Kirjoittaja Aihe: Koira ja bdsm  (Luettu 12399 kertaa)

Morgoth

  • Vieras
Koira ja bdsm
« : 19.11.2011, 01:15 »
Tulipahan tämmöinen asia mieleen että mitenhän noi koirat mahtaa suhtautua bdsm-leikkeihin? Meille on nyt tulossa koiranpentu ja mietittiin että mitenhän nuo mahtavat suhtautua siihen että orjaa piiskaa ja alistaa kun on haukku samassa kämpässä. Luultavasti sen saa totuteltua siihen aikamoisen hyvin mutta mielellään kuulee toisten kokemuksia. Ehkäpä sitä voi sitten alkaa kouluttaa orjaa ja koiraa yhteissessioihin kans ku se on oikein tottunut bdsm leikkeihin? Tai vaihtoehtoisesti voi kouluttaa koiran noutamaan piiskoja yms rekvisiittaa kun ne ovat niin kaukana?  :))

Smooth

  • Vieras
Vs: Koira ja bdsm
« Vastaus #1 : 19.11.2011, 06:34 »
Koirat reagoi lyömiseen. Lyöminen siis on heille lyömistä, ei leikkiä. Jos jotakin lauman jäsentä joskus lyödään, heille se on täysin käsittämätön tapahtuma, koska muutoinhan tuo jäsen on ihan normisti laumassa mukana ja heidän yläpuolella. Koirat ovat yksiselitteisiä otuksia. Ja minusta näin saa ollakin.

Meillä on koirat sessioiden aikana omassa huoneessa, erityisesti vanhempi narttu kärsii kun näkee ihmisten välisiä "lyömisiä", hänen mielestä se on riita ja tappelu. Nuori uros on niin toope ettei välttämättä pysy asioissa kärryillä. 

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Koira ja bdsm
« Vastaus #2 : 19.11.2011, 06:59 »
Ensimmäisillä sessio-kerroilla meidän koiravanhus laitettiin joko ulos tai vierashuoneeseen, kyseessä oli kuitenkin subin isokokoinen vahtikoira (Epäilimme Darkyn käyvän puolustamaan emäntää, ja iskevän hampaansa "pahoinpitelijään"). Hätävarjelun liioittelua, fiksu luontokappale tiesi ensisilmäyksellä paikkansa laumassa. Kun piiskat otetaan esiin koiruus siirtyy arvokkaasti nukkumaan vierashuoneeseen, ilmeestä päätellen ajatellen emännän saavan kurinpalautusta aiheesta ;D

I-me

  • Vieras
Vs: Koira ja bdsm
« Vastaus #3 : 19.11.2011, 07:03 »
Koira tottuu tilanteeseen kyllä. Ehkä ensisessio vieraan kanssa suojelevan koiran ollessa kyseessä on "mielenkiintoinen" kokemus alistajalle...  ;)
Koirat on toki yksilöitä joten jokaisen kohdalla tilanne on eri kuten jo vastauksen osoittavat..

Koo

  • Vieras
Vs: Koira ja bdsm
« Vastaus #4 : 19.11.2011, 07:51 »
Aikanaan koiralauman (5 kpl, sisällä asuvia) omistaneena ei ainakaan minuun olisi parantunut kenenkään käydä käsiksi yhtään millään tavalla. Jos sisällä oli vain yksi koira muiden ollessa ulkona niin kyseinen karvanaama ei jättänyt minua hetkeksikään näköpiiristään. Eikä kyseessä ollut edes laumanvartija- tms rotu.


hippolyta

  • Vieras
Vs: Koira ja bdsm
« Vastaus #5 : 19.11.2011, 08:06 »
Meillä myöskin minun narttukoirani on heti reagoimassa, jos minut ottaa joskus edes rajummin halaukseen. Kyseessä ei ole suojelurotu, eikä koira kiinni käy, mutta tulee kyllä tilanteeseen mukaan yrittäen tajuta mitä tapahtuu. Itselleni ei tulisi mieleen monesta syystä omia koiriani ottaa tilanteeseen, vaan sulkisin ne kyllä pois. Jotenkin ajattelen, että miksi koiran pitäisi olla läsnä tilanteessa. Mutta uskon myös, että kyllä koira voi tottua asiaan. Tosin varmasti löytyy poikkeuksia.

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Koira ja bdsm
« Vastaus #6 : 19.11.2011, 08:09 »
Koira on kuitenkin laumaeläin, jolle lauman sisäinen hierarkia on tärkeää ja turvallista. Oman karvapalleron tiedän ihan kokemuksesta puolustavan minua missä muussa tilanteessa tahansa. Ensimmäisellä kerralla Isännän saapuessa koira rakastui välittömästi ja lauman johtajuus siirtyi vahvimmalle, jolla on oikeus kotikuriin ;D




Queena

  • Vieras
Vs: Koira ja bdsm
« Vastaus #7 : 19.11.2011, 10:21 »
Mulla koirat on eri huoneessa. Oikeastaan siksi, että  ne ovat jatkuvasti jaloissa ja kaikessa mukana, joten voisi olla myös äärimmäisen hankalaa.

