Kirjoittaja Aihe: Runkku-ongelmat bileissä  (Luettu 16715 kertaa)

kinkyli

  • Vieras
Vs: Vs: Bizarre Clubin syysbileet Kivistöllä 8.10
« Vastaus #30 : 12.10.2011, 15:24 »
Lainaus
Nyt on kyllä pakko puuttua vielä asiaan. Bileethän oli hyvät, mutta... Kyse ei ollut pelkästään siitä, että joku pääsi livahtamaan sisään parina tms. Ainakin kun itse häivyimme pois, sisällä oli henkilökuntaa jolle sanoimme runkkareista. Hän vielä arpo siinä vaiheessa onko kyse runkkarista vai ei ja pitäisikö joku poistaa... Ulkopuolella oli vielä toinen kaveri henkilökuntaa.

No meillähän kävi säkä vai johtuiko ehkä omasta olemuksestani, että uskottiin heti. Mutta se että jotain on koskettu ilman lupaa tai piiskattu on jo aika paha, eikä siihen tarvitse kenenkään alistua, muutenhan bilesäännöillä ei ole mitään merkitystä.

Ja toi pakkoko kenenkään on darkkariin mennä on jo vähän liikaa. Onko darkkari runkkareita varten vai pareja varten? Pakkoko kenenkään on mennä nakkikioskille, jos ei halua turpaansa. Tai pakkoko on naisen pukeutua seksikkäästi, jos ei halua raiskatuksi. Ei kai olla vielä tätäkin mieltä? WTF?

Lähinnä minua tässä keskustelussa huvittaa se, että suurimman äläkän tuntuvat nostaneen ne jotka eivät ole olleet paikalla. Jokainen kokee asiat eri tavoin, ei minustakaan ollut kiva että koskettiin ilman lupaa mutta en vaivannut päätäni asialla sen enempää. Ärsyttävintä on tyyli "onneksi olen uskonut kaiken (paskan) mitä olen noista bileistä kuullut enkä ole koskaan itse tullut paikalle".

Järjestäjät ovat kuitenkin nähneet vaivaa bileiden järjestämisessä, mutta nyt kukaan ei tunnu antavan sille mitään arvoa vaan yksi ongelma leimaa koko tapahtuman epäonnistuneeksi. Missä on kommentit että hei, kivaa oli (ainakin suurimmaksi osaksi), ensi kerralla uudelleen? Jokainenhan voi halutessaan mennä mukaan toimintaan ja olla mukana pohtimassa kuinka jatkossa asiat tehtäisiin paremmin. En usko että täällä itkeminen auttaa asiaa.

Edelleen olen sitä mieltä että bileissä oli kivaa ja tunnelma oli loistava. Ikävää jos jollekulle jäi päällimmäiseksi huonot fiilikset runkkaajien takia. Minua hekään eivät häiritse jos pysyvät kohteliaan matkan päässä eivätkä koskettele yms. Olen sitten varmaan liian vapaamielinen tai perverssi jopa Bizarren bileisiin???

Edit: Lainaus käyttäjältä SMIle
« Viimeksi muokattu: 12.10.2011, 15:27 kirjoittanut Glori »

RigoriRasputin

  • TörkyTeatteri
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1204
  • Ihan perseestä.
  • Galleria
Vs: Vs: Bizarre Clubin syysbileet Kivistöllä 8.10
« Vastaus #31 : 12.10.2011, 16:17 »
Järjestäjät ovat kuitenkin nähneet vaivaa bileiden järjestämisessä, mutta nyt kukaan ei tunnu antavan sille mitään arvoa vaan yksi ongelma leimaa koko tapahtuman epäonnistuneeksi.....
Erittäin hyvä huomio. Ei bileitä yksi ongelma pilaa. Ensi kerralla runkkareille kirjallinen A4 ohje eettisesti kestävästä ja muut
huomioon ottavasta runkkauskäyttäytymisestä. Ja tietysti vielä muovilaminoituna ettei spekut mähmää paperia pilalle. :)

Hasse.W

  • Vieras
Vs: Vs: Bizarre Clubin syysbileet Kivistöllä 8.10
« Vastaus #32 : 12.10.2011, 16:55 »
Pahoittelut siitä että olen avautunut ja ehkä aiheuttanut tunteiden kuumenemista, ehkä väärinkäsityksiäkin? Minulla kun on tapana antaa palautetta ja puhua suoraan vaikka kyseessä olisikin arka/salattu aihe. Minä kun en ole mikään kiltti joo-joo-kyllä-herrani -tyttö

kisupikkuinen:
”..Seuraavaksi mentäisiin Iran säännöillä? Ei yksinäisille miehille sisäänpääsyä? ”


Ehkä kyse ei olekaan asiallisesta palautteesta jota annat, vaan asennevammasta muita ryhmiä kohtaan?

