Kirjoittaja Aihe: Masteriksi "kouluttautuminen".. Miten?  (Luettu 34660 kertaa)

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Masteriksi "kouluttautuminen".. Miten?
« Vastaus #30 : 16.10.2011, 15:40 »

Jos sellaisesta mitä tarvitset ei oikeasti itse nauti ja tarvitse sitä, niin sitä ei pysty tekemään toiselle vaikka miten haluaisi ja harjoittelisi. Eli siinä mielessä tämä 'taito' ei ole opittavissa.

IKRM

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Masteriksi "kouluttautuminen".. Miten?
« Vastaus #31 : 16.10.2011, 15:55 »
Pieni otsikon väärinlukaisu: Masteriksi kuuluttautuminen...

Kinkytemppelin saarnastuolista julistetaan joka Pervontai kuulutukset..."maaaastereiksi kuulutetaan bla bla..."  Ja millaisen raippikoulun he mahtavatkaan käydä... ;D

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Masteriksi "kouluttautuminen".. Miten?
« Vastaus #32 : 16.10.2011, 15:58 »
Jospa tästä topicista ei tulisi vain yhdelle ihmiselle neuvontapalsta, näkisin keskustelussa myös yleisluonteista mielipidettä ja rönsyilyä aiheeseen liittyen tai myös sivuraiteita poiketen.

Jos kumppani viedään oman nautinnon vuoksi liian kauas omalta mukavuusalueeltaan, siten että tämän on paha olla, kuinka se eroaa puolison makaamisesta puoliväkisin? Tässä se vain on henkistä, mutta yhtä julmaa joka tapauksessa.

Kärjistetysti>>>
Kun subilla on ollut Masterin mielestä liian kauan kivaa, silloin sanovat, että olet ollut liian kauan mukavuusalueella, nyt pitäisi tehdä jotain. Ja sen jälkeen alkaa vaikka minkälaiset henkiset painostukset ja alaspainamiset. Piiskan kanssa tehostettuna menee paremmin perille.
Koska Master haluaa niin. Koska Masterin mielestä se kuuluu suhteeseen. Koska Masterilla on tarve olla ilkeä, tarve purkaa itseään, tarve alistaa, tarve painaa alas alistuva, tarve nöyryyttää..syitä löytyy jolla Master pääsee dominoimaan henkisellä puolella. Henkistä raiskausta sanoisin. Äänenpainoilla ja sanoilla voidaan saada todella pahaa jälkeä aikaan.

Tähän ei kukaan pysty kouluttamaan itseään. Perusluonne pohjalla, sitä hyödynnetään ja sen kautta dominoidaan suhteissa.
Henkinen alistaminen onkin oma lajinsa jossa saa todella pitää varansa jotta ei aiheuta subille pysyviä vammoja.

Olisi kiva tietää kuinka moni Domme pystyy samaan mitä nämä henkisen lajin Masterit.

isabella

Vs: Masteriksi "kouluttautuminen".. Miten?
« Vastaus #33 : 16.10.2011, 17:23 »
Kyllä Masteriksi (tai Dommeksi) on ihan mahdollista oppia jos haluaa, ei siihen mitään syntymälahjaa tarvita. Itse olen yhden "kouluttanut" ja hyvä tuli ;) Eihän siitä tietenkään mitään tule jos toinen ei ole yhtään kiinnostunut eli toki vaaditaan myös omaa halua ryhtyä moiseen.

Aloittajalle antaisin neuvoksi olla kärsivällinen mutta jatkaa vain sitkeästi asioista puhumista ja ehdottelua. Omalla miehelläni vei vuosia päästä kokonaan sinuiksi asian eri puolien kanssa ja kyetä oikeasti satuttamaan, alistamispuoli tuli helpommin. Kai siinä vaadittiin peruskiltiltä ja huomioonottavalta ihmiseltä aika perusteellista ajatustavan ja asenteen muuttamista. Mutta pikkuhiljaa aivot kääntyivät uudelle vaihteelle ja palaset loksahtelivat paikalleen. Jos miehelläsi siis oikeasti on kiinnostusta asiaan niin kyllä se varmasti vähitellen lähtee sujumaan. Onnea valitsemallanne tiellä :)

swan

  • Vieras
Vs: Masteriksi "kouluttautuminen".. Miten?
« Vastaus #34 : 16.10.2011, 17:49 »
Jos kumppani viedään oman nautinnon vuoksi liian kauas omalta mukavuusalueeltaan, siten että tämän on paha olla, kuinka se eroaa puolison makaamisesta puoliväkisin? Tässä se vain on henkistä, mutta yhtä julmaa joka tapauksessa.