FatamorgaNa

  • Vieras
Vs: Koira ja bdsm
« Vastaus #8 : 19.11.2011, 11:08 »
Ehkäpä sitä voi sitten alkaa kouluttaa orjaa ja koiraa yhteissessioihin kans ku se on oikein tottunut bdsm leikkeihin?

Toivottavasti mä ymmärsin tämän väärin. Sessioida koiran kanssa?

plasticdoll

  • TörkyTeatteri
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 290
  • Addicted to Black
  • Galleria
Vs: Koira ja bdsm
« Vastaus #9 : 19.11.2011, 12:06 »
Mun kissat katselevat piiskausta hieman varovaisesti, koska nekin varmaan kokevat epämiellyttäväksi kun ihmiset lyövät toisiaan. Toisinaan ne tykkäävät leikkiä köysillä ja raipoilla. Kittenplay-leikistä ne tulevat todella valppaaksi kun huomaavat ihmisellä hännän ja korvat :)

palvelija79

  • Vieras
Vs: Koira ja bdsm
« Vastaus #10 : 19.11.2011, 12:58 »
Minusta on ihan selvä, että koiria (vai kissoja) eivät saisi olla läsnä session aikana. Ne kuuluvat muuhun maailmaan. Sessio taitaa häiritä eläimiä ja vice versa.

minks

  • Vieras
Vs: Koira ja bdsm
« Vastaus #11 : 19.11.2011, 13:03 »
Ehkäpä sitä voi sitten alkaa kouluttaa orjaa ja koiraa yhteissessioihin kans ku se on oikein tottunut bdsm leikkeihin?

Toivottavasti mä ymmärsin tämän väärin. Sessioida koiran kanssa?

Toivottavasti minäkin nyt ymmärsin väärin tuon..?  :o

Mun mielestä koirilla (saati muilla eläimillä) ei ole mitään asiaa tiettyihin asioihin ihmisten elämässä.
Jos piiskat ja ym rekvisiitta tuntuu olevan liian kaukana niin kandeis ehkä jättää kokonaan väliin sitten "sessiointi", tai hommatkaa nyt saatana sentään nurkkarunkkari mielummin kuin että koira niitä joutuisi kantamaan.  ???
Toivottavasti tämä mun reaktio oli täysin aiheeton.


Vaikkakin koiraani on kohdeltu kaltoin edellisessä kodissaan ja täten myös pelännyt kaikkea kovempaa ääntä tai nopeampaa liikettä, niin eläin on onnistunut saamaan luottamuksen ja uskon ihmisiin takaisin.
Ja jos esim. koirapuistossa tulee jotain kärhämää niin silloin koirani menee viheltämään peliä poikki.

Himassa taasen kun koiruus huomaa notta mitä on tapahtumassa niin se lähinnä huokaisee taasko noi aloittaa-tyylillä ja menee muualle nukkumaan.
Lisäksi koirani tietää mitkä asiat kuuluvat sille ja mitkä eivät. Karvakaveri ei lotkauta korvaansakaan jos hihna/panta/kuppi/lelu ei ole sen.

 On olemassa koiria ja koiria -eivätkä ne liity mitenkään toisiinsa.
 On olemassa kissoja ja kissoja -eivätkä ne liity mitenkään toisiinsa.
 
Mitenkään erityisesti en ole näitä asioita opettanut sille, ihan on itse tajunnut asiat.


Tietyt rajat ja säännöt ovat vain niin itsestäänselvyyksiä.



Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Koira ja bdsm
« Vastaus #12 : 19.11.2011, 13:05 »
En voi sietää karvaeläimiä lähelläni seksin aikana.

Nepo

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 498
  • "Kyllä se mökillä menis"
  • Galleria
Vs: Koira ja bdsm
« Vastaus #13 : 19.11.2011, 14:11 »
Samoilla linjoilla ollaan..ei el
uloita ainakaan välittömään läheisyyteen.Joskus nuoruudessa? 3 karvaturria tuijotti ja läähätti lähietäisyydellä kun olin lähemmässä kanssa käynnissä naisihmisen kanssa...taispa joku niistä nuoleskella jopa varpaitakin,argh .
Ei kiitos siis :)

Herra_Jack

  • Vieras
Vs: Koira ja bdsm
« Vastaus #14 : 19.11.2011, 14:13 »
Tästä puhuttiinkin jo.. omat kokemukseni kahden jumalattoman suuren Tanskandogin kuolatessa varpaille eivät ole yhtään miellyttävämmät.. juu.. en tullut  :(