Kirjoittaja Aihe: Onko ja miten kinky identetiitisi muuttunut matkasi varrella?  (Luettu 22160 kertaa)

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Ei sinänsä. Iän ja kokemuksen myötä ehkä omat näkemykset ja arvostuksen kohteet ovat muuttuneet ja tuon mukana painopisteet. Nuorempana ja vihreämpänä haki varmaankin jonkunlaista illuusiota eikä osannut nähdä ihmisiä kokonaisina paketteina. Jossain vaiheessa ehdin jopa kyseenalaistaa oman subiuteni ja masokismini, mutta eipä omilta ominaisuuksilta pakoonkaan pääse  :)

hermit

  • Vieras
Oma identiteetti määräytyy  muiden kanssaeläjien kautta ja silloin muutos on varmaa. Jokainen kontakti muuttaa ihmistä, halusi tai ei, myös normielämisessä.
Nuorempana ei niinkään kiinnittänyt asiaan huomiota, mutta nyt siitä osaa ottaa irti enemmän. Poimia ne hyvät jutut. Ja huonot. Vertailla. Analysoida. Käyttää päätä. Ylä- ja ala...

Rautakäsi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 538
  • Enimmäkseen harmiton
  • Galleria
Mulla on ongelmia käsitteen "identiteetti" kanssa. Olen todistanut monien ihmisten tuskastelua sen kanssa ja ongelmia, joita tulee kun identiteetti murtuu. Ajattelen niin, että teen monenlaisia asioita ja olen monenlaisia asioita mutta ei ole "identiteettiä" tai jotain lokeroa joka olisi kovin hyvä yleinen kuvaus minusta, kinkyjutuissa tai muuten. Tämä ajatus ei ole juurikaan muuttunut vuosien varrella.

Varmasti jonkinlainen identiteetti on olemassa mutta pelkään lokeroita ja niiden kahleita. Ajattelen enemmänkin että on erilaisia sanoja jotka tilanteen mukaan voivat kuvata mitä olen ja millaisia asioita teen.

Mitä tulee mieltymyksiin ja rooleihin, nekään eivät ole muuttuneet teinivuosista - mutta niihin on tullut lisää syvyyttä ja rohkeutta. Olen edelleen dominoiva mutta ymmärrän nyt paremmin sen rajat ja millä ehdoilla tai missä tilanteessa voisin ehkä olla jossain muussa roolissa - jos nyt ylipäätään on rooleja.

En myöskään ajattele että olisi erillinen "kinkyidentiteetti" ja "muu identiteetti" - kaikki on kytköksissä toisiinsa ainakin minulla.

Ansku

  • Vieras
No mä oon ihan alkutaipaleella vasta, mutta oon jo nyt huomannut, että hetero sub on kovin kovin venyvä käsite. :D :D

Rautakäsi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 538
  • Enimmäkseen harmiton
  • Galleria
No mä oon ihan alkutaipaleella vasta, mutta oon jo nyt huomannut, että hetero sub on kovin kovin venyvä käsite. :D :D

Sekä "hetero" että "sub" ovat kovin monimerkityksisiä käsitteitä!

Ansku

  • Vieras
No mä oon ihan alkutaipaleella vasta, mutta oon jo nyt huomannut, että hetero sub on kovin kovin venyvä käsite. :D :D

Sekä "hetero" että "sub" ovat kovin monimerkityksisiä käsitteitä!

No on on on! :D

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1019
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Mää tuuliviirinä muuttamassa mieltäni mistään  ;)
Tietoutta termeistä jne on tullut lisää ja aika heti tänne regattua huomasin ettenhän mää mikään master ole,en myöskään tre enkä enää ees 40v  :)

Ei nimimerkki Herraa pahenna vai miten se meni  ;)


errer

  • Vieras
VALTAISAAN sidosmöykkyyn jouduttuaan,  joudun purkamaan kaikki sidokset. Ja kyse on vapautuksesta, sekä itsestä  että toisesta, ilmineeraan, miten käy.

kingrat

  • Vieras
Jatkuvaahan tuo muutos on, mulle on käynyt tuon identiteetin ja kaiken muunkin kanssa niin, että mustavalkoisuus on siirtynyt sinne jonnekin shades of grey alueelle  :))
Liekkö ikääntymistä, vai vaan laiskuutta ettei jaksa enää olla ihan niin ehdottoman määräävä. Mamma taas on käynyt vuosien varrella entistä kulmikkaammaksi.....tai sit mä oon vaan liian pehmee sille.....tai se ei ole koskaan oikee subi ollutkaan....tai, tai, tai jotain  :o

Wibbe

  • Vieras
On. Pikku subbarista on kasvanut vuosien vieriessä hieman kieroutunut switch. Nykyään vailjasoosilla päällystetty. On muuten herkullista  :P

cutefeniks

Kyllähän se identiteetti muuttuu, kun oppii tuntemaan itseään paremmin.