Kärjistetysti>>>
Kun subilla on ollut Masterin mielestä liian kauan kivaa, silloin sanovat, että olet ollut liian kauan mukavuusalueella, nyt pitäisi tehdä jotain. Ja sen jälkeen alkaa vaikka minkälaiset henkiset painostukset ja alaspainamiset. Piiskan kanssa tehostettuna menee paremmin perille.
Koska Master haluaa niin. Koska Masterin mielestä se kuuluu suhteeseen. Koska Masterilla on tarve olla ilkeä, tarve purkaa itseään, tarve alistaa, tarve painaa alas alistuva, tarve nöyryyttää..syitä löytyy jolla Master pääsee dominoimaan henkisellä puolella. Henkistä raiskausta sanoisin. Äänenpainoilla ja sanoilla voidaan saada todella pahaa jälkeä aikaan.

Tähän ei kukaan pysty kouluttamaan itseään. Perusluonne pohjalla, sitä hyödynnetään ja sen kautta dominoidaan suhteissa.
Henkinen alistaminen onkin oma lajinsa jossa saa todella pitää varansa jotta ei aiheuta subille pysyviä vammoja.

Olisi kiva tietää kuinka moni Domme pystyy samaan mitä nämä henkisen lajin Masterit.
Kuullostaa nuo omissa korvissa hyvin pelottavalle. Ehkä sikri että olette kokeneempia ja tiedätte mistä puhutte.

Itsekin jostain syystä pidän mahdollisena noita piirteitä,mutta menevät sille pimeälle puolelle liikaa. Eli väkivallaksi ja puhtaaksi kiduttamiseksi.

Entä jos alistuva elää ihan luonnostaan mukavuusalueilta pois? Viedääkö silloin koko ihmisyys tai vikat rippeet siitä?
Mitä enemmän kärsimystä,sitä enemmän vain sitä pitäs lisätä?

submit

  • Vieras
Vs: Masteriksi "kouluttautuminen".. Miten?
« Vastaus #35 : 16.10.2011, 18:01 »
Eikös Snadistilta lainatussa ollut kyse siitä, että dominoivaksi  haluttu, viedään kenties pois omalta mukavuusalueeltaan?

Ehkä mä en vaan pysy keskustelussa mukana nyt =)

swan

  • Vieras
Vs: Masteriksi "kouluttautuminen".. Miten?
« Vastaus #36 : 16.10.2011, 18:26 »
Hetkinen,mikäs mun nimi oli.. ^ :-D

Alistuvako siis vie Masterin pois mukavuuksistaan? Mä en nyt taida olla kartalla.. :-D

Isabis

  • Vieras
Vs: Masteriksi "kouluttautuminen".. Miten?
« Vastaus #37 : 16.10.2011, 20:01 »
Puhuminen opitaan, käveleminen opitaan, pukeminen opitaan, uiminen opitaan, lukeminen opitaan, laskeminen opitaan, kirjoittaminen opitaan, ruoan laittaminen opitaan, viinin maistaminen opitaan, valokuvaaminen opitaan, piirtäminen opitaan, polkupyörällä ajaminen opitaan, jne. jne. Mutta näköjään ns. aitojen subien mielestä masteriksi ei voi oppia.  :love:

Olen luonteeltani uimataitoinen, ei oikein istu. Olen luonteeltani oppinut lukemaan... ei, odotas, ehkä tämä olen luonteeltani pyöräilevä.. hmm. ei toimi. Kokeillaanpa vielä yhtä vaihteohtoa: Olen luonteeltani dominoiva - no nyt!

Kaipaan pukeutumista, ei... Kaipaan alistumista - ah joo! Näinhän se toimiikin!



