Kirjoittaja Aihe: Onko lapsia haluava subnainen pelottava asia?  (Luettu 24829 kertaa)

tiikki

  • Vieras
Vs: Onko lapsia haluava subnainen pelottava asia?
« Vastaus #45 : 02.01.2017, 16:26 »
Keskustelua en lukenut, suoraan kommenttina aloitukseen.

Nainen joka sanoo ensitöikseen haluavansa lapsia pelottaa miehiä, koska mies voi tietämättään joutua liki 20v elatusvelvollisuuteen yhden yön johdosta. Nainen voi hankkia yön jälkeen jälkiehkäisyn tai abortin, mutta mies ei voi laittaa naista tekemään noin. Kukaan ei voi tietää etukäteen sitä miten fanaattisesti toinen haluaa lapsia, lähteekö hän valehtelemaan ehkäisystä tai sabotoimaan toisen ehkäisyä?


Tyty

  • Vieras
Vs: Onko lapsia haluava subnainen pelottava asia?
« Vastaus #46 : 02.01.2017, 20:06 »
Mun mielestä yhtä hyvin voisi kysyä, onko lapsia haluava dominoiva nainen pelottava asia.

Ei nainen ole pelottava lapsia halutessaan, oli sitten vanilja tai kinky. Mutta se on monille pelottavaa, että laittaa lapsen tai perheen ykkösprioriteetiksi parisuhdetta etsiessään. Toki on niitäkin miehiä (ainakin vaniljoissa), jotka etsii naista saadakseen lapsen.

No onko lapsia haluava domme pelottava :) ? Se on ihan hyvä kysymys. En voi tietää kun en ole mies, mutta luulisin, että se voisi olla jopa pelottavampi kuin lapsia haluava subi..

Mikä sitten pitäisi laittaa ykkösprioriteetiksi parisuhdetta etsiessään? (Itse en laita lasten hankkimista mutta moni kai laittaa). Joku laittaa ykkösprioriteetiksi sen, että pääsee toteuttamaan kinkytarpeitaan. Joku sen, että on joku jakamassa arjen työt jne.. Mielestäni sellaiset ihmiset, jotka on laittanut eri asian ykkösprioriteetiksi kuin mitä itse on laittanut, saattavat olla pelottavia. Ei-pelottavalta ihmiseltä taas tuntuu se, jolla on samat prioriteetit mielessä parisuhteen suhteen kuin itsellä.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Onko lapsia haluava subnainen pelottava asia?
« Vastaus #47 : 03.01.2017, 12:22 »
Lapsia haluava nainen ON pelottava !!

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Onko lapsia haluava subnainen pelottava asia?
« Vastaus #48 : 03.01.2017, 14:26 »
No, nytten on itsellä pikkasen haha komentoida, sillä siirtyminen melkein kokonaan vanilija puolelle, ei juuri anna mahdollisuutta komentoida subi naisista. Mutta yleisesti itse vältän nämä lapsi asiat laittamalla naisen ikä puolelle +40 vaatimuksen ja sen että tällä on jo omat lapset, eli kiinostus lapsettomiin sinkkuihin on täysin 0.

Eli tämä kirjoitus on toivottavasti itseltä viimeinen tänne, joten tutuille toivotan mukavaa jatkoa, mutta tämä hiekjalastiklo vain kävi itselle liian ahtaaksi.

Siloposki

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 725
  • Nauttii omistettuna olemisesta
  • Galleria
Vs: Onko lapsia haluava subnainen pelottava asia?
« Vastaus #49 : 03.01.2017, 15:35 »
Ei ole väliä onko kirjoittaja sub/domme tai joku muu,

mutta minusta se on jotenkin outoa, jos seuranhaku ilmoituksessa mainitaan, että ai niin minä sitten haluan välttämättä lapsia. En yhtään ihmettele, että tuollainen "vaatimus" ilmoituksen aluksi vähentää yhteydenottoja.

Kuten tässä ketjussa varmaan on monesti mainittukin, harva on ilmoitusta lukiessaan 100 varma, että joo ehdottomasti lapsia tänne ja heti, ja jos onkin, niin onko sitten se ilmoituksessa oleva henkilö se oikea, jonka kanssa niitä halutaan?

Jos ilmoittajalla olisi sen verran ikää, että biologinen kello alkaisi tikittämään...herranjestas mikä sanonta....niin näissä tilanteissa tuon maininnan ymmärtäisin paremmin ja se olisi myöskin molempien osapuolten kannalta suotavaakin.
Eipä sitten kumpikaan "tuhlaisi" aikaansa.