Fyysisten asioiden suhteen skaala laajentunut ja siellä ne halut ja rajat hyvin häilyviä.

Kun mennään tuonne syvemmälle identiteettiin, se sitten onkin tiukentunut. Oppii tietämään mitä haluaa, kaipaa ja tarvitsee, niin ei enää sohella joka paikkaan ja kokeile monenlaista ilman päätä ja häntää.
Suhteen löytymiselle se tuokin sitten haasteen. Itse on hyväksynyt sen mitä on ja osaa itse sitä minuuttaan jo arvostaa. Ei ole pakko löytää jotain vaan mieluummin sitten odottaa.
Se mikä siellä identiteetissä on pysynyt samana, on se parisuhteen toivominen siihen. Se millainen se parisuhde sitten arjeltaan ja dynamiikaltaan olisi, se on muuttunut ajan varrella. Illuusio on ehkä häipynyt realiteettien alta vaikka 24/7 / kotikuri dynamiikka siellä hyvin vahvana onkin taustalla.

Olisi aika huolestuttavaa jos se identiteetti ei enää muuttuisi tästä, matka on kuitenkin vielä kesken

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2609
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Onhan se muuttunut.

Kokeilut ovat vahvistaneet tiettyjä fantasioita ihan toimiviksi asioiksi omassa seksielämässä ja se taas on muovannut kinkyidentiteettiä. Haaveina niistä ei oikein osannut ottaa selvää mikä sitten lopulta toimii käytännössä ja mikä ei.

Kokemuksen myötä myös on enemmän rohkeutta toteuttaa omaa dominoivaa puolta ja samalla alistuva puoli ei puske yhtä helposti pinnalle ja jahtaa jokaista ohi lentävää perhosta perse pystyssä. Jossain vaiheessa oli myös pakko "myöntää" olevani ainakin jossain määrin masokisti... ja, lopulta myös sadistikin.

Eritefettaria minusta ei vieläkään aina ole tullut, vaikka Törkyteatterille minua on altistettu ja varmasti tuo oma sisäinen pervo tuossa muovautuu vuosien mittaa reagoiden ympärillä oleviin ihmisiin ja virikkeisiin sekä siihen miten asiat nyt ikinä etenevätkään omassa elämässä.

Oma kinkypuoli on antanut minulle ainakin paljon matkan varrella, siis muutakin kuin ihania muistoja ja hälveneviä mustelmia. Sanoisin, että tuo kinkyidentiteetti on kasvanut ja kasvattanut sitä vaniljamaailmassakin heiluvaa pörröpäätä ihan yhtä lailla kuin nuo arkielämän kokemukset ovat potkineet välillä maahan ja persauksille tai kasvattaneet aikuiseksi.   

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Viime aikoina uutena asiana ovat tulleet sadististen ja switchimäisten piirteiden ilmaantuminen omaan identiteettiini. Eli kyllä, identiteettini on muuttunut. Jossain vaiheessa toisen ihmisen piiskaus ei kiinnostanut yhtään, nyt piiskaan mielelläni kivoja peppuja ja ihmisiä.

Kytkimeksi en kuitenkaan kokonaan itseäni määritä.. vielä.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2958
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Must o tullu :

BÄÄÄÄÄÄ-Ä!


 >:D

Rotikka

  • Vieras
Ei ole muuttunut niistä ajoista kun päiväkodissa leikittiin "sadistinen kuningatar" -leikkiä ;) Ei ihan tuolla nimellä varmaan, mutta se oli niitä kertoja kun ei olisi halunnut millään lähteä kotiin... Onkohan se tyttö täällä? ;D


Viime aikoina uutena asiana ovat tulleet sadististen ja switchimäisten piirteiden ilmaantuminen omaan identiteettiini. Eli kyllä, identiteettini on muuttunut. Jossain vaiheessa toisen ihmisen piiskaus ei kiinnostanut yhtään, nyt piiskaan mielelläni kivoja peppuja ja ihmisiä.

Kytkimeksi en kuitenkaan kokonaan itseäni määritä.. vielä.
Hyvä suunta!