englannilla kirjoitettua listaa erilaisia solvauksia.  :))

Olen muutaman kerran siellä yrittänyt kohteliaasti kommentoida jotain deitti-ilmoituksia ja muita keskustelunavauksia, että niistä ei saa mitään selvää (ei saa selvää edes siitä, mitä ilmoituksella haetaaan). Mutta apu ei kelpaa, massapostitetaan viestejä jotka näyttävät (hyvin rivon) ekaluokkalaisen kirjoittamilta ja sitten ihmetellään, kun kukaan ei vastaa. Vikahan ei ole koskaan itsessä eikä omissa deitti-ilmoituksissa.

On se mielenkiintoista huomata netissä useimmilla sivustoilla, miten huonointa englantia kirjoittavat henkilöt yleensä asuvat Yhdysvalloissa ja heille englanti on vieläpä äidinkieli.

Joku nero aikoinaan totesi, että "deitti-ilmoitus ei saa näyttää siltä kuin olisit kirjoittanut sen toinen käsi housuissasi".

Feird

  • Vieras
Vs: Hei kaunokainen
« Vastaus #6 : 26.06.2016, 20:28 »
no tälläset foorumit aina vetää noita epätoivosia ja sisälukutaidottomia puoleensa eikä niille oikein mitään voi. ihan sama mitä deitti-ilmossa lukee tai profiilissa, aina voi silti yrittää....sitten on jotain ihan ihme hiihtelijöitä, ulkomaisilla foorumeilla olen kans törmännyt aika kummalliseen käytökseen, joku suuttu mulle ku en jaksanu heti vastata sen kyselyihin, sit taas tuolla darkfetishnetin puolella tulee sellasia ehdotuksia et aina ei oo kauheen varma onks lähettäjällä lääkitys kuosissa...eniten ihmetyttää sellaset jotka kysyy samoja asioita jotka jo lukee profiilissa, näkee ettei edes vaivauduta lukemaan profiilia niin se kertoo tietysti kiinnostuksen tasosta jotain.

asiallisiakin yhteydenottoja onneks tulee, yleensä yritän kaikille jotain edes vastata jos kuitenkin ihan ystävällisesti lähestyy. mut ongelmahan on moneen kertaan todettu, alistuvia miehiä suhteessa dominoiviin naisiin on vain yksinkertaisesti liikaa. siks noita viestejä tuppaa tulemaan välillä liikaakin. intressit ei vaan aina kohtaa näissä ja se on tietysti valitettavaa. mutta se on kyllä totta että jollain copy paste viesteillä ei paljon lohkee, kun viestejä tulee paljon niin jos ei aidosti ole kiinnostunut samoista asioista niin eipä sellaiseen viitsi liikaa käyttää aikaa. kaikkia mahdollisia ehdokkaita ei kuitenkaan pysty millään tapaamaan. oikeastaan jos seuraa hakee niin viesteistä pitäisi kyllä jotenkin ilmetä miksi henkilö on kiinnostunut juuri minusta eikä kenestä tahansa muustakin. mitään elämää suurempaa syytä siihen ei tarvitse olla mutta jos kuka tahansa käy niin ei sellainenkaan oikein innosta järjestämään tapaamista, sessiosta puhumattakaan. ammattidommeja löytyy kyllä sitä varten...

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Hei kaunokainen
« Vastaus #7 : 26.06.2016, 20:52 »
Oon tainnu mainita tästä jo väsymykseen asti, mutta sanon vielä kerran että en jaksa millään käsittää naisia jotka valittavat jatkuvasti siitä kuinka paljon ja vääränlaisia viestejä saavat täällä ja muualla netissä.
Mä olen ollut nettiaktiivi kinkypiireissä ja monella saitilla ihan älyttömän kauan enkä saa varmaan yhtä viestiä kuukaudessa tuntemattomilta. Ehkä oon sit niin ruma ja vanha että ei auta edes silmänkuvat saamaan miehiä vonkaamaan mua (ei sillä siis että tarviskaan, enää). Oon hakenut tarkotuksella seuraa aktiivisesti ja oon ollut hakematta, ja tilanne on ollut aina sama.
Joskus tulee satunnaisia "moi mitä kuuluu" viestejä mutta siis ihan yksittäisiä, enkä siis jaksa ymmärtää miten tämä voi olla näin iso ongelma kuin aina saa muilta naisilta kuulla.

sweetchild

  • Vieras
Vs: Hei kaunokainen
« Vastaus #8 : 26.06.2016, 20:59 »
Mä oon vissiin kans niin ruma ja hankala akka, että onneksi en saa noita vonkuviestejä myöskään.  ;D Kai se sitten kuvista riippuu, kuinka paljon kukin nainen niitä saa... Varsinkin, jos on kauheat heruttelukuvat tms., luulisin, et postilaatikko valuu jo yli.