Itse tykkään tutustua, ja katsoa mihinkä suuntaan suhde etenee. Lapsiin liittyvät päätöset tulevat ajallaan, jos ovat tullakseen.
Mutta tämä on vain minun mielipide ja kunnioitan yhtälailla muiden tapoja toimia ja edetä.

lambda0

Vs: Onko lapsia haluava subnainen pelottava asia?
« Vastaus #50 : 03.01.2017, 19:18 »
Kyllä minusta on molempia kohtaan reilua tietää jo tutustumisen alkuvaiheessa ne muuttujat, joihin toisen ei tarkoittaa sitä, että yhteinen tulevaisuus on todennäköisesti mahdoton. Siis mikäli yhteinen tulevaisuus on sitä, mitä halutaan.

Tässä ketjussa keskitytään lapsia haluaviin naisiin, jotka heti tutustumisen alkumetreillä puhuvat lapsista. Sanonpa silti, että on ainakin yksi sellainen mies, joka on yhden tapaamiskerran jälkeen tiedustellut suoraan, haluanko lapsia ja haluanko niitä kolmen vuoden kuluttua. (Enää se ei muista murustakaan siitä, että se olisi aikarajoja esitellyt, enkä minä ole koskaan kokenut, että olisin vain lasten tekemistä varten.)

mr Kalle

  • OuSM
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 189
  • Kinky scene veteraani... OuSM:n kunniajäsen...002
  • Galleria
Vs: Onko lapsia haluava subnainen pelottava asia?
« Vastaus #51 : 21.01.2017, 00:00 »
Luulisin, että todennäköinen syy tähän on se, että useat pääsevät kinkypuolella kaapista vasta keski-ikäisenä, jolloin monet ovat jo tehneet lapsia, eivätkä kaipaa enää uusien lapsien tekemistä.  8)

mimmu_

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 573
  • tyttö.
  • Galleria
Vs: Onko lapsia haluava subnainen pelottava asia?
« Vastaus #52 : 21.01.2017, 09:45 »
Luulisin, että todennäköinen syy tähän on se, että useat pääsevät kinkypuolella kaapista vasta keski-ikäisenä, jolloin monet ovat jo tehneet lapsia, eivätkä kaipaa enää uusien lapsien tekemistä.  8)

Ei pidä paikkansa. Yhä useampi nuori löytää itsensä aiemmin, kiitos internetin, fsog,  ja sosiaalisen median.

Icebug85

  • Vieras
Vs: Onko lapsia haluava subnainen pelottava asia?
« Vastaus #53 : 21.01.2017, 10:09 »
 Voisin näin sivumennen mainita, että jos vaniljadeittisivuilla luen profiilia jossa lukee "en halua lapsia" niin kyllä se vie mielenkiinnon,  kun itse kuitenkin joskus jälkikasvua haluaisin...näin siksi, että vaikka kissa onkin kuin "lapsi" niin ei se silti ole sama (vaikka kissa antaakin tosi paljon )
 

Jyrki73

  • Vieras
Vs: Onko lapsia haluava subnainen pelottava asia?
« Vastaus #54 : 21.01.2017, 10:33 »
En ole koskaan halunnut omia lapsia. Haluan vaimon tai tyttöystävän eli parisuhteen kinkymausteilla. Vaikeaa sellaisen löytäminen on kumminkin ollut. Rima on liian korkealla, joko omani tai naisen.

Dita_Divine

Vs: Onko lapsia haluava subnainen pelottava asia?
« Vastaus #55 : 21.01.2017, 15:30 »
Minä täräytin subille ensitreffeillä "mä sit haluan lapsen", vastaus oli "niin minäkin". Hyvin on homma yli 10v. jälkeenkin. Ilmeisesti olin niin houkutteleva, että en onnistunut olemaan pelottava.

Äiteinähän me dommet olemme tiukkoja, mutta myös "vain parasta kullannupulleni" överihemmottelijoita

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Onko lapsia haluava subnainen pelottava asia?
« Vastaus #56 : 21.01.2017, 16:07 »
Voisin näin sivumennen mainita, että jos vaniljadeittisivuilla luen profiilia jossa lukee "en halua lapsia" niin kyllä se vie mielenkiinnon,  kun itse kuitenkin joskus jälkikasvua haluaisin...näin siksi, että vaikka kissa onkin kuin "lapsi" niin ei se silti ole sama (vaikka kissa antaakin tosi paljon )

Sä tarttisit oikein kissanaisen tekemään sulle pentuja. ::)

Hirvaz

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 494
  • Murrur.
  • Galleria
Vs: Onko lapsia haluava subnainen pelottava asia?
« Vastaus #57 : 21.01.2017, 16:11 »
En muuten ole nähnyt kenkään täällä kirjoittaneen tiineenäolemis- tai tiineeksisaattamisfantasioistaan tai -fetišistään. Toisaalta luemma ei mitenkään aivan mikromarginaalijuttu kuitenkaan. On ajatuksessa eittämättä viehätyksensä, väkisin tai ainakin aivan tahtonsa mukaan siittämisessä siis.