Edit/submit: Lainaukset korjattu
« Viimeksi muokattu: 12.10.2011, 21:36 kirjoittanut submit »

Fiski

Vs: Vs: Bizarre Clubin syysbileet Kivistöllä 8.10
« Vastaus #33 : 12.10.2011, 18:10 »
Täytyy heittää palloa sen verran darkkarissa käyneille, että jos joku tulee iholle kysymättä tai ei kiellosta huolimatta usko, niin käykää sanomassa asiasta välittömästi jollekulle järjestäjätason henkilölle tai vaikka sille portsarille, joka nyt oli ovella.

Niin pimeä darkkarissa ei kuitenkaan ole, etteikö näkisi henkilöä tai sitä mitä hänellä on päällään. Täten pystytte näyttämään ko. henkilön ja on yksi häirikkö vähemmän.

Itsekkin joskus edellisen kumppanin kanssa darkkarissa olleena, on joku tullut liian lähelle, mutta uskonut kyllä kerrasta tähän asti. Kiitokset vielä kerran loistavista juhlista, itse olin nyt 5 tai 6 kertaa paikalla ja tulen jatkossakin :)


Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Runkku-ongelmat bileissä
« Vastaus #34 : 12.10.2011, 20:27 »
Sen ainoan kerran kun olen darkkarissa käynyt, paikalla piipahti havaintojeni mukaan kaksi ihmistä katselemassa. Mitään häiriötä heistä ei ollut, eikä se sotkenut tilannetta millään tavalla. Jos runkkarit käyttäytyvät asiallisesti, ja pitävät bisneksensä poissa toisten silmiltä, ei se mielestäni ole ongelma. Jos säännöt kieltävät runkkailun darkkarissa, se on sitten ihan eri asia.

Ehdottomasti toiseen koskeminen, sessioon sekaantuminen, mällien päälle roiskiminen tms. on väärin.

"Katsoa saa, vaan ei koskea."

Koo

  • Vieras
Vs: Runkku-ongelmat bileissä
« Vastaus #35 : 12.10.2011, 20:37 »
En ole käynyt bileissä enkä aiokaan mennä, mutta oli pakko piipahtaa sanomaan, jotta onpas mehevä ketjun otsikko - ehkä paras ikinä!

KalvinK

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 639
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
Vs: Runkku-ongelmat bileissä
« Vastaus #36 : 12.10.2011, 21:17 »
Bileiden (darkkarin) runkkuongelmat saattavat helpottaa, jos kaikkien yksin bileisiin tulevien miesten pitää luovuttaa sisäänpääsyn yhteydessä 5ml spermaa.

pikkuinen72

  • Vieras
Vs: Runkku-ongelmat bileissä
« Vastaus #37 : 12.10.2011, 21:23 »
Bileiden (darkkarin) runkkuongelmat saattavat helpottaa, jos kaikkien yksin bileisiin tulevien miesten pitää luovuttaa sisäänpääsyn yhteydessä 5ml spermaa.

Kannatetaan.  :))
Tosin, ei siellä niitä runkkareita ainakaan koko aikaa ollut.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Runkku-ongelmat bileissä
« Vastaus #38 : 12.10.2011, 21:35 »
Minua ei häiritse bileissä mikään niin kauan kunhan eivät tule koskemaan tai sekaantumaan siihen mitä teen sillä aikaa subin kanssa.

Jos joku haluaa runkata vieressäni, siitä vain. Mikäli toimintani tai olemukseni luo niin kiihottavia mielikuvia jollekin, että täytyy vetää penis esille ja tyhjentää pussit, mikä olen sitä iloa estämään. Harvemmin naiset alkavat tyydyttämään itseään avoimesti. Miehet tätä enemmänkin harrastavat.