Ja mitä kuuluu-viestitkin on yleensä ihmisiltä, jotka tunnen. :)

latexbun

  • Vieras
Vs: Hei kaunokainen
« Vastaus #9 : 26.06.2016, 21:35 »
Ei tule mullekaan kuin muutama vuodessa ja nekin on jotain massaposteja, eli ei suoraan mulle  kohdistettuja. Varmaan ne samat jotka kaikki muutkin saa.

Edit: ei ne viestit mua haittaa, saa laittaa jos on jotain asiaa.
« Viimeksi muokattu: 26.06.2016, 21:57 kirjoittanut bunni »

Jen

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 439
  • It's me, no use to act anything else...
  • Galleria
Vs: Hei kaunokainen
« Vastaus #10 : 26.06.2016, 21:51 »
Ei sillä, että paljoa noita viestejä tulisi, mutta tuleehan niitä aina satunnaisesti ja suurimman osan ajasta sivuutan ne tuhahduksella ja olan kohautuksella. Tosin tulee joskus niitä huvittaviakin viestejä, mutta eipä niihinkään sen enempää reagoida jaksa  ;D

Vaikka ehkä aika perusshaibaa, niin totesi tässä eräs, kun olin tekstin hänelle muun puuhan ohessa lukenut, että varmasti osuu nilkkaan jos toiseenkin  :))

alabama

  • Vieras
Vs: Hei kaunokainen
« Vastaus #11 : 26.06.2016, 22:20 »
Itse en näistä jaksa liiemmin stressata. Toisaalta, en etsi seuraa eikä tällaisia viestejä tule rasittavuuteen asti. Tai... Miksi ne edes minua rasittaisivat, saati liikauttaisivat mihinkään suuntaan.

Samoilla linjoilla Tigrin ja PCn kanssa.
Kun olin aikanaan juuri rekkautunut foorumille, sain enemmän viestejä. Sittemmin, kun profiilissa on lukenut, ettei hae seuraa, tuntemattomilta viestejä tulee aika harvoin. Satunnaisia kuvakehuja ja muuta, mutta ei kummempaa. Olen myös ihmetellyt, kun niin monilla on ongelmaksi asti viestejä.

Feird

  • Vieras
Vs: Hei kaunokainen
« Vastaus #12 : 26.06.2016, 22:23 »
itse olen tässä ollut seuranhaussa niin noita viestejä tietysti tulee mutta tuli niitä välillä silloinkin kun en hakenut mitään, ei kylläkään mitään kymmenittäin päivässä sentään.

Nick

  • Vieras
Vs: Hei kaunokainen
« Vastaus #13 : 26.06.2016, 22:50 »
Kyseessä on positiivinen ongelma siinä mielessä että valtaosa miehistä ei saa viestejä vaikka haluaisikin tai olisi  aktiivinen deitti-ilmoitus.

Suhteellisuudentajua siis.

Omalta osaltani olen kokenut tämän palstan erittäin hyväksi, viesteihini tulee lähes aina vastaus ja saattaapa toisinaan joku tuntematon lähestyäkin.

Alistavaherra

  • Vieras
Vs: Hei kaunokainen
« Vastaus #14 : 26.06.2016, 23:07 »
Kyseessä on positiivinen ongelma siinä mielessä että valtaosa miehistä ei saa viestejä vaikka haluaisikin tai olisi  aktiivinen deitti-ilmoitus.

Suhteellisuudentajua siis.

Omalta osaltani olen kokenut tämän palstan erittäin hyväksi, viesteihini tulee lähes aina vastaus ja saattaapa toisinaan joku tuntematon lähestyäkin.

Samoilla linjoilla Nickin kanssa. Lopultahan aina on vastapuolen kädessä se, miten reagoi tai on reagoimatta, vaikka olisi unelmakirjoitus kyseessä. Aina ei aika, paikka, mahdollisuus, elämäntilanne sillä hetkellä osu yksiin. Sattumalle liian tiukkojen ehtojen sijaan on hyvä antaa kuitenkin välillä mahdollisuus, tämän olen henk koht todennut toimivaksi.