Kirjoittaja Aihe: Hei kaunokainen  (Luettu 7968 kertaa)

poisongrrrll

  • Vieras
Vs: Hei kaunokainen
« Vastaus #30 : 30.06.2016, 19:22 »
"Hei olen töissäkäyvä lihaksikas x vuotias y pitkä z painoinen mies Uudeltamaalta moi, kysele lisää jos kiinnostaa."

How about no? Tykkään itse laittaa vaivaa ja aikaa profiileideni laatimiseen (muuallakin kuin täällä), jotta sieltä näkis suoraan ja heti etten ole esim se "alistuva kipulutka subi narttu". Ei minua kiinnosta lypsää kenestäkään tietoja ulos jos voisin puolentoista minuutin profiilin tarkastelulla huomata ettei olekaan mitään yhteistä tarttumapintaa mihinkään.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2958
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Hei kaunokainen
« Vastaus #31 : 30.06.2016, 22:42 »
Myrkkymisu unohti sen oleellisen mitan  >:(
Muuten oisin ehkä vastannu!

 ;D

poisongrrrll

  • Vieras
Vs: Hei kaunokainen
« Vastaus #32 : 01.07.2016, 10:10 »
Myrkkymisu unohti sen oleellisen mitan  >:(
Muuten oisin ehkä vastannu!

 ;D
Mun pippeli on 18cm pitkä ja 4,2cm halkaisijaltaan. Se on ällöttävän räikeän vaaleanpunainen ja aina terhakkaasti nöpöttää. Sen nimi kaupassa on The Boss Dildo! Eiku sori mitä oleellisia mittoja tarkoititkaan?  C:-)

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Hei kaunokainen
« Vastaus #33 : 03.07.2016, 10:07 »
Mä saan täällä lähes poikkeuksetta ihan vain asiallisia viestejä niin alistuvilta, dominoivilta kuin fettareilta, ja eri sukupuolilta. Kivoilta ja mielenkiintoisilta ihmisiltä. Välillä viesteily on oikeinkin filosoohvista ja mukavaa. Joskus joku mitäänsanomattomampi tähti vierailee heittämässä jotain merkityksetöntä. Jos on kohtelias niin pyrin vastaamaan silloinkin (aina en muista jos menee päiviä etten käy saitilla).
Rasittavimmat, ja lukumääräisesti isoimmat, postausjaksot ovat liittyneet kun uutena nikkinä pelmahtaa jonnekin....se siitä sitten tasaantuu kun avaan sanaisen arkkuni....
Mutta olen tiukkis yksäriboxin suhteen ja siellä pätee minun sääntöni. Jos tuleva viesteily ei nappaa ni heitän kyllä mäkeen ja myös kerron mielipiteeni asiasta.

tiltu

Vs: Hei kaunokainen
« Vastaus #34 : 03.07.2016, 21:10 »

Olen Mustepullon kanssa samoilla linjoilla. Kun saa viestin "hei kaunokainen, vaikutat mielenkiintoiselta naiselta", niin siitähän ilahtuu, että hei joku pitää minua mielenkiintoisena - jee! Kun sitten toisessa viestissä selviää, ettei kirjoittaja ole lukenut edes profiilin pääkohtia, no sehän on pettymys.

Muuten tää viestittely ei minua häiritse, ei määrällä eikä laadulla, viestit yleensä loppuu, kun ei niihin vastaa.
En ihan vertaisi tuntemattomattomalle ihmiselle lähetettyä törkyviestiä livenä lähestymiseen.