Kirjoittaja Aihe: Runkku-ongelmat bileissä  (Luettu 16187 kertaa)

kinkyli

  • Vieras
Runkku-ongelmat bileissä
« : 10.10.2011, 18:28 »
No sittenhän mä selvisin vähillä henkisillä vammoilla, mua ei sentään kukaan piiskaillu mutta käteeni yritettiin työntää m****u samaan aikaan kun touhuttiin mieheni kanssa... No kukin tyylillään, mutta voisi sentään kysyä ensin.

***muoks**** niinno siis en mä sitä kalua olis käteen halunnu vaikka olis ensin kysynytkin ;D.
« Viimeksi muokattu: 12.10.2011, 19:22 kirjoittanut Smooth »

swan

  • Vieras
Vs: Vs: Bizarre Clubin syysbileet Kivistöllä 8.10
« Vastaus #1 : 10.10.2011, 18:42 »
^^No johan on ollu toimintaa sitten. Jo noiden perusteella tuskin aremmilla on asiaa darkkareihin,ellei sitten runkkarin ura ja osa laajene käsittämään voyijerismin tuossa muodossa.
Ei kyllä voi tajuta tuota silti että lupia kysymättä ängetään mukaan osallistumaan.
*ihmettelee silmät pyöreänä näitä seksiasioita*

n4103xxl

  • Vieras
Vs: Vs: Bizarre Clubin syysbileet Kivistöllä 8.10
« Vastaus #2 : 10.10.2011, 19:35 »
Nää runkkarit, ketkä lupaa kysymättä koskee toisiin, pitäis osottaa järjestäjille, heidät kyllä sit poistetaan bileistä. Bileissähän on sääntö, että ei saa koskea, lupaa kysymättä, ei darkkarissa eikä muualla.

Oranssilyhty

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 614
  • Galleria
Vs: Vs: Bizarre Clubin syysbileet Kivistöllä 8.10
« Vastaus #3 : 10.10.2011, 19:55 »
Nää runkkarit, ketkä lupaa kysymättä koskee toisiin, pitäis osottaa järjestäjille, heidät kyllä sit poistetaan bileistä. Bileissähän on sääntö, että ei saa koskea, lupaa kysymättä, ei darkkarissa eikä muualla.

Tätä samaa ongelmaa oli jo viime syksynä, joka oli yksi syistä miksi itse jätin nyt väliin, vaikka toivoinkin että asia olisi paremmin tänä vuonna. Ehkä Bizarren pitäisi vaan oikeasti laittaa yksi jv darkroomin sisälle noita roudaamaan ulos. Eiköhän yksi jv katsomassa ihmisiä asiallisesti sivussa ja viittomalla/huutamalla/sanomalla saa luokseen, ole parempi ratkaisu kuin nykyinen tilanne?

Fiski

Vs: Vs: Bizarre Clubin syysbileet Kivistöllä 8.10
« Vastaus #4 : 10.10.2011, 20:28 »
Ovellahan oli nyt järkkäri vahtimassa, mutta ei hänkään tietysti voi kokoaikaa seistä paikoillaan. Uskoisin, että hänen paikalla olo hillitsi kuitenkin vähän ylimääräisten menoa darkkariin.

Lurvio

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 118
  • Monialasäätäjä
  • Galleria
Vs: Vs: Bizarre Clubin syysbileet Kivistöllä 8.10
« Vastaus #5 : 10.10.2011, 21:54 »
Kivaa oli ja läpsyttimetkin pääsivät käyttöön.

Tuota darkkarihommaa mietitään taas vähän lisää, kunhan ehditään bileistä toipua. Harmillista tietenkin, että vieläkin joku runkkari pääsi sessioita sotkemaan. Taisi johtua siitä (joka tuossa jo mainittiinkin), että kaappia tarvittiin välillä muuallakin. Kaikilla ei tunnu mahtuvan alkoholin kanssa järki samaan päähän ja ainakin yksi sankari poistettiin tästä syystä bilepaikalta. Harvemmin nämä sankarit näitä foorumeita lukevat, joten viesti pitäisi varmasti tuolla bileiden aikana saada perille.

Sitten noista bilekuvista. Niitä otetaan bileissä yleensä joitakin satoja, joten jonkin aikaa yleensä kestää niitä muokkailla ja omistajilleen lähetellä. Kuvat saa itselleen lähettämällä sähköpostia Bizarren osoitteeseen (bizarre@bizarreclub.fi), viestiin mahdollisimman tarkat tuntomerkit kuvissa esiintyneistä ja esim paikasta jossa kuvia otettiin. 

Seuraavat bileet ovat sitten huhtikuussa.

