Baarin kannatusmaksut
Mun mielestä yhtä hyvin voisi kysyä, onko lapsia haluava dominoiva nainen pelottava asia.Ei nainen ole pelottava lapsia halutessaan, oli sitten vanilja tai kinky. Mutta se on monille pelottavaa, että laittaa lapsen tai perheen ykkösprioriteetiksi parisuhdetta etsiessään. Toki on niitäkin miehiä (ainakin vaniljoissa), jotka etsii naista saadakseen lapsen.
Luulisin, että todennäköinen syy tähän on se, että useat pääsevät kinkypuolella kaapista vasta keski-ikäisenä, jolloin monet ovat jo tehneet lapsia, eivätkä kaipaa enää uusien lapsien tekemistä.
Voisin näin sivumennen mainita, että jos vaniljadeittisivuilla luen profiilia jossa lukee "en halua lapsia" niin kyllä se vie mielenkiinnon, kun itse kuitenkin joskus jälkikasvua haluaisin...näin siksi, että vaikka kissa onkin kuin "lapsi" niin ei se silti ole sama (vaikka kissa antaakin tosi paljon )
No, nytten on itsellä pikkasen haha komentoida, sillä siirtyminen melkein kokonaan vanilija puolelle, ei juuri anna mahdollisuutta komentoida subi naisista. Mutta yleisesti itse vältän nämä lapsi asiat laittamalla naisen ikä puolelle +40 vaatimuksen ja sen että tällä on jo omat lapset, eli kiinostus lapsettomiin sinkkuihin on täysin 0.Eli tämä kirjoitus on toivottavasti itseltä viimeinen tänne, joten tutuille toivotan mukavaa jatkoa, mutta tämä hiekjalastiklo vain kävi itselle liian ahtaaksi.