Muuutta mutta moni kuitenkin hakenee jokseenkin kepeää ja leikintäyteistä suhdetta näissä piireissä, ei välttämättä ei-vakavaa mutta kuitenkin esim. periaatteella "hienoa ja hauskaa niin kauan kuin on" ja/tai seksuaalinen yhteensopivuus-kriteeri vielä perusmallista kumppaninhakua enemmän edellä, mihin poikiminen tuo tietysti toisenlaista painokkuutta ja vastuunalaisuutta.

Ihan käytännön tasolla lapsiperhearki rajoittaa myös melko lailla itsen toteuttamista tuhmailun saralla, realiteetti tämä vainen. Kun taapero ja alakouluikäinen pyörivät räpylöissä ei ole enää aivan niin yksinkertaista vaikkapa töistä tultuaan kajauttaa hetken mielijohteesta "housut pois, piiska mukaan ja tänne!".. .

Joissain suhteissa ymmärrän aika lailla hyvinkin miksi lapsia haluava alistuva nainen arveluttaa. Ihan syvimmillään kai koko perheasetelma nakertaa hallitsevan valtaa alistuvan yli, onhan jälkeläinen perheissä lopulta se varsinainen vallan tiivistymä (älkää tulkitko perseellens, tai tulkitkaa jos ette muuta osaa tai halua; ei siis niin että lapsi määrää ja päättää asiat tietenkään, vaan että lukuisissa asioissa ja tilanteissa lapsi ja lapsen etu ovat etusijalla kaikkeen muuhun nähden).



  * )

Solitaire

  • Vieras
Vs: Onko lapsia haluava subnainen pelottava asia?
« Vastaus #58 : 21.01.2017, 19:13 »
No, nytten on itsellä pikkasen haha komentoida, sillä siirtyminen melkein kokonaan vanilija puolelle, ei juuri anna mahdollisuutta komentoida subi naisista. Mutta yleisesti itse vältän nämä lapsi asiat laittamalla naisen ikä puolelle +40 vaatimuksen ja sen että tällä on jo omat lapset, eli kiinostus lapsettomiin sinkkuihin on täysin 0.

Eli tämä kirjoitus on toivottavasti itseltä viimeinen tänne, joten tutuille toivotan mukavaa jatkoa, mutta tämä hiekjalastiklo vain kävi itselle liian ahtaaksi.

Guide, älä lähde. Musta on mukava lukea sun kirjoituksia. Jos kaikki olisi aina samaa mieltä kaikesta niin eikö se olisi tylsää?

Olen minäkin treffannut ainakin yhden miehen joka halusi lapsia. Kyseinen henkilö otti asian heti alussa puheeksi. Mikä oli hyvä juttu sillä tiesin jo 20 vuotiaana ettei niitä mulle tule vaikka lapsista paljon pidänkin. Olivat siis ekat ja vikat treffit ja oikein molempia meitä kohtaan. Eli on niitä lapsia haluavia miehiä. Mä olen vaan aina etsinyt ne, ketkä ei niitä välttis halua.

Nick

  • Vieras
Vs: Onko lapsia haluava subnainen pelottava asia?
« Vastaus #59 : 21.01.2017, 19:56 »
Miehen mahdollisuus päättää omasta lisääntymisestään, siis jos joku ei halua omia lapsia, rajoittuu naisten kanssa muutamaan vaihtoehtoon.

Pidättäytyä seksistä lisääntymisikäisen naisen kanssa.
Vasektomia yhdistettynä avioliitottomuuteen.
Naiminen toisaalla naimisissa olevan naisen kanssa.

Miehen riski on iso. (Riski =  kielteisen lopputuloksen todennäköisyys kerrottuna sen aiheuttamilla menetyksillä tai riski=  tavoittelemisen arvoiseen asiaan liittyy myös mahdollisuus negatiivisesta lopputuloksesta).

Osin tarjolla olevien vaihtoehtojen vähäisyyden vuoksi moni mies miettii pari kertaa ottaako riski vai tehdä muita valintoja. Asia korostuu erityisesti mikäli parittelukumppanina on lapseton nainen ikäluokassa biologinen kello hakkaa hullun lailla.

Palstaurpoille tiedoksi että edellämainittu ei edusta omaa suhtautumistani omaan lisääntymiseeni tai etteikö muitakin skenaarioita olisi.