Hetkinen,mikäs mun nimi oli.. ^ :-D

Alistuvako siis vie Masterin pois mukavuuksistaan? Mä en nyt taida olla kartalla.. :-D
Aistuva voi viedä "masterin" pois mukavuusalueelta jos "masteri" ei ole luonteeltaan dominoiva ja nauti toisen alistamisesta.

KalvinK

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 639
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
Vs: Masteriksi "kouluttautuminen".. Miten?
« Vastaus #38 : 16.10.2011, 20:20 »
Olen luonteeltani uimataitoinen, ei oikein istu. Olen luonteeltani oppinut lukemaan... ei, odotas, ehkä tämä olen luonteeltani pyöräilevä.. hmm. ei toimi. Kokeillaanpa vielä yhtä vaihteohtoa: Olen luonteeltani dominoiva - no nyt!

Yritätkö kertoa tässä mahdollisesti nyt sitä, että esimerkiksi switch ei osaisi dominoida sen takia että hän osaa myös alistua? Tai että sub ei voisi löytää itsestään dominoivaa puolta oikean ihmisen osuessa kohdalle?

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Masteriksi "kouluttautuminen".. Miten?
« Vastaus #39 : 16.10.2011, 20:26 »
Kärjistetysti>>>
Kun subilla on ollut Masterin mielestä liian kauan kivaa, silloin sanovat, että olet ollut liian kauan mukavuusalueella, nyt pitäisi tehdä jotain. Ja sen jälkeen alkaa vaikka minkälaiset henkiset painostukset ja alaspainamiset. Piiskan kanssa tehostettuna menee paremmin perille.
Koska Master haluaa niin. Koska Masterin mielestä se kuuluu suhteeseen. Koska Masterilla on tarve olla ilkeä, tarve purkaa itseään, tarve alistaa, tarve painaa alas alistuva, tarve nöyryyttää..syitä löytyy jolla Master pääsee dominoimaan henkisellä puolella. Henkistä raiskausta sanoisin. Äänenpainoilla ja sanoilla voidaan saada todella pahaa jälkeä aikaan.

Tähän ei kukaan pysty kouluttamaan itseään. Perusluonne pohjalla, sitä hyödynnetään ja sen kautta dominoidaan suhteissa.
Henkinen alistaminen onkin oma lajinsa jossa saa todella pitää varansa jotta ei aiheuta subille pysyviä vammoja.

Olisi kiva tietää kuinka moni Domme pystyy samaan mitä nämä henkisen lajin Masterit.
Aika iso ero on siinä, että haluaako joku tulla alistetuksi, satutetuksi ja nöyryytetyksi; tulla viedyksi pois mukavuusalueeltaan. Jos haluaa, ja se on jutun juju, mennään niillä säännöillä jotka on yhdessä sovittu - ja pidetään huolta molempien hyvinvoinnista siinä sivussa. Aina on tietty kiva pitää toisten haluja, tarpeita ja toimintatapoja sairaina, jos itse ei halua tai tykkää samoista asioista. Silloin kannattaa ehkä katsoa peiliin ja miettiä, onko se oma kinkyys sitä ainoaa oikeaa.
Tarkkana pitää tietenkin aina olla, oli kyse sitten mistä alistamisen lajista hyvänsä, sitä en kiistä ollenkaan.

Puhuin kuitenkin aivan eri asiasta.
Jos nainen painostetaan parisuhteessa vaikka anaaliseksiin vastoin tahtoaan, se on väärin ja mies on sika, mulkku ja kaikin puolin paska jätkä. Miten tämä eroaa siitä, jos mies painostetaan parisuhteessa vastoin tahtoaan satuttamaan toista seksin yhteydessä? Vastaus: Ei mitenkään.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Masteriksi "kouluttautuminen".. Miten?
« Vastaus #40 : 16.10.2011, 20:27 »
Olen luonteeltani uimataitoinen, ei oikein istu. Olen luonteeltani oppinut lukemaan... ei, odotas, ehkä tämä olen luonteeltani pyöräilevä.. hmm. ei toimi. Kokeillaanpa vielä yhtä vaihteohtoa: Olen luonteeltani dominoiva - no nyt!