Lurvio
BC:n vara-PJ

RigoriRasputin

  • TörkyTeatteri
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1204
  • Ihan perseestä.
  • Galleria
Vs: Vs: Bizarre Clubin syysbileet Kivistöllä 8.10
« Vastaus #6 : 11.10.2011, 02:14 »
Darkkaristahan pitäisi sitten tehdä 2-osainen. Lasiseinä väliin ja runkkarit toiselle puolelle ja muut toiselle. Sitten mällitkin läpsähtävät kätevästi
lasiseinään eikä toisten korvaan. ;D

Pip

Vs: Vs: Bizarre Clubin syysbileet Kivistöllä 8.10
« Vastaus #7 : 11.10.2011, 03:35 »

Sitten noista bilekuvista. Niitä otetaan bileissä yleensä joitakin satoja, joten jonkin aikaa yleensä kestää niitä muokkailla ja omistajilleen lähetellä. Kuvat saa itselleen lähettämällä sähköpostia Bizarren osoitteeseen (bizarre@bizarreclub.fi), viestiin mahdollisimman tarkat tuntomerkit kuvissa esiintyneistä ja esim paikasta jossa kuvia otettiin. 

Lurvio
BC:n vara-PJ

Pip

Vs: Vs: Bizarre Clubin syysbileet Kivistöllä 8.10
« Vastaus #8 : 11.10.2011, 03:38 »

Sitten noista bilekuvista. Niitä otetaan bileissä yleensä joitakin satoja, joten jonkin aikaa yleensä kestää niitä muokkailla ja omistajilleen lähetellä. Kuvat saa itselleen lähettämällä sähköpostia Bizarren osoitteeseen (bizarre@bizarreclub.fi), viestiin mahdollisimman tarkat tuntomerkit kuvissa esiintyneistä ja esim paikasta jossa kuvia otettiin. 

Lurvio
BC:n vara-PJ
Mä oon ainakin sunnuntai aamusta asti odotellut kuvia. Maanantaina vasta tosin pistin spostiosotteen. Miks ihmeessä ei oo vielä kuvia mun laatikossani? :D

SMIle

Vs: Vs: Bizarre Clubin syysbileet Kivistöllä 8.10
« Vastaus #9 : 11.10.2011, 06:30 »
Kiitokset Lurviolla tiedoista. :)
Ja mahdollisimman tarkat kuvaukset lähti postilootaan.

kisupikkuinen

  • Vieras
Vs: Vs: Bizarre Clubin syysbileet Kivistöllä 8.10
« Vastaus #10 : 11.10.2011, 12:29 »
Jaahas, minulla oli pieni breikki täältä baarista, lukaisin ketjun läpi. Bileissä en ollut mukana, mutta näyttää siltä että runkkausrinki darkkarissa jatkuu edelleen. Ja samaan vanhaan malliin.

Tämän voisi ottaa vitsinä, mutta ei naurata yhtään. Pitäisikö ruveta oikeasti tekemään jotain? Seuraavaksi mentäisiin Iran säännöillä? Ei yksinäisille miehille sisäänpääsyä?

Kunzmann

Vs: Vs: Bizarre Clubin syysbileet Kivistöllä 8.10
« Vastaus #11 : 11.10.2011, 12:41 »
Jaahas, minulla oli pieni breikki täältä baarista, lukaisin ketjun läpi. Bileissä en ollut mukana, mutta näyttää siltä että runkkausrinki darkkarissa jatkuu edelleen. Ja samaan vanhaan malliin.

Tämän voisi ottaa vitsinä, mutta ei naurata yhtään. Pitäisikö ruveta oikeasti tekemään jotain? Seuraavaksi mentäisiin Iran säännöillä? Ei yksinäisille miehille sisäänpääsyä?

Kannatetaan

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Vs: Bizarre Clubin syysbileet Kivistöllä 8.10
« Vastaus #12 : 11.10.2011, 15:39 »
Jaahas, minulla oli pieni breikki täältä baarista, lukaisin ketjun läpi. Bileissä en ollut mukana, mutta näyttää siltä että runkkausrinki darkkarissa jatkuu edelleen. Ja samaan vanhaan malliin.

Tämän voisi ottaa vitsinä, mutta ei naurata yhtään. Pitäisikö ruveta oikeasti tekemään jotain? Seuraavaksi mentäisiin Iran säännöillä? Ei yksinäisille miehille sisäänpääsyä?

Kannatetaan

No just joo.

Fiski

Vs: Vs: Bizarre Clubin syysbileet Kivistöllä 8.10
« Vastaus #13 : 11.10.2011, 15:43 »
Eli itsekkään en olisi päässy tapahtumaan, koska ei ollut avecia...  ::) 

kinkyli

  • Vieras
Vs: Vs: Bizarre Clubin syysbileet Kivistöllä 8.10
« Vastaus #14 : 11.10.2011, 16:01 »
Hmmm, hassua että itse en kokenut tuota runkkumeininkiä elämää suuremmaksi ongelmaksi. Eihän se tietty kivaa ole, mutta vaikka oltiin miehen kanssa ekakertalaisia (sekä koko bileissä että darkkarissa) niin eipä jääny mitään traumoja. Uskaltaisin mennä darkkariinkin uudelleen, olipa siellä runkkareita tai ei. Jos liian lähelle joku tulee väkisin niin osaan kyllä pitää puoleni. Tunnelmaa se tietty vähän häiritsee ajoittain mutta pilalle ei meidän iltaa kyllä saatu runkkaamalla ;D.