On näitä vehkeitä nähty ja samanlaisia tuntuvat olevan kaikki.

misuli_n

  • Vieras
Vs: Runkku-ongelmat bileissä
« Vastaus #39 : 12.10.2011, 21:53 »
***
nauraa... ajattelin aikaisemmin ihan samaa... naiset yleensä vähemmän runkkaavat bileissä ;)
« Viimeksi muokattu: 13.10.2011, 18:31 kirjoittanut misuli_n »

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Runkku-ongelmat bileissä
« Vastaus #40 : 12.10.2011, 22:08 »
Aikanaan kymmeniä bileitä käyneenä,ja taatusti jokanurkan luuhanneena en ole törmänyt runkkareihin,en edes kuullut semmosesta joskus jotain pyllyn taputtamista kai on ollut,panen tuonkin kännin piikkin ps on minunkin persettä puristettu ainakin kerran bileissä.

Lucrezia

  • Vieras
Vs: Vs: Bizarre Clubin syysbileet Kivistöllä 8.10
« Vastaus #41 : 12.10.2011, 22:13 »
Darkkaristahan pitäisi sitten tehdä 2-osainen. Lasiseinä väliin ja runkkarit toiselle puolelle ja muut toiselle. Sitten mällitkin läpsähtävät kätevästi
lasiseinään eikä toisten korvaan. ;D

Loistoidea!

Johan sopu säilyisi eikä kukaan jäisi mistään paitsi  ;D

Lurvio

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 118
  • Monialasäätäjä
  • Galleria
Vs: Runkku-ongelmat bileissä
« Vastaus #42 : 12.10.2011, 22:20 »
[POISTETTU] My bad.  :-X

Sitten itse asiaan, että saadaan keskustelu raiteilleen. Näin vakituiseen staffina olleena en muista ainoatakaan kertaa (ei tarkoita, etteikö näin olisi käynyt), että darkkarista olisi tultu kertomaan staffille häiriköstä. Se on helppo jälkikäteen kirjotella, mutta jos ei staff saa tietoa ongelmasta bileiden aikana, ongelmaan on vaikea puuttua.

Darkkari on meillä tärkeä osa bileitä ja järjestäjänä toivomme, että saamme sen toimimaan ilman ongelmia. Tässä darkkaria käyttäneiden mielipiteet ovat arvokkaita. Näihin bileisiin kokeilimme tuota palkattua järjestyksenvalvojaa, joka tuntui rauhoittavan menoa hyvin. Kuten aiemmin mainittiin,  ongelmatilanne tuli, kun JV tarvittiin väliaikaisesti muihin tehtäviin.

Lurvio
BC:n vara-PJ
« Viimeksi muokattu: 14.10.2011, 18:00 kirjoittanut Lurvio »

Smooth

  • Vieras
Vs: Runkku-ongelmat bileissä
« Vastaus #43 : 12.10.2011, 23:03 »
Hmm, jo nyt on helvetti. Ihan ekana haiseva vastalause sille joka meni nimeämään keskustelun uudelleen ja samalla poisti sieltä esim kirjoittamani avausviestin; nyt siellä on alkuperäisen ketjun asiallisia viestejä poistettu/sekaisin tämän uusimman paskanjauhannan kanssa. Sen verran pitäisi ylläpidolla olla kunnioitusta foorumin käyttäjiä kohtaan, ettei ihan tällä laajuudella puututa keskusteluihin.


Yhtääkään viestiä ei ole poistettu. Ketju jaettiin kahtia siitä kohdasta kun suurin osa viesteistä alkoi koskemaan tätä runkku-teema ja sen mukaan nimettiin uusi ketju. Olisihan se voinut olla myö "Itsetyydytys-ongelma bileissä ja sen luova ratkaisu" tai "Omin käsin onneen bileissä - problematiikka". Nimi ei miestä pahenna (minä niin rakastan kansanviisauksia...).

Muita toimenpiteita en tehnyt paitsi ne kaksi: jako ja uudelleennimeäminen.

Ja itseäni ei runkkarit pahemmin häiritse, eiköhän meissä jokaisessa elää pikku runkku....  :P

Smooth

perapervo

  • Vieras
Vs: Vs: Bizarre Clubin syysbileet Kivistöllä 8.10
« Vastaus #44 : 13.10.2011, 00:18 »
Pitäisikö ruveta oikeasti tekemään jotain? Seuraavaksi mentäisiin Iran säännöillä? Ei yksinäisille miehille sisäänpääsyä?

Niin, entä jos sisään tulee miespari? Hehän eivät ole käsittääkseni yksinäisiä (nyt annoin tahattoman vinkin kaikille runkkareille)
Eiköhän se sitten olisi helpompi mennä sinne Iran pippaloihin?