Yritätkö kertoa tässä mahdollisesti nyt sitä, että esimerkiksi switch ei osaisi dominoida sen takia että hän osaa myös alistua? Tai että sub ei voisi löytää itsestään dominoivaa puolta oikean ihmisen osuessa kohdalle?
Ei, vaan että dominointi tai alistuminen eivät ole rinnastettavissa polkupyörällä ajoon. (Vääntelee rautalangasta.)

Kyyberi

  • Vieras
Vs: Masteriksi "kouluttautuminen".. Miten?
« Vastaus #41 : 16.10.2011, 20:29 »
Mä en täysin tyrmää tuota ajatusta että ottaa kolmannen osapuolen siihen "opettamaan". Jos se halu löytyy tai on vielä sisällä piilossa, niin teknistä puolta voi opetella ihan siinä missä mitä tahansa muutakin tekniikkaa.

Vaikka miten olisi halua, niin tietotaitoa on vaikea sisäsyntyisesti oppia. Tässä auttaa internet, ja/tai se kolmas osapuoli. Sitten kun siellä työkalupakissa on vaikka mitä, on helppo valita itselleen sopivimmat työkalut tai rakentaa kokonaan uusia.

KalvinK

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 639
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
Vs: Masteriksi "kouluttautuminen".. Miten?
« Vastaus #42 : 16.10.2011, 20:43 »
Olen luonteeltani uimataitoinen, ei oikein istu. Olen luonteeltani oppinut lukemaan... ei, odotas, ehkä tämä olen luonteeltani pyöräilevä.. hmm. ei toimi. Kokeillaanpa vielä yhtä vaihteohtoa: Olen luonteeltani dominoiva - no nyt!

Yritätkö kertoa tässä mahdollisesti nyt sitä, että esimerkiksi switch ei osaisi dominoida sen takia että hän osaa myös alistua? Tai että sub ei voisi löytää itsestään dominoivaa puolta oikean ihmisen osuessa kohdalle?
Ei, vaan että dominointi tai alistuminen eivät ole rinnastettavissa polkupyörällä ajoon. (Vääntelee rautalangasta.)

Totta tuo, että dominointi ja alistuminen ovat luonteenpiirteitä. Mutta ajaukseni olikin tuossa ennemminkin se, että sopivan kumppanin tullessa kohdalle, ja oikeassa mielentilassa, meistä kaikista löytyy varmastikin sekä alistuva ja/tai dominoiva puoli. Joillakin nuo ilmenevät piirteet ilmenevät enemmän tai vähemmän hallitsevina.

Oman käsitykseni mukaan noita edellä mainittuja uinuvia luonteenpiiretitä on mahdollista kehittää ja vahvistaa, jos halua, uskallusta ja mahdollisuuksia on tarjolla. 

Ja kuten kyyberi tuossa edellä hyvin kirjoitti, niin alussa dominointi saattaa olla hyvinkin mekaanista, työkalupakin läpikäymistä ja kokeilua, mutta kun siihen saa tuotua vähitellen mukaan sitä omaa persoonallisuuttaan, ja pääsee toteuttamaan itseään uudessa roolissa, niin tuloksena voi olla hyvinkin toimiva lopputulos.

Kyyberi

  • Vieras
Vs: Masteriksi "kouluttautuminen".. Miten?
« Vastaus #43 : 16.10.2011, 20:51 »
Sama kuin moni taiteilija voi opiskella oman alansa (tai muidenkin) erilaisia tekniikoita. Ei se silti tarkoita että ne taideteokset olisivat vain muilta kopioituja.

Queena

  • Vieras
Vs: Masteriksi "kouluttautuminen".. Miten?
« Vastaus #44 : 16.10.2011, 21:01 »
Olen kalvinin kanssa samaa mieltä siitä että itsestään on täysi mahdollista löytää uusia puolia jatkuvasti. Joko itsenäisesti tai kumppanin avustuksella. Eikä se tarkoita että jos aiheeseen on tutustuttu toisen avustuksella,  ei voisi täysillä nauttia kaikesta.
Tässä ketjussa on kai yritetty kuvailla että millainen sellanen truu master sitten on, ja jotenkin on muodostunut mielikuva että truu master on ihminen jonka kanssa en juurikaan haluaisi olla tekemisissä. Mielummin kouluttaisin vaikka oman masterini, kun ottaisin tälläisen masteriksi syntyneen.